tomo
|
|
« Reply #15 on: November 26, 2010, 23:20:24 » |
|
Tuzla-Zagreb-Tuzla
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.972
|
|
« Reply #16 on: November 28, 2010, 16:13:03 » |
|
Prinova u voznom parku
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #17 on: November 28, 2010, 17:31:36 » |
|
Jel to linija za Upsalu ili za Pulu? Meni se čini da piše Upsala
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.972
|
|
« Reply #18 on: November 28, 2010, 19:52:41 » |
|
Jel to linija za Upsalu ili za Pulu? Meni se čini da piše Upsala
Zupanja - Zagreb (veza Uppsala), dakle Pepex samo kupi putnike u Hrvatskoj kao kooperant za Bundavicu koja vozi liniju Tuzla - Uppsala
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.972
|
|
« Reply #20 on: January 28, 2011, 18:58:14 » |
|
Tuzla - Pula
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Bari
Vodič puta
Offline
Posts: 1.939
AUTOTRANS -> Brzo - udobno - sigurno
|
|
« Reply #21 on: February 03, 2011, 00:21:23 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #22 on: February 03, 2011, 01:33:20 » |
|
Ovo još vozi? omg... @Bari - izvrsna fotka
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.972
|
|
« Reply #23 on: February 03, 2011, 01:39:04 » |
|
Vozi, vozi, a to je samo dokaz kvalitete Citylinera, ovaj je bio u Croatia Busu, i sada je u Pepexu, ali on jos i dalje vozi
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mody_kick
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 824
|
|
« Reply #24 on: February 17, 2011, 18:41:27 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #25 on: February 25, 2011, 01:04:39 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.972
|
|
« Reply #26 on: March 01, 2011, 11:21:33 » |
|
Prijedor - Pula
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mody_kick
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 824
|
|
« Reply #27 on: March 02, 2011, 15:28:30 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mody_kick
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 824
|
|
« Reply #28 on: April 22, 2011, 14:33:07 » |
|
AS Banja Luka
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #29 on: May 15, 2011, 15:11:04 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|