bhbus.ba
November 22, 2024, 21:19:47 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (3)  (Read 282008 times)
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #1320 on: April 10, 2013, 21:36:08 »

Po meni, ako su tacni navodi da se radi o profitabilnim linijama, bila bi greska ostaviti CTS na svim ovim linija koje je na ovaj nacin dobio (ovih 12).

Ja da se pitam, ja bi mu uz npr 8 od 12 ovih "privalio" i one nerentabilne, odnosno one koje u ovom trenutku GRAS-u predstavljaju problem, i to principu "ili sve ili ni jedna", pa nek CTS vozi i u Buca potok, i na Pofalice, itd, itd...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1321 on: April 10, 2013, 21:37:43 »

Pošto je (B)ubica obezbijedio svoju familiju,zna li se koja bi to vozila mogla da ostanu,da li svi NL-ovi,minibusi i sl.?
Pretpostavke?

Pa ne znamo šta je sa "žutaljima" i dali će se svi Conecti vratiti u Visoko. Očekujem da ostanu NL-ovi, Štajeri, Translineri i Novociti, ali jutro će pokazati šta je i kako.

Ima li neko informaciju dali večeras GRAS radi na svih 12 spornih linija i radi li večeras Centrotrans? na 31 večeras radi samo GRAS

Inače ako Centrotrans definitivno ostaje u narednim danima bi trebalo razmotriti da se ovaj podforum uradi kao Banjalučki i Zenički. Gradski prijevoz u Sarajevu GRAS i Centrotrans.
« Last Edit: April 10, 2013, 21:45:07 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1322 on: April 10, 2013, 21:44:07 »

Po meni, ako su tacni navodi da se radi o profitabilnim linijama, bila bi greska ostaviti CTS na svim ovim linija koje je na ovaj nacin dobio (ovih 12).

Ja da se pitam, ja bi mu uz npr 8 od 12 ovih "privalio" i one nerentabilne, odnosno one koje u ovom trenutku GRAS-u predstavljaju problem, i to principu "ili sve ili ni jedna", pa nek CTS vozi i u Buca potok, i na Pofalice, itd, itd...

Pa od ovih 12 linija, možda je samo Nedžarići-Dobrinja neprofitabilna, a ne znam za Sokolović koloniju. Ostalo su sve profitabilne linije većinom zglobnjačke.

Jutro će pokazati ko će gdje voziti. Moguće da će ući i na neke linije koje nisu u 12 spornih, poput Mahmutovca, Komatina, Breke 2...
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1323 on: April 10, 2013, 21:45:17 »

Trebalo bi to razmotriti nakon odluke Ministarstva,jer su uvedeni po vandrednom razlogu,a ne po proceduri redovnoj.
Naravno da će kopati nogama da ostane,jer po novom JLP i odlukama,dobivao bi paket linije što ne odgovara mu.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1324 on: April 10, 2013, 21:50:40 »

Inače ako Centrotrans definitivno ostaje u narednim danima bi trebalo razmotriti da se ovaj podforum uradi kao Banjalučki i Zenički. Gradski prijevoz u Sarajevu GRAS i Centrotrans.

ako se to desi, samo će CTS dobiti malu reorganizaciju tipa: Međunarodne linije, Domaće linije i prijevoz u Sarajevu.
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1325 on: April 10, 2013, 21:51:11 »

Azra, kakva procedura je predviđena po važećem zakonu ako npr. GRAS ne održava npr. čitavu liniju? Ima li predviđenih mjera alternativnih prijevoznika?

Ako prođe onaj nacrt, ako npr. GRAS ne održava neku liniju 8 dana, uvodi se alternativni prijevoznik dok se ne završi tender za novog prijevoznika.

