|
Troler
|
|
« Reply #1 on: August 22, 2012, 17:29:51 » |
|
http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/112468-novi-razgovori-o-stanju-u-gras-u-vlada-ce-dati-novac-za-rezervne-dijelove.htmlPredstavnici Vlade Kantona Sarajevo i sindikalisti preduzeća GRAS nastavili su jučer razgovore započete protekle sedmice o rješavanju lošeg stanja u ovoj firmi. Potpredsjednik Sindikata komunalne privrede GRAS-a Amir Muminović kazao nam je nakon sastanka da nisu dogovorili ništa od krucijalnog značaja, iako su razgovori bili dugi i mučni. - Dogovoreno je da će oni kontrolirati nabavku dijelova kako bismo na taj način popravili više vozila i imali bolji vozni park. Kazali su nam i da će pokušati u potpunosti provesti odluku da svi budžetski korisnici i uposlenici državnih firmi kupuju kupone - kazao je Muminović. I resorni ministar Haris Lulić potvrdio nam je da su usvojili odluku u vezi s rezervnim dijelovima. - U ponedjeljak ćemo nastaviti sastanak u prostorijama GRAS-a, a razgovarat ćemo o nastaloj situaciji u preduzeću, javnom linijskom prijevozu... Smatramo da su ubuduće neophodni stalni razgovori o problemima u preduzeću. Vlada insistira na provođenju zaključaka s tematske sjednice Skupštine o GRAS-u - kazao je Lulić. Jučer smo kontaktirali i direktora preduzeća u ostavci Harisa Kadića. Kratko nam je rekao da ga niko od nadležnih nije zvao te da će na godišnjem odmoru biti sve dok ne bude znao konačnu odluku o njegovoj ostavci.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #3 on: August 22, 2012, 20:49:43 » |
|
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/jedini-dogovor--je-novi-sastanak... Prema riječima Muminovića, u ponedjeljak je zakazan novi sastanak, ali ovaj put u Grasu. - Samo znamo da će sljedeće sedmice biti novi sastanak u našem preduzeću i tamo bi trebao biti i direktor kojeg će valjda imenovati do tada. Od nas su zahtijevali da ne razgovaramo o novom direktoru i mi smo to poštovali. Neka rješavaju kako znaju i umiju. Jedino šta mi se sviđa je što su predstavnici Vlade predložili da u ponedjeljak sastanak bude u krugu preduzeća, gdje će pod prozorom biti od 500 do hiljadu ljudi koji u tom trenutku ne budu radili. Tada će jasno i glasno morati reći šta misle, pojasnio je Muminović. Odgovora na pitanje svih pitanja, kako je istakao Muminović, još nema. Čuj Muminovića...500 do 1000 kojih ljudi?Nisu ni ljudi toliki levati,bez obzira šta propaliteti poput Muminovića pričaju i misle.Svaki put bio fjasko od "pobune"... Koji će ko prošli put fukarski napustiti radna mjesta i ko zadnja rulja se ukazivati.Obični neradnici.Moraš obiti 20 kancelarija i prevrnuti 100 registratora i papirčina da uganjaš dio koji ti treba,i da izvrneš ruku na telefonu sazivajući,a da ne kažem,kako moraš pizditi da se nešto nabavi.Jednostavno ne možeš posla završiti od kancelarijskih uholaža. I nema šta ovaj lopov poštovati,Sindikat nikakvu ingerenciju nema da vodi politiku firme i da odlučuje o imenovanjima/razrješenjima.Potpuno njihovo djelovanje je nezakonito.Nek se on sikira što je sve propalo zahvaljujući njegovim uhodanim planovima sa pojedincima.I nek objasni odakle mu brojna zemljišta i imovina koju posjeduje.Besposličar.Ne znam kako mu ne dosadi po ovom suncu i vrućini lupati.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #4 on: August 23, 2012, 17:30:37 » |
|
http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/112638-stanovnici-mz-hrastovi-mrkovici-ogorceni-vec-dvije-godine-primorani-pjesaciti.htmlNeredovan javni gradski prijevoz predstavlja veliki problem stanovnicima Mjesne zajednice Hrastovi - Mrkovići na području općine Centar. Kroz ovo naselje minibusa već odavno nema pa su građani prinuđeni pješačiti do centra grada. Ekipa "Avaza" zatekla je veliku gužvu na stajalištu kod Velikog parka, odakle je trebao krenuti minibus za Hrastove 2. Kako su nam kazali putnici, kombi ovim pravcem ne saobraća već dvije godine. Nedavno je linija uspostavljena, ali je kombi dolazio samo pet dana i opet je nastavljeno po starom. Ljudi su više nego razočarani i ogorčeni na preduzeće GRAS, jer redovno kupuju kupone koji im propadaju, jer prijevoza nemaju. Kako nam je rekla Safija Mušić, zbog neredovnih linija primorani su voziti se taksijem ili, još gore, pješačiti po velikim vrućinama. - Za MZ koja je u samom centru grada ovo je sramota. Iako postoji minibus za Sedrenik, gužve ne jenjavaju - kazala nam je Mušić. Nezadovoljna Valida Parla istaknula je da se često, i pored toga što ima kartu za prijevoz, vozi taksijem jer minibusa nema. - Prisiljena sam hodati ulicom i sklanjati se ustranu kada naiđu automobili - rekla je Parla. Vozilo u kvaru Iz GRAS-a nam je rečeno da je vozilo koje saobraća na toj relaciji van prometa zbog kvara te da čekaju dijelove. - Jedan od šest novih minibusa sigurno će biti usmjeren za Hrastove 2 - kažu u ovom rpeduzeću.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #5 on: August 23, 2012, 17:39:42 » |
|
Kojih 6 minibusa, možda nisam u toku? Čitao sam ovo iznad (nešto 400.000 km fali),? Zar ne bi trebalo 10? Ili se novinari opet provaljuju.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #6 on: August 23, 2012, 18:54:39 » |
|
Da trebalo je 10, ali kanton izgleda nije ispoštovao svoj dio, kao što je trebalo. Misliš da će Sejari GRAS-u predati i ona 4 neplaćena - jes, ali kad bi se zezali.
