Manas
|
|
« Reply #180 on: December 14, 2012, 19:46:01 » |
|
14 - 844 15 - 401 16 - 850 17 - 851 41 - 854 41a - 823
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #181 on: December 14, 2012, 20:59:51 » |
|
14.12.2012. godine - petak
14-844 (237368676168 putnika danas bilo u njemu 13:25, ja se presovao.) 16-850 16b-853 17-851 (Propustio vožnju u 13:10) 18-813 20-808 20b-669 21-409,418,415... 22-406,407... 23-403,425,823 (425 se isključio pa sam ga vidio kako polazi iz garaže oko 12:25 sa natpisom 23 Rajlovac,823 došao u treću, radi vozač sa 807) 23a-469 23c-832 31e-410,322... 41-854 41a-823/-
69-9 72-5 74-11
1-712,709 3-501,502,503,507,509,511,601,602,603,300,303,802,805,811,812,815... 4-716,713 5-500,268,248... 6-508,228,212...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #182 on: December 14, 2012, 21:47:14 » |
|
15-839,iznenadio sam se kako je utegnut,nista ne kucka,lijepo ide 15b-801
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #183 on: December 14, 2012, 21:59:58 » |
|
eh dok ga još koji mjesec Durmišević provoza neće od njega ništa biti. Utegnut je zato što mu je nedavno ugrađen motor, piksovan prednji trap i otprilike tada mu je bilo vrijeme za preventivu. To vozilo je uvijek bilo dobro i velika je šteta što radi na liniji 24 gdje komotno može raditi 668, 673 ili još neki od "krševa"....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #184 on: December 14, 2012, 22:09:20 » |
|
transformers, možda je 668 mogao tamo raditi, ali mislim da je on svoje odradio čim je iza "gumene ograde"
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #185 on: December 14, 2012, 22:34:25 » |
|
danas radi na 15 i u drugoj smjeni je setkic
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #186 on: December 15, 2012, 17:56:54 » |
|
15.12.2012. godine - Subota
14-814 (Vozi vozač sa 852) 15-403,820 (820 je "živa legenda" ne predaje se, samo što se nije počeo raspadat po cesti ali ide uz Buća potok, radi vozač sa 807) 16-850 (Otišao za garažu oko 10:45) 16b-853 17-851 18-813 20-808 21-409,415,418 22-406,407,417 22a-427 23-400,839 23c-832 (Propustio vožnju u 10:15 iz Boljakovog potoka) 24-806 26-840 31e-405,410,416,425,322 (410 oko 10:35 otišao za garažu, popodne se vratio opran, ali ima još jedan sad "mini horor", naprijed se negdje "kucnuo" pa se to nazire, i 405 su prali ako sam dobro vidio) 41-854
61-73 66-6 67-6 69-9 71-88 (Ako sam dobro vidio, prljav je pa se dobro ne vidi) 72-5 74-11
1-238 3-502,503,504,505,507,508,510,511,201,206,209,215,217,231,261,263,268,277,289,291 4-257,244
102-4428... 107-4146...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #187 on: December 16, 2012, 13:43:09 » |
|
16.12.2012. godine - Nedjelja
23/23a-401,402
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #188 on: December 16, 2012, 14:26:28 » |
|
NEDJELJA
24 - 839 31 - 826 31e - 405, 410 (druga smjena) 36 - 844 61 - 31 71 - 88
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #189 on: December 16, 2012, 16:49:51 » |
|
3 - 209, 238, 258, 502, 505, 511... 4 - 257, 268
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #190 on: December 17, 2012, 11:56:21 » |
|
PONEDJELJAK 2 - 255, 261, 277... 3 - 263, 268, 292, 300, 303, 503, 505, 507, 508, 509, 511, 602, 603, 805, 811, 815... 4 - 217, 416 5 - 212, 291... 6 - 206, 209, 210, 215, 228... Probna vožnja - 801
15 - 823... 18 - 850 23/23a - 400, 469... 27 - 844... 27a - 846 28 - 413... 31 - 826 31e - 405, 410 (oko 8 je radio prevoz djece, nakon toga 31e), 415, 416 33 - 401... 36 - 322 (par tura jutros, a trenutno ništa ne saobraća na ovoj liniji) 43 - 841 46 - 829 47 - 320 49 - 820 (gdje je 836?) 66/67 - 6
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #191 on: December 17, 2012, 17:37:15 » |
|
41 - 813 41a - 801
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #192 on: December 17, 2012, 20:52:55 » |
|
17.12.2012. godine - Ponedjeljak
15-403,823 16-852 17-851 18-850 20-808 21-409... 22-406... 23-400... 23a-469 23c-801/807 (Oko 12:30 je završio sa radom 801, pa je došao 807, bio je i vozač sa 807 na vozilu 801) 31e-405,415,416,410 41-813 41a-801
66-6 67-6 72-5 74-11
1-709,713 2-255,261,277,268 3-201,263,268,292,300,303,502,503,504,505,507,508,509,511,602,603,805,811,812,815... 4-716,712/217 5-212,291,304,500... 6-206,209,210,215,228,510...
|
|
« Last Edit: December 17, 2012, 20:56:45 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #193 on: December 18, 2012, 21:58:16 » |
|
18.12.2012. godine - Utorak
15-403,832 (832 u večernjim satima) 17-851 18-850 20-808 21-409,418 22-406,407 23-400,469 23c-807 (Ujutro je defektirao kod dolačke, a i oko 12:30 otišao za garažu, poslije se vratio, stalno nešto trza....) 31e-405,410,416... 41a-801
66-6 67-6 72-5 74-11
1-712,713 3-300,502,503,507,508,509,510,511,602,603,801,805,811,812,815... 4-709,716/228 5-303,500... 6-276...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #194 on: December 18, 2012, 22:02:59 » |
|
403 i 839 su radili na 15 a 832 na 15b,od pola devet je 832 presao na 15 posto je 403 odslepan u garazu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|