Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #1245 on: August 12, 2013, 17:54:09 » |
|
808 na 31 ? Sta je to sa 826 ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1246 on: August 12, 2013, 18:13:18 » |
|
E tačno sam znao da ćeš se javiti sa tim pitanjem. Evo 808 radi čitav dan na 31
|
|
« Last Edit: August 12, 2013, 18:16:01 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1248 on: August 13, 2013, 11:26:51 » |
|
808 na 31 ? Sta je to sa 826 ? 826 se danas vratio na svoju liniju tako da je prošla rijetka prilika da na 31 vidimo neki drugi bus. A kad sam počeo zapisivati vozila na linijama na sedmičnoj bazi na 31 bilo je ovako: 28.12.2009. - 03.01.2010. - 460, 461, 463, 464, 465, 469, 492, 493, 706, 823 04.01.2010. - 10.01.2010. - 460, 461, 464, 492 i 816 11.01.2010. - 17.01.2010. - 460, 806, 463(Čet), 462 (Pet), 464(Ned) 18.01.2010. - 24.01.2010. - 460 (Pon-Sub), 463 (Uto), 465 (Sri, Ned), 462 (Pet-Sub), 839 (Ned - Več) 460 je bio na cjelodnevnom redu vožnje, ponekad 461 a ovi drugi su bili na dvokratnom redu, ili su vozili nedjeljom. Par mjeseci ranije isto je bila monotonija, jer je nekih godinu dana 903 sam radio i radni dan i subotu i često nedjelju, a kad su pušteni u rad Ikarbusi 414-427 onda je ponovo proradio dvokratni red na 31 pa se na njemu redalo šta je stiglo. A sad 826 i radnim danom i subotom i nedjeljom, tek po nekad, jednom u mjesecu ili nekad jednom u 2 mjeseca naleti neki drugi autobus. Ne računam maj kad je 826 bio problematičan pa su često uskakali 808, 469, 669, 673
|
|
« Last Edit: August 13, 2013, 11:34:24 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1249 on: August 13, 2013, 21:15:43 » |
|
13.08.2013. godine - utorak
*Autobus 23-464 23a-417 23c-832 31e-405,410,416
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1250 on: August 14, 2013, 15:53:50 » |
|
14.08.2013. godine - srijeda
*Autobus 14-854 15-807,813 15b-ne održava se 16-ne održava se 16b-853 17-851 17b-ne održava se 18-852 20b-669 21-418,419,850 (850 voze vozači sa 409.) 21b-ne održava se 22-406,407,425 22a-417 23-464 23a-415 23c-832 24-806 26-823 31e-405,410,416 41-801 41a-ne održava se
*Minibus 61-86 66-6 67-6 68-7 69-9 72-5 74-11
*Trolejbus 101-4416 102-4156,4417 103-4137,4158 104-ne održava se u ljetnom voznom redu
*Tramvaj 1-712/258 2-ne održava se u ljetnom voznom redu 3-602,603,500,502,503,504,505,506,508,509,510,511,801,802,805,811,812,288 (288 je krepao pa ga je 802 odgurao za remizu.) 4-713,715/248 5-ne održava se u ljetnom voznom redu 6-507,209,260,266,276,286,289,292
|
|
« Last Edit: August 14, 2013, 15:55:45 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1251 on: August 15, 2013, 22:27:19 » |
|
15.06.2013. godine - četvrtak
*Autobus 23-464,813,673 (464 do 14:00, 813 od 14:00 do 18:00, oko 20:00 se uključio 673) 23a-415 23c-832 31e-405,410,416
|
|
« Last Edit: August 15, 2013, 22:29:18 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1252 on: August 16, 2013, 15:29:27 » |
|
16.08.2013. godine - petak
*Autobus 15-813,807 15b-ne održava se 18-850 23-464,807 (Zadnji put sam 464 vidio u 07:20 iz Reljeva i poslije je nastavio 807.) 23a-415 23c-807 31-826 31e-405,410,416 (416 na 171/342/344, 405 na 175/350/352, 410 na 177/354/356, vozni red 173/346/- je ispušten, fali 844.) 36-322 (Prekidna smjena.) 37-ne održava se 39-ne održava se 41-801 41a-ne održava se
*Minibus 66-6 67-6 72-5 74-11
*Trolejbus 101-4430... 102-4145,4156... 103-4144,4153,4158,4160... 104-ne održava se u ljetnom voznom redu 107-4159,4413... 108-4428,4406
*Tramvaj 1-716 2-ne održava se u ljetnom voznom redu 3-602,603,500,501,502,503,504,505,506,507,509,510,801,802,805,811,812,217,257,258,292 (506 "riknuo", 217 ga odšlepao, nije mu dugo trebalo, nadam se da će ga brzo popraviti i da nije neki ozbiljniji kvar.) 4-713,709 5-ne održava se u ljetnom voznom redu 6-508,201,212,238,255,266,286,288,291
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1253 on: August 17, 2013, 22:55:04 » |
|
17.08.2013. godine - subota
*Autobus 15-807,813 15b-ne održava se 23-814,669,813,807 (813 i 807 su uskakali kada je to bilo potrebno.) 23c-832 31e-405,410,416 41-801 41a-ne održava se
*Minibus 51-2 52-9 55-8 58-3 72-5 73-14 74-11
*Tramvaj 1-212 3-500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,511,217,228,248,244,286... 4-292,210
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1254 on: August 18, 2013, 11:22:31 » |
|
853 na 23..... Ja ga dva puta vidio, prvo mislio reko ma nije, to je neka vanredna ode prema petlji dole... Kad vrati se iz Rajlovca. Vjerovatno radio red vožnje koji ima prijevoz radnika iz Ilijaša u 04:30 pa nastavlja na 23. Naime, taj red vožnje ima samo 4 ture na 23 u prvoj smjeni, a u drugoj i trećoj po 6 vožnji..... tako da nedjeljom često zna bit na tom redu iznaneđenja. Inače popodne su 807 i 814 koliko mogu primjetiti.
|
|
« Last Edit: August 18, 2013, 11:35:35 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1255 on: August 18, 2013, 22:19:44 » |
|
vidio sam jutros oko 7 i 25 u buca potoku 853,vozac sa 811
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1256 on: August 18, 2013, 23:06:25 » |
|
E nek smo i to dočekali 853 na 15 i 23.... Znaju "potrefit" stvarno.... svaka im čast.
U trećoj je na 23 bio sam 840, ali nije bio na redu koji ima završnu turu u 22:15 sa stanice tako da je neki zglobni classic odradio završnu u 22:15 sa stanice, odnosno 22:40 iz Rajlovca.
|
|
« Last Edit: August 18, 2013, 23:09:41 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1257 on: August 18, 2013, 23:28:05 » |
|
nije jutros bio na 15 vec na 23
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1258 on: August 18, 2013, 23:41:23 » |
|
Znam, znam , al kako si formulisao ja mislio ti ga vidio prema gore. Reko bacio jednu turu i na 15. Hvala na ispravci.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1259 on: August 18, 2013, 23:57:42 » |
|
ma vidio ga na raskrsnici iz pravca rajlovca,tesko nama od septembra ako ovako stanje bude,ima da se cvarimo,15 i 23 daj boze da bude po jedno vozilo.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|