transformers
|
|
« Reply #360 on: October 20, 2012, 20:17:27 » |
|
ovo samo pokazuje nepismenost avazovih novinara. Osim toga kakve veze centrotrans ima s ovim i zašto se u svaki problem u vezi sa GRASom uvlači Centrotrans? Ne razumijem definitivno. Predstavnici mjesnih zajednica su u glavnom polupismeni "seljaci" sa 4 razreda osnovne škole koji su masa ili ti rulja s kojom je veoma lahko manipulisati. to su činjenice jer "predšednik" savjeta moje mjesne zajednice još uvijek govori "tuj", "proglem" i sl "ruralluke".....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #361 on: October 20, 2012, 20:36:28 » |
|
a komercijala i ostale upotrebe rijeci kojma novinari ni znacenje ne znaju ne treba trositi nerve.
Ja mislim da ovo spominjanje linije Nedžarići-Dobrinja kao komercijalne nije do novinara, jer ovi iz Centrotransa kad god daju izjave za medije tu liniju spominju kao komercijalnu. Dakle to dolazi iz Centrotransa a novinari samo prenose. Pa čenga je i na televiziji spominjao 31 kao komercijalnu liniju.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #363 on: October 23, 2012, 10:37:44 » |
|
Je li završeno testiranje Isuzu Citibusa? Ako nije, na kojoj liniji radi?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #365 on: October 23, 2012, 16:21:09 » |
|
Je li završeno testiranje Isuzu Citibusa? Ako nije, na kojoj liniji radi?
Završio je testiranje u GRAS-u a sad ga testira Centrotrans. Juče je radio na liniji Sarajevo-Hrenovica. (na Manasovu radost)
|
|
« Last Edit: October 23, 2012, 16:24:47 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #366 on: October 23, 2012, 17:08:09 » |
|
Posto je bilo par pitanja oko toga da li ce biti primanja ljudi na mjesta vozaca,mogu samo ovaj put istaci da je proglasen INTERNI konkurs u firmi za vozace tramvaja i trolejbusa,koji ispunjavaju uslove za pomenuta radna mjesta,tako da ce se tom organizacijom rijesiti problem nedostatka osoblja prvenstveno na trolejbusima pa na tramvajima. Samo da napomenem da interni znaci da se samo mogu prijaviti uposlenici unutar firme,i samim tim nece biti dovodjenja kadra i nepotrebno trosenje novcanih sredstava na nove uposlenike.U prevodu reorganizacija,onako kako dolikuje realnom stanju i postupanju unutar firme na normalan nacin.
ovako oglas za obuku na tramvajima je napravljen da bi se uhljebili višegodišnji neradnici prvenstveno iz administracije i da bi ih se na neki način natjeralo da nešto rade. Što se tiče trolejbusa mislim da je Hasanov "recept" kada su u pitanju ove stvari bio puno bolji. Primiš ljude na trolu (pod uslovom da su potrebni) i naplatiš im cijenu obuke koji moraju proci da bi vozili trolejbus. Ne razumijem ovo što rade jer na autobusima trenutno nedostaje vozača kao i na trolejbusima. Znači negdje će morati primiti nove. Zar za firmu nije bolje primiti ljude na trolu nego na autobuse...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #367 on: October 23, 2012, 17:21:34 » |
|
Pa da ti kažem,ljudi se masovno prijavljivaju. Imaš dosta ljudi po administraciji koji su pobjegli sa tramvaja i imaju završenu obuku,i valjaju se po kancelariji.Jer naporno je vozati.
Što se tiče Hasana i njegovog primanja,platili su obuku,ali po određenju Vlade novi uposlenici se ne smiju primati,a vozači ne mogu biti primljeni da budu kao neki vanjski saradnici ili nekim ugovorima o djelu. Već samo o radu na neodređeno/određeno.I nerealno je od cca 80 i nešto obučenih vozača iz Hasanovog vremena zvonuti možda potrebih 10 jer će onda tražiti svi da budu primljeni.To je odmah novi teret i prepucavanja ko i kako jer su postojale familijarne linije tada u zapošljavanju. Ako već imam uposlenika i mogu ga premjestiti,naravno uz njegovu volju,bolje onda da se ne plaza po kancelariji. Moje mišljenje je da ima dosta mušterija za trolejbuse jer neznatno je plata veća u odnosu na vozače autobusa(mislim po bodovima 9300/9600),a i radi trenutnog stanja u firmi pogotovo u sektoru autobusa/minibusa. Npr.ima i jedan sa autobusa još od ljetos voza po troli.Mislim da je radio dole na Ž.Stanici. Što se tiče naplate obuke,slažem se da se to odbije od plate ili na neke rate dadne.Sad trenutno ne znam da li se nešto mijenjalo,ali obuka je na tramvajima bila preko ili oko 2000KM(zajedno sa svim potrebnim radnjama),a za trolejbuse se ne sjećam,isto tako moguće.
|
|
« Last Edit: October 23, 2012, 17:23:20 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #368 on: October 23, 2012, 18:57:07 » |
|
Sve ja to znam, ljudi se boje da bi se priča o privatizaciji odnosno smanjenju kapaciteta autobuskog sektora mogla obistiniti, na trolejbusima je stanje bolje u smislu zarade, provizije, nema "skakanja" oko vozila, prelaska kanala, pranja i sl ali imaju stara vozila, sabirnice i sl. Da E.B. vozi trolejbus a ja mislim da jos uvijek ima rjesenje vozača autobusa iako je on vozio trolu i prije rata, osim njega tu je i B.A. kojega su navodno prebacili a da on to nije trazio i kako tvrdi njemu je bolje na autobusu, eh ko će ga sad znati...daj Bože da bude toliko ljudi koji su spremni uz određene prekvalifikacije preći na drugo radno mjesto ,međutim šta ćemo sa silnim invalidima rada, sekretaricama ili ljudima koje je "uvezao" H.Z. iz Sandžaka i kojima je radni vijek počeo u kasnim 40im godinama. Do tada bezbeli čuvali ovce "na Pešter". Njih niti možeš prekvalifikovati jer uz puno uvažavanje ima ih poluretardiranih, niti ih možeš penzionisati jer nemaju ni starosni ni uslov godina staža. Naravno ne smiješ ih ni istjerati jer su jako dobro dresirani da znaju na šta imaju pravo, tuže te i moraš im platiti i ono što nisu radili iako nemaš plaho nafake od njih ni kad rade....
|
|
« Last Edit: October 23, 2012, 19:00:13 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #369 on: October 23, 2012, 19:09:48 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #370 on: October 23, 2012, 19:19:13 » |
|
na 1:24 postaje stvarno gadno xD
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #371 on: October 23, 2012, 19:45:05 » |
|
da kad ide preko mosta na Ciglanama...dobro su napisali ko parna lokomotiva
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #372 on: October 23, 2012, 20:11:02 » |
|
Ode za garažu, moguće je da su ga isključili čim su vidjeli da ovako dimi jer ovo je baš nenormalno. Ima grasovih vozila koja dime, ali ovo rijetko viđam.
Ovi odmah poletjeli da napišu kako se u tome građani sarajeva svakodnevno voze bla bla.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #373 on: October 23, 2012, 20:28:36 » |
|
A da im nema GRAS vozali bi se na romobilu do posla,skole,kuce
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #374 on: October 23, 2012, 20:28:49 » |
|
Troler, Edin Man.... baš tako... blabla.....blablabla... Kad nema kombija, što nema, kad ima što dimi, kad ne dimi, gužva mi je, kad nije gužva, hladno, kad nije hladno, smrdi.... Nikad ugodit...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|