Kada je Mercedes u 1991 predstavio novu O 404, ova serija bi trebao uključivati ne samo super high-decker i dvokrilac. Mercedes bi tako iu segmentu double-decker autobusa ponuditi svojim korisnicima odgovarajuće vozilo. Činilo se tako u prvi brošurama crteži pokazuju kako novi double-decker. Tu je autobus još nije završen u to vrijeme. Samo za IAA 1992, Mercedes svoj prvi double-decker. Bio je izgrađen od strane tvrtke Drögm
Samo za IAA 1992, Mercedes svoj prvi double-decker. Bio je izgrađen od strane tvrtke Drögmöller u Heilbronn. To bi trebalo izgraditi i drugi modeli, jer vlastitom proizvodnjom linija nije izvorno namijenjen za Mercedes. Kao cilj je imao sam set za prvu punu godinu proizvodnje iznos od 30 do 40 autobusa.
Iz mjerenja prije susreo biplanes od drugih proizvođača. S dužinom od 11 995 mm, širine 2.500 mm i visinu od 4.000 mm, zakon također omogućuje bio iscrpljen. Autobus je vozio V-8 motora, tip OM 442 LA s 370 kW (503 KS) i 14.600 ccm. Kada brzina je instaliran Mercedes GO 4/210-8 / 11,8 osam-stupanjski mjenjač s EPS
Autobus bi trebao biti ponuđena u raznim kategorijama zvijezde. To je bio započeo u 2-zvjezdice kategorije sa 81 sjedećih mjesta i nema WC i kuhinja. Najviše kategorije je tada bio 4-zvjezdice kategorije, s 64 sjedećih mjesta, wc na istoku, i velike kuhinje na gornjoj palubi. Za sve informacije sjedala mora biti dodan u vozačevo sjedalo i jedno mjesto za vodiča.
Ali to je drugačije. Prvo, ko-raskinuo s Drögmöller. Heilbronner nisu mogli ili htjeli graditi double-decker. Sada, Mercedes otišao tražiti drugi coachbuilder za izgradnju, O 404 DD treba. Ali oni nisu našli jednog koji je bio spreman poduzeti ovo djelo. Tako je odlučeno da se Mercedes, napustiti projekt. No, ono što je postao jedan-off?
S novom O 404 kao nasljednik legendarnog trenera O 303 za prvi put sveobuhvatan raspon s četiri različite visine je planirano. Dokazano Mercedes-Benz asortiman je proširen sa super visokim-decker i double-decker, jer na tržištu u to vrijeme uživao obje vrste značajne prihvaćanja.
Budući da je dugo udaljenost autobusnog u tim dimenzijama na Mercedes-Benz nikada nije bilo, netko ima vremena, ne samo dati u Mannheimu, ali i autobusnog uredu u Hannoveru puno problema: Za članku sam jednom napisao za časopis lastauto omnibusa neka su zaposlenici bi u Hannoveru posebno marku, tako da DD O 404 za foto pucati nije morao povući s crvenim tablicama. I Petar je popustio i poslao ned Novi double-decker činilo Prisojne puta predstoji.
O 404 DD pogon isključivo za nekoliko sati u Hannoveru biti dopušteno, koja je nekada bila vrlo poseban događaj za mene, jer je dvokrilac bio poznat, nikada u seriji, iako su svi sudionici bili su toliko ponosni na tom autobusu. Izgrađen automobil, kao i vozila koja kupac treba kupiti bilo. Drögmöller tvrtka u Heilbronnu Drögmöller, poznat po kvalitetnom završnom obradom je 1994 u prvoj godini proizvodnje graditi 30-40 vozila. To je double-decker, zahtjevi postavljeni na njega će morati ispuniti, već je bila očigledna na prvom vozilu, koji je bio završen na vrijeme za IAA čak stvarno ruci. Izvana, O 404 imali samostalnu, elegantan dodir, ali je još uvijek nepogrešivo član 404-O obitelji. To je moguće kroz raznolikom rubu, koji je prešao dosljedno na svim varijanti modela. Prednji kraj je bio obilježen iznutra sastavljenom u okvira branika čelika, elipsoidnih i ripped pokazatelja. Naznačen time, da je strana kontura je spuštena u prednjem području vizualno, tu je dodatni zamah.
Vožnje položaj bio ne razlikuje od ostatka 404-O obitelji. Svi prekidači i komande bili sjajan, jasno sažeti u dvije skupine i uređen poput kokpita. Samo ogledalo položaj Osjećao sam se na vrijeme da ne bude optimalna, jer su montirane prilično niska. Tako je faza na probne vožnje nema problema, ali to bi za prolaznike da dođu u neposrednoj blizini autobusa, može biti bolno ponekad. Hvale početak 90-ih godina bio sklonište za video kazeta, kao i kasetama pohranjene na sigurnom i skočio na dodir. To je - gotovo dvadeset godina - umjetnost! Pri vožnji u rikverc, vozač je korištenjem monitora, što je inače gornja paluba, pristupiti vizualnu pomoć dostupnu koje je pokazalo područje iza autobusa.
