Ja mislim baš suprotno, ovaj A4 je itekako za omladine a Golf je doduše multifunkcionalan jer spada u apsolutno sve starosne dobi, ako ćemo tako.
Audi A6 je već poslovna, ozbiljna limuzina.
Pa dobro Mustafa moj, svako ima svoj stav i mišljenje... Ja sam po pitanju toga dosta realan i umjeren... I ne vidim se ja kao student, kojeg starci finansraju, od hljeba, mlijeka do kirije stana + režija stana u Sarajevu, pa do neznam ti ja čega, bukvualno sve, jer mi kao studenti nemamo prihoda, te smo ovisni o roditeljima, što je sasvim normalna stvar, ali je za mene bezvezna stvar i bezobrazna u jednu ruku voziti takvo jedno auto a npr. ovako kao ja student itd... Pa to je čisto kurčenje ali na osnovu tuđeg uspjeha i zarade koju obično većinom mukotrpno godinama i godinama zarađuju i stiču...
Eh sad pored toga, na ovo da se vratim, ovo opet do mene dolazi kao lupanje i totalna glupost, možda ne i do ostalih, ali meni je to što si rekao upravo tako... Evo par stavki pa se ti skontaj malo po tome pitanju, volim ulaziti u ovakve diskusije... I kao i uvijek niti sam ljut niti šta u tome fazonu, sve dobronamjerna diskusija... Očito ti Mustafa i nisi toliko dobro upućen po pitanju evo sada ovih vozila, A4 i A6 modela. Ja dosta toga znam i dakle govorim na osnovu istinitih, provjerenih stakvi, činjenica, informacija... Jer otac mi vozi Audia A4 već od kako se sjećam kad sam baš balavac bio. I uvijek pri izlasku novog modela/serije, nakon određenog broja pređenih kilometara koje on sebi diriguje, mjenja auto, a i opravdano, veliki dio svog života je na točkovima i jako jako puno putuje, te mu za to i treba novo, pouzdano, luksuzno, udobno, kvalitetno auto što i jeste zapravo A4 model. Dakle ovaj trenutno što vozi kada ga je kupovao izašao oko nekih cca. 85000 KM. Dakle odma svakome normalnom insanu je jasno koliko je to zapravo baš vozilo za nas omladinu. Druga je stvar što bi većina omladine volila voziti, al valja zaradit, steć pa kupiti sebi to, što će slabo ko sam uspjeti sa nekih 22-28 godine života, a sad pored cijene gdje su tu Mustafa dragi održavanja, redovni servis, nećeš ovakvo auto kada kupiš sebi voziti bilo kojem mehaničaru, već u servis, a i to baš pravo fino košta za redovni servis, kamoli nešto da se desi neki kvar itd, sigurno možemo mi to omladina kao studenti ili uspješni poslovni ljudi koji su tek ušli u svijet biznisa priuštiti sami
Sama jedna sijalica ona xenon baš skoro u starog crkla, sijalicama sama 800 KM, sijalica, ne fahr, one led diode žimigavci, već jedna bi-xenon sijalica...
Naravno nije riječ o osnovnom serijskoj izvedbi, jako jako pno dodatne opreme posjeduje, najbolje moguće sve što je bilo stari je uzimao i uvijek uzima, na to ne gleda i pravo ga ima... Eh sad ovako da krenemo što se tiče dodatne opreme šta ovaj A4 ima zapravo... Kao prvo Bi-Xenon svjetla, led diode + adaptivna svjetla (no za praćenje svjetla u krivinama) , najbolju izvedbu/model boardcomputera, dakle taj ti računa sve što želiš da dobiješ informaciju, dosta dosta većih je dimenzija u odnosu na serijski koji dolazi, pored toga ovaj je u boji, a da ne pominjem uopšte razliku po pitanju funkcija i mogućnosti u odnosu na serijski, Start-Stop sistem (ono gradska vožnja, kada auto se zaustavi, on sam sebi gasi motor, kad vozač hoće da krene sa semafora samo papučicu gasa kao perododirneš aut se automatski pali u milisekundi, najviše ovaj sistem doprinosi po pitanju potrošnje gradskom vožnjom, multi media interface (MMI), počevši od radia, MP3 8x charger, dvd, navigacija, bose sound system, integrisan ono handsfree telefon, bluetooth integrisan, neznam tačno naziv, nešto adaptive sistem pomoću senzora od ovoga sistema, sistem sam reguliše vožnju, bolje rečeno kontroliše i uskače onda kada uvidi da postoji rizik i opasnost, dakle na autoputu na osnovu senzora naprijed mjeri, prati ispred vozilo i da u slučaju nagloga kočenja dođe on to sam odradi, pored toga uvijek drži potrebni zakonski razmak između dva vozila u odnosu na trenutu brzinu...idemo dalje