GRAS
Putnik
Offline
Posts: 208
|
|
« Reply #1380 on: April 18, 2013, 12:42:17 » |
|
Zna li se kojih 7 ljudi je dobilo otkaze? Moze i na PM ako ne zelite imena javno objavljivati.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #1381 on: April 18, 2013, 13:47:31 » |
|
Za 280.000 putnika 'zaduženo' 1.750 uposlenika GRAS-a
Prema posljednjim podacima, Kantonalno javno komunalno poduzeće GRAS ima 1.750 zaposlenih, a dnevno preveze 280.000 putnika.
U saobraćaju su dnevno (podatak iz 15. aprila) bila 144 vozila od kojih 47 tramvaja, 21 trolejbus, 50 autobusa i 26 minibusa.
I dok u glavnom gradu BiH 1.750 zaposlenih radi na prijevozu 280.000 putnika dnevno, Bečko preduzeće za javni gradski prijevoz "Wiener Linien" ("Bečke linije") ima 8.116 uposlenih koji su zaduženi za prijevoz 2,3 miliona putnika dnevno ( 93 posto građana), što je godišnje 840 miliona putnika.
Na 120 linija u Beču saobraćaju 772 tramvaja, 848 metrovozova, 496 autobusa koja svakog dana pređu 180.000 kilometara. Građani Beča pređu 36 posto svih puteva u glavnom gradu upravo vozilima javnog prijevoza.
U voznom parku GRAS-a od 93 donirana vozila samo su 33 tehnički ispravna. Od 18 tramvaja koja su dobijena na poklon tehnički je ispravno sedam, od 57 autobusa samo 19 je tehnički ispravno, a od 16 doniranih minibusa ispravno je tehnički sedam, a u voznom stanju su i dva donirana trolejbusa. Prema podacima Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo u 2011. godini GRAS je iz budžeta Kantona dobio 11.628.000 KM dok su prihodi GRAS-a u istoj godini iznosili 35.059.000 KM. Godišnji gubitak te godine u GRAS-u je iznosio 19.657.169 KM.
Poduzeće "Wiener Linien", prema podacima iz Grada Beča, dvije trećine svojih troškova podmiruje iz tekuće zarade od prodaje karata. Prihodi od prodaje karata su 441,4 milion eura. Od 2010. godine u glavnom gradu Republike Austrije funkcionira danonoćno gradski javni prijevoz petkom, subotom i praznicima.
U Beču su prošle godine cijene karata u gradskom prijevozu pojeftinile za 84 eura i sada iznose 365 eura. Ta odluka je obrazložena potrebom da se još više građana motivira, da što više koristi javni prijevoz. Više od 360.000 Bečlija koristi godišnju kartu, koja kao i mjesečna važi na svim linijama.
U Sarajevu mjesečna karta, koja za razliku od bečke ne važi na svim linijama košta 53 KM, što godišnje iznosi 636 KM te je približna bečkoj godišnjoj karti, iako se standard Sarajlija i Bečlija ne može porediti. Zanimljivo stivo...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1382 on: April 18, 2013, 14:11:25 » |
|
Siguran sam da je u Beču šverc sveden na minimum, da je na najbolji način riješeno pitanje povlaštenih kategorija, a standard im je takav da bi svaka porodica mogla imati par automobila, i da bi puno manje ljudi koristilo gradski prijevoz da su veće cijene karata, što bi za rezultat imalo i manji profit Bečkog saobraćajnog preduzeća i veće saobraćajne gužve, zagađenje itd...
Neznam zašto nisu napomenuli ove stvari kad su poredili Beč sa Sarajevom.
Čini mi se da ove brojke oko doniranih vozila nisu baš najispravnije. Odakle 57 doniranih autobusa u GRAS-ovom voznom parku? Od donacija su samo Japanci ostali i to 50 zajedno sa onima koji godinama stoje u krugu. Koja dva donirana trolejbusa u voznom stanju? Možda jesu u voznom stanju ali 3-4 godine nisu izašli u saobraćaj.
|
|
« Last Edit: April 18, 2013, 14:13:47 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1383 on: April 18, 2013, 14:33:35 » |
|
Zaboravio sam napisati pa nek mod spoji postove
Dalje ne znam zašto se donirana posebno odvajaju od ostatka voznog parka kad su zadnje donacije došle prije 15 godina ako izuzmemo Amsterdamske tramvaje. Što se tiče doniranih tramvaja u GRAS-u ih ima 20 a ne 18, ako se računaju ispravni i neispravni. 16 Amsterdamskih, 2 Bratislavska, i 2 Košička tramvaja. Tu je i jedan ostavljeni Bečlija s prikolicom, ali on je vjerovatno ostavljem sa namjerom da jednog dana završi u muzeju, pa njega ne računam u ovih 20.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1384 on: April 18, 2013, 14:47:52 » |
|
Za 280.000 putnika 'zaduženo' 1.750 uposlenika GRAS-a
Prema posljednjim podacima, Kantonalno javno komunalno poduzeće GRAS ima 1.750 zaposlenih, a dnevno preveze 280.000 putnika.
U saobraćaju su dnevno (podatak iz 15. aprila) bila 144 vozila od kojih 47 tramvaja, 21 trolejbus, 50 autobusa i 26 minibusa.
