bhbus.ba
November 24, 2024, 09:46:09 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama (2)  (Read 292736 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1395 on: October 23, 2012, 20:48:54 »

Možeš li nam definitivno "poredati" classice po linijama? Nikako da se ureduju.... Ako sam dobro skontao na 17b je trebao neki sl222, a na ostale ?

P.S. Šta je to sa 321? Sad ova kombniacija 415/Classic radi umjesto njega?
« Last Edit: October 23, 2012, 20:54:44 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1396 on: October 23, 2012, 21:01:58 »

Šta radi na 47, s obzirom da je danas 402 na 23?

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1397 on: October 23, 2012, 21:02:45 »

Ma ne može to niko poredati jer svaki dan je tumbanje pogotovo ovih sa Doma Armije....ne znam šta je sa 415 planiran je u sve tri smjene na 31e a 321 je na Trnovu umjesto 402 koji je tamo radio otkako su FAPovi prebačeni na liniju 31e....na 17b je trebao 840 ali nema vuče. Stavili su mu BOSCH pumpu od 805 koja nikada nije valjala i zato vozilo ne može u brdo iako je bio planiran za liniju 26
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1398 on: October 23, 2012, 21:11:37 »

Ja se svo vrijeme pitam zašto je uopće 321 bio stavljen na komercijalu a zglob 402 na Trnovo, postoji li neki razlog zašto je to tako bilo?

mislim da bi tamo radio Cityliner da nije u kvaru, jer on je često znao tamo raditi.
« Last Edit: October 23, 2012, 21:14:06 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1399 on: October 23, 2012, 21:20:05 »

Ljudi kada je u pitanju rasporedjivanje vozila po linijama to rade ljudi koji ne znaju dobro voziti ni automobil a kamo li autobus i zato imamo ovo što imamo.Da na Trnovu bi trebao raditi bordo Cityliner koji je u solidnom stanju i koji bi se morao maksimalno iskoristiti kada su u pitanju narudžbe. Ali kad nema narudzbi mogao bi na Trnovo. Tamo je problem za svaki zglobni autobus osim za IK 201 jer je kod njega pomocna treca osovina i dobro lezi u ostrim krivinama, vjerovatno ga zato stavljaju na Trnovo. Što se mene tiče ako su se već FAPovi morali aktivirati malo više onda je logičnije da voze linije sa Doma kao npr Bare (gdje nije velika guzva) ili Breku II a Classice prebaciti na 31e ali na radnim mjestima se nalaze nestručni ljudi i tu je suština problema...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1400 on: October 23, 2012, 22:52:04 »

Ja imam drugaricu iz razreda koja vozari iz Trnova svaki dan i kaže da je puno bolje kad radi, kako to ona kaže "crni autobus", tj 402, jer joj se znalo dogoditi da zakasni na dva časa ujutro kad bi radio fap jer nije mogla ući koliko je pun, kako kaže: "Autobus je znao kroz Kijevo proći, a da ne stane.... U 06:00 iz Trnova je krcat bus, a ako je zglob onda svi mogu ući i opet je pun...." Isto tako važi i za polazak iz Trnova u 12:30 i za Trnovo u 15:20,17:20 i posljedni u 20:30,opet prenosim njene riječi: "Sa Ilidže je onaj u pola devet prepun.... ali kako su ubacili dupli bus bolje je..."
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1401 on: October 23, 2012, 23:02:58 »

jel moguce da 669 radi na Kamenici ?
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1402 on: October 23, 2012, 23:10:30 »

Ja imam drugaricu iz razreda koja vozari iz Trnova svaki dan i kaže da je puno bolje kad radi, kako to ona kaže "crni autobus", tj 402, jer joj se znalo dogoditi da zakasni na dva časa ujutro kad bi radio fap jer nije mogla ući koliko je pun, kako kaže: "Autobus je znao kroz Kijevo proći, a da ne stane.... U 06:00 iz Trnova je krcat bus, a ako je zglob onda svi mogu ući i opet je pun...." Isto tako važi i za polazak iz Trnova u 12:30 i za Trnovo u 15:20,17:20 i posljedni u 20:30,opet prenosim njene riječi: "Sa Ilidže je onaj u pola devet prepun.... ali kako su ubacili dupli bus bolje je..."

