|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #1 on: July 11, 2010, 22:48:01 » |
|
Zašto da ne? To je jako dobra stvar i ekološki i ekonomično. Kad može auto ići na plin može i bus, jest da je potrošnja nešto veća i da se gubi malo na performansama ali to je zanemarivo. Jedini minus je što malo koja pumpa tanka plin.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
kilometar
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 771
|
|
« Reply #2 on: July 11, 2010, 23:14:33 » |
|
U vecini europskih metrpola gradski autobusi voze na plin.I to vec godinama(Wien,Berlin,itd.).Sasvim normalna stvar.Sad,da li se tako nesto moze kod nas sprovesti,pokraj silnih naftnih lobija,to je vec grugo pitanje............
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #3 on: July 12, 2010, 02:41:50 » |
|
Dobra stvar je prvenstveno ekološki eto konkretno na gradski prevoz.Uzmi da je Sarajevo u kotlini i da zimi kada padne magla ne vidi se ništa niti se može disati,a ni u ostalim gradovima nije situacija ništa bolja. Eh sad kod nas narod voli da fušeri pa bi najbolje bilo ugrađivati u novija vozila, a ne u krš.Bez obzira što smo uznapredovali i možda imamo dobre majstore što se tiče montaže nekako mi nisu baš najsigurniji u varijantama starijih buseva-inače vozila općenito.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #4 on: July 12, 2010, 08:19:38 » |
|
I ja mislim da bi ovo moglo uspjeti i kamo sreće da uskoro na ulicama Sarajeva, BL, Mostara i drugih gradova vidimo ovakve buseve... A slažem se sa činjenicom, koja je spomenuta u članku - da GRAS ima odlične uslove za ovaj program, al... Svi znamo kakvi su dople stručnjaci i kakvo je stanje u državi...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #5 on: July 12, 2010, 13:08:16 » |
|
Pa, jedino bi se mogli proizvoditi novi busevi sa benzinskim motorima i plinskom instalacijom jer većina buseva je sa diesel motorom.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #7 on: July 13, 2010, 10:49:08 » |
|
Pih, ništa se ne kaže KAD će vozila doći, možda je ovo samo reda radi rečeno....
a očekuju se neki steyri od njih da se nabave, koji bi izgleda trebali zamjeniti Man UL, te nekoliko minibuseva, al sve to već dugo tapka u mjestu... Ništa konkretno.
Ne bi bilo loše da se izbace ovi manovi SL222, a ima par i SG312, mada i nisu stari toliko, al uz jaaako loše održavanje sve to puni dimi, čadi i lupa :S zato bi ovi busevi na plin bili ko kec na desetku
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #8 on: July 13, 2010, 11:42:00 » |
|
Pih, ništa se ne kaže KAD će vozila doći, možda je ovo samo reda radi rečeno....
a očekuju se neki steyri od njih da se nabave, koji bi izgleda trebali zamjeniti Man UL, te nekoliko minibuseva, al sve to već dugo tapka u mjestu... Ništa konkretno.
Ne bi bilo loše da se izbace ovi manovi SL222, a ima par i SG312, mada i nisu stari toliko, al uz jaaako loše održavanje sve to puni dimi, čadi i lupa :S zato bi ovi busevi na plin bili ko kec na desetku
malo je to vozila u svakom slučaju međutim bolje išta nego ništa. A ja ih ne očekujem prije sredine naredne godine. Ovo se da zaključiti čistom logikom. Pri kupovini novog automobila koji je 7 puta manja investicija od autobusa rok za isporuku po uplati punog iznosa je 90 dana u vecini auto kuca. Eh sad s obzirom da se radi o autobusima tu bi rok trebao biti mnogo mnogo veci barem duplo veci...ali bolje ikada nego nikada
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #9 on: July 13, 2010, 16:11:39 » |
|
Pih, ništa se ne kaže KAD će vozila doći, možda je ovo samo reda radi rečeno....
a očekuju se neki steyri od njih da se nabave, koji bi izgleda trebali zamjeniti Man UL, te nekoliko minibuseva, al sve to već dugo tapka u mjestu... Ništa konkretno.
