damir050
|
|
« Reply #300 on: October 05, 2012, 20:37:43 » |
|
Dali zna iko iz Grasa kada ce i hoceli uopste biti otvoreno stajaliste nize Energoinvesta prema Terminalu , konkrentno ispod Petlje ,prije 3 godine je napravljen prostor za izlaz i ulaz putnika ,dali opstina nedozvoljava il sta li je vec
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #302 on: October 05, 2012, 21:25:30 » |
|
4406 ostao bez reklame
Meščini i 4403 nema reklamu..... Jeste i on je ostao dronjav.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #303 on: October 05, 2012, 21:31:48 » |
|
Na 4406 na mjestu gdje je pisalo Ul. Titova ostavili su da piše "TITO"
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #304 on: October 06, 2012, 19:41:12 » |
|
Eh ovako da se malo dotaknemo ISUZUa. ISkreno se nadam da je priča od 20 ovakvih laž te da neće od toga biti ništa. "novo sito o klinu visi" i ne trebamo dozvoliti da se zajebemo kao na Ikarbusu IK 206. Što se tiče unutrašnjosti ona bi i mogla proći, solidan kvalitet plastike , enterijer je solidan, međutim zamjerka je na prelazu u drugi dio vozila koji je riješen jednom stepenicom poprilično uskom pa i klizavom tako da bi bilo problema sa starijim ljudima. Znači odmah otpada za Dom Armije jer je gore većina starije populacije putnika. Što s e tiče vanjskog dijela vozila on je jako dobar da ne kažem odličan. DIzajn , štopke, farovi sve je to odlično uklopljeno i veoma visoka ocjena. Saada ono najbitnije, motor od 204 KS se definitivno pokazao kao preslab za konfiguraciju terena kakva je na linijima koje polaze od Doma Armije. Vozilo je poprilično nisko, gume premalene i mislim da bi bilo problema kada se optereti maksimalnim brojem putnika. Znači neću reći da vuče slabo jer je još nov međutim poslije pređenih 100 000 KM bojim se da bi tu pokazao sve svoje slabosti koje su evidentne. Allison mjenjač se pokazao kao previše komplikovanm an stajalištu se mora izbacivati iz brzine, retarder u određenim trenucima nema svoju funkciju jer je na motor ne na mjenjač, sve u svemu vozilo koje ne može podmiriti potrebe Sarajeva. Ovo vozilo je idealno za ravnicarske linije gdje su uske ulice i gdje se teze prolazi. Cijena i nije tako malena, čuo sam da je negdje oko 200 000 KM a Lions Classic je od 280 000 do 330 000 KM u zavisnosti od opreme, motora, mjenjača i sl..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #305 on: October 06, 2012, 19:55:31 » |
|
Znači okolo kalajli, unutra belajli.... Definitivno je za nas odgovarajući bus tipa 850.... Ako će se nešto kupovati, (samo nagađam), u dogledno vrijeme, mada čisto sumnjam bolje je uzet 10 classica ili 10 Man lions citiy-a nego ovih 20 koji su samo za linija poput 36 i slično.... Na 4406 na mjestu gdje je pisalo Ul. Titova ostavili su da piše "TITO"
Vidio sam he he.....
|
|
« Last Edit: October 06, 2012, 19:59:42 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #307 on: October 06, 2012, 20:14:59 » |
|
Hvala bogu zato postoje testiranja.
Ma Lulić obećao 20 autobusa, ovaj došao na probu, pa ljudi odmah pomislili da će doći 20 ovakvih. Ako do godine i stigne 20 autobusa ja mislim da će to biti standardni solo autobusi i da oni trebaju biti prioritet.
Ovo je možda malo duže od Dortellera i možda bi moglo na neke linije koje oni obavljaju poput 60, 75, 78, 79, 36.
Nego, može li GRAS, kao državna firma, samovoljno izabrati MAN, ili neku drugu marku bez obzira na tender? Čini mi se da se može dati prednost proizvođaču kojeg ima u voznom parku, i odrediti stvari koje bus mora imati (neku zastarjelu glupost su stavili da bi Ikarbus prošao, valjda pneumatske brisače) ali dali može reći MAN i samo MAN?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #308 on: October 06, 2012, 20:16:13 » |
|
Uh kad čujem one brisače, kosa mi se diže na glavi....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #310 on: October 06, 2012, 20:35:29 » |
|
Hvala bogu zato postoje testiranja.
Ma Lulić obećao 20 autobusa, ovaj došao na probu, pa ljudi odmah pomislili da će doći 20 ovakvih. Ako do godine i stigne 20 autobusa ja mislim da će to biti standardni solo autobusi i da oni trebaju biti prioritet.
Ovo je možda malo duže od Dortellera i možda bi moglo na neke linije koje oni obavljaju poput 60, 75, 78, 79, 36.
Nego, može li GRAS, kao državna firma, samovoljno izabrati MAN, ili neku drugu marku bez obzira na tender? Čini mi se da se može dati prednost proizvođaču kojeg ima u voznom parku, i odrediti stvari koje bus mora imati (neku zastarjelu glupost su stavili da bi Ikarbus prošao, valjda pneumatske brisače) ali dali može reći MAN i samo MAN?
može...zakon o javnim nabavkama ne predviđa javni natječar pri izboru najpovoljnijih ponuda nego samo da se moraju imati tri ponude. Znači GRAS može (da bi se zadovoljio zakon o javnim nabavkama) pozvati tri ponuđača da dostave svoje ponude pa tako (hipotetički) mogu pozvati MAN, Mercedes i Volvo ili Scaniu. Od svih ovih MAN prolazi sigurno jer je najjeftiniji i najpristupačniji a istovremeno se napreve kriteriji koji odgovaraju MANu. Azra slažem se MAN je najidealniji za Sarajevo. Vozači su se već uštelili na njima, mehaničari isto tako, rezervni dijelovi su najpristupačniji sve ostalo bi moralo biti mnogo mnogo bolje da bi prošlo ....meni lično su se sviđali oni LAZovi , ne znam kolika im je cijena a nisu dovoljno ispitani. Ipak MAN je MAN i ako se bilo što bude kupovalo to treba biti MAN
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #312 on: October 06, 2012, 20:58:36 » |
|
Dali će GRAS biti u mogućnosti u skorije vrijeme dići kredit za kupovinu novih autobusa?
Neko moje mišljenje je da možemo zaboraviti na nove autobuse bez toga, (osim ako kanton ne pogura) mada vi koji tamo radite bolje znate.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #314 on: October 06, 2012, 21:20:22 » |
|
Jedino što znam da je sve,ali doslovno sve pod hipotekom. Ko će GRAS-u dati kredit,i pod kojim uslovima i na šta,Bog zna.
Onda su šanse za nova vozila iz fabrike nikakve. Polovnjaci mi se čine kao jedina moguća varijanta.
|
|
« Last Edit: October 06, 2012, 21:22:15 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|