bhbus.ba
November 24, 2024, 22:40:53 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (3)  (Read 282833 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #180 on: September 18, 2012, 16:53:48 »

Jao Tito ustaj iz groba i uvodi cenzuru ponovo pa da svaka šuša ne može izaći u medije i lajati šta god želi a da pri tome ne preuzme minimum odgovornosti za svoje riječi ili postupke..
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #181 on: September 18, 2012, 17:06:04 »

Nakon što su u ponedjeljak građani Velešića i Pofalića izrazili svoje ogorčenje zbog nedostatka dovoljnog broja vozila, a samim tim i linija zbog čega najviše ispaštaju djeca, danas je u prostorijama Grasa prezentirano deset novih minibusa.
Kako je istakao v.d. direktor Grasa Adis Šehić, ovim će biti rješen i problem stanovnika padinskih dijelova, odnosno i mještana Velešića i Pofalića. Podsjećamo da je prije dvije godine za padinske dijelove saobraćalo 40 minibusa, te se postavlja pitanje kako će novih deset uspjeti da rješi problem neredovnog saobraćaja.

- Novim vozilima i poslovima koje smo prije uradili, odnosno remont motora i karoserije postojećih minibusa sve autobuske linije biće pokrivene. Prije svega ove minibuse ćemo staviti u centralni dio grada, kako bi poboljšali sliku grada kada je u pitanju javni gradski prevoz. Ovim će biti riješen problem i stanovnika Velešića i Pofalića koji će dobiti onoliko vozila koliko bude potrebno po redu vožnje, objašnjava Šehić.

Stanovnici Velešića i Pofalića još uvijek ne mogu vjerovati da će njihovim mukama tako brzo doći kraj. Ali isto tako ako ovo bude samo prividno rješenje kažu da će se boriti do kraja.

- Ako je istina da će stavljanjem ovih minibusa u funkciju biti rješenje i naš problem svaka im čast. Ne želimo  da nam daju dodatne minibuse na jedan dan, a nakon toga da ih onda povuku. Želimo da nam vrate sve linije koje su postojale za građane Pofalića i Velešića, u suprotnom mi ćemo nastaviti na aktivnostima dok naši zahtjevi ne budu ispunjeni. Treba nam minibus koji će voziti iz Velešića do Huma, te onaj koji je bio i prije od Ekonomske škole do Bakarevca, Orovačke i Hum. Ne želimo polovična rješenja, kazao je za Oslobođenje Nusret Aganović, predstavnik građana.

Za nabavku deset minibusa utrošeno je oko milion i šest stotina maraka, od čega je pola sredstava obezbijedila Vlada Kantona, a pola Gras, odnosno prodajom starog željeza, ali i uz pomoć radnika koji su se odrekli dijela toplog obroka. Novi minibusi bi trebali biti stavljeni u saobraćaj u toku sedmice.


Centrotrans još na čekanju

Iako je Centrotrans trebao početkom septembra da počne sa prevozom putnika u Kantonu, to se još uvijek nije desilo.

- Ovaj proces je u proceduri rješavanja, odnosno provođenje odluka Kantonalnog suda i konkurencijskog vijeća je u toku, a kada proces bude završen javnost će biti obaviještena, ističe Lulić.

http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/deset-novih-minibuseva-za-centralni-dio-grada-foto
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #182 on: September 18, 2012, 17:18:57 »

"Gras" i Vlada KS nabavili deset novih minibusaFOTO: S. SALETOVIĆ
Javno komunalno preduzeće "Gras" prezentiralo je danas 10 novih minibusa marke "isuzu" koji su nabavljeni u saradnji s Vladom Kantona Sarajevo.

Direktor JKP "Gras" Adis Šehić izjavio je da je vrijednost ove investicije 1.600.000 KM, od čega je "Gras" osigurao pola, a Vlada KS-a, odnosno Ministarstvo saobraćaja KS-a i Ministarstvo prostornog uređenja i zaštite okoliša KS-a, ostatak.


- Nabavkom ovih novih i remontom postojećih minibusa osigurali smo da sve linije budu pokrivene. "Gras" je svoj dio sredstava za ove minibuse osigurao prodajom starog željeza, te time što su se naši radnici odrekli dijela toplog obroka, istakao je Šehić i dodao da se nada da će korisnici biti zadovoljni novim vozilima i da će uredno plaćati vozne karte.


Naglasio je da će novi minibusi, nakon što budu registrovani, u toku ove sedmice biti raspoređeni na linije prema padinskim dijelovima grada.

Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Haris Lulić najavio je uvođenje videonadzora i GPS sistema u vozila javnog gradskog prijevoza, za šta je već raspisan tender.


