transformers
|
|
« Reply #75 on: May 05, 2013, 22:25:45 » |
|
ma stici ce sto posto, oni su nam se uvalili i nece ih niko istjerati više
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ante
Kondukter
Offline
Posts: 1.141
|
|
« Reply #76 on: May 05, 2013, 22:26:22 » |
|
Da li pod novim misliš novi novcati ili polovni ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #77 on: May 05, 2013, 22:30:12 » |
|
ma stici ce sto posto, oni su nam se uvalili i nece ih niko istjerati više
Dokle će ovo ovako biti, mislim po 6-7 vozila na nekim linijama a na nekim 1-2... naravno ne želim braniti CTS, jesu oni zapucali i dobili najrentabilnije linije ako izuzmemo 31, ali nije fer da za Vogošću idu 6-8 vozila i slično na ostalih "12 linija" a na 15,23 po jedan ili 2 busa, a neke linije i ne rade...... Dakle ima li neki rok, ili se čeka neka odluka za definitivno ukanjanje vozila GRAS-a sa famoznih 12 linija?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ante
Kondukter
Offline
Posts: 1.141
|
|
« Reply #78 on: May 05, 2013, 22:34:00 » |
|
ma stici ce sto posto, oni su nam se uvalili i nece ih niko istjerati više
Opsrostie ali ja stvarno neznam zašto nekima smeta Centrotrans oni su meni odlična firma nabavljaju vozila novije genreacije za GP što je sasvim super .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #79 on: May 05, 2013, 22:36:06 » |
|
ante izgleda da ce biti nova vozila a man 464 kako stvari stoje ne bi bilo cudo da cts u skorije vrijeme ne bude vozio i na ostalim linijama jer gras nema vozila i niko nece ni da se pobrine da grasu pomogne,ostavljen je na cjedilu i laganom umiranju sto se tice autobuskog sektora. bruka,sramota,tuga-sta da kazem drugo a i svi cemo doci na red kao i gras.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #80 on: May 05, 2013, 22:40:02 » |
|
ma stici ce sto posto, oni su nam se uvalili i nece ih niko istjerati više
Opsrostie ali ja stvarno neznam zašto nekima smeta Centrotrans oni su meni odlična firma nabavljaju vozila novije genreacije za GP što je sasvim super . Meni konkretno smeta što neće da voze sve linije gradskog prijevoza. Kupili su kombibuse za padinske dijelove grada, ali neće da ih drndaju po rupavim cetamna, ali GRAS može, ko njih j*be... Neće da rade nerentabilne linije, ali gras to može i mora, ko njih j*be... Od svih 12 linija koje su dobili samo jedna je nerentabilna, tako da je većinom ne održavaju, ili voze pogrešnom trasom, ali gras to mora vozit ko njih, znaš šta već. Imaju oni ok buseve ali od prije 5 dana, a prije su znali sa skylinerima voziti po gradu, smiješno a sa nl 313 za kakanj i Brezu. Monogo štošta mi smeta, ali ovo je otprilike najudarnije, Teka kada vozilo CTS-a prođe na mojoj liniji ili na 15 ili na 26... i slično tek tada ću ih poštovati kao zdravu konkurenciju, u prijevodu, NIKAD! Ikar: Ako već nema druge treba vozila sa tih 12 linija preusmjerit na ostale linije, mada su ta vozila većinom zglobi ali moglo bi se tu kakulisat, izbacit solaše sa 15 i 15b i stavit zglobove i eto 2-3 sl 222 slobodna.
|
|
« Last Edit: May 05, 2013, 22:41:40 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #81 on: May 05, 2013, 22:40:57 » |
|
nece cts kupiti nova vozila u gradski saobrcaj to budite sigurni, ne isplati se to nikome u BiH pa ni njima.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #82 on: May 05, 2013, 22:42:32 » |
|
19 buseva,a Cengic najavljuje snizenje mjesecnih 5-25% ..nekako mi to neide bojim se da nebude obratno a onda opet meni po novcaniku
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ante
Kondukter
Offline
Posts: 1.141
|
|
« Reply #83 on: May 05, 2013, 22:43:08 » |
|
Koja će biti marka možda MAN ja mislim da su manvi zglobnjaci skupi neznam da li Neoplan više uopće proizvodi zglobnjke mislim da će opet biti Centrolineri .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #84 on: May 05, 2013, 22:44:57 » |
|
Ima i MANova zglobnih polovnih,odlicnih a jeftinih,ali eto vidicemo...samo neznam zasto ce im toliko vozila,da se neplaniraju neki Grafovi u rashod ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #85 on: May 05, 2013, 22:45:57 » |
|
nece cts kupiti nova vozila u gradski saobrcaj to budite sigurni, ne isplati se to nikome u BiH pa ni njima.....
