transformers
|
|
« Reply #1350 on: April 13, 2013, 09:20:08 » |
|
ta bagra s 15ke je CTSu uredno placala karte ili se nije vozila. Nekoliko puta sam bio na Otoci kada prođe 15b u glavnom sa 10ak putnika u najgoroj "špici",....znaci centri cu ili placati ili se necu voziti a grasu mogu kako hocu.....e nece ici na taj nacin
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1351 on: April 13, 2013, 13:05:49 » |
|
Trebaju mi registracije za minibuse 65, 81, 87, 94 i 98 i informacija dali su ta vozila uopšte "u životu"
Šta je sa 27? on je bio stalni na Miševićima. Jedan od zadnjih gradskih Otoyola M24. Može li neko provjeriti koji minibusi trenutno nisu u voznom stanju osim 22, 35, 36, 38, 51, 64, 67, 75, 76, 83, kao i dali je neki od ovih u međuvremenu osposobljen?
|
|
« Last Edit: April 13, 2013, 13:08:50 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1352 on: April 13, 2013, 16:26:38 » |
|
ta bagra s 15ke je CTSu uredno placala karte ili se nije vozila. Nekoliko puta sam bio na Otoci kada prođe 15b u glavnom sa 10ak putnika u najgoroj "špici",....znaci centri cu ili placati ili se necu voziti a grasu mogu kako hocu.....e nece ici na taj nacin
I to je tačno. Ako si mogao u CTS plaćat možeš i moraš i u GRAS-u.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1353 on: April 13, 2013, 16:54:03 » |
|
Trebaju mi registracije za minibuse 65, 81, 87, 94 i 98 i informacija dali su ta vozila uopšte "u životu"
Šta je sa 27? on je bio stalni na Miševićima. Jedan od zadnjih gradskih Otoyola M24. Može li neko provjeriti koji minibusi trenutno nisu u voznom stanju osim 22, 35, 36, 38, 51, 64, 67, 75, 76, 83, kao i dali je neki od ovih u međuvremenu osposobljen?
Za ove Iveco znam sigurno da ne voze 35,36,38. Rade samo 31 i 32. 27 mislim da nije u funkciji 98 bi trebao da radi,94 isto
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1354 on: April 13, 2013, 16:57:58 » |
|
ta bagra s 15ke je CTSu uredno placala karte ili se nije vozila. Nekoliko puta sam bio na Otoci kada prođe 15b u glavnom sa 10ak putnika u najgoroj "špici",....znaci centri cu ili placati ili se necu voziti a grasu mogu kako hocu.....e nece ici na taj nacin
I to je tačno. Ako si mogao u CTS plaćat možeš i moraš i u GRAS-u. E pa to i nije baš tako. Sad je nova moda pošto GRAS nije radio da neće gospoĐŽe da plaćaju,i kao GRAS je inače najgori,pa sad kako CTS vozi,ne vidim razloga da ne koriste njih.Ali tamo se mora karta pokazati i platiti. Kad CTS nije radio,onda je bilo da mi ne dozvoljavamo da rade,sad kad rade opet prigovaraju(što je najgore neće da se voze) i smetaju ljudima koji uvijek plaćaju.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1355 on: April 13, 2013, 17:42:48 » |
|
Važe li i dalje mjesečne GRAS-ove karte, i važe li možda dnevne GRAS-ove u vozilima CTS-a na GRAS-ovim linijama? (naravno ne računam 31e)
|
|
« Last Edit: April 13, 2013, 17:46:07 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #1357 on: April 13, 2013, 17:58:56 » |
|
Na liniji za Ilijas,Kamenicu i Bakice u GRASovim vozilima vaze i CTSove karte,u CTSovim vaze GRASove
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1358 on: April 14, 2013, 00:16:48 » |
|
http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/vozaci-se-sukobljavali-na-autobuskim-stajalistimaI drugi dan nakon prekida osmodnevnog štrajka radnika GRAS-a na gradskim ulicama, osim vozila ovog preduzeća, saobraćaju i autobusi "Centrotransa", kojem je SDA-ova Vlada KS dozvolila da ostane na 12 linija. Takav potez resorni ministar saobraćaja Jusuf Bubica obrazložio je činjenicom da GRAS nema dovoljno vozila i da te linije ne može kvalitetno pokriti.
Zapriječili put
Međutim, kao i uvijek ranije kada bi "Centrotrans" ulazio na GRAS-ove linije, i ovoga puta na terenu je bilo sitnih incidenata i netrpeljivosti među vozačima. Bilo je takmičenja ko će prvi preuzeti putnike, ali i "guranja" na stajalištima jer se nisu mogli dogovoriti o redu vožnje.
