bhbus.ba
November 24, 2024, 13:10:32 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (3)  (Read 282558 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #810 on: January 15, 2013, 14:20:09 »

auuuuu pa kako smo mogli zaboraviti perspektivnog strijelca koji nas je sve ubjeđivao da je uspjeh biti 25 od 30 takmičara. Čak je "po partijskoj duznosti" dobivao i titulu sportiste godine...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #811 on: January 15, 2013, 14:24:13 »

Odosmo mi daleko od GRAS-a.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #812 on: January 15, 2013, 22:45:24 »

Quote
o da firma itekako jeste njihova, firma je vlasnistvo gradjana kantona, a i ovi su valjda gradjani tog kantona...
Preduzeće nije ničija ćaćevina.Očito je da pojedinci koji ruiniraju preduzeće,nisu ništa učinili dobro,a mnogi ga nisu ničim sagradili,tako da mi nije jasno,zašto oni koji gaje "najveću ljubav i brigu" ovako se ponašaju.Jer ovakva vrsta ponašanja je neprihvatljiva i jako tragična, ako se neko ubaci u ovakve vrste malverzacija i obmana.Igra lažima je jako opasna.

Quote
Ma krenuti naprijed je lako.... Samo priznati da u firmi ne postoji strucnjak za to i onda pustiti pametnije od sebe da nesto naprave....za pocetak, mi smo tu zbog gradjana, kad kazem mi mislim na Gras iako ne radim tamo.

Hvala Bogu da priznade da ne radiš,tako da više tvoj razgovor nije objektivno viđenje situacije i problema i nisi u prilici da iste pregrmiš svaki dan.Prirodu problema evidentno ne poznaješ.
Tako da ćeš dobiti sada od mene i posljednji odgovor na ovoj temi i to detaljan na osnovu tih pretežno lažnih informacija kojim raspolažeš i želiš da predstaviš situaciju u potpuno drugom svjetlu nego što to stvarno jeste.
Pričica " GRAS u zemlji čuda..."
GRAS-u su potrebne osobe koje neće staviti u prvi plan svoje jeftine lične interese,pa sve ostalo.Ljudi mogu biti stručni,pa da to max.koriste.



Quote
Pa hajmo za pocetak malo saslusati gradjane sta hoce od nas... Hajmo forsirati novi tarifni sistem, hajmo forsirati higijenu vozila, hajmo poslati osoblje na kurs lijepog ponasanja i nauciti se ophoditi s ljudima, hajmo ukinuti bespotrebne djelatnosti, ako nista privremeno, hajmo svi pristati na smanjenje plate dok se firma ne oporavi, hajmo stimulisati radnike da idu u prijevremenu penziju ako ispunjavaju uslove za to, a s ciljem smanjenja broja zaposlenih, hajmo planirati unaprijed a ne vracati se u proslost, hajmo pokazati volju za boljim sutra....