- Očekujem da će to biti postavljeno u naredna dva mjeseca, u početku će biti pokriven samo tramvajski saobraćaj, a kad budu osigurana dodatna sredstva i trolejbuski, autobuski i minibuski. Također, danas ću direktoru prezentirati novi projekt investiranja u vozila na CNG i 20 novih autobusa, kazao je Lulić.

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/gras-i-vlada-ks-nabavili-deset-novih-minibusa
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #183 on: September 18, 2012, 17:21:38 »

Samo vi sanjajte. CNG je velika glupost. Što će im CNG uopšte?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #184 on: September 18, 2012, 17:29:28 »

Pitaj Lulića što će mu. Nadam se da nije mislio na ovih 20 autobusa koji trebaju biti idući.

2010 su htjeli nabaviti 10 polovnih CNG autobusa koji bi radili na brdskim linijama sa doma armije, a CNG valja samo za ravnicu.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #185 on: September 18, 2012, 18:31:39 »

ne znam zašto se ministar hvata u kolo kad igrati ne zna. Kakav CNG kakvi bakrači? CNG se može koristiti u ravnici a sarajevo je svo brdovito. Dalje za CNGje potrebna punionica koju GRAS ne posjeduje. Za CNG je potreban servis koji GRAS nema. Za vozače je potrebna obuka kao i za majstore na održavanju. Mislim da je ovo priča samo da bi se pričalo i stvarala prividna slika da ministar želi nešto da riješi i promjeni na bolje jer bliže se izbori. Osim toga ministar bi trebao podnijeti ostavku čim se kandidirao za mjesto načelnika općine Stari Grad jer u toku je predizborna kampanja u kojoj svi lobiraju i rukama i nogama eh sad kako misliodgovorno raditi posao ministra a pri tome voditi i kampanju za načelnika općine i kako se misli ozbiljno posvetiti rješavanju problema GRASa kad njegovim eventualnim izborom za načelnika općine on će se morati odreći mjesta ministra. Mislim da su ovo pitanja koja je trebalo vec odavno postaviti Luliću jer bi odgovori na ovi pitanja razotkrili mnoge stvari...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #186 on: September 18, 2012, 18:59:55 »

Ma neću da nešto priču razvlačim u pogrešnom smjeru,ali Lulić nek ne očekiva kao došljo da bude načelnik SG-a,ipak tu još starih porodica ima.On može biti neki lik po zaseocima Bjelašnice i sl. krivinama i kozjim stazama.

Prvo CNG se ne uzima polovan već nov,a to je velika investicija.Sad je predizborna kampanja,i ima poveće biračko tijelo u GRAS-u između ostalog.

Nek Lulić objasni zašto su pare namjenjene za GRAS-ove plate zadnji put završile u SarajevoGAS-u,pa se nešto iz dijelova dalo.Tako da on ne bere brigu.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #187 on: September 18, 2012, 20:10:46 »

dobio sam informaciju da je gb 840 ofaban,znaci ubrzo ga mozemo vidjeti na drumu.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #188 on: September 18, 2012, 20:16:06 »

jeste ofarban je i ubačen mu je motor kao kod 823 i 818 , dale još neki sitni detalji. Šteta što mu je posada otišla u penziju (Ibro Salić, FAdil Smajlović i Salko Kutlovac) inače bi ga Ibro sredio da bi bio bolji nego prije....
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #189 on: September 18, 2012, 20:23:23 »

dobro je to auto bilo,ibro i eso su to dobro cuvali a inace su i prije rata bili partneri,mislim od 1983 godine kad su zaduzili ikarusa gb 375 pa 1988 gb 235 a poslije rata ako se ne varam gb 710 i na kraju 840. e sad ne znam kad je eso otisao u penziju,volio bih kad bi 840 dobio dobru posadu
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #190 on: September 18, 2012, 20:26:31 »

ma bilo je to odlično vozilo, malo je prešlo a radilo je u  glavnom na manje zahtjevnim linijama, oni su godinama držali 41a. Eso je otišao u penziju ima 3 godine sigurno jeste bili su dugo godina partneri. Mislim da su ih bukvalno natjerali da uzmu 840 jer im se nije ostavljao 710...
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #191 on: September 18, 2012, 20:29:54 »

ma ja,to su dobri stari vozaci kod kojih nema punog gasa vec samo vrh gasa
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #192 on: September 18, 2012, 20:36:46 »

Super, još jedan bus više, samo nek se ide naprijed.....  Cheesy
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #193 on: September 18, 2012, 20:48:55 »

Dobar je bio 840. Hoće li se još neki SL222 uskoro praviti? 803?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #194 on: September 18, 2012, 20:50:27 »

Dobili su te kamionske motore pa možda će još koji proraditi.
Logged
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.03 seconds with 22 queries.