Adin_Zne
|
|
« on: July 14, 2010, 17:28:49 » |
|
Ovdje postavljajte slike ostalih Neoplanovih modela svih generacija, kako turističkih, tako i gradskih modela. Molim vas da obratite paznju na to da ne duplate postove, znaci ovdje objavljenje slike nemojte stavljati u druge teme, kao npr. teme prevoznika itd, odlucite se za jedno, ili ovdje ili u neku drugu temu Neoplan Sportliner
|
|
« Last Edit: December 23, 2010, 17:39:32 by The_Dubster »
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
|
Scania_Bird730
Putnik
Offline
Posts: 215
King of the road
|
|
« Reply #2 on: March 15, 2011, 10:37:11 » |
|
N122,Clubliner..
|
|
|
Logged
|
Na ovom forumu se osecam lepo,jer ljudi ipak uzmu da pogledaju temu kad pise da je moj post zadnji, i iako ih ne interesuje,prokomentarisu moj rad hvala svima puno! Meet up The King
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #3 on: March 15, 2011, 10:51:28 » |
|
izvor slike?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Scania_Bird730
Putnik
Offline
Posts: 215
King of the road
|
|
« Reply #4 on: March 15, 2011, 11:18:21 » |
|
izvor slike?
Neoplan.info... Izvinite,zaboravio sam..
|
|
|
Logged
|
Na ovom forumu se osecam lepo,jer ljudi ipak uzmu da pogledaju temu kad pise da je moj post zadnji, i iako ih ne interesuje,prokomentarisu moj rad hvala svima puno! Meet up The King
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #5 on: March 15, 2011, 11:40:30 » |
|
jel nesto drugacija unutrasnjost ovih clublinera, ili samo tako nosi naziv ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Scania_Bird730
Putnik
Offline
Posts: 215
King of the road
|
|
« Reply #6 on: March 15, 2011, 11:57:04 » |
|
jel nesto drugacija unutrasnjost ovih clublinera, ili samo tako nosi naziv ?
Pa jeste,dole ima ko bar/sank,a gore malo deblja sedala.. mislim da je konfiguracija 2+1..kao na VIP modelima.. na nekim variantama ima oko 10sedala i koristi se ko bus fudbalskih ekipa,dok kod nekih je prepun sedala i nosi naziv klubliner posto je manji od sky.. Pogledaj vise ovde
|
|
|
Logged
|
Na ovom forumu se osecam lepo,jer ljudi ipak uzmu da pogledaju temu kad pise da je moj post zadnji, i iako ih ne interesuje,prokomentarisu moj rad hvala svima puno! Meet up The King
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #8 on: March 23, 2011, 19:06:22 » |
|
U svakom slučaju jako zanimljiv bus na prvi pogled, kao da ti u džep može stati ahhahaha, samo još da su mu obojili ovo što spaja farove u crno i ko apoteka kakav je unutra i koje je godište?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
erme
Kondukter
Offline
Posts: 544
|
|
« Reply #9 on: March 23, 2011, 19:47:18 » |
|
U svakom slučaju jako zanimljiv bus na prvi pogled, kao da ti u džep može stati ahhahaha, samo još da su mu obojili ovo što spaja farove u crno i ko apoteka kakav je unutra i koje je godište? neznam koje je godiste a unutra lijepo izgleda kada je dosao kod nas ubacili su mu jos sjedista i bio je automatik pa nesto nije u redu bilo pa mu je ubacen obicni mjenjac a Ramo ima slike untra sigurno ce on postavit.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #10 on: June 20, 2011, 11:24:28 » |
|
Od mog jarana dajđa trenutno radi u Neoplanu, tj. razvodi grijanje u nekom novootvorenom servisu, ja mislim tamo u Češkoj, pa ako bude slikao, valjda će biti slika nešto.
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #12 on: July 31, 2011, 00:47:11 » |
|
N 416M
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir fido
VIP Član
Vodič puta
Offline
Posts: 2.350
|
|
« Reply #13 on: August 01, 2011, 00:07:04 » |
|
Autobus godine 1990 a predstavljen godinu ranije na medjunarodnom sajmu transporta (IVA) u Hamburgu.To mu je bila i svjetska premijera.Veliko iznenadjenje je bilo to sto je autobus imao samonosecu karoseriju i to od plastike,sto je bila novina.Razvoj je naravno poceo koju godinu ranije u iznajmljenoj hali sakrivenoj od radoznalih pogleda.Bio je predstavljen vec 1988 ali samo krugu odredjenih novinara.Potom su uslijedili dugotrajni testovi izdrzljivosti,koji su obavljeni u Alzirskoj pustinji i zaledjenim putevima sjeverne Svedske.Serijska proizvodnja je pocela krajem 1989 godine.Prva serija je bila od 20 komada a taj broj je ubrzo porastao.Plastika od koje se izradjivao je bila najvece tehnolosko dostignuce,primjenjivana u vasionskoj tehnici. Tehnicki podaci: duzina:10580 mm medjuosovinsko rastojanje: 5960 mm prednji prepust: 2600 mm zadnji prepust: 1920 mm motor:sestocilindricni diesel,zapremine 6200 ccm,najveca snaga 118 KW(160KS) potrosnja:24.8 litara na 100 km. Slikano ispred upravne zgrade u Stutgartu. Veoma atraktivna prezentacija Metrolinera na salonu u Hamburguč Probna voznja na zamrznutom jezeru na sjeveru Svedske pri brzini od 100 km na sat. Izvor:Automagazin 1990 godina.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #14 on: August 01, 2011, 20:40:12 » |
|
jako zanimljiv model, ali nažalost mislim da u BiH nema ni jedan primjerak a na cijelom forumu imamo samo dvije slike njega i to kolega buShunter ga slikao u Hrvatskoj...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|