Ne bi bilo loše da se izbace ovi manovi SL222, a ima par i SG312, mada i nisu stari toliko, al uz jaaako loše održavanje sve to puni dimi, čadi i lupa :S zato bi ovi busevi na plin bili ko kec na desetku
malo je to vozila u svakom slučaju međutim bolje išta nego ništa. A ja ih ne očekujem prije sredine naredne godine. Ovo se da zaključiti čistom logikom. Pri kupovini novog automobila koji je 7 puta manja investicija od autobusa rok za isporuku po uplati punog iznosa je 90 dana u vecini auto kuca. Eh sad s obzirom da se radi o autobusima tu bi rok trebao biti mnogo mnogo veci barem duplo veci...ali bolje ikada nego nikada vrijeme će dokazat. Pa ako je Sarajevo moglo imat prvi tramvaj, zašto bi busevi na plin bili problem
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #10 on: July 13, 2010, 17:21:12 » |
|
Pih, ništa se ne kaže KAD će vozila doći, možda je ovo samo reda radi rečeno....
a očekuju se neki steyri od njih da se nabave, koji bi izgleda trebali zamjeniti Man UL, te nekoliko minibuseva, al sve to već dugo tapka u mjestu... Ništa konkretno.
Ne bi bilo loše da se izbace ovi manovi SL222, a ima par i SG312, mada i nisu stari toliko, al uz jaaako loše održavanje sve to puni dimi, čadi i lupa :S zato bi ovi busevi na plin bili ko kec na desetku
malo je to vozila u svakom slučaju međutim bolje išta nego ništa. A ja ih ne očekujem prije sredine naredne godine. Ovo se da zaključiti čistom logikom. Pri kupovini novog automobila koji je 7 puta manja investicija od autobusa rok za isporuku po uplati punog iznosa je 90 dana u vecini auto kuca. Eh sad s obzirom da se radi o autobusima tu bi rok trebao biti mnogo mnogo veci barem duplo veci...ali bolje ikada nego nikada vrijeme će dokazat. Pa ako je Sarajevo moglo imat prvi tramvaj, zašto bi busevi na plin bili problem izgleda da ti mene nisi razumio ispravno. Nije problem bus na plin, problem je kad nema nikakvog busa
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #11 on: July 13, 2010, 17:29:24 » |
|
Pa jest i to, al i ja kažem kad je mogao prvi tramvaj biti u Sarajevu, onda se može organizovati i naći sredstva i za ove buseve.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #12 on: July 14, 2010, 12:19:34 » |
|
Kazu da je Iveco Citelis Irisbus najbolji proizvden autobus na plin ikad....pa da cujemo vase komentare na to?
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
kilometar
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 771
|
|
« Reply #13 on: July 14, 2010, 12:40:36 » |
|
Za 2014-tu planirano obnavljanje voznog parka beckog gradskog saobracaja(Wiener linien) pozvani su sljedeci proizvodjaci da prezentiraju svoje modele:Man,Renault,Volvo,Mercedes i Solaris. Inace kompletna flota od Wiener linien je na plin(LPG).
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #14 on: July 14, 2010, 13:07:16 » |
|
Pa jest i to, al i ja kažem kad je mogao prvi tramvaj biti u Sarajevu, onda se može organizovati i naći sredstva i za ove buseve.
btw kad smo vec spomenuli tramvaje nije tačno da je sarajevo imalo prvi tramvaj. Ta fraza je prvo iznesena u jednoj monografiji GRAS-a medjutim nije tacna. Imao sam negdje tekst koji govori o tramvajima pokusat cu naci pa ga ovdje postaviti. I ja sam dugo godina zivio u zabludi da je ovo istina medjutim provjereno i ...netacno
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|