Dvokrilac je opremljen s Mercedes-Benz osam stupnjeva prijenosa (tipa GO 4/210-8/11,
, koji je pomaknut prema standardnim EPS. Opreme potrebne kratak period upoznavanja, ako niste potaknulo O 404 sa standardnim šesterostupanjskim mjenjačem. Zatim možete uživati u svim pogodnostima EPS kao vozača. Za sigurnost osigurana svestrani disk kočnice. Izvor napajanja kupaca između OM 442 LA imao sa 320 kW (435 KS) ili 370 kW (503 možete birati KS). Motor kapacitet je 14 600 kubičnih centimetara, 128 cilindra i klipa moždani udar milimetara 142. Maksimalni okretni moment dosegao 600 rpm 1800 Nm ili 2020 Nm pri 1 000-1.
Udobnost i velikodušan prostor dostupan u tom trenutku bili su za putnika u vozilu veličine je stvar prestiža. Ovo je objavljena opet tek nakon pozitivnog iskustvo travel, programeri su bili visoko na listi zadatak da se izvodi. Unutar uspio kombinaciju dizajna i funkcionalnosti, cijela lijeva ugodan i pozitivan dojam. Zanimljivo je bilo i za novi double-decker kuhinje dizajna: područja obrade i pohranjivanja su okrenuti jedni prema drugima. Hladnjak nije bio, kao i obično, otvorio vrata. On je odrastao kao ladice i ponudio dvije razine s puno prostora za pohranu. Overlying jedinica mogla biti kao i prtljaga zaliske otvoriti na sjedalima. U kuhinji, sve što je potrebno do mikrovalnoj je instaliran, tako da stjuardesa uz siguran i imao potpuno opremljenu stanicu.
Kuhinja je isporučena, ali samo na 4-star verziji. Na donjoj palubi su tada 16 1 1 sjedala, gornja paluba 48. Sjedala ergonomski su dizajnirana u vrijeme najnoviji ergonomski, a dijelom kao grupa sa stolom nasuprot jedni druge. U suradnji s površine grijanje optimalno putovanje utjeha bila ponuđena. Kada su vanjski gabariti nisu bili varanje, kao i tada se moglo čuti s vremena na vrijeme kroz vinove loze. Štedi prostor rezervnog kotača sagrađena i stajao samo malo u tranziciji u donjoj palubi.
Čak s ovog vozila od početne serije je obrađen sve čisto i uredno. Ipak, nije bilo kritika: Tijekom probne vožnje, u neposrednoj blizini su vožnje položaj da se čuje u vjetar vrata području buke. Također, na gornjoj palubi u prvom redu pojavio blagi buku, tako da to ne može biti leži sama u bolestan-dolikuje vozačevih vrata. Kako Drögmöller imao vremena, ali već je najavio planove za vrpcu Fronscheibe opet.
Odstupajući iz teksta Mercedes-Benz je planirao nekoliko razine opreme: 4 zvjezdice s toaletom na donjoj palubi i malom kuhinjom i 2-star inačici bez WC i kuhinju, a zatim 22 1 1 sjedala u donjoj palubi i 59 na gornjoj palubi. Naravno, tu je i popis mogućih opcija na raspolaganju, počevši sa raznim dodacima audiovizualnih do telefona i faksa.
Uspon na gornjoj palubi dvokatni autobus vrlo velikodušan. U sunca, WC uveden koja je identična s onima druge O 404. Nasuprot, pored vrata centra ulazu, tamo je ormar, koji je započeo čak mokre kišobrane lako. U zrakoplov-prtljaga stalci u gornjoj palubi sa svojim zakrivljenosti dovelo do činjenice da je unutrašnjost izgledala vizualno veći nego što je zapravo bio. U kombinaciji s novim stilom, koji zrači jednostavnost, tako da je vrlo ugodan osjećaj prostora je stvorio.
Kapacitet prtljažnika je određeno Mercedes-Benz s najviše deset kubičnih metara. Tu je mnoštvo preklopa, a vrata za utovar izvana. Nadalje, moguće je doći do prtljažnika na donjoj palubi, a kroz vrata koja je između kuhinje i stepeništa na gornjoj palubi instaliran. Evo jedan će imati Drögmöller dostavljenim na zahtjev krevet za vozača.