Tako je, kako saznajemo, jučer došlo do verbalne prepirke na stajalištu Sutjeska, jer je parkirani autobus "Centrotransa" smetao GRAS-ovom autobusu.
- Nakon što se nije želio pomjeriti da prođe autobus pun putnika, pozvana je i policija koja je sačinila zapisnik - kazao nam je jedan od očevidaca incidenta.
I na ilidžanskom terminalu u jutarnjim satima došlo je do koškanja jer je "Centrotransov" autobus stao na ulazu u terminal i tako zapriječio put GRAS-ovim vozilima koja ga nisu mogla zaobići.
To je potrajalo neko vrijeme pa je i tu intervenirala policija, nakon čega su na terminal poslani ljudi iz GRAS-ovog osiguranja da se nešto slično tokom dana ne bi ponovilo.
Međutim, ovakvo stanje direktor "Centrotransa" Safudin Čengić ne smatra nekim problemom, navodeći da to i nije vrijedno spomena.
- Naši autobusi voze po redu koji je odobrilo nadležno ministarstvo. GRAS na tim linijama nema redove vožnje i njihov rad je tu nezakonit, a neka inspekcija radi svoj posao - kazao je on.
Novi natpisi
Tokom protekla dva dana pozvalo nas je više putnika kako bi ukazali da su autobusi iz RS, na čijim su displejima tokom štrajka GRAS-ovaca, između ostalog, bili natpisi "Obilićevo - Lazarevo", i nakon ponovne uspostave javnog saobraćaja nastavili voziti u Sarajevu.
Na nekoliko takvih autobusa postavljene su "Centrotransove" naljepnice i reklame i oni redovno voze na 12 linija. Međutim, portparol "Centrotransa" Aida Smajić i dalje tvrdi da su sva vozila alternativnog prijevoza već povučena iz Sarajeva.
Portparol MUP-a KS Irfan Nefić jučer tokom dana nije odgovorio na naš upit o policijskim intervencijama zbog sukoba na Ilidži i Sutjesci.
Horman: Ništa nije slučajno
Izet Horman, predsjednik Nadzornog odbora GRAS-a, navodi da će u cijeloj ovoj situaciji najviše izgubiti upravo to preduzeće.
- Ovo što je Vlada KS uvela "Centrotrans" na gradske linije nije nimalo slučajno. U svemu ovome svi smo na gubitku, i građani i mi, pa na neki način i sama Vlada. Jedini profiter štrajka radnika GRAS-a i ove cijele situacije je "Centrotrans" - kazao je Horman.
Voze na 12 relacija
U rješenju Vlade KS stoji da "Centrotrans" može prevoziti putnike samo na gradskim linijama, i to od stajališta Sutjeska prema Lješevu, Vogošći, Donjoj Vogošći i Kamenici, potom linije Vijećnica - Dobrinja, Ilidža - Drozgometva, Ilidža - Vukovići, Ilidža - Sokolović-Kolonija, Nedžarići - Dobrinja, Ilidža - Kobiljača i Ilijaš - Popovići.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1359 on: April 14, 2013, 00:28:33 » |
|
http://www.mojevijesti.ba/novost/154828/Centrotrans-od-GRAS-a-preuzeo-dio-poslaNije nikakva tajna da Centrotrans već duži niz godina pokušava preuzeti prevoz putnika na dijelu finansijski isplativih linija.
Do sada to nije polazilo za rukom jer su uvijek namjeru ranijih vlada Kantona Sarajevo, koje su to pokušavale, sprječavali radnici GRAS-a sa štrajkovima ili sa nekim vidom protesta i pritiska.
Osmodnevni štrajk radnika GRAS-a 'pomogao' je Vladi Kantona Sarajevo da, za sada privremeno, ali sa tendencijom da bude trajno, realizuje projekat preuzimanja profitabilnih gradskih linija u korist privatnih prevoznika, u ovom slučaju Centrotransa.
Suština gradskog saobraćaja svugdje u regionu i Evropi je da pokriva cijelu teritoriju grada na način da mora održavati prijevoz građana i na neprofitabilnim linijama. Gubitke nastale zbog tih neprofitabilnih linija nadoknađuje na profitabilnim linijama gradskog saobraćaja.
Na taj način jedino i može funkcionisati gradski saobraćaj. Svaki drugi pristup je poguban za održavanje saobraćaja, a posebno je finansijski poguban za gradsko saobraćajno preduzeće, kakvo je i GRAS.
