Svi prodaju svoje karte sto je u neku ruku i dobro, u ovom slucaju trebale su obje firme da sklope medjusobni ugovor oko vazenja karata , tako da vaze karte od jednog prevoznika kod drugog i obrnuto
Kakav ugovor? Šta obratno?
Tramvajski saobraćaj je bio onemogućen, a GRAS je za svoje putnike obezbjedio određen broj autobusa u skladu sa mogučnostima na relaciji Muzej-Baščaršija, a nije daleko ni trolejbus.
Hoće li Centrotrans primati putnike s kuponima ili neće to je njihov problem. Kad je trebalo marketinga od aprila do avgusta 2013 su primali putnike s GRAS-ovim kuponima na 10 tadašnjih linija.
Hoće da kažu da su građani opet ispaštali zbog GRAS-a jer im kao "GRAS nije dozvolio da primaju kupone" Ovo je toliko smiješno i toliko jadno da je za ne povjerovati. GRAS-u je bitno da što više putnika ima u njihovim vozilima kartu, i boli njih ćošak ko će se voziti i s kakvim kuponima u vozilima Centrotransa!
Možda su tražili da im GRAS plati određen iznos da bi uvažili kupone, a GRAS nema za dijelove, gume, plate radnicima, i još će svojim dželatima plaćati.
Ako su CTS-ovci toliki dušebrižnici zašto oni nisu prihvatili da voze te putnike ko što su ih vozili 5 mjeseci dok im je trebalo za marketinga, ili zašto im ministarstvo nije uplatilo naknadu? Bubica ih je zvao a ne Vatrić!
Bitno je iskoristiti tragediju za zgrtanje love i pljuvanje po konkurenciji!
Kad me neko (obično ko ne živi u Sarajevu) pita zašto sam protiv Centrotransa - e pa evo zašto!