MAN Lions coach
|
|
« Reply #15 on: August 24, 2012, 21:34:03 » |
|
Ma to oni uzeli sa Depo portala. Ne zna se za trole,dabogda da išta dođe. Samo se nadam da će do trećeg septembra odčepiti za minibuse.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #16 on: August 24, 2012, 21:35:30 » |
|
Inače građani cazina koriste Gras za pijevoz na posao u školu...... Buća potok ha ha tačno
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #18 on: August 25, 2012, 12:06:49 » |
|
53 na Rjecici,91 na Sokolju,819 na Zabrdju,815 na Ahatovicima,401 na Vogosci sa Stupa.
(do 10h)
Meni se cini da su u 53 sva sjedista iz nekog autobusa,jedino mu je "secija" nazad original jer on je turisticki.Sad djeluje komotnije za sjesti jer su ona bila velika,a i razni glodari koji se vozaju su isparali sve i iskopali spuzvu. Ubacicu jednu slicicu kad se vratim kuci.
Ima još takvih minibusa, npr 63 nisu ona standardna već ona kao u sl 222 busevima i iveco minibusima (prije će biti ona iz iveco-a jer imaju plavu pozadinu) i 65 je čini mi se takav.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #19 on: August 25, 2012, 15:21:57 » |
|
ovako što se tiče 410...malo je radio pa malo nije radio, pa nije radio, nije radio (što je uobičajeno za njega) i onda je sa "piva" (kupiš mu par piva on te pusti kući) dispečerom sredio da ide za garažu...
He he... Jel mu to nisu dali 418 da vozi pa nije htio 415, pa je opet malo vozikao 410 I da pitanje (laičko naravno) koji je rashladni medij u hladnjaku (voda?), ne zamjeri stvarno sam laik po tom pitanju. Najvjerovatnije da mu Mahir nije htio ostaviti 418 a ljaksan neće 415 ..... Što se tiče rashladnog "medija" (šicaš se terminima poznatim užem krugu ljudi) trenutno je u većini vozila voda i to obična. Trebali su sipati barem destilovanu vodu koja ne stvara kamenac koji začeplja ćelije hladnjaka. U nekim vozilima je permant i to samo u onim gdje je to posada potencirala ili kao što je posada sa 851 u zimu kupila permant iz svog džepa. Postoji mogućnost da je i rashladna tečnost odnosno gustina rashladne tečnosti jedan od uzroka grijanja vozila. Tu su inženjeri da to ispitaju , međutim od inženjera je ostao samo papir tj diploma s kojom mogu odraditi neke stvari u WC-u
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #20 on: August 25, 2012, 15:23:53 » |
|
Džuvu opalila dobra, inače lik je pod uslovom odnosno čeka suđenja za određena krivična djela tako da je ovdje pokušao spojiti ugodno s korisnim jer da nije vratio postoji mogućnost da bi ga neko optužio za krađu a malo je i sebi podigao publicitet. Eto konačno da i on uradi nešto pošteno...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #21 on: August 25, 2012, 15:44:42 » |
|
Hvala na pojašnjenju, (medij, supstanca, tečnost prvo mi je pao na pamet taj izraz....)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #22 on: August 25, 2012, 16:45:00 » |
|
U vozilo se ne moze sipati samo gola voda jer brzo isparava vec na 100 kad pocne kljucati,ovisno i od pritiska koji vlada u tom momentu,ali to je otprilike tu negdje,a zimi vrlo brzo smrzava,a kao sto je poznato u tom slucaju kad se voda ledi dolazi do njenog sirenja,javlja se led i puca bloka motora i sl.ostecenja,u slucaju mijesanja vode sa aditivima protiv korozije i antifriza nece voda kljucati na 100 Celzija vec na vecoj, a isto tako nece ni smrzavati i do minus 30 Celzija.Ova nasa kamenica voda je ocajna i opasna za ljude,a kamoli za motor.Jedino sipati demineraliziranu. Danas ima svega na trzistu sto se moze staviti,ali sad sta se stavlja,bolje receno sta se ne stavlja to je drugi par cipela. Ja mislim da je problem fabricke prirode moguce u konstrukciji motora ili materijala.