ta linija u principu zahtijeva zglobno vozilo i barem jednu dvokratnu smjenu, s tim da kad bi bio veci broj vozila bila bii i manja guzva. Što se tiče 669 ne može on uz Nišiće a da može sigurno bi ga kreteni poslali....
Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #1403 on: October 24, 2012, 01:05:57 »

43-815,841/846
na 27 je citav dan bio 846 samo je oko 10 uletio na Osjek jer je 815 otpao..
46-829
16-832/840

Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1404 on: October 24, 2012, 06:34:19 »

jel moguce da 669 radi na Kamenici ?

Moguće da je radio 668 kad nije bio na aerodromskom. Napisao si da je nekom grafu koji je radio na 29 razbijeno staklo na vratima, a on tad nije bio na 36, a radio je par sedmica na 29/35 prije nekih godinu dana

Moguće da će 669 biti raspoređen na neku liniju kad bude gotov 315.

Što se tiče linije 47 nisam znao da je baš tako, a ako je tako onda bolje da zglob radi tamo.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1405 on: October 24, 2012, 09:32:42 »

Ja bih lično volio najviše vidjeti 669 na 36 kada se 315 popravi, a 668 bi mogao na 39.
...
16-832/840
...
Opet ovog 840 "forsiraju" a tek ga napravili......
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1406 on: October 24, 2012, 10:50:26 »

ma nema tu nekog posebnog forsiranja, ako bude bilo problema bilo kakvih onda motor nije uradjen kako treba...pisao sam već da mu ne valja BOSCH pumpa i  dok je ne promjenu vozilo nece imati vuču , inače urađen je dobro
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #1407 on: October 24, 2012, 14:16:52 »

Ja bih lično volio najviše vidjeti 669 na 36 kada se 315 popravi, a 668 bi mogao na 39.
...
16-832/840
...
Opet ovog 840 "forsiraju" a tek ga napravili......
Ma na 39 bi mogao i 669 jer guzva je samo ujutru i oko 1 do 4
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1408 on: October 24, 2012, 16:50:26 »

Ma bolje na 36 zato što je kraći. Lakše bi mu bilo voziti kroz Aerodromsko.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1409 on: October 24, 2012, 21:44:40 »

24.10.2012. godine - Srijeda

14-853
15-400,818,403,401
15b-813
16-832
16b-854
17-852
17b-Opet ništa...
18-851
20-808
20b-673
21-409,419,417,418
22-406,407,410
23-401,402,400,818
23a-465,840
23c-801
...Što se tiče 669 ne može on uz Nišiće, a da može sigurno bi ga kreteni poslali....
29-669 (Može, može.... 669 sam ja danas vidio oko 13:20 naparkiran na Sutjesci sa pločom 29-Sutjeska-Kamenica.)
31e-416,405...
41-850
41a-807
67-8
72-5
74-11

Eh ovako, na Ž. stanici se danans izmjenala "bruka" vozila. Jutarnja postava je bila ovakva: 15-400,818 a na 23/23a-401,402,465. U drugu smjenu je došao 403 koji je ubačen na 15 umjesto 818, a 818 je prešao na 23 umjesto 402. Malo nakon toga 840 je došao i odmjenio 465, puno toga se "pretumbavalo" da bi u konačnici u trećoj smjeni na 15 bili 401 i 403 a na 23/23a 400 i 840.
« Last Edit: October 24, 2012, 21:49:09 by man 464 » Logged
Pages: 1 ... 92 93 [94] 95 96 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.035 seconds with 22 queries.