Znači, hoću da pitam koliko je legalan ostanak Centrotransa na GRAS-ovim linijama nakon štrajka i dali su u aktuelnom zakonu uopšte predviđene neke mjere ako GRAS nije u stanju obavljati liniju?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1326 on: April 10, 2013, 22:07:10 »

Quote
Ĉlan 12.
(Linije javnog linijskog prijevoza za koje se objavljuje javni konkurs)   
(1)    Ministarstvo objavljuje javni konkurs za izbor prijevoznika, i to:   
a)    na novim linijama, koje se ne obavljaju tramvajima i trolejbusima;   
b)    na linijama koje se neredovno održavaju;   
c)    na linijama na kojima je dotadašnji prijevoznik prestao obavljati prijevoz.   
(2)    Izuzetno od stava (1) ovog ĉlana, Ministarstvo može objaviti konkurs za izbor prijevoznika i na postojećim
linijama, ukoliko utvrdi da je došlo do poremećaja kontinuiteta javnog gradskog prijevoza iz ĉlana 44. ovog
Pravilnika. 
Quote
Ĉlan 22.
(Neredovno održavanje linija)   
(1)    Neredovno održavanje linija predstavlja obavljanje prijevoza sa odstupanjem od reda vožnje.   
(2)    Odstupanja od reda vožnje nastala neovisno od volje prijevoznika ne predstavljaju neredovno održavanje
linija.   
(3)    Ministarstvo rješenjem utvrĊuje prestanak obavljanja prijevoza, usljed neredovnog održavanja linija iz
stava (1) ovog ĉlana.   
(4)    Rješenje iz stava (3) ovog ĉlana je konaĉno i protiv njega se može pokrenuti upravni spor.   
Ĉlan 23.
(Obaveze prijevoznika u sluĉaju odstupanja od reda vožnje)   
(1)    Odstupanja od utvrĊenog reda vožnje na liniji (skraćenje, produženje, djelimiĉna izmjena trase) mogu se
vršiti samo izuzetno iz opravdanih razloga, uz odobrenje Ministarstva.   
(2)    Opravdani razlozi iz stava (1) ovog ĉlana su elementarne nepogode i drugi razlozi koji ometaju bezbjedno
odvijanje saobraćaja.   
(3)    U sluĉaju odstupanja od utvrĊenog reda vožnje, prijevoznik je dužan o istim obavijestiti Ministarstvo.   
(4)    Za svako odstupanje od utvrĊenog reda vožnje Ministarstvo utvrĊuje da li je isto bilo opravdano.   
(5)    Za svako odstupanje od utvrĊenog reda vožnje, za koje se utvrdi da nije bilo opravdano, postupa se u
skladu sa ĉlanom 22. ovog Pravilnika.   
Quote
Ĉlan 44.
(Kontinuitet javnog gradskog prijevoza)   
(1)    Prijevoznik koji obavlja javni gradski prijevoz je dužan svoje poslovanje prilagoditi tako da trajno pruža
usluge javnog gradskog prijevoza putnicima, propisanim obimom i kvalitetom svoje usluge.   
(2)    Ukoliko usljed više sile ili drugih razloga doĊe do poremećaja ili prekida u obavljanju prijevoza,
prijevoznik je dužan bez odlaganja poduzeti mjere na otklanjanju uzroka poremećaja, odnosno prekida.   
(3)    U sluĉaju da Ministarstvo rješenjem iz ĉlana 22. stav (3) ovog Pravilnika utvrdi prestanak obavljanja
prijevoza usljed neredovnog održavanja linija, prijevoznik je dužan održavati liniju do angažiranja novog
prijevoznika od strane Ministarstva.   
(4)    U sluĉaju prekida obavljanja većeg broja linija ili na većem podruĉju, Ministarstvo može angažirati drugog
prijevoznika sa podruĉja Kantona kako bi se osigurala komunalna funkcija javnog prijevoza.   
(5)    Ukoliko, u sluĉaju iz stava (4) ovog ĉlana, ne postoji mogućnost za osiguranje prijevoznika sa podruĉja
Kantona, Ministarstvo može privremeno angažirati jednog ili više prijevoznika i izvan Kantona.   
(6)    Angažiranje prijevoznika iz st. (4) i (5) ovog ĉlana, će trajati do izbora novog prijevoznika na linijama na
kojima je nastupio prekid održavanja, prema proceduri predviĊenoj ovim Pravilnikom.   
Ĉlan 45.
(Obavljanje prijevoza u sluĉaju štrajka)   
(1)    U sluĉaju prekida obavljanja javnog gradskog prijevoza usljed štrajka, prijevoznik je dužan osigurati
minimalno 75% od redom vožnje utvrĊenog obima prijevoza, radi osiguranja kontinuiteta u odvijanju javnog
gradskog prijevoza.   
(2)    Ukoliko prijevoznik u sluĉaju štrajka nije osigurao minimalni obim rada iz stava (1) ovog ĉlana,
Ministarstvo može postupiti kao u sluĉajevima navedenim u ĉlanu 44. st. (4) i (5).   
(3)    Prijevozniku koji je obustavio prijevoz zbog štrajka, Ministarstvo može odobriti nastavak obavljanja
prijevoza nakon što isti izmiri sve nastale troškove uzrokovane obustavom prijevoza, ukljuĉujući i troškove
angažiranja drugog prijevoznika.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1327 on: April 11, 2013, 09:22:09 »

