BIH TOURS
Putnik
Offline
Posts: 478
|
|
« Reply #15 on: December 02, 2012, 19:44:04 » |
|
Pa V motori troše više od linijskih, 8 klipova, a kod linijskih 6. Zavisi i od klipnih prstenova, odnosno karika. I još ti zavisi od diferencijala odnosno zadnje osovine. Kod stayera je nastimano da budu jači da bolje vuku uz brdo, dok je u setri i 0303 zadnja osovina namjenjena za ravnog terena. I uz brdo stayerom ides 4 dok mb 0303 ili setra ides 3 brzinom. I sa interkulerom bi ti trebao manje trositi jer mjesa vazduh i gorivo.
|
|
« Last Edit: December 02, 2012, 19:52:47 by BIH TOURS »
|
Logged
|
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #16 on: December 02, 2012, 19:46:17 » |
|
Joj,to je mnogo, automatk, solo 36 litara, krug je 24 kliometra i traje 90 minuta, stajalista su prosjecno na svakih 450 metara. Volvo hibrid 28-30 l.Nego reci mi koji je to MAN-ov V motor? Nema to pola gasa ili gas do poda, nego na koliko obrtaja? Nadji koji je motor, bolje reci obitelj motora, prouci krivulju oketnog momenta i nebi treblo biti frke voziti po selima 60 km/h u petoj ili u sestoj.Ako je prigradski ima nesto kraci diferencijal i sve se to uskladi.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Zoro
Putnik
Offline
Posts: 227
|
|
« Reply #17 on: December 02, 2012, 19:51:01 » |
|
Nisam vozio tog Mana, a ako je turbina otisla, morao bi trositi ulje, a to bi valjda primjetio.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #18 on: December 02, 2012, 19:55:39 » |
|
Pa V motori troše više od linijskih, 8 klipova, a kod linijskih 6. Zavisi i od klipnih prstenova, odnosno karika. I još ti zavisi od diferencijala odnosno zadnje osovine. Kod stayera je nastimano da budu jači da bolje vuku uz brdo, dok je u setri i 0303 zadnja osovina namjenjena za ravnog terena. I uz brdo stayerom ides 4 dok mb 0303 ili setra ides 3 brzinom. I sa interkulerom bi ti trebao manje trositi jer mjesa vazduh i gorivo.
Ako dozvolis ajmo neke sitice, da ustvrdimo sto je to interkuler i cemu sluzi ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
BIH TOURS
Putnik
Offline
Posts: 478
|
|
« Reply #19 on: December 02, 2012, 19:56:29 » |
|
Pa on ti daje dodatnu snagu motoru.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #20 on: December 02, 2012, 19:59:39 » |
|
tocno,ali kako recu ti poslije ali iskreno kazes da sec zapamtit * Zabranjeno citiranje zadnjeg posta!
|
|
« Last Edit: December 04, 2012, 17:10:55 by makljen1123 »
|
Logged
|
|
|
|
MART
Kondukter
Offline
Posts: 519
KÄSSBOHRER SETRA
|
|
« Reply #21 on: December 02, 2012, 21:11:38 » |
|
Znači da ne prelazim ni donju ni gornju granicu zelenog polja? Hvala, skupljam savjete koji će mi za koju godinu biti itekako korisni! Znači ja ne smijem uz brdo održavat' 700-800 obrtaja??? Eh sad još nešto da razjasnim: da li je pravilnije uz brdo voziti recimo u petoj pun gas ili u četvrtoj na pola gasa? Sve zavisi kako ti auto nosi,hvala bogu da ces vozit sa pola gasa ako auto ide jer je nepotrebno drzat puni gas recimo ako polazis u brdu onda ces brzinu razvuc do kraja(puni gas) da ti lakse primi sljedecu brzinu,a sto se tice zelenog polja ono ti pocima od nekih 1300 i zavrsava na 1800 i normalnije ti je u brdu vozit sa 1600 nego sa 1400 jer se turbo punjac ukljucuje na nekih 1500 okretaja,a sto se tice predhodnog posta kako inerkuler daje snagu:inerkuler je hladnjak zraka koji usisaje turbina a poznato je da se sve na hladnoci skuplja tako i zrak koji usisaje turbina pa se zbog skupljanja usisaju vece kolicine koje se mjesaju sa naftom i tako se dobiva jaca snaga...
|
|
|
Logged
|
SETRA Fahrzeuge Omnibusse mit Stil
|
|
|
Zoro
Putnik
Offline
Posts: 227
|
|
« Reply #22 on: December 02, 2012, 22:15:11 » |
|
Imas i kamiona i autobusa sto mu zeleno podrucje pocinje od 1000.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #23 on: December 02, 2012, 22:26:01 » |
|
Mi jos cekamo od pokretaca teme da kaze koji je to MAN-ov V motor
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MART
Kondukter
Offline
Posts: 519
KÄSSBOHRER SETRA
|
|
« Reply #24 on: December 02, 2012, 22:32:43 » |
|
Imas i kamiona i autobusa sto mu zeleno podrucje pocinje od 1000.