Stražnji je također funkcionalna i činjenično dvokrilac kao bočni zidovi su dizajnirani veliku površinu, tako da nije bilo problema sa slikom i natpisom. Potencijalni kupci su imali prigodu za tzv BUS-susreta, u kojima je Mercedes-Benz, itd. je dvokrilac 1992 zemlje, već predstavljeni konkretni ideje o tome kako imaju dizajn autobusom s kućnim bojama i tekstove o odgovarajućem mjestu može napraviti. Među zainteresiranim stranama u to vrijeme prodajna cijena od 750 000 Marka trguje. Takva cijena bi bila među mnogim zanimljivim detaljima dvokatni autobus iz Mannheima ili Heilbronn osigurao čvrstu bazu klijenata
Za kupnju prototip koji nikada nije otišao u serijsku proizvodnju nije bilo lako, kao junior od autobusnog operatorima Miller obitelji Riedstadt u Frankfurtu moći prijaviti. Ručno jedinstvena prilika posjetiti nekoliko europskih sajmova i in-house događaja, kao valjanje ambasador za O-404 serije prije nego što je učinio svoj posao - barem za Mercedes-Benz. Opetovano je govorio Müller Junior prije iz njegovog ili njezinog Mercedes-Benz autobusnog prodavatelja, ali i Petar Trautmann su im ruke vezane. Kada pogledate u 1994 u Mannheimu, Njemačka odlučila napustiti projekt zbog double-decker razvoja tržišta, kuća mogao biti prodan demonstraciju. Osim Miller obitelji, bilo je i drugih zainteresiranih strana, koji je bio svjestan kako je atraktivna kao može biti jedan komad. No, Mercedes-Benz htjeli isporučiti jedinstvena samo određenim uvjetima. Novi vlasnik ne smije približiti jer bilo labav vijak ovlaštena radionica i jamstvene zahtjeve potražnje. Dugogodišnje vjernika u Mannheimu autobusom i vlastitoj radionici su onda presudno da Omnibusbetrieb Fritz Müller kraj lipnja 1994 O 404 DD primili. Nakon što su suze radosnice i detaljni brifing po radu vozač autobusa morao zaraditi svoj kruh po istoj putovanja i biranje. Godinu dana kasnije, dvokrilac je obuhvaćeno više od 80 000 km bez problema i nedostataka.
Muller pridružio dvokrilac Sippel, nakon uporabe u Sippel je prodan u 2002 u Republici Bosni i Hercegovini. On ima gotovo desetljeće Euro Tours u Bihaću u uporabi, jer iduće godine slavi njegov 20. od O 404 DD Rođendan. Mirza Kurtović od Euro Tours je bio u kontaktu is ponosom izvijestio da autobus svaki dan, i bez problema vjerojatno i dalje biti na putu u jubilarnoj godini 2012. Možda on je u potrazi za njegov 20. yea Rođendan s braćom jednom protekle da su sada već u Mercedes-Benz muzeju u Stuttgartu.
Rüdiger Schreiber
Mercedes-Benz O 404 DD kreće od 2002 u Bosni i Hercegovini u euro ET Tours Bihaću
a tvrtka je još uvijek tamo u 2011 putu.
Svatko tko ima dodatne informacije, priče ili sugestije za O 404 DD,
Kliknite i Podijelite! HVALA
Tijelo: unitarna gradnja, d / š / v 11 995/2 500/4 000 mm, trag prednji / stražnji 2010/1828 mm, međuosovinski razmak 5600 plus 1 300 mm, Prevjes sprijeda / straga 2495/2 600 mm, početna visina 350 milimetara, prtljaga kapaciteta 10 kubičnih metara
Motor / Mjenjač / osovine: OM 442 LA 128 kW/435 KS uz 320 ili 370 kW/503 KS na svaki od 2 100 okretaja u minuti, maksimalni okretni moment od 1 800/2020 Nm 1000-1 600 okretaja u minuti, rodila / moždani udar / 142 mm, 14 600 kubičnih centimetara, zapremnine Mercedes-Benz osam-stupanjski mjenjač s EPS, ocjenama 11,8 / 7,9 / 5,6 / 4,2 / 2,8 / 1,9 / 1,3 / 1,0, prednjim - i prateći osovina s nezavisnim ovjesom, disk kočnice cijele, Voith retarder, ABS, kontrola proklizavanja i elektronsku gasa EMR standarda
Sjedala i oprema: 4 zvjezdice dizajn s kuhinjom i kupaonicom na donjoj palubi 16 1 1 i 48 mjesta u gornjoj palubi, u dvije zvjezdice verziji ispod 22 1 1 i iznad 59 sjedećih mjesta.
Cijena: od 750 000 DM 1992
© Tekst :: Rüdiger Schreiber
© Slike:
Mercedes-Benz (tehničko crtanje i dizajn skica), Alexander Kremer (Sippel fotografija (2)),
Mirza Kurtović / Petar (Euro-Foto Tours (7)), Rüdiger Schreiber ("Autobus sastanak" O (404 DD-21 fotografija))
Hvala za potporu ...
... Bernd Engleski (autobus Sippel GmbH), Mirza Kurtović / Petar (Euro Tours), Pavao Senghas (Mercedes-Benz)
Petar Trautmann (Mercedes-Benz), Autobusni popravak Fritz Müller i Euro Tours Bihać.
Provjerite web stranicu za Mercedes-Benz
Provjerite Mercedes-Benz muzej