Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #60 on: April 01, 2012, 23:47:39 » |
|
Onaj veliki Higer što liči na Citylinera mi se ne sviđa a i momci pišu da je strašno neudobnan. Ali mali je pun pogodak i nije čudo što je sve češći na ulicama BiH a evo počinje se voziti i po Srbiji. Pa, bez pretjerivanja, taj auto je bar 5 puta udobniji od jednog MAN-a Coach-a . Naravno, trenutno nije ni do koljena kvalitetu jednog MAN-a ali za putnika je puno bolji. Eto, i jedan velikan kao što je Globtour je kupio tri komada. Valjda to govori da nije baš za baciti. Ova Scania je extra vozilo, čak sam čuo od jednog vozača da je jedna manja privatna firma bacila oko na nju pa možda uskoro budemo imali prvu Scaniu Touring na našim cestama. A ne bih je baš svrstao u Kineske autobuse, tu više ima Scanie nego Higera, što potvrđuje i cijena koja je drastično veća od ''običnog'' Higera Neslužbeno, ja sam čuo da će koštati negdje i do 250 000 eura? Nek me neko ispravi ako zna tačan podatak.
|
|
« Last Edit: April 01, 2012, 23:53:28 by Mustafa YJM »
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
Pex
Putnik
Offline
Posts: 162
|
|
« Reply #61 on: April 02, 2012, 00:12:20 » |
|
. A ne bih je baš svrstao u Kineske autobuse, tu više ima Scanie nego Higera, što potvrđuje i cijena koja je drastično veća od ''običnog'' Higera Neslužbeno, ja sam čuo da će koštati negdje i do 250 000 eura? Nek me neko ispravi ako zna tačan podatak. Kompletna karoserija i dizajn je Kineski, kao i unutrasnjost, galerije, sedista i istrument tabla (osim volana i dela gde stoji obrtomer kazaljka i brzinomer to je od Scanie, kao i sasija i motor)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
doBUS
VIP Član
Vodič puta
Offline
Posts: 1.517
|
|
« Reply #62 on: April 02, 2012, 00:27:08 » |
|
Koja je cijena ovog busa ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #63 on: April 02, 2012, 13:47:11 » |
|
...a meni je šasija, motor, mehanika važnija od karoserije. A cijena će sigurno biti mnogo veća nego za obični Higer.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
Aky
Pješak
Offline
Posts: 44
|
|
« Reply #64 on: April 05, 2012, 16:07:50 » |
|
Ok dobar motor šasija i podvozije sve 5 ali karoserija kineska to mi nije za 5 . A kakvo je to mjerilo kvalite što je Globtour kupio tri bez motora i mijenjača šta je Globtour neka extra firma.U kineza zaboravi kvalitet povoljnija cijena i ide a poslje sam bog zna.Nije mi jasno što ste vi u BIH zaluđeni i fascinirani kinezima što to oni nude a drugi nisu osim manje cijene.Kod nas se kaže ko neplati kurvu plati doktora.Globtour će ugradit u svoje Volvo motore tako se priča
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #65 on: April 05, 2012, 16:37:38 » |
|
Uz dužno poštovanje, ti si isuviše subjektivan, ''kinezomrzac'....
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
EM4
Pješak
Offline
Posts: 42
|
|
« Reply #66 on: April 05, 2012, 17:36:18 » |
|
Ova Scania Touring solidno izgleda,tu prvenstveno mislim na vanjski dizajn vozila iako se vidi da je proizveden u kini.ali kvaliteta zavšne obrade u unutrašnjosti je očajna,ova jeftina plastika koja na novom busu izgleda ko da je korištena nekoliko godina,bolju kvalitetu imaju neke plastične igračke nego ovaj bus.što se ostalog tiče nije toliko loš negdje sam pročitao da mu je motor preglasan,scanijin Opticruse mjenjač treba više vremena za prebacivanje brzine i pomalo je spor.u unutrašnjosti osim loše obrade, problem su i previsoka sjedala pa spriječavaju pogled putniku prema naprijed,i zamislite wc je smješten uz samu kuhinju to im i nije baš dobra ideja ali to se da sve izmjeniti i poboljšati.Što se vozačkog prostora tiče kažu da ga je ugodno voziti ali i tu ima primjedbi tipa da vozač smješten prenisko što rezultira lošom preglednošću na zrcalima. Na kraju moje je mišljenje da se moglo postići mnogo bolje s obziro na jeftinu kinesku cijenu rada i djelova.i cijena mu nije toliko niska npr. troosovinac(13.7m) košta otprilike 235.000 eura +pdv dodaš još desetak tisuća eura i možeš kupit dvoosovinca(12m) od nekog malo boljeg europskog proizvođača tip Irizar,VDL futura,volva 9500,Vision C13......neznam je nema sreće s tim kinezima sve što kupim made in china ode za nekoliko dana ili daj bože da izdrži nekoliko mjeseci uostalom ako je cijena i kvaliteta u pitanju ja više preferiram turske prozvođače