Aj navedi mi primjer koji il sliku postavi,kako ce pocimat na 1000 kadje ler gas 600-700 okretaja i kako ce hod izmedju ler gasa i ekonomik voznje(zeleno polje) biti samo 300 okretaja onda bi se na ler gasu vozilo...
|
|
|
Logged
|
SETRA Fahrzeuge Omnibusse mit Stil
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #25 on: December 02, 2012, 22:46:15 » |
|
bas tako,kamion tegli 40 tona sa 1250 obrtaja
|
|
|
Logged
|
|
|
|
BIH TOURS
Putnik
Offline
Posts: 478
|
|
« Reply #26 on: December 02, 2012, 22:47:15 » |
|
To vam govorim, zavisi od diferencijala.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #27 on: December 02, 2012, 22:55:15 » |
|
Imas i kamiona i autobusa sto mu zeleno podrucje pocinje od 1000.
Aj navedi mi primjer koji il sliku postavi,kako ce pocimat na 1000 kadje ler gas 600-700 okretaja i kako ce hod izmedju ler gasa i ekonomik voznje(zeleno polje) biti samo 300 okretaja onda bi se na ler gasu vozilo... odi na google i upisi actros i vidi od okoliko ima zeleno polje
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MART
Kondukter
Offline
Posts: 519
KÄSSBOHRER SETRA
|
|
« Reply #28 on: December 02, 2012, 23:13:15 » |
|
U pravu si gledam i na Setri serije 400 pocima sa 1000 toje onda izgleda kod novijih masina pocima sa 1000...
* Zabranjeno citiranje zadnjeg posta!
|
|
« Last Edit: December 03, 2012, 01:07:35 by makljen1123 »
|
Logged
|
SETRA Fahrzeuge Omnibusse mit Stil
|
|
|
VT10
Putnik
Offline
Posts: 216
|
|
« Reply #29 on: December 03, 2012, 22:45:27 » |
|
Pa V motori troše više od linijskih, 8 klipova, a kod linijskih 6. Zavisi i od klipnih prstenova, odnosno karika. I još ti zavisi od diferencijala odnosno zadnje osovine. Kod stayera je nastimano da budu jači da bolje vuku uz brdo, dok je u setri i 0303 zadnja osovina namjenjena za ravnog terena. I uz brdo stayerom ides 4 dok mb 0303 ili setra ides 3 brzinom. I sa interkulerom bi ti trebao manje trositi jer mjesa vazduh i gorivo.
Cijenim mišljenje,pročitao sam komentare i ovaj mi se najviše sviđa.Svicer i Zoro ne razmišljaju loše, takođe. Znam ja dosta o prenosnim odnosima zupčanika i diferencijalima. Ovaj bus ima opciju udvajanja točkova (spere ili blokade kako ih neko zove) za vuču u težim uslovima, blato snijeg, led.Pretpostavljam da je sporiji diferencijal. Tačno je da uz brdo za jedan stepen prenosa više mogu voziti u odnosu na pomenute, pod istim obrtajima. Slažem se da bi trebao sa interkulerom manje trošiti. Auto je u redu, svaki majstor mi je potrvdio, zato mi je čudno.Volio bih kad bi mi neko od prevoznika iskreno potvrdio potrošnju, jer mislim da ovi vozači što su mi rekli svoje potrošnje i nisu bili baš iskreni.A ovih buseva ima na izvoz kod nas. Nema pravila koji motor više troši,V ili linijski.Mnogo faktora utiče na to. Ja sam vozio MB 360KS V10, bio je pretežak a nije prelazio 31l nikada bez obzira na uslove vožnje (linijski ili otvoreno).Ih kad se sjetim kakav je predivan zvuk taj motor pravio, melem za uši. To je najčešći MAN-ov motor u štajerima. Naću tip u saobraćajnoj a i slikaću ga do vikenda nadam se.Čekam na komentar prevoznika koji ima dosta iskustva s njima.Javite se:)
|
|
|
Logged
|
VT10 BUS-pozdrav
|
|
|
|