The_Dubster
|
|
« on: April 24, 2013, 22:27:01 » |
|
|
|
« Last Edit: April 30, 2013, 02:26:16 by Amar »
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #1 on: April 24, 2013, 22:38:14 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #2 on: April 25, 2013, 21:43:06 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #3 on: April 25, 2013, 21:59:30 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #4 on: April 26, 2013, 13:16:47 » |
|
Cuj privatne firme obavljaju prijevoz?! Ma ne mogu da vjerujem! Salu na stranu, Becki koncept treba primjeniti u Sarajevu...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #5 on: April 26, 2013, 13:54:48 » |
|
Mogao bi nam dresdener pojasniti da li je OBB Holding vlasnik Postbusa,ako jeste onda: ÖBB-Holding AG, the holding company of the ÖBB Group, was established and incorporated on 20 April 2004 in accordance with the provisions of the Federal Railways Structure Act 2003 (Bundesbahnstrukturgesetz 2003). The Republic of Austria holds 100% of its shares, management of the share rights is incumbent upon the Austrian Federal Ministry of Transport, Innovation and Technology. I da,kopiranje Bečkog sistema gradskog prevoza,je puno dublja i šira tema,i jednostavno je neprimjenjiv,bez da se određeni zahvati urade na temu Zakona i pravilnika ne samo u KS,već i na većem nivou. Tako da ambicije privatnih prevoznika u trenutnom stanju u državi su kriminalnog karaktera,kao što imamo priliku i vidjeti.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #6 on: April 26, 2013, 16:38:06 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #7 on: April 27, 2013, 17:33:40 » |
|
Prvi autobus se pojavio na ulicama Beča 23. marta 1907. godine. U početnoj fazi su također održani eksperimenti sa akumulatorskim električnim pogonom, no nakon prvog svjetskog rata je odlučeno koristiti benzinski motor.
Od 1936. godine, flota bečkih autobusa je prerađena na diesel pogon.
Na kraju drugog svjetskog rata, čitava flota od 130 bečkih autobusa je uništena ili neispravna.
Od 60./70. godina je počelo uvođenje propan-butana kao goriva za bečke autobuse.
21. maja 2007. godine je na ulicama Beča vozio posljednji visokospodni autobus na liniji 14A, od tog dana u saobraćaju su samo niskospodna vozila.
Flota autobusa Wiener Linien sadrži danas (2012./2013.) otprilike 470 autobusa od čega su otprilike 220 vozila zglobna.
Na području grada Beča u obližnim općinama postoji danas mreža od 133 gradskih autobuskih linija. Na ovim linijama voze sljedeći prevoznici: Wiener Linien (Bečki "GRAS"): 65 linija Firma Dr. Richard: 34 linija Firma Blaguss: 14 linija Firma Gschwindl: 10 linija Firma ÖBB-Postbus: 7 linija Firma Pletter: 2 linije Firmma flughafentaxi.at: 1 linija
Šta se vlasničke strukture firme Postbus tiče, osnivana je već svjetskog rata, tačno 1907. godine od strane Austro-Ugarske državne Pošte pod nazivom "Postautobus". Kasnije se broj linija koje je ova firma održavala stalno proširivao i to pretežno u međugradskom i regionalnom saobraćaju. Duge godine je uprava autobuskog prijevoza bila direkcija austrijanskih Pošta i telekomunikacija, no 2003. godine su ovi "poštanski autobusi" prodati austrijanskim državnim željeznicama ÖBB te se rodila firma ÖBB-Postbus GmbH.
Druge firme su čisti privatnici. Sa izuzetkom flughafentaxi gdje važi poseban tarif (u februaru sam za povratnu Beč Aerodrom-Beč Meidling, željeznička stanica plaćao 11 €) NE DJELUJU NA ČISTO KOMERCIJALNOJ BAZI DAKLE SAMO OD PRODAJE KARATA!
Privatnici u autobuskom saobraćaju u Austriji učestvuju na javnom prevozu u formi javnih natječaja preko kojih lokalne uprave traže izvođača saobraćajnih usluga. Prevoznik-pobjednik dobija koncesiju za autobuski prevoz na određen rok, nakon toga slijedi novi natječaj. Uvjeti i parametri su veoma strogi i zahtjevni. Osnovna pretpostavka jeste, naravno, da LOKALNA UPRAVA PLAĆA UGOVORENE SUBVENCIJE PREVOZNIKU. Sa druge strane, prevoznik je motivisan da zaradi što više od prodaje karata, i naravno mora STROGO POŠTIVATI PARAMETRE UGOVORA - REDOVE VOŽNJE, POUZDANOST I KVALITET VOZILA, UČESTVO U ZAJEDNIČKIM TARIFNIM SISTEMIMA i tako dalje.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #8 on: April 27, 2013, 22:43:46 » |
|
Eto objasnio je čovjek Još jednom stanica A evo da ispoštujemo i U-Bahn, te S-Bahn Inače imaju dva tipa ovih metroa, ovo je noviji unutrašnjost I jedan klipić [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tIAhs53ORxQ[/youtube] a evo i jednog od mnogobrojnih prigradskih vozova
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #9 on: April 28, 2013, 16:12:48 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #10 on: April 30, 2013, 00:09:57 » |
|
Jesi li se provozao u Lion's Regiu?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #11 on: April 30, 2013, 08:52:18 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #12 on: May 02, 2013, 13:15:20 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #13 on: May 02, 2013, 20:41:42 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #14 on: May 02, 2013, 22:38:07 » |
|
Što se tiče garažnih brojeva koje mogu vidjeti sa slika: 4003;4096;4093 je SGP/E2 ; A koliko mogu vidjeti 4732 je SGP/E1(naši su E1) Jel ovo 99,80EUR kazna?hhhhh
|
|
« Last Edit: May 02, 2013, 22:43:10 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|