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Saško
Kondukter
Offline
Posts: 551
|
|
« Reply #67 on: April 06, 2012, 10:26:10 » |
|
Ova Scania Touring solidno izgleda,tu prvenstveno mislim na vanjski dizajn vozila iako se vidi da je proizveden u kini.ali kvaliteta zavšne obrade u unutrašnjosti je očajna,ova jeftina plastika koja na novom busu izgleda ko da je korištena nekoliko godina,bolju kvalitetu imaju neke plastične igračke nego ovaj bus.što se ostalog tiče nije toliko loš negdje sam pročitao da mu je motor preglasan,scanijin Opticruse mjenjač treba više vremena za prebacivanje brzine i pomalo je spor.u unutrašnjosti osim loše obrade, problem su i previsoka sjedala pa spriječavaju pogled putniku prema naprijed,i zamislite wc je smješten uz samu kuhinju to im i nije baš dobra ideja ali to se da sve izmjeniti i poboljšati.Što se vozačkog prostora tiče kažu da ga je ugodno voziti ali i tu ima primjedbi tipa da vozač smješten prenisko što rezultira lošom preglednošću na zrcalima. Na kraju moje je mišljenje da se moglo postići mnogo bolje s obziro na jeftinu kinesku cijenu rada i djelova.i cijena mu nije toliko niska npr. troosovinac(13.7m) košta otprilike 235.000 eura +pdv dodaš još desetak tisuća eura i možeš kupit dvoosovinca(12m) od nekog malo boljeg europskog proizvođača tip Irizar,VDL futura,volva 9500,Vision C13......neznam je nema sreće s tim kinezima sve što kupim made in china ode za nekoliko dana ili daj bože da izdrži nekoliko mjeseci uostalom ako je cijena i kvaliteta u pitanju ja više preferiram turske prozvođače WC je tamo gde treba da bude, kad se uđe na zadnja vrata desno a kuhinja levo isto kao i kod Setre 415 GT - HD ili MB O 350 T, sedišta stoji da su malo tvrda sad visoka bem li ga meni se činila ok, za motor kod novog modela pojma nemam, može da bude trom koliko hoće ali ne može da premaši Cummins koji su na nekoliko autobusa ubacivali iz Niš-ekspresa jer je za MAN dupla cena a svi su zaglibili u krizu duboko nisu više ona vremena kad su se kupovali kvalitetni delovi koji traju po 100 godina. Sad po kući pogledaj bar 60 % aparata (sitnih) ti je made in China, čak i poznate marke se proizvode u Kini zbog jeftine radne snage. Sad kod nas na jugu kineski busevi King Long su se kod Blende iz Pirota dosta dobro pokazali mada iskren da budem ni ja ih nešto ne gotivim zbog pojedinih detalja, ne zato što su kopirani nego jednostavno mi se ne sviđaju, lepše je urađeno i kod našeg Nibusa.
|
|
|
Logged
|
Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
|
|
|
EM4
Pješak
Offline
Posts: 42
|
|
« Reply #68 on: April 06, 2012, 13:08:37 » |
|
Ova Scania Touring solidno izgleda,tu prvenstveno mislim na vanjski dizajn vozila iako se vidi da je proizveden u kini.ali kvaliteta zavšne obrade u unutrašnjosti je očajna,ova jeftina plastika koja na novom busu izgleda ko da je korištena nekoliko godina,bolju kvalitetu imaju neke plastične igračke nego ovaj bus.što se ostalog tiče nije toliko loš negdje sam pročitao da mu je motor preglasan,scanijin Opticruse mjenjač treba više vremena za prebacivanje brzine i pomalo je spor.u unutrašnjosti osim loše obrade, problem su i previsoka sjedala pa spriječavaju pogled putniku prema naprijed,i zamislite wc je smješten uz samu kuhinju to im i nije baš dobra ideja ali to se da sve izmjeniti i poboljšati.