I dok u glavnom gradu BiH 1.750 zaposlenih radi na prijevozu 280.000 putnika dnevno, Bečko preduzeće za javni gradski prijevoz "Wiener Linien" ("Bečke linije") ima 8.116 uposlenih koji su zaduženi za prijevoz 2,3 miliona putnika dnevno ( 93 posto građana), što je godišnje 840 miliona putnika.
Na 120 linija u Beču saobraćaju 772 tramvaja, 848 metrovozova, 496 autobusa koja svakog dana pređu 180.000 kilometara. Građani Beča pređu 36 posto svih puteva u glavnom gradu upravo vozilima javnog prijevoza.
U voznom parku GRAS-a od 93 donirana vozila samo su 33 tehnički ispravna. Od 18 tramvaja koja su dobijena na poklon tehnički je ispravno sedam, od 57 autobusa samo 19 je tehnički ispravno, a od 16 doniranih minibusa ispravno je tehnički sedam, a u voznom stanju su i dva donirana trolejbusa. Prema podacima Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo u 2011. godini GRAS je iz budžeta Kantona dobio 11.628.000 KM dok su prihodi GRAS-a u istoj godini iznosili 35.059.000 KM. Godišnji gubitak te godine u GRAS-u je iznosio 19.657.169 KM.
Poduzeće "Wiener Linien", prema podacima iz Grada Beča, dvije trećine svojih troškova podmiruje iz tekuće zarade od prodaje karata. Prihodi od prodaje karata su 441,4 milion eura. Od 2010. godine u glavnom gradu Republike Austrije funkcionira danonoćno gradski javni prijevoz petkom, subotom i praznicima.
U Beču su prošle godine cijene karata u gradskom prijevozu pojeftinile za 84 eura i sada iznose 365 eura. Ta odluka je obrazložena potrebom da se još više građana motivira, da što više koristi javni prijevoz. Više od 360.000 Bečlija koristi godišnju kartu, koja kao i mjesečna važi na svim linijama.
U Sarajevu mjesečna karta, koja za razliku od bečke ne važi na svim linijama košta 53 KM, što godišnje iznosi 636 KM te je približna bečkoj godišnjoj karti, iako se standard Sarajlija i Bečlija ne može porediti. Zanimljivo stivo... I kako edukacija na klix forumu?
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1385 on: April 18, 2013, 15:10:28 » |
|
Siguran sam da je u Beču šverc sveden na minimum, da je na najbolji način riješeno pitanje povlaštenih kategorija, a standard im je takav da bi svaka porodica mogla imati par automobila, i da bi puno manje ljudi koristilo gradski prijevoz da su veće cijene karata, što bi za rezultat imalo i manji profit Bečkog saobraćajnog preduzeća i veće saobraćajne gužve, zagađenje itd...
Neznam zašto nisu napomenuli ove stvari kad su poredili Beč sa Sarajevom.
Jedna vrlo bitna stvar nisu objelodanili plate uposlenika njih preko 8000,poreze,tekuće servisiranje energenata i održavanje....zato u Beču je regulisana cijena karte i subvencije za sve kategorije,i tamo postoji red,tako da porediti organizaciju i naplate domaćih preduzeća sa Bečom je jako smiješno.Tamo vjerujem nema zapošljavanja tetića,bratića,sestara braće i sl.na Ministarske pozicije,na mjesta direktora itd itd... I najvažnija stavka: Wiener Linien GmbH &Co KG is a 100 percent subsidiary of Wiener Stadtwerke Holding AG. It is therefore in the direct ownership of the City of Vienna. An efficient local public transport decreases the traffic on the roads, and is a prerequisite for rapid progress in trade.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1386 on: April 18, 2013, 15:29:52 » |
|
Nisu naveli da je pojedinačna karta u Beču 2,00€, dnevna 6,70€, mjesečna 45€, godišnja 365€
Kod nas je godišnja 766KM za sve 4 zone plus kosi lift, e tu je možda Beč jeftiniji, ali za ostale vrste karata je mnoooogo skuplji.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1388 on: April 18, 2013, 15:47:39 » |
|
Evo cijene mjesečnih karata za sve zone:
Karta za 1 zonu (A,B,C,D) iznosi 53KM (45,30KM bez PDV) Karta za 2 zone (A+B, B+C, C+D) iznosi 83KM (70,94KM bez PDV) Karta za 3 zone (A+B+C, B+C+D) iznosi 102KM (87,18KM bez PDV) Karta za 4 zone (A+B+C+D) iznosi 115KM (98,29KM bez PDV)
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1391 on: April 18, 2013, 18:32:36 » |
|
ma ljepota....."svaka drzava ima mafiju samo u BiH mafija ima državu" ...zbog ove i sličnih rečenica u kontekstu Srbije Zoran Đinđić je platio glavom ja se nadam da ja necu platiti ....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #1392 on: April 18, 2013, 18:37:53 » |
|
.
|
|
« Last Edit: April 18, 2013, 18:40:36 by damir050 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1393 on: April 18, 2013, 18:42:48 » |
|
Zna li se koliko će još ostati GRAS na linijama koje je preuzeo Centrotrans?
Bilo je nekidan u novinama i na TV da GRAS-ova vozila više neće saobraćati na tim linijama.
Nadam se da će GRAS ipak nekako ostati na tim linijama.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1394 on: April 18, 2013, 21:04:48 » |
|
cuo sam da od ponedjeljka nece vise raditi na tim linijama
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|