bhbus.ba
November 23, 2024, 23:22:00 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Vozila na linijama (3)  (Read 281219 times)
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #705 on: April 25, 2013, 07:42:24 »

826 jutros redovan na 31
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #706 on: April 25, 2013, 08:39:18 »

Jel ko primjetio ili se meni ucinilo da tzv.konkurencija na 31e ne radi iza 22h?
Na 31 sad ih ima sad ih nema...
Zna li neko situaciju na Ilidzi i Sutjesci u vecernjim polascima?
Što se tiče 31, ja nisam vidio njihov prevoz još od Nedjelje 14-tog, i to izmjenjenom trasom u A smjeru.
Čini mi se da im je to jedina linija koju ne održavaju, a žele da otjeraju GRAS sa te linije.

U tom slučaju jedini prevoz od Nedžarića prema Dobrinji 1 i 2 bila bi Centrotransova komercijala.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #707 on: April 25, 2013, 08:48:07 »

U tom slučaju jedini prevoz od Nedžarića prema Dobrinji 1 i 2 bila bi Centrotransova komercijala.

Dakle, krenulo se ka ostvarenju cilja.  Roll Eyes
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #708 on: April 25, 2013, 13:49:13 »

602 na ugovorenom prevozu
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #709 on: April 25, 2013, 21:12:36 »

Vidio sam ga i ja... ustvari zamalo sam pomislio da je na 4, ali reko ne može bit... kad vidim piše Vanredma vožnja

25.04.2013. godine - Četvrtak

GRAS

14-813/? (Bio je oko 13:25 na 14, natovaren kraja jer ni 17-ka nije radila, Na domu je bio vozač od 852....)
15-818,823/813 (813 u trećoj opet natovaren do kraja na rampi smo ga stigli sa 400 koji je krenuo 10 minuta kasnije.)
16-ne održava se
16b-853
17-ne prometuje (Nije busa bilo u 13:10.)
17b-ne održava se
18-854
20-808
20b-669
21-409,418,419
22-406,407
23-401,400 (400 je temperatura isto 90-95 stepeni.)
23a-464/400 (Oko 12:50 464 odvežen za garažu jer je temperatura dosegla 105 stepeni sa tendencijom rasta iako je vozilo stajalo više od sata na terminalu.)
23c-807
31e-405,410,416,844
41-832
41a-ne održava se

66-6
67-6
72-5
74-11

1-715,709
3-300,302,304,601,603,501,502,503,504,505,507,509,510,511,801,805,811,812,815,248,244...
4-716,712/260
5-500,215,268...
6-508,255,286...

CTS

21-Novociti, Conecto, NL 313
2a-Novociti
22-Štajer solo i štajer zglob
31e-2X Novociti, Štajer, Conecto
« Last Edit: April 25, 2013, 21:14:38 by man 464 » Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #710 on: April 25, 2013, 23:48:07 »

treca smjena na 15 813 i 818,813 se ukljucio na 15b oko 18 sati,sta je sa clasicima kad je barni radio na 14
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #711 on: April 26, 2013, 20:27:00 »

26.04.2013. godnine - petak

GRAS

14-852/853
15-823,818/401 (818 danas oko 12:30 ispustio naftu kod zgrade MUP-a)
16-853/--- (Vidio sam ga oko 12:40, a večeras je na 14.)
16b-850
17-851
17b-ne održava se
18-854
20-808
20b-669
21-409,418,419
22-406,407
23-401,844,823,415 (401 i 415 su prve dvije smjene, 401 prešao na Buća potok, 844 sad u trećoj, a i 823 je bio jednu turu.)
23a-464/469 (469 sam isto vidio navečer... Ako sam dobro čuo 464 opet temperatura 100.)
23c-807
31e-405,410,416,844
41-823
41a-ne održava se

66-6
67-6
72-5
74-11

1-712,713
3-300,302,304,601,602,603,502,503,504,505,507,508,509,510,802,805,811,815...
4-716,715
5-215,244,248...
6-501,217,289...
« Last Edit: April 26, 2013, 20:29:21 by man 464 » Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #712 on: April 26, 2013, 21:43:30 »

u trecoj na 15 673,ide cetvrtom ko flak,nesto sam kontao da na 15 rade 668,669 i 673 manje bi bilo problema nego sa manovima sl222,ipak su šaltači
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #713 on: April 26, 2013, 22:05:47 »

Hahaha, to bi bila ludnica, ali 668 je out već duže vremena i bojim se da je out za sva vremena.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #714 on: April 26, 2013, 23:59:22 »

nazalost,vjerovatno je mogao na linije poput 23c,ako nista ima jedan za dijelova-671
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #715 on: April 27, 2013, 10:07:03 »

839 na 24
815(K03-T-396) na 26
70(M78-O-050) na 61
53(A57-J-739) na 71
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #716 on: April 27, 2013, 19:09:56 »

u trecoj na 15 673,ide cetvrtom ko flak,nesto sam kontao da na 15 rade 668,669 i 673 manje bi bilo problema nego sa manovima sl222,ipak su šaltači
Dosluti ti.... hahahaha, danas 669 na Buća potoku, hahahaha

27.04.2013. godine - Subota

GRAS

15-669...
18-854
20-808
21-409....
23-415,823,829... (829 u trećoj)
23c-807
31e-405,416,844...
41-832

51-7 (Ima bijeli branik kitovan i vidi se da je friško odrađen.)
52-8
55-2,90
58-3
59-95
66-6
67-6
69-9
72-5
73-14
74-11

101-4414...
102-4160...
103-4157...
107-4148...
108-4403... (Ako sam trole fulao ne zamjerite... nekako njih baš i ne pratim....)

1-258
3-501,502,503,504,505,507,509,510,511,289,215...
4-500,248
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #717 on: April 27, 2013, 19:51:41 »

Na Stup-Vogošća večeras Lion's classic G;nemam pojma koji garažni br.bila sam u tramvaju pa nisam mogla vidjeti,a ujutro je bio dronjavi 402.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #718 on: April 27, 2013, 20:31:12 »

na 28 412 i 414,na 15 401 i 669
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #719 on: April 28, 2013, 10:44:57 »

88(J97-O-547) na 71,inace najlosiji minibus,u prvoj brzini zapinje ko lud pri kretanju,u vecem stepenu prenosa ne cuje se struganje
408(E29-O-761) na 22a,znaci da je i juce bio isto
92(E50-E-213)na 61
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.032 seconds with 22 queries.