Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #1050 on: July 22, 2013, 16:17:41 » |
|
Ako je ovo onaj Centroliner U sa pravim medjugradskim sjedistima, onda bolje da on ide nego neki Steyer ili Graf sa pocetka 1990-ih.
Ako je sa gradskim sjedistima, onda za to trebaju "debele" razloge dati
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1051 on: July 22, 2013, 17:37:44 » |
|
Evo sa ovakvim sjedištima, samo sa drugačijim dezenom tapacirunga Svi Centrolineri N4416 su sa takvim sjedištima osim onog prigradskog sa klimom. Ne vidim mu dobro rege, ali srednje slovo je O, znači E56-O-141 ili E56-O-193. Pravi gradski busevi.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1052 on: July 22, 2013, 17:48:05 » |
|
Ovaj "najnoviji" n4416, danas na 31e ima identičan rapored kao 914 ali su mu sjedišta kao kod zglobnih, ona visoka, debela, dakle ne kao kod 913, Kod 913 su tapacirana i naprijed i zadnjice su tapacirane,a kod ovog 977 su debela ali je plastika sa zadnje strane. Lahko se pozna jer jedini ima od n4416 natpis moj gradski prevoz.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1053 on: July 22, 2013, 18:01:37 » |
|
Jesu li mu vrata jednokrilna ili dvokrilna i radi li mu klima?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1054 on: July 22, 2013, 18:06:16 » |
|
Čini mi se oboja dvokrilna, ali ne kao kod 193,306,141. Vrata su kao kod 913 i 914, ali dvokrilna i naprijed, ako sam dobro vidio, nisam ga vidio sa one strane gdje su vrata već samo odraz na zgradi Eektroprivrede.....
Eto malo ću je gledat da ga uganjam da vidim. Vozio sam se od centrolinera u 688,690,913,914,193,689,144. I u manovima 314 i 988, su363 nisam još "oprobao"
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #1055 on: July 22, 2013, 20:53:31 » |
|
Po meni, firma sa 200+ autobusa mora u rezervi uvijek imati odgovarajuce vozilo, pa ako joj npr iskoci medjugradski, da uvijek bude zamjenjen isto medjugradskim.
Za slanje gradskog busa na 120 km udaljenost jednostavno nema opravdanja...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Semir
|
|
« Reply #1056 on: July 22, 2013, 21:15:06 » |
|
VAŽNO OBAVJEŠTENJE!!! Krenuli su novi MANovi troaxi sa radom pa fatajte slikajte prinove,nemojte plaho raspravljat
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1057 on: July 23, 2013, 00:45:46 » |
|
rade oni sigurno ima i 2 sedmice Kuda vozi ova relacija, preko Olova ili Sokoca?
msm preko Olova
|
|
« Last Edit: July 23, 2013, 00:50:25 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1058 on: July 23, 2013, 00:54:42 » |
|
E onda je oko 148km prema Google Maps uputama.
|
|
« Last Edit: July 23, 2013, 00:57:06 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Palalija Kiseljak
Putnik
Offline
Posts: 189
|
|
« Reply #1059 on: July 23, 2013, 01:05:33 » |
|
Po meni, firma sa 200+ autobusa mora u rezervi uvijek imati odgovarajuce vozilo, pa ako joj npr iskoci medjugradski, da uvijek bude zamjenjen isto medjugradskim.
Za slanje gradskog busa na 120 km udaljenost jednostavno nema opravdanja...
drug pricas gluposti .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #1060 on: July 23, 2013, 01:12:28 » |
|
Takodjer mislim da je ova linija za Srebrenicu nerentabilna.. Ona je tu samo zbog Srebrenice i onog što ona predstavlja ..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
mirso-nk
Kondukter
Offline
Posts: 791
|
|
« Reply #1061 on: July 23, 2013, 01:42:27 » |
|
Sarajevo-Srebrenica je oko 160km najpreciznija razdaljina.Uglavnom na ovoj liniji su turkizi a pred praznike i druge događaje mijenjaju se i drugi busevi.Što se tiče rentabilnosti ne bih se baš složio da je nerentabilna jer veliki broj stanovnika sa područja opština Vlasenica,Milići,Bratunac i Srebrenica koristi ovu liniju a samo još linija Zvornik-Sarajevo ide preko Kladnja i Olova(ne računam liniju SA-BG).
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #1062 on: July 23, 2013, 12:47:59 » |
|
Po meni, firma sa 200+ autobusa mora u rezervi uvijek imati odgovarajuce vozilo, pa ako joj npr iskoci medjugradski, da uvijek bude zamjenjen isto medjugradskim.
Za slanje gradskog busa na 120 km udaljenost jednostavno nema opravdanja...
drug pricas gluposti . Slažem se da je to notorna glupost.....ne isplati se imati vozila koja će ležati, pogotovo u sezoni, tako da je neophodno raditi sa onim šta imaš. Jedino neko poput Laste može priuštiti da ima 20-30 Berkofa u garaži koji su u rezervi. Oni to i moraju jer imaju Bog zna koliko linija i vožnji, a to podrazumijeva i kvarove i nepredvidive situacije gdje je hitno potrebna zamjena.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1064 on: July 23, 2013, 13:11:42 » |
|
Ako im fali međugradskih autobusa, onda su trebali nabaviti 10-tak polovnih autobusa za taj vid saobraćaja umjesto da ulaze na linije na kojima im nije mjesto i za potrebe istih kupuju gradske autobuse.
Sad će me neko napasti, ali ponoviću da je slanje Centrolinera na liniju Sarajevo-Srebrenica je opravdano jedino u slučaju da je neposredno pred polazak ili na samoj liniji crklo planirano vozilo a da nisu imali ništa drugo raspoloživo u garaži.
|
|
« Last Edit: July 23, 2013, 13:14:23 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|