Nakon prekida štrajka u GRAS-u, Centrotrans je ostao na većem broju gradskih linija u Sarajevu. Prema priznanju ministra saobraćaja KS Jusufa Bubice, Centrotrans je ostavljen 'da bi građani imali što kvalitetniji prevoz'.
Pored toga, GRAS-u je dodijeljena utješna nagrada u vidu titule 'glavnog prevoznika'. Taj glavni prevoznik će i dalje biti zadužen za sve brdske linije koje su vrlo skupe i nerentabilne.
Centrotransu ne pada na pamet da se bavi tim linijama što je i logično iz ugla poslovne politike privatne kompanije.
Ako imamo jasnu sliku i evidentan dokaz da je, za sada, jedini rezultat štrajka radnika GRAS-a uvođenje druge kompanije u gradski prijevoz, onda se postavlja otvoreno pitanje da li je štrajk imao veze sa time ili je slučajnost da je jedino Centrotrans profitirao iz štrajka.
Vlada Kantona Sarajevo, moguće je u cilju ostanka Centrotransa na gradskim linijama, prijeti radnicima mogućim prijavama, te ih plaši i sprječava eventualne proteste i nove prekide odvijanja gradskog saobraćaja, ovoga puta izazvane time što je njihov posao dat drugoj kompaniji.
Jasno je da se ovaj plan nije mogao realizovati bez političke volje. Imajući u vidu sastav većine koja ima vlast u Kantonu Sarajevo, teško je reći ko bi mogao stajati iza ovakvog projekta. U javnosti se mogu čuti različite glasine, od toga da u čitavu priču ima upetljanih ljudi iz vladajuće SDA, do toga da i male stranke koje podržavaju SDA mešetare sa javnim interesom u korist privatnog.
Mora se priznati da je nelogično da Vlada koja je tvrdila da je štrajkom nelegalno uzurpirana njena imovina sada vuče poteze koji upravo idu u pravcu uništavanja preduzeća čiji je vlasnik.
Za sada, radnici uplašeni krivičnim prijavama ćute.
Pitanje je do kada jer već se mogu čuti informacije da je nezadovoljstvo sve veće i da bi radnici GRAS-a mogli ponovo da se pobune, ovoga puta jer je njihov štrajk iskorišten da se uradi ono što do sada nije bilo moguće - da se Centrotrans uvede u posao prevoza putnika na linijama gradskog saobraćaja.
Usput, čitava ova priča nema nikakve veze sa Centrotransom koji iz ugla interesa kompanije vuče vrlo logične poteze. Ovo je priča o vlasti koja težak problem javnog preduzeća rješava tako što čini sve da situacija bude još teža.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #1360 on: April 15, 2013, 20:50:15 » |
|
Ovo je ubjedljivo najkvalitetnije obnovljeno vozilo u GRAS-u u zadnjih barem 10 godina, maltene besprijekorno! Uzivo je odlican, jos da ga koji put operu u jednom mjesecu... Ako bi se u ubuduce radilo ovako, mozda ima nade i za njih?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1361 on: April 15, 2013, 21:20:05 » |
|
i ponovo lupetaš druže...prvo skoči pa reci hop. Vozilo nije obnovljeno jer se nije imalo sta obnavljati. Uradjena mu je reklama i napravljene "obrve" oko točkova i to je sve..... Raspitaj se malo prije nego što šta prozboriš..valjace ti Boga mi
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1362 on: April 15, 2013, 21:56:53 » |
|
Za razliku od većine trola koji su imali reklame, ovaj je ofarban a za to je GRAS dobio pare od naručioca, i vjerovatno se radi o reklami na godinu dana. možda griješim, ali imam utisak da ga češće peru i da je uvijek čist. Kako god, trenutno najljepša trola u GRAS-u
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1363 on: April 15, 2013, 22:02:03 » |
|
Da, ovaj nije presvučen tipično kao što infomedija radi... Ovaj je komplet lakiran.... Definitvno je najljepši i ja se slažem.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #1364 on: April 15, 2013, 22:49:04 » |
|
@transformers
Uopšte nema potrebe da se raspitujem, imam oči i mogu sam da vidim. Trolejbus je cijeli lakiran, a prije toga je sve upasovano kako treba, bočne stranice su obnovljenje. Priprema ispod laka je odlična, a to je nešto što se kao nogom do sada radilo u GRAS-u. Obrati pažnju na prednji branik, masku, blatobrane i slično, pa ćeš vidjeti da je to kao novo i bez greške upasovano.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|