Adin_Zne
|
|
« on: July 10, 2010, 21:52:42 » |
|
Ovdje stavljati slike ovog proizvodjaca i pazite da ne duplate postove.Izbjegavajte slike s neta a ako vec morate OBAVEZNO NAVEDITE IZVOR! IZVOR:vikingtours.is
|
|
« Last Edit: July 10, 2010, 21:57:46 by Adin_Zne »
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
|
Mile
|
|
« Reply #2 on: August 24, 2010, 23:27:57 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
saledoboj
Putnik
Offline
Posts: 283
|
|
« Reply #3 on: August 25, 2010, 01:12:37 » |
|
sa estecke tacke gledista jako jako ruzna vozila ovi noviji malo su ljepsi al i to je sve na tankim nogama...dosta ih kupuju prevoznci ex sssr zemlja
|
|
|
Logged
|
Neka vladajuće klase drhte pred komunističkom revolucijom. U njoj proleteri nemaju što da izgube osim svojih okova. A dobit će čitav svijet.
Proleteri svih zemalja, ujedinite se!
|
|
|
Mile
|
|
« Reply #4 on: August 25, 2010, 01:26:35 » |
|
sa estecke tacke gledista jako jako ruzna vozila ovi noviji malo su ljepsi al i to je sve na tankim nogama...dosta ih kupuju prevoznci ex sssr zemlja
Bovu i opčenito DAF-a(Berkhof,Bova itd) kupuje onaj kojemu nije bitan izgled nego mala potrošnja a onaj kojem je do izgleda će uzeti Volvo 9700 da svi gledaju u njega
|
|
|
Logged
|
|
|
|
arsenal boka
Kondukter
Offline
Posts: 799
|
|
« Reply #5 on: August 26, 2010, 10:35:39 » |
|
So se estetike tice, to je stvar ukusa, ali vam mogu reci da su to izuzetno kvalitetni busevi. Cetiri bove future koje je "Blue Line" Herceg Novi nove kupio 1997 godine, do danas su svaka okrenule preko 2 miliona km, a motori (DAF 420 ks) nisu "otvarani" niti je ista na njima krupnije "crklo". I dana danas ti busevi idu kao zmajevi.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #6 on: August 26, 2010, 11:22:13 » |
|
ma da, sto se tice dizajna oni zaostaju za neoplanom, setrom, manom, mercedesom, ali nisu to losi autobusi, kvalitetni i oni deru kilometre bez ikakvih problema ...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
arsenal boka
Kondukter
Offline
Posts: 799
|
|
« Reply #7 on: August 26, 2010, 12:47:17 » |
|
Ljudi, vodite racuna da je bova futura u svom izvornom obliku dizajnirana jos tamo davno pocetkom osamdesetih godina proslog vijeka i da je njen tada potpuno neuobicajeni "svemirski" dizajn prednje stijene bio revolucionaran. Koliko je taj bus dobro inzenjerijski koncipiran govori i podatak da se i dan danas "futura" proizvodi u manje-vise neizmijenjenom obliku. Njeni tehnoloski i dizajnerski "vrsnjaci" MAN SR, MB O 303, setra serije 200 odavno su postali istorija i vec 15 i kusur godina ih nema u proizvodnji.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mile
|
|
« Reply #8 on: August 26, 2010, 13:17:02 » |
|
Ljudi, vodite racuna da je bova futura u svom izvornom obliku dizajnirana jos tamo davno pocetkom osamdesetih godina proslog vijeka i da je njen tada potpuno neuobicajeni "svemirski" dizajn prednje stijene bio revolucionaran. Koliko je taj bus dobro inzenjerijski koncipiran govori i podatak da se i dan danas "futura" proizvodi u manje-vise neizmijenjenom obliku. Njeni tehnoloski i dizajnerski "vrsnjaci" MAN SR, MB O 303, setra serije 200 odavno su postali istorija i vec 15 i kusur godina ih nema u proizvodnji. Od svih koje si naveo FR mi je uvijek bio najdraži. Ima Čazmatrans jednu Futuru sa kraja 80-ih HD verzija sa 280 konja. Taj autobus je za svoje godište izvrstan,tu i tamo koji jastuk baci van ali to je takva tipa
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #9 on: August 26, 2010, 21:36:56 » |
|
Ljudi, vodite racuna da je bova futura u svom izvornom obliku dizajnirana jos tamo davno pocetkom osamdesetih godina proslog vijeka i da je njen tada potpuno neuobicajeni "svemirski" dizajn prednje stijene bio revolucionaran. Koliko je taj bus dobro inzenjerijski koncipiran govori i podatak da se i dan danas "futura" proizvodi u manje-vise neizmijenjenom obliku. Njeni tehnoloski i dizajnerski "vrsnjaci" MAN SR, MB O 303, setra serije 200 odavno su postali istorija i vec 15 i kusur godina ih nema u proizvodnji. Eh tu si u pravu, kad pogledaš svi njihovi "nasljednici" imaju malo ili nimalo zajedničkog sa njima, a Bove su ostale haman iste. A zanima me da li neko ima slike unutrašnjosti, pošto sam čitao da neke imaju tri reda sjedišta
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mile
|
|
« Reply #10 on: August 26, 2010, 21:48:19 » |
|
Ljudi, vodite racuna da je bova futura u svom izvornom obliku dizajnirana jos tamo davno pocetkom osamdesetih godina proslog vijeka i da je njen tada potpuno neuobicajeni "svemirski" dizajn prednje stijene bio revolucionaran. Koliko je taj bus dobro inzenjerijski koncipiran govori i podatak da se i dan danas "futura" proizvodi u manje-vise neizmijenjenom obliku. Njeni tehnoloski i dizajnerski "vrsnjaci" MAN SR, MB O 303, setra serije 200 odavno su postali istorija i vec 15 i kusur godina ih nema u proizvodnji. Eh tu si u pravu, kad pogledaš svi njihovi "nasljednici" imaju malo ili nimalo zajedničkog sa njima, a Bove su ostale haman iste. A zanima me da li neko ima slike unutrašnjosti, pošto sam čitao da neke imaju tri reda sjedišta Budem ja poslikao ovu čazminu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #11 on: August 26, 2010, 21:54:45 » |
|
aj, jer me baš zanima taj "avionski" raspored sjedišta
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mile
|
|
« Reply #12 on: August 26, 2010, 22:19:02 » |
|
aj, jer me baš zanima taj "avionski" raspored sjedišta Da te odma bacim u depru 2 su lijevo i 2 desno
|
|
|
Logged
|
|
|
|
arsenal boka
Kondukter
Offline
Posts: 799
|
|
« Reply #13 on: August 27, 2010, 11:16:15 » |
|
Jedna futura iz CG.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #14 on: August 27, 2010, 12:15:11 » |
|
Evo jedna Bova od mene
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
|