man 464
|
|
« Reply #240 on: January 07, 2013, 18:23:01 » |
|
07.01.2013. godine - Ponedjeljak
15-807,832 15b-813 18-850 21-409... 22-406... 23-Ne prometuje 23a-469 (Čitav dan je radio sam u intervalu od 70-90 minuta, haos, u 16:35 je uključen i 807 sa linije 15.) 23c-806 26-840... 27-400,846 (846 je u 15:20 došao na terminal iz Otesa, ali pošto je min. 200 ljudi čekalo 27, 846 prebačen na 27, nisu svi ušli.) 28-412... 31e-405,410,416,419 (419 vozi vozač od 400.) 33-411,402 (402 je oko 12:00 bio u garaži sa dipleyom 33.) 36-673 47-844
66-6 67-6 72-5 74-11
1-712,716 3-303,304,601,602,603,501,502,504,505,507,509,227,277,257,244,801,802,805,811,812,815 (Poslije duže vremena sve tri satre 3 u funkciji stim da su 602 i 603 otišli za remizu oko 11:30, i da isto poslije dugo vremana bilo je više od 5 holanda, ali i 801 je povučen oko 10 sati. 601 opet poslije duže pauze vozi, unutra je očišćen koliko je to bilo moguće.) 4-715,709 5-289,255,260... 6-286,215,248...
Kako su raspoređeni solo classici? I šta radi na 41 i na 41a, ako uopće radi?
|
|
« Last Edit: January 07, 2013, 18:26:16 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #241 on: January 07, 2013, 22:13:17 » |
|
jutros je 832 sam radio na 15 da bi i on negdje oko 10 sati ispao tako da je 807 skinut sa 23. oko 11 sam zvao centralnog dispecera da vidim radi li sta na 15 a on je prozvao 807 i vozac je rekao da je proslu sedmicu radio na 15 i da nece da vozi na 15 a auto ce dati da ga vozi ko god hoce. negdje oko 12 sati i 832 se ukljucio. mislim da je 469 dobar dio dana sam radio na rajlovcu-reljevu.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #242 on: January 07, 2013, 23:38:15 » |
|
Ovo je stvarno prešlo granicu, Vogošću drže 4 vozila, a na Ilijašu 3 vozila od od kojih dva vozila (406 i 407) odmaraju pola dana, a na 15 i 23 po 1 ili u najboljem slučaju 2 vozila, bruka..... Shvatam da na Ilijašu mora biti redovno ali red vožnje na 22 je doslovno takav da bi skoro 2 vozila mogla stići sve (izuzev 1 ili 2 vožnje u špicama koju bi mogla pokriti Vogošća).... Na 15 i 23 treba po 5 vozila, a uporno se u zadnjih mjesec dana na 23 raspoređuju samo dva vozila svako 40-50 minuta, a i na 15, 2 vozila na pola sata, a ogroman je broj putnika, a evo sad natrpali po dva solaša ili jedan bus samo i pola raje ostane, gledao sam danas i na Ilidži pola raje ostalo koji su čekali 27,.... pa dokle više....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #243 on: January 08, 2013, 00:16:48 » |
|
Jesi li ti siguran da su baš danas na Vogošći radila 4 autobusa. Pa vidiš i sam da je to stanje promjenljivo. Znaš da se i tamo zna desiti da rade 2-3 autobusa.
Mi u gradu iz bilo kojeg dijela možemo za pola sata pješke od kuće do trole/tramvaja (mada valja onda ući u tramvaj), u najgorem slučaju opcija je taxi. Šta će onaj iz Tarčina ili Ilijaša ako mu ne dođe autobus? Da čeka drugi u koji ih pola ne može stati.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #244 on: January 08, 2013, 00:21:30 » |
|
Ne kažem ja ništa po pitanju toga, linije tipa 22,33,30,28,47... moraju biti redovite. Ali ako na Vogošći treba 5 vozila, a toliko treba na 15 i 23, na Vogošći su u najgorem slučaju 3, a na 23 i na 15 u najboljem slučaju 3 vozila. Poznato mi je sve i oko naplate ali malo je 1 ili 2 vozila.
A to da li su danas bila 4 vozila na 21, to ne znam, mada pretpostavljam da jesu. Govorim u globalu, zadnjih mjesec dana ne znam da li se dogodilo da su tri vozila na 23/23a u istom momentu... A na vogošći su uglavnom 4 busa i to ik 206.
