man 464
|
|
« Reply #870 on: June 04, 2013, 19:34:07 » |
|
Ma ikar ko nas šiša, mi ne postojimo....
04.06.2013. godine
*Autobus 23-401 (401 je bio dvije ture) 23a-669,469 (669 ujutro, 469 popodne.) 23c-807 (Ubjedljivo najtačniji i najmanje tura propušta....) 31e-410,416...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #871 on: June 04, 2013, 19:47:25 » |
|
bice bolje kad udjemo u EU
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #872 on: June 04, 2013, 19:54:41 » |
|
man_464 Sjetih se da si prije par mjeseci napisao kako ne mogu nikako raditi 2 SL222 kad rade samo 2 na 23/23a a jutros ti prigradski midibus 669 sam na 23a.
Nekad si negodovao kad su radila 4 ili 3 SG312, zašto na 23/23a idu samo krntije, a danas možeš samo žaliti za tim vremenima.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #873 on: June 04, 2013, 20:01:04 » |
|
Ma ikar ko nas šiša, mi ne postojimo....
04.06.2013. godine
*Autobus
23c-807 (Ubjedljivo najtačniji i najmanje tura propušta....) ..
to vozilo ima najbolju posadu u garazi ali definitivno.....sve trojica ekstra likovi i pošteni radnici. Ako ikada u GRAS dodje bilo šta od novijih vozila mislim da bi uz Balaša i Rahmanovica njih trojica trebali biti prvi na rang listi za vozila....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #874 on: June 04, 2013, 20:03:20 » |
|
man_464 Sjetih se da si prije par mjeseci napisao kako ne mogu nikako raditi 2 SL222 kad rade samo 2 na 23/23a a jutros ti prigradski midibus 669 sam na 23a. Nekad si negodovao kad su radila 4 ili 3 SG312, zašto na 23/23a idu samo krntije, a danas možeš samo žaliti za tim vremenima.
Mogu mislit kako je jutros bilo... 500 ljudi u midibusu.... Ja bio prvi razred 5 autobusa radilo, drugi radila 4 busa, treći 3 busa, četvrti razred 2 vozila, kako smo krenuli crno nam se piše... Tad sam se žalio a sad da su bogdom 4 sg 312.... kamo sreće.... Da hoće njih petorica malo skočit na bolja vozila.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #875 on: June 04, 2013, 20:35:26 » |
|
transformers da se to gleda i postuje bili bi ti ljudi na nekom 850-854 ali znas kakva je situacija i kako se vozila dobijaju a man464 mozes samo da se sjecas i patis za onim sto je bilo.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #876 on: June 04, 2013, 20:51:39 » |
|
Mogu mislit kako je jutros bilo... 500 ljudi u midibusu.... Ja bio prvi razred 5 autobusa radilo, drugi radila 4 busa, treći 3 busa, četvrti razred 2 vozila, kako smo krenuli crno nam se piše... Tad sam se žalio a sad da su bogdom 4 sg 312.... kamo sreće....
Kad si došao na forum radila su 4 autobusa a žalio si se što na 23/23a šalju 612, 620, 706, 461. Da hoće dati sredstva za one autobuse pa da se poprave 403, 427, 463, 464, 465, 467. Djelovalo je da je 467 otpisan, ali izgleda da ima nade i za njega, samo da hoće odobriti pare za dijelove. Odmah bi bilo bolje na Rajlovcu.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #877 on: June 04, 2013, 20:54:19 » |
|
I dalje smatram da sam se u tim okolnostima s pravom žalio, jer su 15 i 23 "zadnje" linije, sav otpad se mora provozati na njima kad tad..... A sad je već druga situacija, sad skoro i da nema grobova svi su out, ali potrude se oni koji raspoređuju da na 23 stave najgore... ne brini... hahahaha.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #878 on: June 04, 2013, 21:21:04 » |
|
Pa dobro, tad je bila takva situacija. A realno u to vrijeme najbolje što si mogao očekivati je IK-201, ne računajući situacije sa novijim vozilima, jer na prigrad i komercijalu uvijek idu najpouzdanija vozila, a na 21, 22, 28, 30, 31e, 33 išlo je do 19-20 pretežno zglobnih autobusa.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #879 on: June 05, 2013, 16:09:10 » |
|
15 - 401 23 - 419 41 - 808
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #880 on: June 05, 2013, 16:44:58 » |
|
05.06.2013. godine - Srijeda
Onaj čovjek na Ž. stanici stvarno ne zna raspoređivat niti planirat, radi ko dispečer na okretnici šestice, kako će i znat, na 15-ki mu idu 2 vozila na 30 minuta, a na Rajlovcu jedan bus svako 80 minuta... Mozak... Zna se kad su tri vozila na terminalu da su dva na 23/23a, a jedan na 15-ku tako je uvijek kada su standardni dispečeri.... Još mrtav hladan kaže nema Reljeva...
*Autobus 15-401,832 15b-ne održava se 23-464 (Od 12:50) 23a-419 (Do 12:50) 23c-807 31e-405,410,416 41-808 41a-ne održava se *Opet pitanje, kako rade solo classici, nikako da ih pohvatam....
*Minibus 66-6 67-6
*Trolejbus 107-4158... Prijevoz djece-4414,41XX-osakaćeni Hess
*Tramvaj 1-712 3-300,302,601,602,603,501,502,503,505,507,509,510,511,801,805,811,812,815,244,248,263 4-713,716/258 5-212,276,231... 6-504,215,288...
|
|
« Last Edit: June 05, 2013, 16:47:39 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #882 on: June 05, 2013, 17:37:07 » |
|
Radio je od 13 sati na 23, znači povučen je opet....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #883 on: June 05, 2013, 17:39:20 » |
|
Danas oko podne ti je 464 svratio malo na DBR,vidjeh ga iz auta,a prije nekih desetak minuta otišao je za garažu.
Na Dobrinji su ga probali neposredno prije nego što su ga uključili na 23
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
|