http://www.klix.ba/vijesti/bih/centrotrans-ostaje-na-40-posto-linija-gras-ceka-programirani-stecaj/130411009
Quote
Centrotrans ostaje na 40 posto linija, GRAS čeka programirani stečaj

Radnici GRAS-a sinoć su odlučili sjesti u autobuse, tramvaje i trolejbuse te uspostaviti gradski saobraćaj koji je bio u blokadi proteklih osam dana.

Za to vrijeme, u glavnom gradu BiH saobraćali su alternativni prijevoznici koji su, kako je za portal Klix.ba kazao ministar saobraćaja u Vladi Kantona Sarajevo Jusuf Bubica, koštali Vladu ovog kantona onoliko novca koliko bi koštao i GRAS u tom periodu.

U 10:00 sati bi trebala početi sjednica Kriznog štaba koji je formirala Vlada KS s ciljem rješavanja problema nastalih stupanjem GRAS-ovih radnika u nenajavljeni štrajk. Na sastanku će se, kako nam je kazao ministar Bubica, sumirati svi koraci urađeni u proteklih osam dana, ali i napraviti planovi za ono što tek treba uslijediti.

"GRAS je prije ove nelegalne obustave saobraćaja držao tek 60 posto linija u gradu. Četrdeset posto nisu držali zbog toga što nisu imali vozila. Moj plan je da Centrotrans ostane na linijama koje GRAS do sada nije pokrivao. Tako ćemo imati kvalitetan i planski prijevoz, a definitivnu odluku ćemo donijeti na sjednici Kriznog štaba", kazao je Bubica.

Alternativni prijevoz, dodaje on, nije koštao ništa više nego što bi koštao GRAS da je normalno saobraćao.

"Alternativni prijevoznici su naplaćivali usluge za prijevoz i koristili kupone građana koje smo mi izdali i koje subvencioniramo. Tu nema posebnih troškova. Ovdje možemo govoriti o indirektnim troškovima u firmama činiji radnici nisu dolazili na vrijeme na posao zbog neredovnog prijevoza", pojasno je naš sagovornik.

Bubica kaže kako će sljedeći korak biti pronalaženje i kažnjavanje organizatora, kako je kazao, nelegalnog bunta.

"Drugi ozbiljan korak će biti strukturalna i kadrovska reorganizacija GRAS-a s ciljem da se ovakve stvari ne bi dešavale. Jedna od varijanti je i programirani stečaj koji bismo organizovali. Ali, vidjet ćemo. Trebamo pronaći način na koji GRAS može normalno raditi i živjeti od tog rada", dodao je na kraju ministar saobraćaja u Vladi KS Jusuf Bubica.

