bhbus.ba
November 24, 2024, 04:09:18 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (3)  (Read 282405 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #45 on: August 28, 2012, 18:24:51 »


g.b. 4422 - lin 102/lin 101, cilj mi je bio da slikam u momentu kad je dispečer okretao tablu ali dok mobitel "okinu" ono već on učvršćuje u ležište.



Kad smo već kod tabli, ove table nisam viđao od druge polovine 2010 do januara-februara ove godine kada se tih nekoliko tabli vratilo u redovnu upotrebu.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #46 on: August 28, 2012, 18:25:21 »

Grasov sajt opet ne radi


i to već 3-4 dana


A što se tiče tabli, i ove i one nove nisu loše, ali one old-fashion plavo-žute su bile najbolje, ustvari najbolje je i bilo kad su bile one krpe na trolama (trajale su veoma kratko)
« Last Edit: August 28, 2012, 18:30:05 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #47 on: August 28, 2012, 18:35:59 »

Lakše je mijenjati tablu nego se baviti krpama,koje nisu kod svih u funkciji ni bile.
Tablama ništa ne fali i služe sasvim dobro.

Kod ovih tabli štedi se struja.Kad se stave rade rekuperativno.Bez obzira što ima par napuknutih,mogu služiti i kao rezerva,ako gdje trolejbus stane. Grin
Tzv.štedljive table. Grin



I sajt ne radi i više od 7 dana.Nisi ti to dobro primjetio.
Radi samo onaj birvaktilni.
« Last Edit: August 28, 2012, 18:51:23 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #48 on: August 28, 2012, 19:01:54 »

Ne idem često na sajt jer baš nešto i nije informativan tako da sam primjetio tek u subotu.

Štedljive table...  ha ha tačno...

Nego jel bi se mogli kod nekih hessova naštimat displeyi ili su u kvaru svi, znam da ih ima i bez displeya ali evo makar ovi koji imaju?

Mada kad sagledam svu situaciju, ko će sad kodirat displeye pokraj ovolikih važnijih problema.....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #49 on: August 28, 2012, 19:07:09 »

"krpa" je bolja od table jedino kad ima pozadinsko svjetlo. Kako su neonke crkavale tako su se i one ostavljane na prazno polje, a kod mnogih su se i poderale.
Ranije je bila praksa da i sa strane ima tabla, ali ta praksa je nažalost napuštena prije 2-3 godine.

Ovo je najluđe bilo riješeno kod trole 4110 kojoj je na prozorčić za liniju bilo odštampano:

Iako je to bio kraj 1999 i trolejbusi nisu išli do trga još nekih godinu i po dana.

Tada su još uvijek zglobni radili isključivo na 103, ali su ubrzo počeli raditi i na 102 i onda je nastao problem, pa su preko toga znali nalijepiti papir kad bi radio na 102.


Ne idem često na sajt jer baš nešto i nije informativan tako da sam primjetio tek u subotu.

Štedljive table...  ha ha tačno...

Nego jel bi se mogli kod nekih hessova naštimat displeyi ili su u kvaru svi, znam da ih ima i bez displeya ali evo makar ovi koji imaju?

Mada kad sagledam svu situaciju, ko će sad kodirat displeye pokraj ovolikih važnijih problema.....

Mislim da su im švicarci poskidali one uređaje preko kojih se štima displej tako da da su im displeji sad beskorisni.
« Last Edit: August 29, 2012, 20:53:44 by The_Dubster » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #50 on: August 28, 2012, 19:13:40 »

"krpa" je bolja od table jedino kad ima pozadinsko svjetlo. Kako su neonke crkavale tako su se i one ostavljane na prazno polje, a kod mnogih su se i poderale.
Ranije je bila praksa da i sa strane ima tabla, ali ta praksa je nažalost napuštena prije 2-3 godine.

Ovo je najluđe bilo riješeno kod trole 4110 kojoj je na prozorčić za liniju bilo odštampano:

Iako je to bio kraj 1999 i trolejbusi nisu išli do trga još nekih godinu i po dana.

Tada su još uvijek zglobni radili isključivo na 103, ali su ubrzo počeli raditi i na 102 i onda je nastao problem, pa su preko toga znali nalijepiti papir kad bi radio na 102.

Pa i trebala bi tabla sa strane ali ...

Što se tiče osvjetljenja krpi isto je i sa displeyima, kad ne radi neonka ili neki drugi vid rasvjete (dot-led) isto ko da i nema linije....

Što se tiče švicaraca, mogao sam i pretpostaviti..... A baš bi bilo lijepo da rade displeji......

Ček 4410, nekako se ne sjećam tog prozorčića... Možel pomoć u vidu neke slike....

http://www.ht-busser.dk/billede.php?id=425
« Last Edit: August 28, 2012, 19:19:55 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #51 on: August 28, 2012, 19:31:31 »

Nije 4410, nego kod Sanosa 4110, a bojim se da nema slike. poslije su mu to skinuli. Inače on i 4111 su bili jedini Sanosi sa neonkom.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #52 on: August 30, 2012, 00:55:58 »

Ima li ikakvih naznaka šta će biti sa direktorom, šuška li se ko bi mogao biti novi direktor?
Zna li se kako sada stoje stvari sa eventualnim ulaskom Centrotransa na GRAS-ove linije u septembru?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #53 on: August 30, 2012, 01:22:17 »

ste  se  tice displeya barem znam iz Njemacke  kako se  stimaju , naime kod vozaca ima  kao jedan mali  box montiran  na  dohvat ruke i on preko  tog  boxa  stima  broj linije ,sistem coda  naime  svaka linija  gore  ima  svoj cod npr recimo , 001 TRG AUSTRIJE - DOBRINJA  on odkuca 001 i na  displey izbaci  liniju od do
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #54 on: August 30, 2012, 02:04:21 »

Ja kako će se drugačije štimati nego preko tog uređaja. Linije se programiraju preko odgovarajućeg softvera na PC-u i onda se putem npr. memorijske kartice ubacuju u taj uređaj koji kontroliše displeje.