Nikad neće kupit prvo čistokrvne gradske, i ovi centrolineri mogu kad god zatreba na bilo koju dužu liniju.... a kako su navikli možda bude i Novociti za Dortmund ili nl 313 za Pariz, ne bi me začudilo. Cijene karata, manje od sadašnjih teško, teško.... Samo GRAS nabavlja nova vozila za gradski prijevoz u zadnjih 10 godina....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #87 on: May 05, 2013, 22:54:00 » |
|
kilometraza je povelika ali je radjen redovan servis i motor izgleda bolje nego kod sve i jednog naseg classica koji je preso duplo i više nego duplo manje.....jedina zamjerka je sto su prilicno stari. Ja nikada nebi kupio vozilo starije od 7-8 godina a ovi su vec u 13 godini duboko
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #89 on: May 05, 2013, 22:57:19 » |
|
Ne treba se osvrtati previše na zaključke osobe koja pojma nema o čemu se zapravo radi. Ima ovdje još osoba koje nisu fascinirane lopovima,na svu sreću.
U svoje vrijeme je Jusufranić Ibrahim bio i djelom vlasnik Centrotransa,a svi vodeći ljudi su partijaši SDA stranke i to godinama,zadrti lopovi,koji se diče mizernim platama svojih uposlenika,pa je tetić od Jusufa Ubice,svojevremeno izjavio bez imalo ustezanja da je plata u realnom sektoru 400KM i sa tim se takva ološ i diči. I potencira on ,kao privatno lice stečaj preduzeća koje je duplo starije od njegovog,baš kao i njegov ministarčić Ubica,bavi se unutrašnjom organizacijom i komentira je svjetla obraza,kako vozači GRAS-a imaju veću platu od njegovih.Samo je zaboravio napomenuti na jako loše međuljudske relacije uposlenika u svojoj firmici,sumnjivo privatiziranoj. Nigdje ne pominje da njegovi vozači rade našu smjenu i po,i kroz to teško krše krovne zakone ove države,i da im to ne predstavlja nikakav problem,kao ni šverc kojima se godinama bave. Dalje,firma koja maltertira javnost plaćenim člancima u medijima,nije pomogla Sarajlijama kupovinom minibusa za njihove interese,već za svoj profit,i naravno sve uz srčanu podršku Jusufa Ubice. Pa još samo da se sjetimo lobija,da nikada ne ode žica trolejbuska za Vogošću ni "trolejbuski prsten" za Lukavicu,jer je to zastario sistem po zaključku nekog predratnog kondukterčića,koji glumi neku čivijicu,inače aktivnog člana SDA strankice. Vrlo bitna stvar,sam njihov ministar je izvalio da se redovi vožnje poklapaju,umjesto da ih uskladi u skladu sa Zakonom,i da mu je opravdanje što Centrotrans nema tramvaja i trolejbusa(da njihovo važi u našem ,ali ne obratno) takvi kriteriji se nigdje na svijetu ne primjenjuju,niti se donose odluke od kriznog štaba i nakon prestanka razloga za njegovo postojanje,kojim rukovodi Centrotrans.Strogo po ovlaštenju seljačine ministra. Čovjek evidentno zloupotrebljava ovlasti i položaj,i to vrlo brzo,pogotvo u teškoj i neizvjesnoj situaciji sa koalicijom u KS. Samo treba poći od toga,kakve karte dotični izdaju putnicima,na kojima ne postoji relacija,ni cijena,ni fiskalni račun. Ali nama su te ambicije jako jasne,između ostalog i Sjearijeve da poklopi GS...
|
|
« Last Edit: May 05, 2013, 23:01:00 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|