bhbus.ba
January 30, 2025, 20:44:32 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi na linijama (2)  (Read 302728 times)
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #360 on: June 23, 2012, 21:53:44 »

Al opet da nije ove posade na 826 bio bi on na Buća Potoku i crko bi za sedmicu , posada na 826 je za 10 .

zabranjeno citiranje zadnje poruke
« Last Edit: June 23, 2012, 22:13:40 by MAN Lions coach » Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #361 on: June 23, 2012, 21:56:10 »

MA pouzdano je to vozilo...prilično ispravno mu je sve osim motora. U njemu je motor od 849 koji je uvijek bio "lijen", mislim da je i kod njega do BOSCH pumpe...bilo je to prije nego što se zapalio prije 2 godine jedan od najboljih ako ne i najbolji SL 222
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #362 on: June 23, 2012, 21:59:25 »

826 je pouzdan za ravnice , a 822 je pouzdan za ravnice a i brda bgm . Uvijek sam se volio vozati sa 822 na liniji 39 .
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #363 on: June 23, 2012, 22:12:42 »

A jesu 822 i 826 podnijeli velik teret kad nije radio trolejbus za Dobrinju. Bilo je na zamjeni trole raznih autobusa ali su 822, 826 i 400 najviše radili. i zglobni 400 je svo vrijeme bivao pretrpan, a tek ova dva.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #364 on: June 23, 2012, 22:15:42 »

Da te pitam nešto. Šta je sa ovim 400. Neviđam ga u zadnje vrijeme. Pred kraj ove školske godine viđao sam ga na liniji 15. Vozio ju je čitavu školsku godinu. Da li još vozi ??

zabranjeno citiranje zadnje poruke
« Last Edit: June 23, 2012, 22:44:40 by MAN Lions coach » Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #365 on: June 23, 2012, 23:54:25 »

danas sam prvi put u tri godine vidio zglobni bus na liniji za Osjek. Tu čast je imao gbr 463

ma zna cesto biti zglobni u Osjeku posebno IK-201 a bilo je tu i 413,417 prije bar sedmica ...

43-841
27-463,469,422
27a-846
46-823
36-673
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #366 on: June 24, 2012, 10:47:30 »

24.06.2012. godine - Nedjelja

23/23a

v.r. 101/202/204 je g.b. 465
v.r. 103/206/208 je g.b. 823

Ovaj g.b. 465 je po meni trenutno najbolji sg 312 jer vuče ko lud, ima fin rad motora, bez problema šalta, nekad se pregrije ali rijetko, možda rijeđe od nekih ik 206 ili classica, posada mu je ok, Hakalović manje-više, ali zato Sejo to održava "na nivou"(ne znam možda ima nešto što nevalja ako zna neka @transformers ispravi.) Radi sva rasvjeta unutra (većinom neonke), radilo je grijanje zimi, na komandnoj tabli sve originalni tasteri za otvaranje vrata i sve lampice rade, sve sijalice za osvjetljenje mjerača temperatue i pritiska i goriva rade, svi šiberi rade, e jedino ima falinku što se tiče enterijera, da nedostaje predzadnji red sjedišta u prikolici što nije loše jer ima više prostora za stajanje. Išaranost manje-više ali ima je skoro u svkom busu.

23c

v.r. 111/222/--- je g.b. 814

31e

v.r. 171/342/244 je g.b. 416
v.r. 173/346/348 je g.b. 410
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #367 on: June 24, 2012, 11:04:13 »

Pa jeste trenurno je najbolji SG 312 i njega u glavnom kad zaškripi smiju poslati na prigrad. Motor ima jako ugodan zvuk a mjenjač je od vozila 810 što baš i nije dobro jer je to za njea preveliko opterećenje, prvi mjenjač koji je takođe bio od solaša se sasuo, bojim se da će i ovaj. Po Seji bi ovo vozilo moglo raditi 10 godina još sigurno jer on to čuva pazi, održava ne vozi ga nikada preko 50 km/h a oni tasteri za otvaranje vrata su skinuti sa Renaulta PR 180.  U glavnom za linije tipa RAjlovca, Hrasnice, Osjeka pa i Hadžića može bez problema...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #368 on: June 24, 2012, 11:12:11 »

Jesu li SG312 imali izleta na 21, 22, i 33 otkad je rekonstrukcija pruge?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #369 on: June 24, 2012, 11:15:23 »

Pa jeste trenurno je najbolji SG 312 i njega u glavnom kad zaškripi smiju poslati na prigrad. Motor ima jako ugodan zvuk a mjenjač je od vozila 810 što baš i nije dobro jer je to za njea preveliko opterećenje, prvi mjenjač koji je takođe bio od solaša se sasuo, bojim se da će i ovaj. Po Seji bi ovo vozilo moglo raditi 10 godina još sigurno jer on to čuva pazi, održava ne vozi ga nikada preko 50 km/h a oni tasteri za otvaranje vrata su skinuti sa Renaulta PR 180.  U glavnom za linije tipa RAjlovca, Hrasnice, Osjeka pa i Hadžića može bez problema...

Ovo preko 50 km/h bojim se da baš i ne  Roll Eyes. Do 60 ga voze obojica uglavnom, a navečer letećeg vozača zna ponijet osjećaj pa ode preko 60, al onda počne jeka i škripa. Kad ga je vozač sa 820 navečer vozio to "vrišti" drinskom...

Znam da je 460 malo radio 28 i 465 na 30, 467 je znao držat 30 čitavu sedmicu, za ostalo ne znam....
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #370 on: June 24, 2012, 12:04:14 »

Jesu li SG312 imali izleta na 21, 22, i 33 otkad je rekonstrukcija pruge?

ma nisu nebi mogli uz Kobilju glavu ni metra...
Logged
zanimljivo
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 248



« Reply #371 on: June 24, 2012, 18:25:02 »

43-463 (15min kretao sa terminala nije mogao da se pomjeri s mjesta )
27-422,469
27a-846
32-668
33-411,crni ik-201 Cheesy
30-467
49-836
28-408,412 ( koji je prokuhao )
46-neki sl222/ jedna tura 413
Logged
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #372 on: June 24, 2012, 18:40:33 »

Gdje je taj Ikar 413 poslije prve ture otišao i zašto je sl222 kasnio Huh?

* zabranjeno citiranje zadnje poruke
« Last Edit: June 24, 2012, 18:43:14 by The_Dubster » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #373 on: June 24, 2012, 19:23:24 »

NEDJELJA

Linija 31 - 826
Linija 31e - Prva smjena 410, 416, a mislim da je kasnije vozio 415
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #374 on: June 24, 2012, 20:42:09 »

Jel MAN Lion's Classic g.br. 850 po obicaju nedjeljom vozi za Vogoscu 21 ili je ovo nesto izvanredno ? Mislim odakle solo vozila na 21 ?
Logged

Pages: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.037 seconds with 22 queries.