@man464-ne ceprkam ja i ne lovim vozila da znam kad koji promjeni tapacirunge,sijalice,siceve,vozace itd. Samo evidentiram da nije imao takva sjedista. Ugl.nije lose ispalo u svakom slucaju,bolje nego pocijepana.
|
|
« Last Edit: August 25, 2012, 16:56:45 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #23 on: August 25, 2012, 16:46:29 » |
|
Za sjedišta se slažem... Bolje je ovako.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #24 on: August 25, 2012, 17:15:36 » |
|
U vozilo se ne moze sipati samo gola voda jer brzo isparava vec na 100 kad pocne kljucati,ovisno i od pritiska koji vlada u tom momentu,ali to je otprilike tu negdje,a zimi vrlo brzo smrzava,a kao sto je poznato u tom slucaju kad se voda ledi dolazi do njenog sirenja,javlja se led i puca bloka motora i sl.ostecenja,u slucaju mijesanja vode sa aditivima protiv korozije i antifriza nece voda kljucati na 100 Celzija vec na vecoj, a isto tako nece ni smrzavati i do minus 30 Celzija.Ova nasa kamenica voda je ocajna i opasna za ljude,a kamoli za motor.Jedino sipati demineraliziranu. Danas ima svega na trzistu sto se moze staviti,ali sad sta se stavlja,bolje receno sta se ne stavlja to je drugi par cipela. Ja mislim da je problem fabricke prirode moguce u konstrukciji motora ili materijala.
@man464-ne ceprkam ja i ne lovim vozila da znam kad koji promjeni tapacirunge,sijalice,siceve,vozace itd. Samo evidentiram da nije imao takva sjedista. Ugl.nije lose ispalo u svakom slucaju,bolje nego pocijepana.
sve si ti to fino napisala ali u 99.9 posto grasovih vozila je voda. Na žalost tako je. Ja ne mislim da je problem konstrukcijske ili ti tehničke prirode nego je problem u nestručnom održavanju pa ako hoćeš i rukovanju. Svi ovi Ikarbusi su se počeli grijati odmah nakon prvog servisa, isti slučaj i sa MANovima. Pa čak i da je problem fabričke prirode moglo se ili reklamirati vozilo ili nešto improvizirati. Nedano je u 818 ugrađen motor od 260 KS onaj kamionski, vozilo ide ko metak kažuda može pun uz B Potok i do 50 km/h bez problema a temperatura maksimalkno 82 stepena....MOtor polovan, prešao Boga pitaj koliku kilometražu, hladnjak polovan ali vozilo se ne grije. Istina je da je kod SL 222 puno jednostavnije rashladno postrojenje ali ako je to rješenje problema pa neka se nešto prepravi. Isplatnije je prepraviti rashladni sistem nego kupovati novi motor.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #26 on: August 25, 2012, 19:19:18 » |
|
motor je MAN a rashladni sistem preuzet od Neoplana znači nema tu puno Ikarbusa, problem je što je velika vecina ljudi koji su zaduzili te Ikarbuse sišla sa šticara a neki nisu vozili ni šticara i za njih je održavanje "misaona imenica"
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #27 on: August 25, 2012, 19:29:28 » |
|
Koliko se sjećam i jesu ih dobili tako što su podmitili "određene" sa po 500 KM...
Negdje si nam to rekao....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #28 on: August 25, 2012, 19:50:41 » |
|
Večeras je neka utakmica bila vjerovatno na stadionu Otoka,pa je rulja balavaca i balavica čak i uz prisustvo policije u blizini tramvajske stanice kod GRAS-a lupala i udarala nogama po tramvajima(u pravcu Baščaršije),a da ne pričam kako je bilo putnicima sa milom i vaspitanom dječicom voziti se dok su skakali poput majmuna i urlali. Neovisno od toga,mislim da je ovo propust GRAS-a i da je u potpunosti trebao obustaviti tramvajski saobraćaj i trolejbusi po potrebi jer je nedopustivo da vozila trpe. Nije mi poznato da li je pričinjena neka šteta,ali vidjeće se dan poslije.Bilo je još patrolnih vozila koja su krenula u pravcu Otoke. Jedno vrijeme je bila politika obustave za vrijeme derbija,i mislim da se treba ista primjenjivati dok bagra ne dođe tobe. Pa nek se građani zahvale i sopstvenoj djeci ako budu morali pješačiti zato što prevoz ne radi. @transformers Izgleda da je ovdje svejedno šta god nekome daš,to poslije možeš baciti jer se upropasti. @man464 Izgleda da jesu od Iveca sjedišta,kad sam ih vidjela nije mi palo na pamet da bi to mogla biti od njih,nego mi autobusi padoše na pamet.
|
|
« Last Edit: August 25, 2012, 19:55:32 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #29 on: August 25, 2012, 19:51:00 » |
|
nisu baš svi dali toliko ali tu je to negdje hhahahahha
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|