Većini Hess trolejbusa fali taj uređaj i vjerovatno je skinut još u švici, a tamo su skinuti i displeji sa trolejbusa 4153 i 4157 što se može vidjeti na nekim slikama iz vremena neposredno prije prebacivanja u Sarajevo.

Možda su se svojevremeno mogli kodirati displeji na autobusima Neoplan N4021NF, mislim da je samo trebalo odgovarajući softver nabaviti. Sjećam se kad su tek došli i kad je jedan radio na liniji Nedžarići-Dobrinja da mu je na displejima bilo namješteno 31 samo je destinacija bila na "Webling" pošto mu naše linije nisu kodirane. Poslije toga nisam viđao da su im namještali brojeve.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #55 on: August 30, 2012, 09:49:07 »

Kod nas su dvojne šifre: Sistem kod "Japanaca" je takav da se kuca npr: L 014 ZF 001 i izbaci 14-Dom armije-Pohrastovi, znači cifra se se štima samo tako što ukucaš odg. broj, a linija ima osebnu šifru, ide se po redu 001 je Pohrastovi 002 je Buća potok...... 015 je Rajlovac.... itd. Ali kada treba ukucat 15b onda je ovako: kuca se 215, znači kuca se umjesto nule dvojka i ona izbaci slovo B, ako se kuca jedinica onda je slovo A ,ako je trojka ispred onda je C, kod komercijale je šifra sa peticom zbog sloba E itd, imaju i nekešifre za ono MAN i posebne natpise ali toliko nisam upoznat....... Kod zglobnih classica je isto, kod solo classica je neki drukčiji displey pa imaju strelice za prebacivanje, kod ik 201 je BUSE displey, oko kojeg je bila polemika da li mogu slova ili ne uz broj, na ik 206 je novatronic.... Elem evo neke šifre za Brose displeye:

014-001 14-Dom Armije-Podhrastovi
015-002 15-Željezn. stanica - Buća potok
215-003 15b-Otoka - Buća potok
023-015 23-Željezn. stanica-Rajlovac
123-016 23a-Željezn. stanica-Reljevo dom
323-017 23c-Otoka-Boljakov potok

ste  se  tice displeya barem znam iz Njemacke  kako se  stimaju , naime kod vozaca ima  kao jedan mali  box montiran  na  dohvat ruke i on preko  tog  boxa  stima  broj linije ,sistem coda  naime  svaka linija  gore  ima  svoj cod npr recimo , 001 TRG AUSTRIJE - DOBRINJA  on odkuca 001 i na  displey izbaci  liniju od do

Pa logika je da je tako, neće se ručno prevrtat flip dot displeyi Huh?
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #56 on: August 30, 2012, 10:10:17 »

Možda su se svojevremeno mogli kodirati displeji na autobusima Neoplan N4021NF, mislim da je samo trebalo odgovarajući softver nabaviti. Sjećam se kad su tek došli i kad je jedan radio na liniji Nedžarići-Dobrinja da mu je na displejima bilo namješteno 31 samo je destinacija bila na "Webling" pošto mu naše linije nisu kodirane. Poslije toga nisam viđao da su im namještali brojeve.

I dan danas čini mi se na 422 piše ta linija sa brojem 55 ali se nešto "zbrčkalo", pola piše pola ne ali uglavnom znam i daje na 421 radio displey kad je tek došao, radio je prvih dana na 23 i imao je broj 23 na displeyu, a poslije je pisalo GVB Grazer verkerstreibe.... (nešto tako), to je bilo ime firme...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #57 on: August 30, 2012, 10:21:21 »

Ima li ikakvih naznaka šta će biti sa direktorom, šuška li se ko bi mogao biti novi direktor?
Zna li se kako sada stoje stvari sa eventualnim ulaskom Centrotransa na GRAS-ove linije u septembru?

Prvo,Vlada nije razmatrala njegovu ostavku,niti ga je smijenila,dalje procedura promjene bi trajala oko dva mjeseca što znači brisanje njegovo iz sudskog registra,konkurs za novog i sve ostale procedure na tu temu.Nije ni Skupština Kantona bila.
Jedino što je što ministar dolazi stalno u GRAS,i juče je bio i ponedjeljak,ništa posebno se ne govori,standardna priča o problemima i sl.
Ovo za Centrotrans ne znam,vidjećemo kako se ministar proda i za šta. Cool
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #58 on: August 30, 2012, 17:23:30 »


i 602 sa novom reklamom, mada mi je malo pobjegao Sad



Tek je danas i počeo voziti definitivno od BhBus-a se ne može sakriti mi sve "pohvatamo"

« Last Edit: August 30, 2012, 17:37:13 by man 464 » Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #59 on: August 30, 2012, 17:36:35 »

samo šteta prve slike, al et bitno je da radi. Biće prilike Smiley
Logged


Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.05 seconds with 23 queries.