bhbus.ba
November 23, 2024, 02:22:03 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (3)  (Read 282047 times)
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #1275 on: April 10, 2013, 00:10:29 »

Godine prkosa i inata - evo leži pored mene na stolu, pokušaću do vikenda da je skeniram i u PDF-u vama šaljem, inaće neke su još valjda kod gospođe Samire Kadić.

Inaće čitao sam tu tablu na ogradi remize... još ovo je falilo, o hljebu, ubicama sa Pala, 130 godina GRAS-a (osnivan 1953. godine, ime GRAS dobio 1980. godine)... da su ovo učinili u doba Austro-Ugarske ili Kraljevine Jugoslavije, bez diskusije bi bili uz asistenciju policije nakon dva sata bez posla i u ćeliji. Ovaj crni štrajk je - bojim se - definitivna tačka. Građani su toliko bijesni da sve više podržavaju one foteljaše mafijaše koji su ustvari krivi za kolaps firme. I oni foteljaši sada imaju u rukama veoma čvrst argument za divlju privatizaciju saobraćaja.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1276 on: April 10, 2013, 00:50:08 »

Evo ponovo cu napisati ono sto ja vidim kao jedino rjesenje problema GRAS. Ponovo pisem jer mi je nekadasnja moderatorka bez ikakvog komentara obrisala cijeli post...
A što ne bi jer je riječ o stvarima koje kriju tvoje lične ambicije vezane za posao?
Dakle, kao neko ko nema veze niti sa GRAS-om niti sa CTS-om (toliko nema veze da u vozila prvog nisam usao od cca 2000. godine a u drugog od 1998. godine), ali ko malo poznaje sta se moze uraditi u ovim slucajevima (govorim o cistom poslovanju, dakle parama).
Žao mi je što nisi bio dio sistema da bi dobio realno stanje i uput u problematiku.
Prvi korak je neminovan: stecaj!

Odmah da kazem da "Javno preduzece" sto GRAS jeste ne moze propasti niti moze biti ugaseno! Dakle, stecaj u KJKP uvijek mora rezultirati daljim postojanjem firme. I tu ne treba biti straha od stecaja. GRAS je vec u 80-im prosao stecaj, uspjesno.
Nekada se zvala prinudna uprava prije rata,a to danas znači u prevodu stečaj.Nije otišao u prevedenom smislu u stečaj.
Nakon proglasenja stecaja, pravi se stvarna lista dugova i obaveza, ali se jos bitnije sprijecava dalje gomilanje obaveza (nema zateznih kamata i slicno, a koje su ogromne).
To se obavlja prije proglašenja stečaja.Kao što je i logično.
Par crtica iz Zakona o stečajnom postupku u prilog konstataciji:

Quote
Član 4.
Prijedlog za otvaranje stečajnog postupka
1. Stečajni postupak pokreće se pisanim prijedlogom. Za
podnošenje prijedloga ovlašteni su stečajni dužnik i svaki
onaj povjerilac koji ima pravni interes za provođenje
stečajnog postupka. Povjerilac je dužan u prijedlogu
prilaganjem odgovarajuće dokumentacije učiniti
vjerovatnim svoje potraživanje i platežnu nesposobnost
stečajnog dužnika.


Član 14. Utvrđivanje uvjeta za otvaranje stečajnog
postupka

1. Nakon prijema dopuštenog prijedloga za otvaranje
stečajnog postupka, stečajni sudija dužan je bez odlaganja
utvrditi da li postoji razlog za otvaranje stečajnog
postupka,i da li je prijedlog osnovan. On može u tu svrhu
imenovati privremenog stečajnog upravnika ili
odgovarajućeg vještaka.
Naknada za vještaka određuje se
prema posebnim propisima u skladu sa članom 237. ovog
zakona.

