bhbus.ba
November 24, 2024, 00:11:24 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (3)  (Read 282343 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #990 on: February 22, 2013, 22:52:17 »

406 ovih dana uskače na prijevoz djece u pauzi koju ima u dvokatnoj službi. Možda je opet bio prijevoz djece....
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #991 on: February 22, 2013, 23:36:59 »

danas oko 12 i 30 gb 406 stajao i jos dva centrina autobusa kod "zraka"

autobusi centrotransa su vozili dzennaze a grasov 406 i kasnije mu se pridruzio 323 i 326 su vozili djecu ..u glavnom do 5 marta grasovi turirstički autobusi se nece gasiti bukvalno
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #992 on: February 23, 2013, 10:31:51 »


Znaš šta je meni najjače u GRAS-u,proda vozač 20KM karata,napravi troška energenta 200KM.I onda ko neki problemi........
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #993 on: February 23, 2013, 20:29:51 »



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #994 on: February 23, 2013, 21:57:42 »

najbolje rješenje je da se ministri kao što je je ovaj nose odakle su došli . Nepojmljivo je da je ovaj čovjek sa 67 godina postao ministara kada su svima puna usta "borbe za prava mladih" i osim toga na izbornoj listi BPSa osvojio je jedan manji minibus glasova, znači ni rodbina nije glasala za njega. Takvi ne mogu biti ministri jer nemaju legitimitet da predstavljaju bilo koga. Osim toga koliko je ozbiljan najbolje govori činjenica da je u vrijeme kada je grad bio blokiran isti ovaj ministar bio na skijanju u  Cortini d am Pezzo čini mi se
Nadalje kao i vecina političara i ovaj laže ko pašče. Štrajk nije organizirao sindikat nego radnici od kojih 95% ne zeli Hasana Bašić jer ih je zavio u crno. U vrijeme štrajka bilo je barem 1/3 vozača koji su u sindikatu vozača međutim nisu radili bili su solidarni sa ostatkom radnika. MIslim da se previše pažnje pridaje sindikatima. Ministar je namjerno ili slučajno zaoravio činjenicu da je upravo zahvljujuci "strucnim potezima" Hasana Bašića preko 1000 ljudi tužilo Kanton odnosno GRAS a nekoliko pravosnažnih presuda je  vec pristiglo na naplatu. Ukoliko se bude otezalo sa njihovim izvrsenjem osim kamata neko bi mogao i u zatvor jer odbijanje izvrsenja sudske presude je krivicno djelo. Da kojim slučajem na čelo firme nije došao Hasan Bašić tužbenih zahtjeva uopšte nebi ni bilo ili bi bio veoma mali broj. Svojim zlodjelima istjeravanjem poštenih ljudi iz firme nanio je štetu firmi jer su svi ljudi morali biti vraceni na posao te im isplaceno i ono sto realno nisu zaradili....
Što se tiče konkurencije stvari se guraju pod tepih i izvlače iz kontektsta. Da konkurencija je neminovna slažem se, ali kako misli ministar da mu CTS vozi ako i njima ne budu isplacivali subvencije za mjesecne karte subvencioniranih kategorija ? Znači li konkurencija to da se CTSu daju samo one linije za koje su zainteresovani a koje su u glavnom rentabilne. Zasto se nebi uveom omjer od 50:50 posto vozila ova dva prevoznika ali na svakoj mogucoj liniji...
« Last Edit: February 23, 2013, 22:09:31 by transformers » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #995 on: February 23, 2013, 22:09:40 »

Možda se sank'o?
Zaboravio si samo napisati da Hasanova pravnica koja je zastupala firmu u ovim tužbama,je skinuta sa vođenja sporova,pa će isti biti dati advokatu,pošto je lupala u skladu sa svojim (ne)znanjem.
« Last Edit: February 23, 2013, 22:11:55 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #996 on: February 26, 2013, 14:14:34 »

Dok u GRAS-u mjesecima traje trakavica u vezi s izborom direktora, na naplatu su ovih dana pristigle dvije sudske presude prema kojima preduzeće radnicima mora platiti više od 100.000 KM. Kako nam je kazao predsjednik Nadzornog odbora Izet Horman, radnici putem suda potražuju još oko 30 miliona KM zbog nepoštivanja kolektivnih ugovora i zakona, što znači da bi GRAS mogao otići u bankrot.

