klimama
|
|
« Reply #15 on: February 26, 2014, 17:29:25 » |
|
5 + vozač
Vozi po središtu Ljubljane, u pješačkoj zoni.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #16 on: February 26, 2014, 18:57:23 » |
|
ovo ako vidi CTS odma ih kupuje da voze na 21 i 31e
|
|
|
Logged
|
|
|
|
klimama
|
|
« Reply #17 on: February 26, 2014, 19:43:51 » |
|
Imaju tri ovakva. Preko ljeta sva tri voze po centru, a od 1.11. dva budu prebačena na groblje Žale. Služe prvenstveno za prijevoz invalida i starijih osoba. Ako sam ih dobro skužio, preko ljeta voze linijski, a zimi na poziv - dogovoriš s njima kada i gdje da te pokupe. Pozadi ima i prostor za prtljagu.
Karta za autobus u Ljubljani košta 1,2 € i vrijedi 90 minuta. Na nekoliko mjesta na ulazima u grad postoje parkirališta na kojima možeš ostaviti auto i preći u autobus. Parkirališna karta vrijedi 24 sata i košta 1,2 €, a s njom dobiješ i dvije karte za autobus koje vrijede za liniju koja vozi od tog parkirališta do centra, a mogu se iskoristiti taj dan do 23:59.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #18 on: April 12, 2014, 23:53:09 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #19 on: April 12, 2014, 23:54:47 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #20 on: April 12, 2014, 23:56:21 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #21 on: April 12, 2014, 23:58:10 » |
|
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #22 on: April 13, 2014, 00:19:12 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #23 on: April 13, 2014, 00:22:40 » |
|
ko nov
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Del Boy
Pješak
Offline
Posts: 58
|
|
« Reply #24 on: May 25, 2014, 17:57:29 » |
|
#551, Grosuplje, 25. 5. 2013 #619, Grosuplje, 24. 5. 2014
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Del Boy
Pješak
Offline
Posts: 58
|
|
« Reply #25 on: July 05, 2014, 13:12:01 » |
|
U Ljubljanu je došlu 10 novih MAN Lion's city G CNG. Novi okolju prijazni zgibni avtobusi na metan04. 07. 2014 Konec prejšnjega tedna se je 215 avtobusom mestnega potniškega prometa pridružilo 10 novih, okolju prijaznih zgibnih avtobusov na zemeljski plin oziroma metan. Skupaj z novimi avtobusi šteje vozni park LPP že 36 avtobusov s pogonom na zemeljski plin, kar predstavlja 17 % vseh avtobusov mestnega potniškega prometa. Najsodobnejše tehnološko opremljeni avtobusi, ki za pogonsko gorivo uporabljajo zemeljski plin, bodo zamenjali najstarejše avtobuse LPP na dizelsko gorivo in s tem zmanjšali škodljive vplive emisij na okolje do 80 %. Z zamenjavo vseh ekološko nesprejemljivih starejših avtobusov bo v naslednjih letih dosežen zastavljeni cilj - polovica voznega parka s pogonom na zemeljski plin in s tem skoraj 21 ton letno manj emisij trdnih delcev PM10 v okolje. Motor avtobusa na zemeljski plin oziroma metan izpolnjuje najstrožje okoljske kriterije, saj je izpust delcev, ki merijo le nekaj tisočink milimetra in so škodljivi človeku in okolju, skoraj ničen, vsebnosti ogljikovega monoksida (CO), dušikovih oksidov (NOX) in ogljikovodikov (HC) pa bistveno nižja od okoljsko manj sprejemljivih avtobusov. Poleg prijaznosti do okolja, pa novi avtobusi s svojo bogato, najsodobnejšo opremo voznikom omogočajo kakovostno delovno okolje, potnikom pa ponujajo udobno in varno potovalno izkušnjo. Vsi avtobusi so nizkopodni in zato osebam s posebnimi potrebami in težavami pri gibanju omogočajo lažje premikanje po avtobusu. Za varnost potnikov in voznika so nameščene kamere za preventivno preprečevanje nasilja in spremljanje varnosti potnikov