Bubice, bubice....
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1328 on: April 11, 2013, 09:30:13 »

problem je u tome što CTS nece da vozi na linijama koje GRAS nije u mogucnosti da održava npr odmah sinoc su povukli vozila sa linija za Velešiće, Pofaliće, RAjlovac, Buča potok.....sve su to linije koje su nedovoljno pokrivene i na kojima nedostaje od 1 do 4 autobusa
Da budemo jasni. Neminovno je da ce CTS uci u gradski saobracaj ali je način na koji oni to traze vise nego mafijaski. Mislim da bi podjela svih linija po principu 50:50 posto bila najpostenija i najkorektnija. Ok dobices dva polaska na liniji 21 ali  ces dobiti i tri polaska na liniji 15 pa bujrum ako ti se isplati vozi. Oni non stop uporno spominju 12 linija koje su sami uveli....
Logged
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #1329 on: April 11, 2013, 09:40:11 »

Mislim da bi podjela svih linija po principu 50:50 posto bila najpostenija i najkorektnija. Ok dobices dva polaska na liniji 21 ali  ces dobiti i tri polaska na liniji 15 pa bujrum ako ti se isplati vozi.

Apsolutno se slazem! I to principu "ili tako ili nikako"...
Logged
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #1330 on: April 11, 2013, 10:30:04 »

"GRAS je prije ove nelegalne obustave saobraćaja držao tek 60 posto linija u gradu. Četrdeset posto nisu držali zbog toga što nisu imali vozila. Moj plan je da Centrotrans ostane na linijama koje GRAS do sada nije pokrivao. Tako ćemo imati kvalitetan i planski prijevoz, a definitivnu odluku ćemo donijeti na sjednici Kriznog štaba", kazao je Bubica.


http://www.klix.ba/vijesti/bih/centrotrans-ostaje-na-40-posto-linija-gras-ceka-programirani-stecaj/130411009
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1331 on: April 11, 2013, 10:35:06 »

problem je u tome što CTS nece da vozi na linijama koje GRAS nije u mogucnosti da održava npr odmah sinoc su povukli vozila sa linija za Velešiće, Pofaliće, RAjlovac, Buča potok.....sve su to linije koje su nedovoljno pokrivene i na kojima nedostaje od 1 do 4 autobusa
Da budemo jasni. Neminovno je da ce CTS uci u gradski saobracaj ali je način na koji oni to traze vise nego mafijaski. Mislim da bi podjela svih linija po principu 50:50 posto bila najpostenija i najkorektnija. Ok dobices dva polaska na liniji 21 ali  ces dobiti i tri polaska na liniji 15 pa bujrum ako ti se isplati vozi. Oni non stop uporno spominju 12 linija koje su sami uveli....

Tačno tako. Treba da se radi po principu 2:1, Svaka linija u gradu 2 polaska GRAS pa 1 polazak Centrotrans. Oni hoće 21,21a,22,27,27a,28,30,31,31e(50%),33... Šta ćemo onda sa svim silnim zglobovima? Nemaš gdje sa njima, imaš Rajlovac, Buća potok...? I to 15-ka kritična za zglobove... Opet Dom i Drvenija zadnja rupa na sviralu....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1332 on: April 11, 2013, 10:50:42 »

problem je u tome što CTS nece da vozi na linijama koje GRAS nije u mogucnosti da održava npr odmah sinoc su povukli vozila sa linija za Velešiće, Pofaliće, RAjlovac, Buča potok.....sve su to linije koje su nedovoljno pokrivene i na kojima nedostaje od 1 do 4 autobusa
Da budemo jasni. Neminovno je da ce CTS uci u gradski saobracaj ali je način na koji oni to traze vise nego mafijaski. Mislim da bi podjela svih linija po principu 50:50 posto bila najpostenija i najkorektnija. Ok dobices dva polaska na liniji 21 ali  ces dobiti i tri polaska na liniji 15 pa bujrum ako ti se isplati vozi. Oni non stop uporno spominju 12 linija koje su sami uveli....

Na jednoj od ovih 12 spornih linija, koja je tu samo reda radi (da ne ispadne da su sve profitabilne), danas vozi samo GRAS-ov 826
Mislim da nije tačno da GRAS nije mogao držati 40% linija nego 40% polazaka po linijama. Centrotrans može pojačati 40% linija, ali mislim da ne može pokriti 40% svih polazaka.

