Saško
Kondukter
Offline
Posts: 551
|
|
« Reply #585 on: December 24, 2012, 10:17:31 » |
|
Bravo druze.. Najbolje boga mi nista ne diras samo pogledas i prijavis ovo fali ono fali nema da se ebavas osim ako ti ne rikne nesto bas na putu.
|
|
|
Logged
|
Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #586 on: December 24, 2012, 16:33:05 » |
|
Bravo druze.. Najbolje boga mi nista ne diras samo pogledas i prijavis ovo fali ono fali nema da se ebavas osim ako ti ne rikne nesto bas na putu.
Zasto, pa bas na putu je najbolje, imas dnevnicu i hotel gratis, barem u mome slucaju nekad bilo.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Saško
Kondukter
Offline
Posts: 551
|
|
« Reply #587 on: December 24, 2012, 18:27:17 » |
|
Zavisi u kom poslu ja do uvece vracam auto i prijavljujem ako ima sta da fali..
|
|
|
Logged
|
Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
|
|
|
tufko
Putnik
Offline
Posts: 320
|
|
« Reply #588 on: December 25, 2012, 00:46:31 » |
|
Zavisi u kom poslu ja do uvece vracam auto i prijavljujem ako ima sta da fali..
Koje auto trenutno vozis?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
AudiEd
Putnik
Offline
Posts: 404
|
|
« Reply #589 on: December 29, 2012, 18:31:50 » |
|
Evo ga jedna masina koju bi sigurno volili imat svi VW Phaeton 5.0 V10 TDI Uploaded with ImageShack.us
|
|
|
Logged
|
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #590 on: December 29, 2012, 20:40:15 » |
|
Imati da, ali odzavati zna biti skup sport, nego kada je vec ovaj desetocilindras u pitanju, pitanje za mlade forumase da prouce kako je rijesen razvod pogona bregastih osovina?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
DjordjeC63
Pješak
Offline
Posts: 50
|
|
« Reply #591 on: December 29, 2012, 23:50:58 » |
|
Nije problem kupiti tog V10 TDI al' treba (kao sto rece svicer) to odrzavati i nasuti. Odlican je to auto ali znak ga je ubio (realno ko ce uzeti VW kad moze BMW, Audi ili Mercedes). ''pitanje za mlade forumase da prouce kako je rijesen razvod pogona bregastih osovina?'' Prije ce biti za mehanicare
|
|
|
Logged
|
|
|
|
AudiEd
Putnik
Offline
Posts: 404
|
|
« Reply #592 on: December 30, 2012, 00:24:50 » |
|
hahahah DE sviceru ba valjda Pomocu lanca koji povezuje bregaste preko Onog hepeka sto je povezan sa koljenastim vratilom Ako si skonto Iskreno receno možda bi bio i jeftiniji za odrzavat u klasi i samim time povoljniji Al kao sto reece ovaj drug gore MERcedes S klasaa i BMW 7 ga ubise u klasi AL Kao sto ja kazem Đaba tebi što je on dizel kad trosi
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #593 on: December 30, 2012, 15:24:56 » |
|
hahahah DE sviceru ba valjda Pomocu lanca koji povezuje bregaste preko Onog hepeka sto je povezan sa koljenastim vratilom Pa bregasta osobina i koljenasto vratilo su ti jedno te isto...znaš li ti uopće kako izgleda to vratilo? Prije svega, bregasta osovina se pokreće preko zupčastih prenosnika, a ti ''bregovi'' ili ''koljena'' otvaraju i zatvaraju ventile i to je inače sinhronizovano. U slučaju da dođe do pucanja zupčastog remena poremetni se ta sinhronizacija i uglavnom dođe do izbijanja ventila što dovodi do teškog defekta na motoru.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
DjordjeC63
Pješak
Offline
Posts: 50
|
|
« Reply #594 on: December 30, 2012, 16:02:10 » |
|
hahahah DE sviceru ba valjda Pomocu lanca koji povezuje bregaste preko Onog hepeka sto je povezan sa koljenastim vratilom Pa bregasta osobina i koljenasto vratilo su ti jedno te isto...znaš li ti uopće kako izgleda to vratilo? Prije svega, bregasta osovina se pokreće preko zupčastih prenosnika, a ti ''bregovi'' ili ''koljena'' otvaraju i zatvaraju ventile i to je inače sinhronizovano. U slučaju da dođe do pucanja zupčastog remena poremetni se ta sinhronizacija i uglavnom dođe do izbijanja ventila što dovodi do teškog defekta na motoru. To nije isto! http://www.autoportal.hr/index.php/tehnikac/2305
|
|
« Last Edit: December 30, 2012, 16:05:33 by DjordjeC63 »
|
Logged
|
|
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #596 on: December 30, 2012, 20:26:00 » |
|
Ma ovaj motor je interesantan, nastao je od 2 brata od 5 cildara udvojenih u jedan, ali specifican je zbog pogona bregastih, ne pogone se ni zupcastim ni lancem nego kaskadom cupcanika, jako rijetko rjesenje.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
AudiEd
Putnik
Offline
Posts: 404
|
|
« Reply #597 on: December 31, 2012, 01:01:31 » |
|
Sviceru bas me sad puno zanima ovaj princip povezivanja bregastih Mozes li ovaj svoj odgovor da nam malo bolje pojasnis uz slikoviti prikaz kao u naseg kolege MANAS-a ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #598 on: December 31, 2012, 04:03:16 » |
|
Rijetko rjesenje, petocintras iz istog atomobila i vw T5 imali u polovicu tog motora.
Danas nove konstrukcije kamionskog motora sa bregastoj u glavi motora imaju slicno rjesenje, od radilice(koljenastog vratila) naredaju se zupcanici dok ne dohvate zupcanik bregaste, kod kamiona se jos predvidi izvod da se nakalemi kompresor i sl. Ovdje imas dovoljno zupcanika da zongliras da se bregasta vrti duplo sporije od radilice.
Ovaj motor kod VW otisao je u povjest, sva obitelj TDI PD motora odradila je svoje, sada su samo CR motori i tako ce i biti.
Vjerovatno negdje ima na netu da se vidi taj TDI ,V10, ovo gore je stari motor, bregasta u bloku motora, relativno kratak lanac (vidi sada primjeti, i ovdje se vidi daje zupcanik od bregaste veci) bez dotezanja sa velikim stangicama koja premocuju do klakalica.Ti stari OHV moto su proslost, imali su ih Z750, Jugo 45, Danas su OHC(bregasta u glavi) ili najcesce sa dvije bregaste.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #599 on: December 31, 2012, 16:43:12 » |
|
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
|