Troler
|
|
« Reply #165 on: September 02, 2012, 16:31:11 » |
|
Sjećam se toga, narod je čini mi se blokirao i cestu, pa je ministarstvo moralo GRAS-u dati dozvolu. Tada je Čengiću puko film pa je napravio onaj cirkus sa upadom u JGP.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #166 on: September 02, 2012, 17:11:38 » |
|
Ja imam drugarice iz Breze (zajedno idemo u isti razred), kažu reducirali su "plaho" polazaka. Nadaju se da će im nešto ubacit za vrijeme šk. godine jer ako ne onda je pitanje kao će kući svaki dan. Adnan vjerovatno zna još bolje kakva je situacija. Ima još nešto kažu isto da ima nekih 20-ak buseva u Ilijašu koji stoje tamo (po njihovim riječima) nikad ne voze. Ne bi me začudilo da se pojave i "tvoji imenjaci" (Man lions coach) na linijama kao Vareš, Breza i sl... ali vidjećemo...
vidi se da drugarica nije u ovim vodama. Sad "fali" linija, jer je ljetni red vožnje, pa ne voze se dvije-tri linije koje se voze kada je školska godina, U tome je fazon. Linije za Brezu se ne diraju. Također u Ilijašu nema mislim ukupno 20 vozila, a kamo li 20 koji "nikad ne voze" Lion's Coach-evi neće na prigrad garant, jer ionako fali visokoturističkih buseva na linijama, pa je sinoć ona 303 RH iz RJ Visoko vozila Tuzla-Sarajevo... Nije još ništa sigurno u vezi ovih linija i ulaska CTSa... sigurno do kraja septembra ova saga neće biti riješena... Azra je čini mi se spomenula nešto oko preraspodjele vozila - za Brezu je moguće da dođe i poneki Conecto, jer će NL-ovi biti preusmjereni na gradske linije, al će uglavnom ostati G&S i Steyri. Također, evidentno je da CTS mora nabaviti i još zglobnih vozila... Npr liniju 27 se ne isplati voziti bez zgloba...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #167 on: September 02, 2012, 17:23:42 » |
|
hajde prvo da vidimo hoće li CTS voziti gradske odnosno prigradske linije koje vozi GRAS. Ako će ih voziti da vidimo od kada će ih voziti i kojim linijama se radi definitivno. KAd se potencirao navodni dogovor GRASa i CTS odnosno direktora GRASa i CTSa nije se spominjalo 12 "spornih" linija nego mnogo mnogo manje. U tom slučaju GRASu bi ostale linije 21, 27,27a, 28 znači CTS bi dobio veliki broj minibuskih linija tu one koje polaze sa terminala Latinska Cuprija, Pola polazaka sa komercijale, te liniju 31 te prigraske linije za Ilijaš, Tarčin odnosno VUkovice, Hadžiće...sve što pričamo do tada je prazna priča ...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #168 on: September 02, 2012, 17:51:33 » |
|
Da sjećam se da je te linije direktor spominjao, ali čenga je ponovo spominjao tih 12 linija, mada je rekao da bi oni bili zadovoljni da dobiju bar dio.
Kad bi se tako raspodjelilo kako je direktor grasa nudio bilo bi donekle dobro za Centrotrans, i za GRAS i za narod, a mislim da preuzimanje svih 12 (u stvari 11) linija nebi bilo dobro ni za koga. Gras bi ostao bez dobrih linija i dobio bi višak zglobova koji bi mogli raditi samo na nekim linijama, narod koji živi u prigradskim naseljima dobio bi prevoz mnogo lošiji nego sad, a Centrotransu bi se autobusi brže "trošili"
AKO DOBIJU te linije tada bi se moglo rasporediti otprilike ovako: Linija 22 - 1x Steyr zglobni, 2x NL313 Linija 29 - 1x Conecto Linija 30 - 2x NL313 Linija 31 - 3x Conecto Linija 31e - 2x NL313 Linija 33 - 1x Steyr zglobni, 1x Transliner zglobni, 1x NL313
Što mnogo bolje izgleda nego raspored koji sam sinoć uradio (kad bi dobili sve linije).