Quote
Firma je nas hljeb i moramo je ocuvati.... Sitniice dizu ugled firme i daju povjerenje gradjana, a kad imas povjerenje gradjana sve se moze zavrsiti... Haris Kadic je to znao, znas npr kakav je odjek medju gradjanima imala ona akcija pranja i ciscenja vozila?
Hajmo ovo,hajmo ono...hajmo da ti nađeš pravo mjesto za pričanje priče...
Potpuno je nepotrebno saslušati građane,da bi opet saznali nešto što već znamo.
Forsiranje novog tarifnog sistema traži određene temelje izgrađene u tu svrhu.GRAS ih trenutno nema,a put postizanja tih temelja traži vrsno poznavanje fizike problema da bi se sagradili.To bi bilo isto kad bi u hotel Šeraton stavio poljski WC umjesto nekog luksuznog koji priliči takvom hotelu.Ti recimo nemaš pojma o tome da je postojala varijanta smanjenja cijene karata i ubacivanja izmjena određenih na tu temu,ali nije bilo prilike da se i ostvari,upravo radi onih "koji vole i brinu brigu za firmu".
Prvo pojedinci koji voze autobus,mene kao i putnika,ne želim da me dočekuju sa sado-mazo kajlama oko vrata.Vjerovatno ne znaš o kome pričam.
Tragično je da mora doći Haris Kadić i pokrenuti akciju čišćenja vozila.A neko prima platu za očisti vozilo.Ne može se po završetku radnog vremena kahvenisati po vozilima.Zar ne?Gdje je ta silna ljubav prema firmi?Pa ne može čistačica mlatiti šofera zogerom da čisti vozilo...
Nije bolan,ljubav prema firmi,ni želja za bolje, da me nadređeni mora natjerati kaznama i ukorima da se obučem u skladu propisom firme kad krenem na radno mjesto,a kamoli da šef svakoga ponaosob u firmi mora naučiti kulturi ponašanja,pa bio to vozač ili neka figura u kancelariji koju i ne vidiš.
Znaš li ti bolan da postoji obaveza, regulisana između ostalog i pravilnikom, uposlenika da dolaze uredni na posao,podšišani,obrijani,nepogužvani,nekompletne uniforme, prljave i sl.?
Kako to da jedan kolega-nebitno ime,kad krene na posao,svaki put dođe skockan,kako on zna da treba doći pristojan na posao?A njegovih 10 ne zna očito za to.Hmm...koji li je njegov poremećaj...
Kuća se ne pravi od krova,ako to nisi znao.
Kako to da neko dođe i isforsira pranje,nosanje službene odjeće,legitimacija pa i prevaspitavanja u službi da malo popravi dojam kod korisnika,odjednom to nestane,nestankom te osobe.Očito je da neke metode nisu primjenjive na svima i nemoguće ih je usaditi.Koja je svrha ako ja tebe moram 10 puta kazniti za felere po pitanju ličnog izgleda ili obavljanja posla,a ti 11 put napraviš isto?
Znaš,GRAS teško da može ispraviti defekte nevaspitanog svijeta od 30,40,50 godina života,pa i sa kaznama.Firma nikoga ne prisiljava da bude u njoj,kome se jednostavno ne sviđaju pravila i obaveze ne može trovati sve oko sebe svojom samovoljom.Vrata su otvorena.Koja je svrha uopće da se neki ljudi moraju prisiljavati na posao?
Što se tiče ukidanja djelatnosti,bilo je raznih varijanti da se kroz iste uz drugačiju organizaciju navuče koja para,ali nije se uspjelo zbog „brige o pravima radnika.“Naravno,to tebi nije poznato.
Koliko znam Sindikat je dobro ujeo dok nije vratio TO na 12KM.Isti određuje i to i ne pristaje na smanjenje plata a takvih prijedloga je bilo.Vidiš recimo meni nije žao,ali kako to da ljudima koji su svjesni da ovaj sistem plata je neodrživ,jeste žao pogurati firmu u ime hljeba koji jedu tamo.
I sve to je neko pokušao da uradi,ali nije uspio upravo od ovih boraca za radnička prava.
To očito tebi opet nije poznato.

I sada da li treba postojati radno mjesto u GRAS-u za osobu,koja navodno voli firmu,a krši njene sve propise i pravila?A vamo se sve lafo bori za to.Znaš laganje se vrlo brzo pretvori u bolest.

« Last Edit: January 15, 2013, 22:49:56 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #813 on: January 15, 2013, 23:42:54 »

kao prvo to sto ne radim u Grasu ne znaci da ne poznajem prilike i desavanja tamo. Kao drugo, ako bas moram iznositi u javnost, majka mi radi u Grasu vec 30 godina sto znaci da je tamo duze od mnogih (pa mozda i od tebe), i za svih tih 30 godina casno i posteno radi svoj posao i svih 30 godina provela je na istom radnom mjestu, sto opet znaci da nikad nikom nije platila ni unaprjedjenje ni bolju poziciju ni nista.

E sad sto se tice teme, sve si ti upravu, ali ne mogu sad ja kao putnik imati razumijevanje za prljav autobus, niti ja trebam o tome da razmisljam zasto cistacica ne radi svoj posao.
Svakodnevno dolazim u firmu, prolazim krugom, poznajem mnogo ljudi dole, sto rukovoodstva, sto administracije, sto vozaca. Ali u svakom sektoru Grasa na 1 radnika dolazi 5 neradnika, i to je ocigledno kad udjes bilo gdje. Uvijek je kafa na stolu, zaje*ancija, heklanje, novine, svega vise nego poslovnih stvari. I ko je tome kriv? Radnici nisu. Krivo je rukovodstvo koje nije sposobno natjerati radnike da rade, a ako nece, postoji noga brate. Pa onoga s golom guzicom treba izbaciti iz firme za sva vremena, hej na radnom mjestu u novine izaci onako, uzas jedan. Srozava se firma na samo dno dopustajuci takve stvari da prolaze bez sankcija.

Dodbij cistacicama 20 - 30 posto od plate za svaki prljav autobus pa ces vidjet kako ce se vozila blistati... grasu treba cvrsta ruka da zavede red jer je javasluk zestoki dole...

Sto se tice naplate, jos za vrijeme Bime je obezbjedjena donacija Istanbula za provodjenje reorganizacije tarifnog sistema na tramvaju. To nikad nije provedeno iz ko zna kojih razloga, a donacija je godinama stajala neaktivirana.

Mnogo stvari dole ne stima, ali odgovorno tvrdim da se sve moze rijesiti uz malo istinske volje, a ne vjecitim kukanjem i palamudjenjem. Trebaici sitnim koracima ali cvrsto i odlucno. 