Poslije toga, sanacija bi trebala ici tako da se trolejbuski sektor pridruzi tramvajskom u preduzece koje bi se zvalo npr KJKP GRAS 1885, a da u preduzecu KJKP GRAS ostane autobuski i minibuski saobracaj sa svim dugovima (ili barem vecim dijelom dugova). Sva bitna imovina (Remiza, trolejbuski depo, i slicno) se prenese na "GRAS 1885" (samo u slucaju jako velikih dugova, tipa 200 miliona ili slicno, i trolejbuski depo treba ostati na starom  "KJKP GRAS u stecaju" odnosno na autobuskom dijelu). Vlasnistvo nad trolejbuskim depoom moze preuzeti i poreska uprava, umjesto dugova, a onda ga iznajmljivati novog GRAS 1885, npr.
S obzirom da GRAS ima određenih dugovanja po pitanju poreza,oni su već "poklopili" Upravnu zgradu preduzeća.
Ostale vrste kombinacija se planiraju,ovisno od stanja i ko je šta poklopio za vrijeme postupka,tako da navedeni scenario tvoj,nije realan pokazatelj da bi se isti i desio.
Novoformirano preduzece GRAS 1885 samim tim nastavlja normalno raditi, i vec odmah se moze vrsiti prijem radnika i kupovina novih vozila. Ono vise nema veze sa ovom pricom.
Jedan od problema je višak uposlenika,a ne manjak,da bi ti nove primao što nema apsolutno nikakve logike,ostatak potrebnog kadra po mogućnosti prekvalifikovati ili premjestiti ovisno od kvalifikacije na potrebna radna mjesta uz kvalitetnu sistematizaciju kroz sanaciju.
Inače plata je minimalna za sve uposlenike.
Kupovina vozila nije prvi prioritet,već max.iskorištenje postojećih,da bi se mogao stvoriti prihod,iz kojeg bi se polako kupovala druga,jer niko neće džaba upumpavati pare u firmu sa stečajem,i isplaćivati povjerioci.
U autobuski saobracaj su uvedu druge firme, kojima se postave cvrsti uslovi tipa da autobusi moraju biti niskopodni, EUR 3 ne stariji od 8 godina ili zasto ne cak EUR 5 mladji od 5 godina sa klimom ili slicno, a KJKP GRAS u stecaju nastavi pokrivati npr 50% linija i voznji.
Svakako,ali s obzirom da politiku babe i stričeva to nije moguće obaviti 100%.
Stari KJKP GRAS u stecaju, sada opterecen dugovima, treba sanirati. To se radi dijelom prodajom imovine (npr minibus baze u Velesicima ili trolejbuskog depoa), a dijelom tako sto ce Kanton upumpati npr 10-15-20 miliona svjezeg novca (to Kanton mora naci, jer je sam kriv sto je GRAS u ovoj situaciji), takodjer ovisno o ukupnom dugu.
Minibuska baza se svakako ukida radi prolaska saobraćajnica,pa ideja o preseljenju je aktuelna još iz početka 90-tih.Nerealno je očekivati da bi neko prodavao trolejbuski depo ,bez da prethodno,pripadajući uz određena potreban ulaganja prenese i razvije sa druge lokacije.Također se to odnosi i na tramvajski saobraćaj i potpuno njegovo održavanje,a zna se da se treba seliti sa sadašnje lokacije,radi novih urbanističkih rješenja.Za to je potrebno ulaganje novca,opreme i dr.koju neće niko platiti,a ni servisirati tekuće,a postojeće je naučna fantastika "prepraviti".
Kanton nikakve pare neće upumpavati u GRAS.Jer nema tu namjeru.
Sve te pare su dovoljne za isplatu jednog znacajnog dijela dugova, i za normalno poslovanje uz kupovinu cca 20-30-40 autobusa i cca 10-15 minibusa. I pored toga ostaje veliki dug, koji se jednostavno proda kroz privatizaciju preduzeca u stecaju, dakle autobuskog i minibuskog saobracaja, s tim da cijena nece biti nimalo bezazlena, vec npr 30-40 miliona maraka. Pa ko hoce da zaradjuje na autobuskom saobracaju u Sarajevu, nek bude spreman to da plati.
Kupac dobije firmu koja vec vozi, bez dugova. Drzava tj povjerioci dobiju pare. Svi sretni.
Suština se upravo krije u tome,da bi ti privatizirao javno preduzeće od javnog interesa,što nije realno ni moguće ostvariti,tako da dublja rasprava na temu privatizacije i stečaja,je potpuno apsurdna.

