bhbus.ba
November 22, 2024, 18:27:35 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Centrotrans - Razno/Diskusije (2)  (Read 316670 times)
Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1350 on: December 18, 2013, 15:23:30 »

da i ja nesto kazem u vezi ovih linija i rasporedjivanja autobusa, vidim neki ovdje imaju pravo fino znanje koliko putnika gdje koji treba autobus i sta, ovako sto se tice breze i kaknja prvo treba vidjeti koliko se putnika preveze i kakva je situacija i sa nl313-15 velika je guzva, oni nisu udobni za tih linija ali mogu primiti dosta putnika sto je i potreba tih linija, ali sta god da se uradi u ovoj drzavi narodu ne odgovara, to je nas narod. Uvijek se nesto treba mjenjati i ima neko ko je pametniji od tog ko radi taj posao !!

Da se taj raspored vozila desava samo na Kaknju Brezi itd. Ne, Vise puta je Centroliner, sto bi rekli cistokrvni gradski bus, isao za Srebrenicu, MAN SU(neznam dalje) za Tuzlu, Stayer za Zenicu, pa onda Starliner za Zenicu, Isuzu za Amsterdam, Euroliner za isto za Amsterdam, Transliner Bec.... I onda reci onaj ko radi taj posao ima pojma. Meni se cini da taj ima na papiru samo registracije i koliko sjedista ima  bus, i po tome raspoređuje, al hajd. I onda reci pravimo se pametni, pa naravno, bolje bi ja sa svojih 18 godina, i 0 godina radnog iskustva rasporedio ta vozila.

Nego brate ako vec neko iz CTSA prati forum, nek oni daju kompjuter covjeku koji rasporedjuje vozila, i link od bhbus-a "vozni park centrotrans - eurolines" pa nek te registracije s papira provjeri, hvala Bogu kako vidim za sva vozila imamo sliku, i kad vidi sliku onda odredi moze li to vozilo za Amsterdam, Centroliner za Srebrenicu, Starliner II za Zenicu itd itd itd.

Po meni - Citylineri, malo losiji - Zenica, Tuzla, Olovo, Visoko i koja bliza vanredna, i pokoja međugradska do 250 km u oba pravca

Citylineri malo bolji Bihac , kladusa, zajedno sa starijim MANovima Coachima.

Isuzui, Srebrenica, B. Luka, i te linije koje nemaju puno putnika

MANovi noviji van države, zajedno sa Ayatsima.

Štayere i Grafonje rasporediti po PJ Kakanj, Visoko, Ilijaš Olovo, zajedno sa Yetlinerima i Translinerom pokojim. i 303-kama

Translinere, Manove prigradske Na stanicu Sarajevo

Centrolinere grad zajedno sa MANovima gradskim, itd, to je nesto moje nako eto napamet, al kad bi sjeo da radim taj posao, sigurno bi bar za 50 posto radio od osobe koja ga radi,al hajd...

Nadam se da zbog ovog posta necu biti napadnut od strane administracije ili nekoga, jer samo iznosim ono sto mislim


Tako bih i ja uradio , ali tu vanredne linije kvare sve , te izleti , ekskurzije itd , onda ubaciju prvo sta imaju slobodno , jer putniku je draze da mu dodje bilo kakav bus vec da ne dodje nikakav , evo ti primjer kad voze na Hadzdz , svi najbolji autobusi idu sta bi ti onda uradio kakve bi autobuse stavio za Berlin , Dortmund ili Bec koji ide 14 puta sedmicno , a da kupe nekoliko rezervnih vozila to se bas i ne isplati .
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #1351 on: December 18, 2013, 16:00:50 »

Ovdje neka djeca počinju da glume saobraćajne inžinjere i logističare......Bože na hajr na dobro.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #1352 on: December 18, 2013, 17:17:18 »

Ne ide svako na saobracajni fakultet - al to "djete" ima pravo iznjet svoje misljenje
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1353 on: December 18, 2013, 17:46:12 »

Ovdje neka djeca počinju da glume saobraćajne inžinjere i logističare......Bože na hajr na dobro.

Ovo nesto na moj racun ,  ali nije bitno uredu je sve , ja sam samo iznio svoje misljenje , a ne lupam ja ovo iz dosade vec iznosim cinjenice kako CTS radi .
Logged
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.972



WWW
« Reply #1354 on: December 18, 2013, 18:29:47 »

Osoba koja ide na saobracajni fakultet, ne garantira uspjeh u poslu, ako je osoba prirodno glupa, nekad ce prije znati posao organizacije buseva znati napraviti osoba s trogodisnjom skolom za vozaca, nego fakultetski obrazovani covjek, iako je to cudno, uvjerio sam se u takve primjere
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1355 on: December 18, 2013, 20:43:24 »

Upravo tako @mate, ne kažem da je uvijek tako, ali barem u 50% slučajeva je tako.
Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #1356 on: December 19, 2013, 17:53:43 »

Ovdje očito neki ne kontaju, da je firma, u slučaju kad nema slobodnog adekvatnog auta za određenu liniju, primorana da na istu pošalje bilo kakav auto, koji je trenutno na raspolaganju, i koji je tehnički ispravan i spreman za put.