Dotrajala vozila

Vjerovatno imajući to u vidu, i ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Jusuf Bubica u izjavi za "Avaz" kao najbolje rješenje za ovu posrnulu firmu predlaže stečaj.

- Gubitak GRAS-a prelazi vrijednost njegovog kapitala, što je s ekonomskog stanovišta vrlo loše stanje. Preduzeće je od 2005. godine u gubitku 120 miliona KM. Ili moraju ekonomski poslovati ili će se ugasiti. Kanton im sam ne može pomoći - kazao je Bubica.

Predsjednik NO Horman istaknuo je da će sudska rješenja uskoro blokirati račun GRAS-a.

- Jedva smo izmirili i ove dvije presude, a ako nastave pristizati, bojim se da će preduzeće propasti, a radnici ostati bez posla. Već dugo pokušavam ukazati upravi da se moraju dogovoriti s radnicima da odustanu od tužbi - kazao je Horman.

Vršilac dužnosti direktora GRAS-a Safet Bradarac nije želio komentirati problem s tužbama, ali je istaknuo da očekuje da će ih biti sve više. Iz Sindikata komunalne privrede kazali su nam da nikada nisu razgovarali s predstavnicima uprave te da radnici ne žele povući tužbe protiv GRAS-a.

Crni fondovi

GRAS je inače u skoro bezizlaznu situaciju, u kojoj nešto manje od 2.000 radnika nema plaću, zdravstveno osiguranje, topli obrok, a vozila su dotrajala, dovela dugogodišnja vlast sa SDA na čelu i njenim tadašnjim partnerima Strankom za BiH. Javna je tajna da je SDA iz GRAS-a, ali i ostalih komunalnih preduzeća godinama isisavala novac i punila crne fondove.

Bradarac: Kome je cilj da nas uništi?

Bradarac je istaknuo da je GRAS u novim problemima jer im je inspekcija isključila četiri autobusa iz saobraćaja.

- Očekujemo da će nam isključiti još šest vozila. Za kratko vrijeme imat ćemo na ulicama 10 autobusa manje. Sva naša vozila su bez licence zbog neizmirenih dugova prema državi, a onaj kome je cilj da nas uništi svaki dan nas može ostaviti bez ijednog vozila - kazao je Bradarac.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #997 on: February 26, 2013, 14:54:36 »

To je prva runda potrazivanja koja su postala pravosnazna.
Ove kasnije koje su dolazile,posto pravnica koja je zastupala firmu lupala ko debil,pa joj je skrenuta paznja da povede racuna o kretenizmima, su sada manje sume novca,znaci ako su trazili oko 30.000KM,dobili su 5-6 hiljada.Trebala bi doticna radi nanosenja steti firmi odgovarati za nesavjesno poslovanje.
A sad svi pricaju o tuzbama,te Izet,te ovi i oni.
To su tuzbe dok je Hasan bio direktor.I Hasana su uputili pravnici da moze krsiti zakon,pa je on poslusao jer je zelio da kandzija i doslo je do cega je doslo,sada ovo ne ide u prilog Hasanu nikako.
Sto se tice Bubice,on je djelomicno u pravu,ali GRAS-ove uzde su u Kantonu pa i u Minstarstvu saobracaja.Ne znam sto se Ministar nije javio,sa prvim milionom,sa idejom o stecaju da se spasi firma.I sto on nije kao strucnjak se javio na konkurs.GRAS-u se moze pomoci,ali mi ne mozemo sami.Necemo da nam se namecu bilo kakva politicka rjesenja,treba nam dobra linija strucnih ljudi,koji ce pregovarati sa Kantonom,ako nas ne mogu podnijeti finansijski,prestacemo sa subvencioniranim kartama i kraj.
Nek Bubica prvo pomene jos jednog kandidata za stecaj a to su KJKP Toplane,ili sute zato sto je Suad premijer,i oni ce nabiti 130mil.do kraja godine.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #998 on: February 26, 2013, 15:06:42 »

A ovaj bandit Horman napuhiva iznos,nije tacno da je rijec o 100.000KM.
Sigurno to nije ta suma novca laze Horman ali ne znam u cijem interesu.
Vjerovatno da spengaju firmu.
I Bubica sere,kolektivni ugovor se mora prekinuti,a to moze samo Kanton,jer je isti produzen 2010.od strane onog katila Musica.
Neka ga stave van snage jer pravi finansijsku stetu.Kreteni glupi.
Zamolicu da se gornji visak post pobrise.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #999 on: February 26, 2013, 18:39:36 »