A šta ja treba da radim, da možda pored kupljene, istina ne preskupe, idem pješice do tramvaja, pored linija koje prolaze "pod nosom"? Ja mogu prošetat, ali neki građani ne mogu i ne žele, pa su osuđeni na minimalno 40 minuta čekanja po stanicama.
|
|
« Last Edit: January 08, 2013, 00:26:58 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #245 on: January 08, 2013, 00:54:10 » |
|
Ma dobro, po broju planiranih vozila 21 i 23 su isti, ali po broju putnika Vogošća je jača, kao i po naplati i udaljenija je, na samoj granici A zone. Što bi vam sad dobro došao onaj voz kojeg je vukao Unimog što je radio 1995, samo da sad ide do Rajlovca
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #246 on: January 08, 2013, 17:06:15 » |
|
08.01.2013. godine - Utorak
14-852 15-813... 16-854 16b-853 17-851 18-850 20-808 21-409,415 (415 je vučna služba odvukla za garažu oko 15:10) 22-406,407 23-801 23a-469 23c-806 (Radi posada sa 801) 31-826 31e-405,410,416,419 (Na 410 u drugoj smjeni je radio stari član posade M.D. umjesto S. E.)
66-6 67-6 72-5 74-11
1-715,712 3-304,501,502,503,504,507,508,509,511,601,602,801,802,805,811,812,815 (Opet 6 holanda. 511 ima hrpu tabli, a rade displeyi.) 4-716,713
101-4413,4430 102-4403,4143... 103-4429,4155,4148... (Ovdje sam možda šta fulao....) 107-4158... 108-4428,4414
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #247 on: January 09, 2013, 18:31:20 » |
|
09.01.2013. godine - Srijeda
14-852 15-832,813 16-854 16b-853 17-851 18-850 20-808 21-409,418... 22-406,407... 23-807 (Danas je ponošljivo 807 i 469 rade svako 40-ak minuta, jeste da je gužva ali gura se....) 23a-469 23c-806 31e-405,410,416,419 (Danas na 419 vozač sa 321.) 41-823
66-6 67-6 69-9 72-5 74-11
1-713,712 3-303,304,501,502,503,505,507,508,509,511,601,802,805,811,812,815... 4-715,716 5-231,244... 6-238,215...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #248 on: January 09, 2013, 19:41:23 » |
|
sta je sa 401,hamza radi sa 813 ova dva-tri dana a i neki dan sam ga vidio parkiranog gdje je bio 465.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #249 on: January 10, 2013, 14:26:31 » |
|
10.01.2013. godine - Četvrtak
15-807,832 18-850 20-808 21-409,418... 22-406,407... 23-469,806 (H.S. iz prethodnog posta radi danas sa 806, a popodne na 806 je Š.A. sa 818) 23a-464 (Obavio samo vožnju u 05:30 iz Rajlovca) 23c-801 31e-405,410,416,419 (419 opet voze vozači sa 321 i 400, ako sam dobro vidio.) 41-823
51-7 58-3 66-6 67-6 69-9 72-5 74-11
1-715,713 3-303,501,503,507,509,511,601,812,815... 4-712,709 5-304,257... 6-291,255...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #250 on: January 10, 2013, 16:11:34 » |
|
Izvinjavam se što pravim više postova jedan za drugim ali upravo je prošao 464 za Željezničku stanicu na redu 214. Molim moderatora da spoji postove opet.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #251 on: January 10, 2013, 20:05:11 » |
|
10.01.2013. godine - Četvrtak
15-807,832 18-850 20-808 21-409,418... 22-406,407... 23-469,806 (H.S. iz prethodnog posta radi danas sa 806, a popodne na 806 je Š.A. sa 818) 23a-464 (Obavio samo vožnju u 05:30 iz Rajlovca) 23c-801 31e-405,410,416,419 (419 opet voze vozači sa 321 i 400, ako sam dobro vidio.) 41-823
51-7 58-3 66-6 67-6 69-9 72-5 74-11
1-715,713 3-303,501,503,507,509,511,601,812,815... 4-712,709 5-304,257... 6-291,255...
vozač sa 321 Muamer Omeragic vozi jer je 321 u kvaru a vozač sa 400 Enes Tajić je prešao na 419 i najvjerovatnije ce ostati jer je jedan od članova stare posade Ćustovic tezu tjelesnu povredu poslije koje je bio u komi nekoliko dana. Navodno se oporavlja ali za volan sigurno nece vise nikada....Što se tiče Hamze Sadika i vozila 401 vozilu je istekao tehnički i njemu i 403 a ne može da ga prođe zbog guma, kočnica, spona itd itd
|
|
« Last Edit: January 10, 2013, 20:08:17 by transformers »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #252 on: January 10, 2013, 20:08:51 » |
|
Radi li 322 na nekoj liniji?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #253 on: January 10, 2013, 20:11:18 » |
|
mislim da radi Bjelasnicu radnim danima jer je vikendom radi 320
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #254 on: January 11, 2013, 00:58:50 » |
|
854 dio druge (od oko 15:30) i treću smjenu radio na 31e
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|