Quote
PRIPREMA REOGRANIZACIJE DUŽNIKA


Član 142. Osnovna odredba
1. Nakon otvaranja stečajnog postupka dopušteno je
izraditi stečajni plan u kojem se može odstupiti od
zakonskih odredbi o unovčenju i raspodjeli stečajne mase.
2. Stečajnim planom naročito se može:
1. ostaviti stečajnom dužniku sva ili dio njegove
imovine radi nastavljanja poslovanja stečajnog
dužnika;
2. prenijeti dio ili sva imovina stečajnog dužnika
na jedno ili više većpostojećih lica ili lica koja će
tek biti osnovana;
3. stečajni dužnik pripojiti drugom licu ili spojiti s
jednim ili više lica;
4. prodati sva ili dio imovine stečajnog dužnika sa
ili bez razlučnih prava;
5. raspodijeliti sva ili dio imovine stečajnog
dužnika između povjerilaca;
6. izvršiti pretvaranje potraživanja u uloge;
7. odrediti način namirenja stečajnih povjerilaca;
8. namiriti ili izmijeniti razlučna prava;
9. smanjiti ili odgoditi isplata obaveza stečajnog
dužnika;
10. obaveze stečajnog dužnika pretvoriti u kredit;
11. preuzeti jemstvo ili dati drugo osiguranje za
ispunjenje obaveza stečajnog dužnika;
12. urediti odgovornost stečajnog dužnika nakon
završetka stečajnog postupka,
13. izdati nove akcije i sl.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1277 on: April 10, 2013, 00:55:35 »

Godine prkosa i inata - evo leži pored mene na stolu, pokušaću do vikenda da je skeniram i u PDF-u vama šaljem, inaće neke su još valjda kod gospođe Samire Kadić.

Inaće čitao sam tu tablu na ogradi remize... još ovo je falilo, o hljebu, ubicama sa Pala, 130 godina GRAS-a (osnivan 1953. godine, ime GRAS dobio 1980. godine)... da su ovo učinili u doba Austro-Ugarske ili Kraljevine Jugoslavije, bez diskusije bi bili uz asistenciju policije nakon dva sata bez posla i u ćeliji. Ovaj crni štrajk je - bojim se - definitivna tačka. Građani su toliko bijesni da sve više podržavaju one foteljaše mafijaše koji su ustvari krivi za kolaps firme. I oni foteljaši sada imaju u rukama veoma čvrst argument za divlju privatizaciju saobraćaja.
Ti si jedini razuman insan koji je shvatio u kojem grmu leži zec.
Šta očekivati od Vlasti koja je samo par sati prije povećala svoja sirotinjska primanja...
A premijer,se bori za poštenje,Toplane mu grcaju sa cca 400 uposlenika u istom dugu kao i GRAS,sa redovnim platama,regresima od 700KM,i sličnim drugim primanjima.I još poslao nesposobnu pravnicu za VD direktora,koja nije bila u stanju da pokrene tužbe,ako je to zaista cilj,odmah po obustavi,poput bivših direktora čak i prije,što se nigdje ne oglašava,kao zakonski odgovorno lice,pa i ne prisustvuje sjednici Skupštine,iako se naložilo SVIM organima upravljanja pored radnika da razviju saobraćaj.
O njihovoj odgovornosti se nikako ne priča.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1278 on: April 10, 2013, 13:59:19 »

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/ministar-bubica-radnike-gras-a-nazvao-teroristima
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #1279 on: April 10, 2013, 14:01:13 »

Naravno da je vlada KS i uopste politicka garnitura kriva za stanje u GRAS-u, njima nije nimalo mrsko bilo prethodnih 10-15 godina imati koristi od Bime&co.

Ali problem GRAS-a su radnici, koji su sasvim uvjereni u to da Sarajevo postoji radi njih i njihove koristi, a ne oni radi Sarajeva.

A sa ovim novim zahtjevom, gdje kao uslov za prekid SEDMODNEVNOG strajka navode februarski topli obrok najbolje pokazuje oholost i bahatost tog polusvijeta...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1280 on: April 10, 2013, 15:24:20 »

Topli obrok u KRO RAD-u je 324 KM.
Toliko o tome da mi imamo najveći topli obrok.

