man 464
|
|
« Reply #330 on: January 27, 2013, 01:03:38 » |
|
Evo moram na spavanje...... E Bože sačuvaj... Baš se tom 850 neda da finu posadu dobije....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #333 on: January 27, 2013, 17:12:24 » |
|
15b 806 15 814,801
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #334 on: January 27, 2013, 17:43:16 » |
|
27.01.2013. godine - Nedjelja
15-814,801 (801 je otišao za garažu oko 14:00. Čujem da negoduje preko stanice što je stavljen na Buća potok.) 15b-806 23-417,840,820 (840 zamjenjen sa 820 popodne.) 23c-807 31e-416,405 41-813
66-6 67-6
1-257 3-501,504,505,507,509,510,511,212,244... 4-268,255
101-4430... 103-4157,4158,4135,4152,4418... 107-4148... 108-4428,4413
|
|
« Last Edit: January 27, 2013, 17:47:36 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #335 on: January 28, 2013, 13:22:15 » |
|
Ponedjeljak 28.01.2013. 20b - 669 31 - 826 31e - 405, 410, 419 a 416 sam vidio parkiranog u garaži, ali radili su mu displeji 31e 33 - 424...
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #337 on: January 28, 2013, 20:40:23 » |
|
28.01.2013. godine
14-853 15-403,832 16-852 (Trebalo bi) 16b-850 17-851 18-854 20-808 20b-669 21-409,415... 22-406,407... 23-469,818 23a-464 23c-801 31e-405,410,416,419 41-807
66-6 67-6 72-5 74-11
1-716 (Vozni red reduciran i radi samo jedno vozilo svako 36 minuta i danas.) 3-303,304,501,503,504,505,509,510,511,601,602,603,802,805,811,812,815... 4-715,712
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #338 on: January 29, 2013, 21:46:59 » |
|
29.01.2013. godine - Utorak
Na domu su se tumbali pa ako sam šta fulio ne zamjerite. 14-853 15-403,832 16-852 16b-850 17-851 (Prekomandovan negdje na drugu liniju u 15:10) 18-854 (Onaj vozač je popodne takav profesionalac i gospodin da je to za nepovjerovat, dobar dan, jeste li dugo čekali, prijatno, hvala lijepo, a ne ko neki...) 20-808 20b-669 21-409,418,415 22-406,407 23-469,402,806 (402 sam vidio samo jednu vožnju, a 806 je u trećoj.) 23a-464 23c-801 31e-405,410,416,419 41-807 (Domogao sam se novog reda vožnje, ustvari slikaće mi prijateljica.) 41a-818
66-6 67-6 72-5 74-11
1-716 (Jedno vozilo) 3-303,304,601,602,603,811,815,802,812,805,501,503,504,507,509,511... 4-709,715 5-505,244... 6-228,237...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #339 on: January 29, 2013, 21:52:26 » |
|
29.01.2013. godine - Utorak
18-854 (Onaj vozač je popodne takav profesionalac i gospodin da je to za nepovjerovat, dobar dan, jeste li dugo čekali, prijatno, hvala lijepo, a ne ko neki...)
to je jedan od najkulturnijih u vozača u GRAS ( u stvari najkulturniji ubjedljivo). Ismet Japalak. Gigant u svakom pogledu....Kulturan, dobar vozač, pošten čovjek, uljudan ....ma prijeratni vozač GRASa....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #340 on: January 30, 2013, 12:57:38 » |
|
UTORAK
Linija 31 - prva smjena 818, druga smjena 806
Šta je to sa 826?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #341 on: January 30, 2013, 14:52:05 » |
|
u poslijepodnevnim satima 826 se vratio na 31
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
GRAS
Putnik
Offline
Posts: 208
|
|
« Reply #342 on: January 30, 2013, 18:05:42 » |
|
Ismo je inace moj jako dobar drug i po meni je jedan od najboljih, ako ne i najbolji vozac u GRAS-u. Najkompletniji covjek u svakom smislu, nevjerovatno smiren. Jos dok je radio na komercijali sa 804 svakodnevno su ga kojekakve alapace napadale, i klosari koji udju u bus i nece da plate kartu, a on sve to rijesi na tako miran i kulturan nacin da je to nevjerovatno. Jedan od rijetkih u GRAS-u koji je svojim radom zaista zasluzio nov autobus. Ali nazalost nije zasluzio onakve kompanjone na vozilu, koje boli neka stvar za vozilo, ne cuvaju ga nikako.
Uglavnom, o Ismetu sve najbolje i da su bogdo svi ko Ismo...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #343 on: January 30, 2013, 19:17:33 » |
|
21 - 415, 409 31e - 850,410 41 - 807
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #344 on: January 30, 2013, 23:08:01 » |
|
... Ali nazalost nije zasluzio onakve kompanjone na vozilu, koje boli neka stvar za vozilo, ne cuvaju ga nikako...
Pa nažalost je tako, ono bi vozilo moglo blistat, a podosta je ispisan. 14-853 15-403,832,813 (Ujutro 403 i 832, pa popodne umjesto 832 koji je prešao na 23 je bio 813 koji je ujtro bio na 23. 832 je prešao na red R/206, dakle rezerva na redu 206 sa vozačem koji je jučer bio na 851 B.E.) 16-852 16b-850 (Ja ga nisam vidio na 31e, Manas ako si vidio samo zanji displey on je zakucan ne 31e.) 17-851 (Opet nije S.A. nego onaj vozač do podne ljut na sebe, a popodne na sve ostale, 2 puta nas je povaljao u busu, čovjek je pao na leđa bukvalno kad je zakočio i dvoje je pričepio sa vratima od doma do medicine.) 18-854 20-808 20b-669 21-409,418,415... 22-406,407... 23-469,813,832,818 (kao što rekoh 832 se mijenjao sa 813 da bi opet navečer 832 bio vraćen na 15.) 23a-464 (Danas je dipečer burno odreagovao preko radio stanice da se vozilo 464 na šalje više dok se ne popravi, Citiram "vozilo je već 10 dana neispravno, ako treba neka ga 5 dana u garaži neka se napravi pa onda na liniju" citat završen.) 23c-801 31e-405,410,416... 41-807 (Postaviću vam novi red u izmjenama režima.) 66-6 67-6 72-5 74-11 1-716,712 (Uključen je red 11 hvala Bogu da se neko dozvao pameti.) 3-300,304,601,602,603,501,503,504,505,507,508,510,511,811,815,812,805,802... 4-715,709 5-303,244,500... 6-228,238,509...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|