bhbus.ba
November 23, 2024, 17:01:56 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Centrotrans - Razno/Diskusije (2)  (Read 316999 times)
Benjo(ReTours)
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 713



« Reply #1110 on: August 01, 2013, 22:59:26 »

Sarajevo-Dortmund = 1500 km = 24 sati jedan vozac radi 8 sati u jednom pravcu znaci tri vozaca
Sarajevo-Istanbul = 1200 km  oko 20 sati, to dva mlada vozaca odrade ko ista, ali sta vam je ljudi pa nije Istanbul preko svijeta a kamoli od BH nije bas daleko. Da je u pitanju linija iz DE za Istanbul pa uredu a ovako to je normalna linija. Ljudi koji govore ehh kako bi ja za Istanbul sa Autobusom, uuuhhh dje ce CTS za Istanbul, cime ce itd.....neznaju dje je Istanbul i nikad nisu bili na nekoj duzoj voznji, jer da jesu bili nebi tako pricali Wink
Logged

BHBus.net prvi portal o autobusima u BiH
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1111 on: August 01, 2013, 23:12:41 »

zaboravljate da postoje ljudi koji imaju fobiju od letenja avionom koji bi platila i cijenu avionske karte samo da idu busom a to "zadovoljstvo" do sada nisu imali. Isplatice se njima ova linija u to sam siguran ali se iskreno nadam da je neće uzurpirati šverceri što je bio slučaj prije rata ....
MIslim da je Zeba poslije rata imao neke aranzmane za tursku autobusom eh sad ne mogu se sjetiti da li se radilo o redovnoj ili vanrednoj liniji, znam da je linija obustavljena jer su u Bugarskoj drumski razbojnici pucali na bus....
Što se tiče broja vozača mogu je raditi  dva i radice je dva vozača to je izvjesno iako je linija poprilično zahtjevna bez obzira na ne tako veliku kilometrazu. Kroz Grčku imate dijelova koji nisu povezani autoputem a i autoput im je mjestimično u lošem stanju.
Sa Bugarskom opet nije bolja situacija tako da mislim da se vozači neće "otimati" za ovu liniju....
« Last Edit: August 01, 2013, 23:15:39 by transformers » Logged
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #1112 on: August 01, 2013, 23:29:37 »

Ljudi dragi što i vi znate pretjerivati....pa Dortmund je zahtjevnija linija od ove pa uvijek ima putnika. A i ovo će raditi standardni MAN-ovi ili eventualno ponekad Ayats, u zavisnosti od broja putnika. Kako neki kukaju, ovo ispade duža linija od Stockholma.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1113 on: August 01, 2013, 23:31:19 »

Sa Bugarskom opet nije bolja situacija tako da mislim da se vozači neće "otimati" za ovu liniju....

Bugarska je haos loša cesta.
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1114 on: August 01, 2013, 23:37:11 »

zato sam ja odmah pitao za rutu Roll Eyes
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1115 on: August 01, 2013, 23:38:02 »

 u pravu si Mustafa...
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1116 on: August 01, 2013, 23:38:50 »

od 1200 km ,500 je autoputem
Logged

Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #1117 on: August 02, 2013, 00:42:38 »

zaboravljate da postoje ljudi koji imaju fobiju od letenja avionom koji bi platila i cijenu avionske karte samo da idu busom a to "zadovoljstvo" do sada nisu imali. Isplatice se njima ova linija u to sam siguran ali se iskreno nadam da je neće uzurpirati šverceri što je bio slučaj prije rata ....
MIslim da je Zeba poslije rata imao neke aranzmane za tursku autobusom eh sad ne mogu se sjetiti da li se radilo o redovnoj ili vanrednoj liniji, znam da je linija obustavljena jer su u Bugarskoj drumski razbojnici pucali na bus....
Što se tiče broja vozača mogu je raditi  dva i radice je dva vozača to je izvjesno iako je linija poprilično zahtjevna bez obzira na ne tako veliku kilometrazu. Kroz Grčku imate dijelova koji nisu povezani autoputem a i autoput im je mjestimično u lošem stanju.
Sa Bugarskom opet nije bolja situacija tako da mislim da se vozači neće "otimati" za ovu liniju....
Takodjer veliki broj ima studenata.. Znamo da studenti na svaki moguci nacin oskudjevaju sa novcem bas kao i ja. Ma daleko od toga da ce se otimati. Tu ce biti veliki ciganluk, pa ce je na svaki moguci nacin pokusati izbjegavati svi. Ali u svakom slucaju puno lakše raditi nego V.Kladušu.
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
AudiEd
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 404



« Reply #1118 on: August 02, 2013, 14:23:15 »

