|
Troler
|
|
« Reply #841 on: January 16, 2013, 20:44:59 » |
|
Neka bude ko hoce Direktor , samo pustite jadni narod da ima prevoz
To govoriš zato što nisi radio u GRAS-u pod Hasanovom čizmom, nego živiš u uređenoj njemačkoj. Neka bude direktor ko hoće, samo ne Hasan.
|
|
« Last Edit: January 16, 2013, 20:48:58 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #843 on: January 16, 2013, 21:18:05 » |
|
direktor za tehniku i održavanje ako se ne varam.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #844 on: January 16, 2013, 21:38:34 » |
|
Auuu hasanov igrac koji je istini za volju u odnosu na hasana melek na dunjaluku...bojim se da ce pokusati progurati hasana na jedno od celnih mjesta sto treba sprijeciti svakako
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #846 on: January 17, 2013, 17:31:31 » |
|
Plati se za dva mjeseca, a reklamira cijelu godinu
Jedan od takvih ugovora nalazi se i u posjedu Oslobođenja, a potpisao ga je nedavno smijenjeni v.d. direktor
Jedino se sa tramvaja skidaju reklame
Trebat će mnogo vremena da se rasvijetle sve sumnjive radnje u KJKP Gras. Mnogo je faktora uticalo na srozavanje preduzeća i višemilionsku dubiozu, a jedan od načina na koji su se bogatili pojedinci, a nanosila šteta preduzeću je i preko marketinga, odnosno izdavanja reklamnog prostora na vozilima.
Prostor na vozilima Grasa izdavao se na period od dva mjeseca, a vozila oslikana brendovima kružila su gradom i po godinu. Iz ovoga se može zaključiti da je ostalih desetak mjeseci ugovarano u četiri oka, a novac je išao na privatne račune.
Pored toga, na period od dva mjeseca izdavao se prostor cijelog vozila i to se naplaćivalo četiri hiljade maraka, a prema riječima naših sagovornika iz Grasa, samo prefarbavanje vozila, odnosno skidanje reklame košta oko šest hiljada maraka. Znači, Gras je bio čak i na gubicima od dvije hiljade maraka po ovako sklopljenom ugovoru. http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/plati-se-za-dva-mjeseca-a-reklamira-cijelu-godinu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #848 on: January 17, 2013, 19:19:16 » |
|
Vjerujem da je bilo takvih stvari ali čini mi se da je članak malo prenapuhan, i da tu ima Hasanove osvete.
Sa trolejbusa su sve stare reklame poskidane nedugo nakon što je Šehić došao, kao i sa autobusa 416, 402, 813, i nekih tramvaja.
Ne vjerujem da je skidanje reklama sa većine trolejbusa i gore spomenutih autobusa koštalo 6.000 maraka jer većinom nisu prefarbavani nego je reklama jednostavno skinuta.
Prefarbani su 464, 807, i djelimično 4142 (da ne nabrajam tramvaje) ali mislim da su njihove reklame plaćene na malo duže od dva mjeseca.
Ponavljam vjerujem da je bilo takvih stvari, mada to ne mogu znati jer nisam zaposlenik Grasa ali mi djeluje prenapuhano.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #850 on: January 17, 2013, 22:03:05 » |
|
Po novinarima TVSA radnici su krivi za sve probleme u firmi.
Onaj Dizdarević je iznio lažne podatke. Ne radim u GRAS-u ali pratim JGP i vrlo dobro znam da je 2008 bilo "malo više" od 67 ispravnih autobusa.
Mislim da nisu tačni ni njegovi podaci da sad GRAS ima 40 autobusa, 25 minibusa i 52 tramvaja.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #852 on: January 18, 2013, 08:57:12 » |
|
Na mjestu remize planirana je izgradnja tržnog centra Još 4. septembra 1979. godine, tadašnji Gradski sekretarijat za prostorno uređenje Skupštine grada Sarajeva, rješavajući po zahtjevu Gradskog saobraćajnog preduzeća Sarajevo (KJKP Gras), za izdavanje urbanističke saglasnosti za izgradnju autobuske garaže u Briješću donio je zaključak o izuzimanju zemljišta u Briješću. Prema dokumentima do kojih je Oslobođenje došlo, riječ je o 9.840 kvadratnih metara zemlje, a predviđeno je bilo da se pristup garažama Grasa osigura u konačnom rješenju sa XI transverzale, odnosno internih saobraćajnica u sklopu prostorne cjeline Halilovići. Odlukom od 8. aprila 1981. godine prihvaćen je predugovor o ustupanju građevinskog zemljišta na korištenje OOUR-a Autobuski saobraćaj za izgradnju autogaraže u Briješću. Tadašnji direktor Gradskog saobraćaja Ismet Fazlagić čak je sklopio i ugovor sa direktorom Instituta za saobraćaj Emirom Mašnićem o izradi tehničke dokumentacije autobaze u Briješću. http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/remiza-na-prodaju
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #854 on: January 18, 2013, 16:22:31 » |
|
Sljedeće rečenice iz mog pdf članka je nekoliko čitatelja proglasilo glupošćom i klevetom bez ikakve potvrđene činjenice. Moguća privatizacija GRAS-a bila je često neformalno spomenuta kao razlog katastrofalne situacije u saobraćajnom preduzeću. Firma u izuzetno lošem stanju se može jeftino kupiti od strane nekog biznismena bliskog aktuelnom političkom vrhu. U pitanju su između ostalog i skupocjena zemljišta npr. minibuskih garaža iza nebodera Avaz Twist Tower, te depoa na Otoci i Alipašinom mostu i gradski saobraćaj na čisto komercijalnoj bazi, bez velikog broja povlastica koji bi prema mišljenju nekih prevoznika mogao donositi značajne profite. Mislim da je članak postavljen kolegicom MAN Lions coach više nego jasan...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|