Nijedna firma nije dovoljno 'bogata' da za svaku liniju ima po jedan rezervni auto koji će u mjesecu napraviti 15 autodana (radni dan vozila).
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1357 on: December 19, 2013, 18:30:25 »

Upravo tako , to sam i ja napisao gore prelistaj malo .
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1358 on: December 19, 2013, 20:58:26 »

Ne znam kako je za te međugradske i međunarodne linije, ali mislim da jedna firma poput Centrotransa mora imati bar 1 rezervno vozilo u garaži na 10 vozila na liniji ili narudžbi. To vozilo ne mora biti u garaži čitav dan, nego ako preko dana stoji može otići na neki večernji polazak, ali kako god rezerva mora postojati. Ako nemaju rezerve nek ne uzimaju prevelik zalogaj.

Što se tiče gradskih linija u Sarajevu te priče se mogu pričati bubuljičavim klincima, a meni ne.

Ako na komercijali pola godine vozi neadekvatni midi, za njega se ne može reći da je ubačen samo što nema ništa drugo u tom trenutku.

Ili ako su par mjeseci na istoj liniji redovno vozila tri minibusa, a kasnije jedan, jeli i to slučajno samo zato što im je ispao neki autobus?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #1359 on: December 20, 2013, 17:36:00 »

Jedna Lasta npr. uvijek ima 30-40 vozila u garaži, uvijek spremni da uskoče na liniju ukoliko se desi neki kvar, zatreba bis i sl. No Lasta je puno veća od CTS-a i ima puno više vozila i linija te je vjerovatnoća kvara i ostalih nepredviđenih situacija mnogo veća.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1360 on: December 20, 2013, 22:01:04 »

Večeras na komercijali dva MIDI busa 144 i 689 i kombi 792, uz njih tu je man 314
Logged
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #1361 on: December 24, 2013, 12:39:35 »

Na temu koristenja odgovarajucih vozila na pojedinim linijama, iz stanja voznog parka CTS se jasno vidi da njih ne zanima ni prigradski ni medjugradski saobracaj, i da sva lova ide u medjunarodni i ovaj gradski Sad

Inace, kako bi mogli objasniti koristenje G&S, Steyera, O303 ili starih Citylinera i Trendlinera, koji su davno osluzili svoje?

A da bi za malo para moglo biti drugacije, evo dobrog primjera: RMW prodaje 15 komada svojih Neoplane 4516 U sa prigradskim sjedistima (godiste 2006!) i tesko da bi cijena na svih 15 komada bila preko 30-32k EUR

A realno, "ubili" su se za CTS umjesto Steyera ili gradskih Neoplana!

http://suchen.mobile.de/lkw-inserat/neoplan-centroliner-p-n4516-frankfurt-am-main/187455944.html?lang=de&pageNumber=1&action=eyeCatcher&__lp=1&scopeId=B&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=18500&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Bus&segment=Truck&negativeFeatures=EXPORT&emissionClass=EURO3&grossPrice=false&category=PublicServiceVehicleBus

A davno smo pricali da njima za krace linije po BiH tipa Tuzla, Zenica, Bugojno, Gorazde itd treba Lion's Regio ili novi Trendliner, ili barem Euroliner K ako nista drugo.
« Last Edit: December 24, 2013, 12:42:34 by Ins » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1362 on: December 24, 2013, 14:24:52 »

Citylinere i Translinere K staviti u rezervu da rade po potrebi, a umjesto njih nabaviti nove autobuse. Tako bi se izbjeglo da se ponavlja situacija da na liniju za Srebrenicu ide gradski Centroliner, ili Novociti za Zenicu
« Last Edit: December 24, 2013, 14:32:58 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1363 on: December 24, 2013, 16:44:58 »

Mogla bi moderacija otvoriti novu temu gdje će nam uvaženi "komercijalista" postavljati linkove sa mobile.de,da komentrišemo gdje bi bilo pojedina vozila dobro staviti..... Roll Eyes
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #1364 on: December 24, 2013, 22:29:14 »

Zašto kupovati nova auta kad ova stara još mogu voziti?
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Pages: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.034 seconds with 21 queries.