A da li je lazovu mjesto u firmi? Naravno da ne, al ako imas izbor ogranicen na 5 lazova onda biras najmanjeg...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #814 on: January 16, 2013, 00:05:54 »

Vidim kako si upućen,tvoji komentari i poimanje situacije dovoljno govore o tome.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #815 on: January 16, 2013, 00:17:46 »

to sto imam razlicito misljenje o svemu od tebe ne znaci da ne vidim neke stvari....

P.S. Taj s kajlom kojeg spominjes moze biti samo Dz. A.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #816 on: January 16, 2013, 00:20:50 »

Prije ili kasnije shvatićeš da si samo prolaznik,a ne učesnik.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #817 on: January 16, 2013, 00:23:04 »

Dodbij cistacicama 20 - 30 posto od plate za svaki prljav autobus pa ces vidjet kako ce se vozila blistati... grasu treba cvrsta ruka da zavede red jer je javasluk zestoki dole...

Ma treba odbijati i poslovođama od plate, pa ćeš vidjeti kako će oni natjerati higijeničarke. Samo ima li sredstava za higijenu?

Mnogo stvari dole ne stima, ali odgovorno tvrdim da se sve moze rijesiti uz malo istinske volje, a ne vjecitim kukanjem i palamudjenjem. Trebaici sitnim koracima ali cvrsto i odlucno. 


Ma jarane bojim se da je to sve otišlo predaleko. Preveliki su dugovi napravljeni, previše je vozila otišlo. Bez pomoći vlade kantona nema ništa, a koliko vidim oni to nisu voljni.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #818 on: January 16, 2013, 00:24:32 »

Da je barem i ovo buseva što je ostalo od donacije Japana u dobrom stanju, pa da Japanci to vide pa da doniraju još koji, kao što je bilo u Beogradu prije par godina, ali...
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #819 on: January 16, 2013, 00:34:23 »

Para ima za nerad,za rad nema.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #820 on: January 16, 2013, 00:34:39 »

donirali su Japanci dijelove da se poprave vozila i od tih para uradjeni su motori na 833, 834,815 i jos nekoliko vozila, Bezbeli je i tu bilo kradje tako da cemo se nacekati da se nadje opet neko kao Japanci i zajebe se pa donira nesto za GRAS
Logged
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #821 on: January 16, 2013, 00:36:44 »

bravo, treba volja, i pomoc vlade, al kako dobiti pomoc od vlade koja radi sve da te pokopa? Ne znam ljudi, mozda se ja pogresno izrazavam, ali najgora stvar je ova pasivnost u kojoj svako gleda samo svoj dzep... Al ne trba sad biti zbog toga idiot pa pustiti sve niz vodu, treba sacuvati ovo malo jada sto je ostalo....

Ne kontam kad kolegica kaze "nema potrebe slusati gradjane da bi skontali neke stvari".... Ama kako nema, pa mi od tih gradjana uzimamo pare za uslugu koja je uzasna, oni su nasi kupci, a kupac je uvijek upravu. Trebamo se ulizati narodu sitnim stvarima koje njima puno znace, da ih pridobijemo na svoju stranu, igrati pametno i promovisati sebe da smo tu zbog njih, i onda strajkovati i traziti pomoc, a ne vozati ih u govnastim vozilima, sa narogusenim vozzacima, smrdljivim bezzubim revizorima, po skupoj cijeni, i sve to pod uslovom da uopste linija saobraca, a onda traziti podrsku i razumijevanje kad trazimo pomoc i strajkujemo.... To je princip kapitalizma, uz osmjeh prodaj muda pod bubrege...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #822 on: January 16, 2013, 00:39:10 »

Ti stvarno ubijeđen da građani nemaju pojma o GRAS-ovim uposlenicima? Roll Eyes

I nema potrebe ulizivati se narodu,na stvarima poput ličnog izgleda i kulture.To ne treba biti i nigdje nije ulizivanje.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #823 on: January 16, 2013, 00:47:51 »

vjeruj mi velika vecina nema pojma, mozgovi su im toliko isprani medijskom hajkom na Gras, da veze nemaju.  za njih je nepojmljivo da u Grasu ima normalnih ljudi koji samo rade svoj posao, kulturnih, obrazovanih. Za njih je ggras = go papak, nehigijjena, kasnjenje, bezobrazluk....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #824 on: January 16, 2013, 00:51:45 »

Štaćeš kad su u pravu barem 70%.

GRAS inače nije vaspitna ustanova za teške,zapuštene slučajeve pojedinaca,pa ni psihijatrijska bolnica.
« Last Edit: January 16, 2013, 00:53:16 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.068 seconds with 23 queries.