Troler
|
|
« Reply #690 on: April 14, 2013, 23:58:58 » |
|
pročitao sam krajem marta na drugom forumu da su naručili Ayatsa. A kad sam ja slikao ovog prvog isto nije imao nikakve tablice, ni probne, ni izvozne... Prethodno su bile objavljene neke slike čini mi se sa granice, i već je imao CTS oznake. Pretpostavljam da je tada išao od carine do autobaze
|
|
« Last Edit: April 15, 2013, 00:00:29 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #691 on: April 15, 2013, 00:27:03 » |
|
Dosta zemalja uopste nema exportne tj zoll tablice, vec se dobije ili potvrda ili papirna "tablica" koja se stavi ispod stakla...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #692 on: April 15, 2013, 00:49:51 » |
|
Sto se nabavki tice, pa prije par mjeseci je bila vijest da je Upravni odbor CTS odoborio kupovinu 1 kom Ayats Bravo i 5 komada Lion's Coach u 2013. godini
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #693 on: April 15, 2013, 10:49:25 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #694 on: April 15, 2013, 14:17:57 » |
|
Pa moguće da rade na nabavki. Imali su oni iza rata dosta gradskih autobusa uključujući zglobove, ali su ih rashodovali. Čak mislim da su 1992-1996 bolje stajali sa zglobnim autobusima nego GRAS, sve dok GRAS nije dobio donaciju iz Berlina na samom kraju 1996.
|
|
« Last Edit: April 15, 2013, 14:20:30 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #696 on: April 15, 2013, 14:53:43 » |
|
Ovo ti je euro 2. Mislim da se ne može uvesti osim ako bude muljaže. Onaj Centroliner bi mogao proći jer je E3
|
|
« Last Edit: April 15, 2013, 14:55:18 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Ante
Kondukter
Offline
Posts: 1.141
|
|
« Reply #697 on: April 15, 2013, 15:35:30 » |
|
Ne treba muljaža samo se stavi E3 filter .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
|
« Reply #698 on: April 15, 2013, 15:37:05 » |
|
Mora izvorno biti EUR 3
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #699 on: April 15, 2013, 19:01:15 » |
|
Ovi žuti neoplani o kojima se pričalo su izgleda stvarno došli u CTS.. Danas je jedan bio na Vogošći, a drugi na autobuskoj stanici Sarajevo... Nisam vidio tablu, ali bio je na peronima, vjerovatno Ilijaš ili Kakanj...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #700 on: April 15, 2013, 19:17:55 » |
|
Jesu Centrini su oni žuti Neoplani, danas je jedan vozio Kakanj - Sarajevo, kažu kolege da je užasan i spor.
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #701 on: April 15, 2013, 19:25:36 » |
|
Pa naravno da su spori, još mogu mislit uz Kobilju glavu, i kad su na alternativnom radili vozio sam se , bio je prespor, mada je bio pretovaren. I GRAS-ovi NF 4021 su bili "kilavi". Ono su vozila za ravničarskih linija gdje nema puno napora... Tipa 31e,28,30,33.... Mada su r.v. na ovin navedenim takvi da moraš nagazit da se uklopiš u r.v....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #702 on: April 15, 2013, 19:42:53 » |
|
Ovo za Kakanj na liniju od 60km, za Rakovicu, Hadžiće i Vogošću Novociti, a na komercijalu Cityliner, a i Skyliner je malo radio. Ovi fakat ne biraju koje vozilo na koju liniju, ccc.
|
|
« Last Edit: April 15, 2013, 19:45:54 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #703 on: April 15, 2013, 19:50:20 » |
|
Majstori rasporedivanja vozila...i onaj zglobni Stajer 20-25 km/h uz Kobilju glavu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #704 on: April 15, 2013, 20:39:33 » |
|
završiće ko GRAS ako bude ovakav raspored... CTS mislio ulovit linija koliko mu treba i koje je htio, ali je situacija malo drugačija i očito je da su zagrizli više nego što mogu progutati...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|