Pošto bi trebalo prvenstveno pokriti linije koje GRAS ne održava to bi bile linije za Breku 2, Bare (često se ne održava), Dobrinju 4, Mahmutovac, Komatin, Obad, da ne govorim o liniji za aerodrom koja je REGISTROVANA na oba prevoznika a ni jedan je ne održava (GRAS je puno duže održavao nego Centrotrans).

Pošto je Centrotrans dobio linije koje GRAS nije mogao održavati, možemo zaključiti da ni 31e nije održavana i da se nama samo činilo da ide po redu vožnje  Angry

Mislim da je jutros na komercijali 461 (trasnsliner troosovinac)
« Last Edit: April 11, 2013, 10:55:15 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1333 on: April 11, 2013, 12:41:11 »

Dva su translinera,ja bila na Dobrinji pokupio 2 putnika,nakon toga je došao 854 pokupio desetak...i poslije toga opet je došao još jedan transliner.Transliner je otišao kad je 854 došao na terminal.Odmah.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1334 on: April 11, 2013, 13:07:04 »

Quote
Ministar Bubica najavljuje da će nakon okončanja ovog postupka biti poznato koliko je osoba odgovorno za osmodnevnu obustavu saobraćaja radnika Kantonalnog javnog komunalnog preduzeća "Gradski saobraćaj - GRAS".

Procedura odgovornosti neće biti obustavljena i nakon uspostavljanja saobraćaja, a ta procedura neće biti zaustavljena dok se ne utvrdi odgovornost te dok se odgovorni ne privedu licu pravde i adekvatno kazne.

Kada su u pitanju disciplinski postupci koji se vode unutar firme, ministar kaže da ni oni neće biti obustavljeni, ali da će njih provoditi uprava preduzeća.

Krizni štab koji je formirala Vlada KS-a nakon obustave saobraćaja i dalje je u stalnom zasjedanju, a trenutno se radi na rasporedu linija na kojima će voziti GRAS i vozila Centrotrans-Eurolines i to na način da GRAS saobraća na linijama na kojima je i do prije obustave saobraćaja saobraćao, a da se linije za koje nema kapaciteta dodijele Centrotransu, odnosno alternativnim prijevoznicima.

"Da bi prijevoz bio poboljšan i da bi sva naselja bila pokrivena javnim prijevozom bit će potrebno da se u javni gradski saobraćaj u Sarajevu uključe i alternativni prijevoznici koji su u posljednjih osam dana prevozili građane Sarajeva", kaže Bubica.

Svaki od prijevoznika kojem se dodijele linije bit će dužan podnositi dnevni izvještaj o tome koliko je bilo polazaka da bi se utvrdio kapacitet autoprijevoznika, odnosno da li oni posjeduju dovoljno vozila za neometani saobraćaj.

S obzirom na to da je za gradske linije potrebno raspisati tender, Bubica kaže da su svi zakonski preduvjeti zadovoljeni za dodjelu linija drugim prijevoznicima

Bubica Jusuf inače rodom iz Pljevalja,odlučio se bezakonjem i samovoljom poslužiti pa još uvodi i ostale prevoznike,koji su sa svojim kapacitetima,u proteklih 8 dana dokazali da nisu ispunili minimum tehničkih uslova propisanih Zakonom,a nije sproveo ni Javni konkurs u skladu sa Zakonom ni pravilnicima da ih angažuje.
Toliko o terorizmu,krizni štab je potpuno irelevantan u ovoj situaciji jer je osnovan po pitanju obustave,koja je i prestala od sinoć.Tako da za nj. postojanjem nema potrebe.
Za sve ove poteze se može nadležnom sudu pokrenuti upravni spor,pa neka odluči o zloupotrebi ovlasti i položaja od strane Ministra saobraćaja Kantona Sarajevo iz Pljevalja.
« Last Edit: April 11, 2013, 13:09:19 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.051 seconds with 23 queries.