Azra bez namjere da branim "Hasanovu pravnicu", mislim da je bilo ko drugi bio u njenom polozaju ishod nebi bio drugačiji. Iznos potrazivanja utvrdjuje vještak finansijske struke a tuzitelj odnosno tuzeni ga prihvataju ili opovrgavaju. Tolika razlika je nerealna i nemoguca. Problem je što je Hasan svojim radom i tiranijom isforsirao toliki broj tuzbi jer da kojim slucajem nije dosao Hasan, broj tuzbi bio nekoliko puta manji. Što se tiče kolektivnog ugovora on je provodljiv s manjim brojem odnosno potrebnim brojem radnika. To što ima 500 radnika viška od čega je 99% administracija nema velike veze sa kolektivnim ugovorom.....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1000 on: February 26, 2013, 18:55:59 »

Naravno da bi,i jeste jer ona nije skontala da se radnicima ne može platiti regres u slučaju kada firma posluje sa gubitkom i mnoge druge stvari.Jesu razlike u odnosu na početnu VSP daleko manje,kad je glupača dobila upute da se ne provaljiva.Njen posao je da dokaže,ako radnik traži npr.1000KM,da li ima osnova za to,ako nema da to obori,to što ona ne zna raditi,njen problem,i to sve u skladu sa Zakonom.Zato je i izgubila vođenje sporova.
Kolektivni ugovor baca sva preduzeća u gubitak radi nerealnih izdvajanja,i tih 500 ljudi viška će prije poslati firmu u likvidaciju nego bilo ko drugi.To što Kanton izbjegava da riješi taj problem i da se smogne snage da se otpuste je isto problem,sad se svako boji da to riješi.Na kraju mora postojati balans neki u platama po radnim mjestima,a trenutno ga nema i sadašnje stanje je neprihvatljivo.
GRAS je mogao da digne kredit prije nekoliko godina i da otpusti višak uposlenika i da sada ga i otplati i da nema tu vrstu brige.To sad nije moguće.Nek mu Mira uostalom riješi taj problem,kad ga toliko forsira.On ga je i stvorio.
« Last Edit: February 26, 2013, 18:57:48 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1001 on: February 26, 2013, 20:46:19 »

Azra regres , isplata regresa i sl stvari se regulisu internima aktima firme. Dakle to je nešto što firma može ali i ne mora isplatiti. Međutim bojim se da pričamo o stvarima za koje nismo kvalifikovani tako da postojala je drugostepena instanca, kantonalno pravobranilaštvo (koje je u principu i trebalo zastupati GRAS) ali i vanredni pravni lijekovi.....
Oko ostalog dijela posta znaš da se slažem ali je to priča u prazno jer među tih 500 ljudi višta su u glavnom osobe sa debelim "zaleđem" zaštićene ko međedi tako da od toga nema ništa....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1002 on: February 26, 2013, 21:06:04 »

Mene zanima ko će tužiti Kanton za neizmirivanje obaveza.
Uostalom sve tužbe koje su pristigle imale su,interesantno istu sumu za potraživanje,što je neosnovano,jer ne primaju svi istu platu,osnovna plata se utvrđuje po grupama složenosti poslova, tako što se najniža plaća umnoži sa koeficijentom one grupe u koju je zaposlenik raspoređen u skladu sa odredbama Kolektivnog ugovora i Pravilnika o radu.
A nisu svi u istom košu za obračun,mnogi su i propustili da dokažu po kom osnovu traže pomenute sume novca(naknade za minuli rad ne mogu biti kod sviju iste,kao ni prekovremeni sati,kao i naknade za dane praznika,noćni rad,otežani uslovi i sl.) i kako su ama baš svi došli do iste vrijednosti sudskog spora.Znači npr.1000 ljudi tuži za 30.000KM,i laiku je jasno gore navedeno da nikako ne može biti isto.
« Last Edit: February 26, 2013, 21:21:25 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1003 on: February 26, 2013, 23:31:39 »

Po meni je trebalo i tuziti kanton kao "vlasnika" i osnivača firme, znači riba smrdi od glave .......
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1004 on: February 26, 2013, 23:32:27 »

Slažem se.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.056 seconds with 22 queries.