pri izstopanju, o čemer so potniki seznanjeni z obvestilom pri vstopnih vratih. Novi avtobusi so na zunanji desni strani opremljeni tudi z infrardečo kamero, s pomočjo katere lahko voznik tudi pri slabši vidljivosti (mrak, tema, megla) opazi, da se v neposredni bližini avtobusa nahajajo ljudje in temu primerno ukrepa. V želji potnikom ponuditi prijetno potovalno izkušnjo so avtobusi opremljeni z avtomatsko klimatsko napravo, ki zrak segreva, hladi, suši in ustrezno izmenjuje. Zračni tok ni usmerjen neposredno v potnike, temveč pod strop in v stekla. Invalidskim in otroškim vozičkom je v avtobusih namenjen poseben prostor, kjer se vozički lahko tudi ustrezno pritrdijo. Potniki s posebnimi potrebami lahko s pritiskom na tipko s simbolom vozička vozniku sporočijo, da želijo izstopi. V pod pri drugih vratih je vgrajena preklopna nakladalna ploščad (klančina), ki jo voznik ročno dvigne in postavi na zunanjo stran vozila, da lahko potnik z invalidskim vozičkom zapelje v notranjost avtobusa. V potniškem prostoru je zadostno število navpičnih in vodoravnih oprijemnih drogov in oprijemal na naslonjalih sedežev, ki omogočajo varen oprijem stoječim potnikom, kar je posebej pomembno za slepe in slabovidne. Na horizontalnih drogovih so na vsakih 50 cm pritrjene oprijemne zanke, da se lahko primejo potniki, ki so nižje rasti. Na vratnih krilih in v bližini vrat so nameščena oprijemala, ki potnikom olajšajo vstop oziroma izstop. Avtobusi so opremljeni z ozvočenjem, ki je povezano z glasovnim napovednikom postaj, z enakomerno slišnostjo po vsem vozilu ter s prikazovalniki, na katerih se izpišejo ime postajališča, na katerem se avtobus nahaja, čas in sporočila za potnike. Zunanji LED prikazovalniki za smer vožnje so na prednji, stranski in zadnji strani avtobusa. Komunikacija med avtobusom in operativnim prometnim centrom LPP ter nadzor nad obratovanjem avtobusov se izvajata s pomočjo vgrajenega sistema za avtomatiziran nadzor voznega parka. S posodobitvijo flote LPP z najsodobnejšimi avtobusi na zemeljski plin oziroma metan, LPP nadaljuje s strategijo okolju in potnikom prijaznega javnega prometa. S pomočjo novih avtobusov bo kakovost urbanega življenja v Ljubljani še boljša, okolje lepše in bolj zdravo, zrak čistejši, raven hrupa pa nižja. Tekst i foto: LPP ( http://www.lpp.si/aktualno/novi-okolju-prijazni-zgibni-avtobusi-na-metan ) Sa njihovim dolaskom iz LPP-a odlaze 3x MAN SG 220 AM (godište 1987), 2x MAN SG 220 AM biodizel (godište 1991) i 3x MAN NG 312 (godište 1996). Ljubljana će sada imata 36 CNG autobusa, od toga 2x Feniksbus FBI 83M, 23x Irisbus IVECO Citelis 12m, 1x Irisbus IVECO Citelis 18 m i 10x MAN Lion's city G.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #26 on: July 05, 2014, 13:44:28 » |
|
Odlicni su..cini mi se GL verzija
|
|
|
Logged
|
|
|
|
voznik
Pješak
Offline
Posts: 34
Slapar Prevozi
|
|
« Reply #27 on: July 17, 2014, 22:08:09 » |
|
Nisi u pravu.
ovo su LC G.
|
|
« Last Edit: July 17, 2014, 22:33:56 by makljen1123 »
|
Logged
|
Uvijek na cesti
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #28 on: July 17, 2014, 22:12:02 » |
|
nekako mi izgleda duzi od G,al eto ti bi trebao bolje znati. Hvala na ispravci
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Del Boy
Pješak
Offline
Posts: 58
|
|
« Reply #29 on: August 18, 2014, 10:43:06 » |
|
Ljubljana, Ajdovščina, prošli tjedan MAN NG 312, LPP #400 Iveco Irisbus Citelis 18m CNG, LPP #450 Man Lion's City G CNG, LPP #459 Man Lion's City G CNG, LPP#460
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|