MA daj Šta ste se prepali Cheesy
Kad smo mi dogurali sa Medexovim Zelenim Citylinerom do Istanbula bez problema , Možete vala i vi Cheesy
Mislim da previse buke oko ničega Cheesy
Logged
Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1119 on: August 02, 2013, 18:45:57 »

Drugari moji nervirate se bezveze oni ce slati vozila koja im budu slobodna taj dan Tongue
Logged
damir fido
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 2.350



« Reply #1120 on: August 03, 2013, 02:20:52 »

MA daj Šta ste se prepali Cheesy
Kad smo mi dogurali sa Medexovim Zelenim Citylinerom do Istanbula bez problema , Možete vala i vi Cheesy
Mislim da previse buke oko ničega Cheesy

Vala baš buka oko ničega.Kao prvo put do Instanbula,kao i bilo koja dalja destinacija nije nikakav napor za bilo koju vrstu vozila pa ni za autobus.Naravno da tu postoji rizik ono ako se nesto pokvari na putu al sa mehanicke tacke gledišta više se optereti jedan gradski autobus za 2 smjene nego autobus npr da Instanbula.U gradskoj voznji autobus u toku dana nekoliko stotina puta stane pa ponovo krene,znaci vecina sklopova je maksimalno opterecena,više se grije vozilo itd ,dok na daljim relacijama uglavnom se vozi konstantnom brzinom bez puno mijenjanja rezima voznje što autobusu dodje kao odmor.Moj stari je radio u Trans Turistu kao majstor i oni su onako sami sebi ponekad organizovali put u Instanbul krajem 70-tih godina i malo kasnije.Išlo se sa Magirusima 230 KS bez ikakvih problema a vremenski je put trajao isto ko i sada a išao je jednom samo jedan vozac.Ja sam se naputovao Sanosima 14 i 314 a jednom smo do Česke došli sa jednim vozacem.Naravno da jednog vozaca ne opravdavam za te dalje destinacije  ali tada su bila druga vremena i kontrole su vjerovatno bile blaze.Sad su autobusi puno tehnološki napredovali tako da se stvarno djaba opterecujete.Uzivajte u vasim eskurzijama uz gitaru u busu pa i poneko pivce a kakva ce sjedišta biti i da li ce poslati seriju 300 umjesto serije 400 i da li ce biti motor od 380 konja ili ne do bog onaj od 340     ma  pusti to.Sad ogromna vecina prevoznika na te dalje ture salje dobra vozila.
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #1121 on: August 03, 2013, 02:59:53 »

Ma shoping ture su bile svakodnevnica. Znam vozača koji ih je odradio preko 150.. svaki mjesec ih je bilo 4-5 uglavnom picilo se sa Sanosima. Vožnja sa autobusom se dramatizuje. Posebno je postala bezobrazna omladina koja hoce sve na gotovo pa tako i avion. Maloprije sam pitao druga jednosmjerna karta za Istanbul njega je izašla oko 340 maraka. Sa busem 150 maraka povratna. Znaci ko putuje dole i nazad moze da ustedi 630 maraka, min. plata je oko 396KM a prosjecna 832 marke u federaciji. S tim da 50% radnog stanovništva prima ovu platu od 396 maraka. Ako mogu ljudi po 65-70 godina (za koje u mene brat ironicno kaze da vuku stalak za infuziju sa sobom) i putuju u Swe. sa autobusom svaka 3 mjeseca radi socijala zasto ne bih mogao jedan zdrav covjek. Radije bih se malo napatio i za tu razliku para sebe obukao od glave do pete.
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1122 on: August 07, 2013, 22:59:50 »

Nemojte se bezveze raspravljati o liniji za Istanbul nju svakako nece voziti CTS vozit ce je neka turska firma .
Logged
ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #1123 on: August 07, 2013, 23:33:04 »

Kolega piši malo prihvatljivije postove,o tome ko će voziti raspravljalo se i raspravljat će se još dugo vremena kad krene sa radom linija. Neki nemaju oca da im radi u CTS-u pa da im kaže kako je i šta je,a neki nemaju nikako babu pa se sami snalaze za informacije. Forum je mjesto za raspravu u kojoj se neće oftopičariti i u temi u kojoj se bude rasparavljalo u normalnom kontekstu bez tenzija moderatori neće prekinuti taj vid informisanja-razmjene mišljenja. Lijep pozdrav Wink
Logged

Semir
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.701



« Reply #1124 on: August 08, 2013, 09:18:47 »

O98-E-941  Cityliner je dobio novu masku od N1116
Logged

Pages: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.055 seconds with 22 queries.