side asistent, sistem koji nadgleda pomoću senzora usmjerenih ka pozad, nadgleda nadolazeća vozila i to da se nebi desilo da želite vozilo ispred Vas da preteknete, ali niste pažljivi u tome trenutku pa ne primjećujete brzonadolazeće auto kako ide tom trakom u koju vi hoćete, tada uskače ovaj sistem i na osnovu signala, zvučnih i svjetlnosnih blikera u području lijevog i desnog špigla... sistem za držanje u svojoj traci, vožnju svojom trakom... na osnovu prednje postavljene kamere i ugla volana sistem proračunava da li se krećete svojom trakom ili idete ukrivo i pomalo nagazite liniju trake, što sistem u tome trenutku vozača upozorava da ne vozi svojom trakom tako što vibrira volan, i još stvarno x x x toga ima... sve do sjedišta, koja imaju i u sebi grijanje, te su neka polusportska, sportska ali udobna, i imaju mogućnost da se povuče dio i produži sjedište kako bi bila bolja i ljepša udobnost za noge... E sad iskreno musto, jel stvarno misliš da ovakvo jedno auto upravo jeste za omladinu. Pa daj nađi mi toga koji je sam stekao pa ga kupio u 23-oj godini... Zato ja kaćem ne vozim to auto, jer se ne vidim u njemu i ne zaslužujem uopšte da ja idem snjim u čaršiju itd, a i nema potrebe... Što se tiče tvog poređenja A4 i A6 modela i po tome pitanju si po meni ofulio... Dakle uopšte nije neka velika razlika između A4 i A6, sem razlike dimenzija, volumena, što i jeste svrha ta dva modela. Gledajući opremu i unutrašnjost pa nemal potpuno identična vozila, te pored toga vezano za nova vozila, sada nema tu nekih velikih razlika u tim modelima, već su sada ralzike u tome ko može sebi priuštiti dodatnu opremu... Dodatna oprema za A4 i A6 nemal pa ista... Često puta sam sa ocem imao prilikom posjete servisu gledati i A6 modele, te jedini razlog zašto u mene otac nikada nije uzeo A6 model, niti će ga kada uzeti jeste to što je to auto preveliko za njega. Jer on nije neke krupnije građe, i baš kada sjede u A6 pogubi se u tom autu, mal skroz izgleda, dok je A4 model dimenzijama baš za osobe normalne srednje građe... E sad i po pitanju golfa, u mene ovaj golf je također sva full oprema, dodatna oprema itd i koštao je oko 45-47.000 KM, dakle odma cijena govori svoje. Ali u svakome slučaju nikad imalo upućen čovjek neće porediti VW i Audi, dakle evo uzet ćemo od Audia model A3 da poredimo sa Golfom, ma nema priče Audi odma po pitanju cijene svoje govori, ali nije džabe tu ta razlika cijena, itekako se osjeti da je audi ispred dosta VW-a, počevši od materijala koje ugrađuje VW a koje Audi itd... Evo Passat i A4, ogromna ogromna razlika, a najviše se osjeti na tim korištenim materijalima od plastika, štofova sjedišta itd.. I pored toga, napisat ću i ovo, Audi da li A4 ili A6 je automobil limuzina namjenjen i rađen za ozbiljnu uspješnu biznis klijentelu, a ne za omladinu, evo i primjera, evo A4 pošto znam po njemu kakva su sjedišta i kako je to kvaliteno i detaljno urađeno nije auto u kojem može omladina, što to većina omladine zapravo i radi, voditi ljubav u automobilu, jer je šteta i treba uveliko paziti sa pokretima kako se ebi isprljalo, izgrebalo ili šta već, dok to u golfu nije slučaj a tako i u ostalm VW modelima, materijali su kvalitetni itekako, ali su materijali grubljih površina i masivniji, daju dojam jačine a i imaju je, jer se u VW neće nešto tako lahko oštetiti. Dok se to u audiju i na malim sitnicama napravljenim nepažnom odma primjeti na elegantim površinama, dekoraciajma drveta itd, odma se primjeti i najmanja parnica
Eto mrsko mi više tipkat, mada se po pitanju poređenja itekako uvijek ima nešto pričati i porediti. Jedno je jasno svako vozilo ima svoje prednosti i mane,a li nije to tema diskusije, već da je ovo auto za omladinu, e tu si Mustafa definitivno porgiješio...
Drugo je ono šta svaki momak bi volio da vozi tako dobre makine, napucane itd, pa i mnogi od nas odugo već sanjaju o Porscheu, Ferrari li šta već, al sad pošto bi mnogi od nas volili da voze ta auto i frajerišu se kuliraju, ne znači to odma da je to auto za omladinu !