bhbus.ba
December 18, 2024, 04:22:54 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 26   Go Down
  Print  
Author Topic: Alternativni prijevoz u Sarajevu  (Read 86956 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #315 on: April 16, 2013, 19:57:59 »

Ins svakoga dana u svakom pogledu sve više i više ličiš na damira050....što piješ kad ti škodi druže???
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #316 on: April 16, 2013, 20:01:32 »

Sada vec potvrdeno od strane Centrovih vozaca: Banjalucki MAN-ovi su kupljeni,a za Karose neznam

Možda je neumijesno, šta će biti sa vozačima - da li su i oni u SA do daljnjeg ili?
Logged

Setra S 417 HDH !!!

ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #317 on: April 16, 2013, 20:03:20 »

tako je Azra,u sva vozila postaviti revizora-konduktera i vrsi naplatu,ako hoces da se vozas plati i uzivaj,na buca potoku kad je radilo 5,6,7, vozila bagra nije htjela da placa e sad se cvarimo sa jednim,ili nekad kad je bolje stanje dva busa pa kad zasluzimo bolje tad cemo imati i vise i kvalitetnijih vozila. Grin
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #318 on: April 16, 2013, 20:25:40 »

Sada vec potvrdeno od strane Centrovih vozaca: Banjalucki MAN-ovi su kupljeni,a za Karose neznam

Možda je neumijesno, šta će biti sa vozačima - da li su i oni u SA do daljnjeg ili?

Ne bi dalje komentirala ovo,znaci vozaci APBL su u SA?
Vjerovatno postoji neki ugovor za koji su se vezali u APBL sa KS i CTS-om.
Mislim da bi CTS trebao javno objasniti ovu situaciju.
Ne vidim razloga da bude skriveno.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #319 on: April 16, 2013, 20:28:45 »

Centro je primio dosta novih vozaca i konduktera,a onaj juce sto se zapalio vozio je Centrov vozac
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #320 on: April 16, 2013, 20:32:10 »

U prijevodu: Tražili ste - gledajte

Do sada su na linijama: 21,22,28,30,31e,33 vozila najnovija vozila Gras-a a sada ćete se vozati sa krševima, eto vam fini CTS.
Znači ako ovako ostane stvarno imamo slobodne: 409,418,419,406,407,417,412,414,413,426,411,424,408,410,416,405 što hoće reći: Kuda sa ovim zglobovima, ima par linija koje se mogu pokriti ali opet je dom "donji" i ostale brdske linije sem 15-ke. Čekam da vidim šta će se u idućim danima dešavati. Sasvim je jasno da su skoro sve rentabilne linije gras-u otete i da je slijdeći razuman korak da se na ostalim linijama uvede rigorozna kontrola i da se naplata i na tim linijam poveća.

Ne nađoše oni Raid za (B)ubicu....
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #321 on: April 16, 2013, 20:44:20 »

Samo se mozemo samo nadati nekoj brzoj nabaci modernijih zglobnih vozila jer ako GRAS skinu sa 21/22 minibusima i solo autobusima nece moci nista uraditi

Dali jos Centrini* busevi iz Kaknja,Breze,Ilijasa kupe putnike od Vogosce ?
« Last Edit: April 16, 2013, 20:47:55 by Manas » Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #322 on: April 16, 2013, 20:47:25 »

*Centrini/Centrotransovi*

pa naravno da kupe, zašto ne bi Cheesy
Logged


Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #323 on: April 16, 2013, 20:48:42 »

pa prije strajka rijetko koji bi stao,sve do Ciglana
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #324 on: April 16, 2013, 20:50:34 »

CTS je uzeo preveliki zalogaj, skoro sve linije sem 31,27a,35,29 su go zglob...
Ako ima računamo NL 313 kao zglobove recimo to je 8 i 4 neoplana žuta i tri šzajera i jedan zglob neoplan od prije to je 16. Što je nedovoljno jer za pokrivanje 21,21a,22,27,28,30,31e,33 minimalno treba 25 zglobova, a i ovi navedeni su potrebni i na njihovim linijma tipa Breze, Ilijaša, Kaknja....
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #325 on: April 16, 2013, 20:55:44 »

troler,mogu na Dom 807,815,819,823,826,832,844-to su malo pouzdaniji manovi,mogao bi i 813 ali je posada na tom autu polijena,mogli su ga ocistiti 100 puta od kako mu je reklama skinuta,jedan zglob moze i na Trnovo a buca potok se ubio za ik 201
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #326 on: April 16, 2013, 20:56:55 »

Jos sad mislim nijedan NL313 neradi na ovim spornim linijama...nek im je Bog na pomoci
Logged

makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #327 on: April 16, 2013, 21:00:18 »

A koliku zaradu prevoznicima uopšte, donosi reklamiranje na busevima? AP je od skoro krenu tim putem, ne znam koliko je bolje?!
Logged

Setra S 417 HDH !!!

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #328 on: April 16, 2013, 21:02:30 »

Treba još vidjeti o kojim se vozilima radi da će ostati dole,pa eventualno rotirati.
Da su u kakvom stanju solo MAN-ovi moglo bi se nešto iskombinovati,ali ovako teško.
Treba vidjeti na Dobroševićima 840 ako se ne varam isto...

Dalje na terminalu Ilidža kad sam bila u subotu,bila su vozila Istočnog SA,kao ispomoć,na njih neka ne računa u špicama jer se kotrljaju po Palama,Mokro,prevoze djecu itd.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #329 on: April 16, 2013, 21:04:05 »

@manas
Ja se nadam da neće kupiti zglobna vozila pa će onda raja iz tih naselja tražiti da se vrati GRAS.

@man464, može se to rasporediti na 23, 26, 32, 43, 46 tid... ali to bi moglo osloboditi nekoliko solo autobusa za brdo, što je opet nedovoljno. Da se išlo na varijantu pola-pola mislim da bi to bilo najbolje rješenje u ovom trenutku. 35 ti nije u ovih 12 linija, niti je to kantonalna linija nego federalna i u nadležnosti federalnog ministarstva.

@ikar 353, 826 jeste pouzdan, ali jedva se vuče i mislim da ne može u brdo. On će vjerovatno na Aerodromsko ili Dobrinju 4.
819 polako se čerupa.

Vidim 5-6 odgovora stiglo dok sam ja ovo pisao.
« Last Edit: April 16, 2013, 21:07:09 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 26   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.049 seconds with 23 queries.