Ako su svih 10 proizvedeni vjerovatno će ta 4 Sejari zadržati dok GRAS ne dođe do para, a ako se to ne desi u nekom određenom roku bojim se da bi ta vozila mogla završiti kod nekog drugog, npr. kod Centrotransa.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #7 on: August 23, 2012, 19:02:19 » |
|
Bože sačuvaj....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #8 on: August 23, 2012, 23:12:15 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #9 on: August 23, 2012, 23:21:36 » |
|
Pretpostavljam da autobus sa zadnje slike,nudi klimatizaciju,prostranost i komfor koji fali na 31e uz znatno nižu cijenu? I šta,upalio grijanje da obori temperaturu motora,to svi rade kad dođe do pregrijavanja,moguće da je trebao odmah ga isključiti jer inžinjeri pomenutih portala vide rješenje u toplinskom šoku za motor. Lakše se toplota odvodi paljenjem grijanja i dok motor radi,ako ništa i u praznom hodu jer medij rashladni kruži u sistemu,a kad je motor isključen ne kruži. Pogotovo na ovoj vrućini nema kome se ne upali ventilator,što na običnim autima što na autobusima. Kako tako bez obzira na mane ovih vozila,prevruće je.
|
|
« Last Edit: August 23, 2012, 23:27:46 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #10 on: August 24, 2012, 00:10:45 » |
|
Što se tiče spomenute priče na mobitel u vožnji, a to ko biva u Centrotransu ne rade? to, nažalost, rade svi uključujući i policajce koji bi takve stvari trebali sankcionisati. Čuj GRAS-ovi vozači na komercijali istovremeno pričaju na mobitel i upravljaju mjenjačem. Koliko znam na komercijali su sve automatici. Zadnji manuelac je bio FAP 321 koji je vozio silom prilika kad je pao snijeg.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #11 on: August 24, 2012, 00:20:50 » |
|
U pravu si Troler za sve,imaš oko za ove "vijesti",ja nemam više mozga da čitam u detalje. Nek je u GRAS-u sve prljavo,to što putnici podizanjem ruke naprave dimnu zavjesu koja prži dišne organe je manje bitno,kao i loše higijenske navike građana.O smeću u vozilima je bespotrebno pričati.Valjda tako i po kući bacaju.Tone i tone boca od vode se izbace dnevno iz vozila,a koliko samo bude prolivene Kole koja se lijepi po podu i za cipele...ne možeš ti to stići oprati koliko se to zaprlja.Morao bi poslije svake smjene povući vozilo da ga opereš da to kobajagi liči na nešto. I još nešto za vrle inžinjere portala svakakvih: Klimatizacija vozila isto tako grije motore,i nije baš tako praktično rješenje kod nas. Stanice su svakih par minuta,a temperatura se u pravilu ne obara u tolikoj mjeri kako to naši inžinjeri misle(unutra frižider-vani džehenem),da bi uopće bilo vozilo se hladilo nema otvaranja šibera i prozora(radi gubitaka),ali sa tom vrstom usluge se ne može svakome ugoditi (nekome je opet vruće nekome prehladno),a potrošnja goriva je veća.A ovi kako su krenuli nabijati cijene biće litar i 4KM. Ovo se primjenjuje na nekim udaljenim relacijama međugradskim itd. Ovdje dok otvoriš-zatvoriš pola se ohlađenog izgubi i nanovo hladi....nema smisla.
|
|
« Last Edit: August 24, 2012, 00:32:57 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #12 on: August 24, 2012, 12:33:13 » |
|
ma čisto da se blati GRAS. Misle da je CTS bolji? Nek pitaju ljude koji vozare za Visoko, Kakanj i Brezu kako je njima sa CTSom i šta se sve (ne)radi... Bolan svi su isti u 5 para...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #13 on: August 24, 2012, 21:14:19 » |
|
Ima li šta novo u vezi nabavke one trolejbusa?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #14 on: August 24, 2012, 21:30:26 » |
|
Meni se povraca od svega ovoga. Nekvalifikovani, polupismeni poluretardirani novinari koji ne znaju ni svoj posao kako treba petljaju se u posao i vozača i inženjera i svih ostalih. I udarna vijest na Cazin.net. Možeš misliti koji publicitet. Cain čak nema ni gradskog prevoza a Buća potok ima više stanovnika neko općina CAzin........
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|