|
|
« Last Edit: September 02, 2012, 17:53:06 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #169 on: September 02, 2012, 18:11:32 » |
|
zglobni transliner više ne radi nego što radi, njega možete ubrojati u vozila koja su u poluvoznom stanju.... i mislim da si ti prvi put spomenuo suštinu. CTS trenutno nema uslove da vozi na tih 12 linija tako da oni mislim pucaju samo na 5, barem je trenutno tako. MOzda ce oni u dogledno vrijeme nabaviti vozila. Na kraju preko Sejarija se to rijesi za tren oka...ono što je ključni problem je da ce vecina gradjana koje preuzme CTS imati losiji prevoz nego su imali sa GRASom jer na ovim nabrojanim linijama GRASov prevoz funkcionise jako dobro s manjim izuzecima na koje ne moze niko uticati
|
|
« Last Edit: September 02, 2012, 18:15:13 by transformers »
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #170 on: September 02, 2012, 19:40:06 » |
|
Da sjećam se da je te linije direktor spominjao, ali čenga je ponovo spominjao tih 12 linija, mada je rekao da bi oni bili zadovoljni da dobiju bar dio.
Kad bi se tako raspodjelilo kako je direktor grasa nudio bilo bi donekle dobro za Centrotrans, i za GRAS i za narod, a mislim da preuzimanje svih 12 (u stvari 11) linija nebi bilo dobro ni za koga. Gras bi ostao bez dobrih linija i dobio bi višak zglobova koji bi mogli raditi samo na nekim linijama, narod koji živi u prigradskim naseljima dobio bi prevoz mnogo lošiji nego sad, a Centrotransu bi se autobusi brže "trošili"
AKO DOBIJU te linije tada bi se moglo rasporediti otprilike ovako: Linija 22 - 1x Steyr zglobni, 2x NL313 Linija 29 - 1x Conecto Linija 30 - 2x NL313 Linija 31 - 3x Conecto Linija 31e - 2x NL313 Linija 33 - 1x Steyr zglobni, 1x Transliner zglobni, 1x NL313
Što mnogo bolje izgleda nego raspored koji sam sinoć uradio (kad bi dobili sve linije).
Nije on tolika budala da na 31 stavi 3 prigradska koja je tek kupio. On će gledati da isplati vozila,i poslaće ih na prometne linije. To što će imati putnika imaće eventualno djece koja u 1 i 2 razredu srednje imaju besplatan prevoz.A ostalo je mizerija,kao i penzionerski kuponi i dobar dio radničkih,neće on imati živih para na toj liniji. Samo može zarotirati autobuse pa sa neke svoje linije ubaciti na 31,a connecto poslati natrag. Čak,štaviše sumnjam da će uzeti uopšte tu liniju.
|
|
« Last Edit: September 02, 2012, 19:49:03 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #171 on: September 02, 2012, 20:12:00 » |
|
Nebitno 31, tu može sve, Conecto, Bosanko, Štajer.... Conecto sam stavio onako, prvenstveno sam htio prognozirati kako bi moglo biti na ovim pretežno zglobnjačkim linijama.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #172 on: September 03, 2012, 13:35:38 » |
|
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
Kassbohrer
|
|
« Reply #173 on: September 03, 2012, 16:17:36 » |
|
Eee fakat, jel to slučajno ili preko štele da sjedite u prvom redu?
|
|
|
Logged
|
Kud vozite zdravo bili, sretno stigli cilju željenom. Na vas misle vaši mili, vratite se dragom domu svom.
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #174 on: September 03, 2012, 16:38:55 » |
|
Na sejari.de ima objavljen jedan Man, a u pozadini se vidi nekoliko prigradskih MB connecto, mozda ti bas zavrse u CTS posto je vec stigao jedan, a sumnjam da ce na tome ostati.
Bas kako sam rekao, iako sam davno dobio informaciju da ce stici, nabavili su 10 MB Connecto ..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #175 on: September 03, 2012, 16:41:23 » |
|
Neznam to, pitaj buraza.
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #176 on: September 03, 2012, 16:49:46 » |
|
Eee fakat, jel to slučajno ili preko štele da sjedite u prvom redu? pa ipak sam ja u nekim stvarima autoritet
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #178 on: September 03, 2012, 20:12:52 » |
|
Fino, fino ...
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #179 on: September 03, 2012, 20:17:52 » |
|
i klimu imaju..... fino fino kao sto adin kaze...
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
|