Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #360 on: June 23, 2012, 21:53:44 » |
|
Al opet da nije ove posade na 826 bio bi on na Buća Potoku i crko bi za sedmicu , posada na 826 je za 10 .
zabranjeno citiranje zadnje poruke
|
|
« Last Edit: June 23, 2012, 22:13:40 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #361 on: June 23, 2012, 21:56:10 » |
|
MA pouzdano je to vozilo...prilično ispravno mu je sve osim motora. U njemu je motor od 849 koji je uvijek bio "lijen", mislim da je i kod njega do BOSCH pumpe...bilo je to prije nego što se zapalio prije 2 godine jedan od najboljih ako ne i najbolji SL 222
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #362 on: June 23, 2012, 21:59:25 » |
|
826 je pouzdan za ravnice , a 822 je pouzdan za ravnice a i brda bgm . Uvijek sam se volio vozati sa 822 na liniji 39 .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #363 on: June 23, 2012, 22:12:42 » |
|
A jesu 822 i 826 podnijeli velik teret kad nije radio trolejbus za Dobrinju. Bilo je na zamjeni trole raznih autobusa ali su 822, 826 i 400 najviše radili. i zglobni 400 je svo vrijeme bivao pretrpan, a tek ova dva.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #364 on: June 23, 2012, 22:15:42 » |
|
Da te pitam nešto. Šta je sa ovim 400. Neviđam ga u zadnje vrijeme. Pred kraj ove školske godine viđao sam ga na liniji 15. Vozio ju je čitavu školsku godinu. Da li još vozi ??
zabranjeno citiranje zadnje poruke
|
|
« Last Edit: June 23, 2012, 22:44:40 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #365 on: June 23, 2012, 23:54:25 » |
|
danas sam prvi put u tri godine vidio zglobni bus na liniji za Osjek. Tu čast je imao gbr 463
ma zna cesto biti zglobni u Osjeku posebno IK-201 a bilo je tu i 413,417 prije bar sedmica ... 43-841 27-463,469,422 27a-846 46-823 36-673
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #366 on: June 24, 2012, 10:47:30 » |
|
24.06.2012. godine - Nedjelja
23/23a
v.r. 101/202/204 je g.b. 465 v.r. 103/206/208 je g.b. 823
Ovaj g.b. 465 je po meni trenutno najbolji sg 312 jer vuče ko lud, ima fin rad motora, bez problema šalta, nekad se pregrije ali rijetko, možda rijeđe od nekih ik 206 ili classica, posada mu je ok, Hakalović manje-više, ali zato Sejo to održava "na nivou"(ne znam možda ima nešto što nevalja ako zna neka @transformers ispravi.) Radi sva rasvjeta unutra (većinom neonke), radilo je grijanje zimi, na komandnoj tabli sve originalni tasteri za otvaranje vrata i sve lampice rade, sve sijalice za osvjetljenje mjerača temperatue i pritiska i goriva rade, svi šiberi rade, e jedino ima falinku što se tiče enterijera, da nedostaje predzadnji red sjedišta u prikolici što nije loše jer ima više prostora za stajanje. Išaranost manje-više ali ima je skoro u svkom busu.
23c
v.r. 111/222/--- je g.b. 814
31e
v.r. 171/342/244 je g.b. 416 v.r. 173/346/348 je g.b. 410
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #367 on: June 24, 2012, 11:04:13 » |
|
Pa jeste trenurno je najbolji SG 312 i njega u glavnom kad zaškripi smiju poslati na prigrad. Motor ima jako ugodan zvuk a mjenjač je od vozila 810 što baš i nije dobro jer je to za njea preveliko opterećenje, prvi mjenjač koji je takođe bio od solaša se sasuo, bojim se da će i ovaj. Po Seji bi ovo vozilo moglo raditi 10 godina još sigurno jer on to čuva pazi, održava ne vozi ga nikada preko 50 km/h a oni tasteri za otvaranje vrata su skinuti sa Renaulta PR 180. U glavnom za linije tipa RAjlovca, Hrasnice, Osjeka pa i Hadžića može bez problema...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #368 on: June 24, 2012, 11:12:11 » |
|
Jesu li SG312 imali izleta na 21, 22, i 33 otkad je rekonstrukcija pruge?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #369 on: June 24, 2012, 11:15:23 » |
|
Pa jeste trenurno je najbolji SG 312 i njega u glavnom kad zaškripi smiju poslati na prigrad. Motor ima jako ugodan zvuk a mjenjač je od vozila 810 što baš i nije dobro jer je to za njea preveliko opterećenje, prvi mjenjač koji je takođe bio od solaša se sasuo, bojim se da će i ovaj. Po Seji bi ovo vozilo moglo raditi 10 godina još sigurno jer on to čuva pazi, održava ne vozi ga nikada preko 50 km/h a oni tasteri za otvaranje vrata su skinuti sa Renaulta PR 180. U glavnom za linije tipa RAjlovca, Hrasnice, Osjeka pa i Hadžića može bez problema...
Ovo preko 50 km/h bojim se da baš i ne . Do 60 ga voze obojica uglavnom, a navečer letećeg vozača zna ponijet osjećaj pa ode preko 60, al onda počne jeka i škripa. Kad ga je vozač sa 820 navečer vozio to "vrišti" drinskom... Znam da je 460 malo radio 28 i 465 na 30, 467 je znao držat 30 čitavu sedmicu, za ostalo ne znam....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #370 on: June 24, 2012, 12:04:14 » |
|
Jesu li SG312 imali izleta na 21, 22, i 33 otkad je rekonstrukcija pruge?
ma nisu nebi mogli uz Kobilju glavu ni metra...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #371 on: June 24, 2012, 18:25:02 » |
|
43-463 (15min kretao sa terminala nije mogao da se pomjeri s mjesta ) 27-422,469 27a-846 32-668 33-411,crni ik-201 30-467 49-836 28-408,412 ( koji je prokuhao ) 46-neki sl222/ jedna tura 413
|
|
|
Logged
|
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #372 on: June 24, 2012, 18:40:33 » |
|
Gdje je taj Ikar 413 poslije prve ture otišao i zašto je sl222 kasnio * zabranjeno citiranje zadnje poruke
|
|
« Last Edit: June 24, 2012, 18:43:14 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #373 on: June 24, 2012, 19:23:24 » |
|
NEDJELJA
Linija 31 - 826 Linija 31e - Prva smjena 410, 416, a mislim da je kasnije vozio 415
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #374 on: June 24, 2012, 20:42:09 » |
|
Jel MAN Lion's Classic g.br. 850 po obicaju nedjeljom vozi za Vogoscu 21 ili je ovo nesto izvanredno ? Mislim odakle solo vozila na 21 ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|