Pratim djelomično ovu smiješnu Skupštinu,pre pre prežalosno je da Direktor nema pojma kolike su plate,koliko je novaca na računu,čak i sama priznala da nema radnog odnosa,o kojem sam pričala kad je ista nezakonito imenovana i zašto,a dovoljno joj je gdin.Nabil spustio o njenim inicijativama,pokušajima,ali ne u poduzetim radnjama.
Uprava,Skupština i NO moraju dati ostavku podhitno.Pantljičare.

Žalosno je da u ovom gradu postoji neko puput (B)ubice pored toliko obrazovanih i mladih ljudi,koji samo uspiju da svijetom drmaju kad odu iz ove rupe od države.Bruka da se osoba stavi na ovako važnu poziciju bez da je iko birao na izborima,'47 godište i dobra doza nekulture.Jadno.
« Last Edit: April 10, 2013, 15:26:57 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1281 on: April 10, 2013, 15:34:00 »

Pa kad vidiš kako se bira gradonačelnik glavnog grada, šta očekivat na ostalim nivoima...

A da je skupština smiješna - presmiješna je... Njima lagano dnevnice za presipanje šupljeg u prazno, neko se javi sa nekom finom inicijativnom, a onda se neko javi za repliku od prije pola sata i opet u krug...
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1282 on: April 10, 2013, 15:41:38 »

Ja ću odjaviti RTV taksu zbog Konakovića.Ovo je farsa.Ista ta stranka godinama utapa državu,sad se oni lafo bore.
Testija se davno razbila.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1283 on: April 10, 2013, 15:47:22 »

Konaković prijeti otkazima "u GRAS-u više nema zaposlenih, ima 1700 ljudi kojima se kucaju otkazi" Onaj kreten insektoidnog prezimena kaže da neće pregovarati sa terotistima....
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1284 on: April 10, 2013, 15:58:11 »

Zna li se gdje je Fehim parkirao sinoc GRASov minibus jel kod CTSa u Autobazu ili ga je vratio u GRASovu garazu ?
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1285 on: April 10, 2013, 16:31:30 »

Konakovic je rođen u Sarajevu u općini centar znaci tu je zivio odrastao nije se skolovao nego je kupio diplomu a o njegovim menadzerskim sposobnostima najbolje svjedoči stanje u KK Bosni koju je ovaj moron uništvio. Eh takav rođeni Sarajlija na zalost, se kandiduje na izborima za nacelnika opcine centar i izgubi ih od covjeka koji nije iz Sarajeva . Znači možete misliti da te u općini u kojoj si rođen porazi stranac. U takvom slucaju jedino ti preostaje da se zamislis zasto te raja toliko mrzi? ....i to raja s kojom si odrastao. Znaci bio je los kosarkas los menadzer a i evo je los politicar.Na zalost takva spadala i hostapleri vladaju drzavom.
Što se tiče Bubice koji je zivotni san ostvario u vrijeme kada svaki normalan staraac njegovih godina šeta unučiće po parku on je sin od tetke Safudina Čengića Čenge i kao takav ruje rukama i nogama za interese CTS-a. To što je obični alkos i primitivac je jos gora stvar....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1286 on: April 10, 2013, 17:17:13 »


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1287 on: April 10, 2013, 17:58:11 »

Potpredsjednik Sindikata Komunalne privrede podruznice GRAS,Amir Muminovic,pozvao u ime predsjednistva sindikata da se razvije saobracaj,sa govornice u toku vandredne sjednice Skupstine KS.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1288 on: April 10, 2013, 18:05:29 »

Konaković prijeti otkazima "u GRAS-u više nema zaposlenih, ima 1700 ljudi kojima se kucaju otkazi" Onaj kreten insektoidnog prezimena kaže da neće pregovarati sa terotistima....
Prvo nema uporista,jer VD Direktorica je sama priznala da nije u radnom odnosu sa GRAS-om,u kamere,na govornici u Skupstini KS,tako da njene odluke nemaju nikakve pravne snage.Tzv.pravnica.Zaboravila kad je falsifikovala zapisnike sa Skupstine....ccccc
Saka jada i kompleksa.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1289 on: April 10, 2013, 18:39:37 »

vozila GRASa na ulicama!

barem tako tvrdi Bubica
Logged


Pages: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.039 seconds with 23 queries.