Što se vozačkog prostora tiče kažu da ga je ugodno voziti ali i tu ima primjedbi tipa da vozač smješten prenisko što rezultira lošom preglednošću na zrcalima. Na kraju moje je mišljenje da se moglo postići mnogo bolje s obziro na jeftinu kinesku cijenu rada i djelova.i cijena mu nije toliko niska npr. troosovinac(13.7m) košta otprilike 235.000 eura +pdv dodaš još desetak tisuća eura i možeš kupit dvoosovinca(12m) od nekog malo boljeg europskog proizvođača tip Irizar,VDL futura,volva 9500,Vision C13......neznam je nema sreće s tim kinezima sve što kupim made in china ode za nekoliko dana ili daj bože da izdrži nekoliko mjeseci uostalom ako je cijena i kvaliteta u pitanju ja više preferiram turske prozvođače WC je tamo gde treba da bude, kad se uđe na zadnja vrata desno a kuhinja levo isto kao i kod Setre 415 GT - HD ili MB O 350 T, sedišta stoji da su malo tvrda sad visoka bem li ga meni se činila ok, za motor kod novog modela pojma nemam, može da bude trom koliko hoće ali ne može da premaši Cummins koji su na nekoliko autobusa ubacivali iz Niš-ekspresa jer je za MAN dupla cena a svi su zaglibili u krizu duboko nisu više ona vremena kad su se kupovali kvalitetni delovi koji traju po 100 godina. Sad po kući pogledaj bar 60 % aparata (sitnih) ti je made in China, čak i poznate marke se proizvode u Kini zbog jeftine radne snage. Sad kod nas na jugu kineski busevi King Long su se kod Blende iz Pirota dosta dobro pokazali mada iskren da budem ni ja ih nešto ne gotivim zbog pojedinih detalja, ne zato što su kopirani nego jednostavno mi se ne sviđaju, lepše je urađeno i kod našeg Nibusa. Ove primjedbe nisam ja uočio nego novinari koji se bave ovo tematikom koji su ga testirali na COACH EURO TEST 2011,a oni se valjda bolje razumiju nego mi,barem bi trebali.Bilo je više buseva pa su pravili razne testove iznosili dobre i loše stvar.Stvarno pohvalno ako su ispravili te neke nedostatke koje sam nabrojao u prehodnom postu!ali činjenica je da je završna obrada loša u odnosu na europljane!ali nisu kinezi glupi napredovat će oni sa vremenom,a onda ko zna gdje će im biti kraj.........i da nek PRESTANU KOPIRAT OSTALE EU PROIZVOĐAČE,to im stvarno netreba! ! !
|
|
« Last Edit: April 06, 2012, 13:12:55 by EM4 »
|
Logged
|
|
|
|
Aky
Pješak
Offline
Posts: 44
|
|
« Reply #69 on: April 06, 2012, 15:16:01 » |
|
Nibus je televizija u boji za Kineze.Ja znam za situacuju kad se novi king morao dodatno zaštitit antikorozivnom masom cili ispod jer je to tvornički bilo loše napravljeno nemam neko uvjerenje u njihovu sigurnost i kvalitetu.Jednom sam prilikom gledao testove Njemačkog ADAC koji su testirali sigurnost osobnih automobila proizvedenim u Kini čista katastrofa.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Saško
Kondukter
Offline
Posts: 551
|
|
« Reply #70 on: April 06, 2012, 20:05:45 » |
|
Nibus je televizija u boji za Kineze.Ja znam za situacuju kad se novi king morao dodatno zaštitit antikorozivnom masom cili ispod jer je to tvornički bilo loše Eh pa ne bih sad da hvalim Nibus jer radim u Niš-ekspresu ali i mora da bude televizija u boji kad Nemački institut daje sertifikat T 100. Što se korozije tiče mislim ali nisam 100% siguran da se od 2003 eventualno 2005 šasija za Nibus štiti cink spot tehikom (rešetka=šasija se potapa u boju i posle kad se navare ostali delovi na varovima se ručno farba (a pre do 2003 se to nije radilo pa je dosta vozila otišlo pod nož zbog korozije). Estetski nema kopiranja sem detalja kao npr. Isuzu štopovi, T 100 retrovizori i slično jer se to nalazi slobodno u prodaji.
|
|
|
Logged
|
Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
|
|
|
Aky
Pješak
Offline
Posts: 44
|
|
« Reply #71 on: April 06, 2012, 21:08:51 » |
|
Mogu ti reć da sam u početku bio malo sumljičav prema nibus-u ali kad sam se malo informirao sad mi je sjeo.Što se tiče dijelova dosta proizvođača koristi iste proizvođače retrovizora, štopova npr hellu i to je ok.Ali dizajn je izvorni i nikomu sličan i to poštivam što kod kineza nije tako od svakog po malo i eto busa.Ja bi osobno prije kupio nibus nego kineza iako u kod nas u Hrvatskoj nema niti jedan ako treba i veći remont tvornica nije daleko.Neznam kakva mu je cijena u odnosu na kineze.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #72 on: April 06, 2012, 22:15:24 » |
|
E tu su Turci u prednosti, jer imaju svoje brendove koji ne kopiraju nikog, bar ne ofirno ko Kinezi...
|
|
« Last Edit: October 25, 2014, 23:23:37 by makljen1123 »
|
Logged
|
|
|
|
Saško
Kondukter
Offline
Posts: 551
|
|
« Reply #73 on: April 06, 2012, 23:16:39 » |
|
Mogu ti reć da sam u početku bio malo sumljičav prema nibus-u ali kad sam se malo informirao sad mi je sjeo.Što se tiče dijelova dosta proizvođača koristi iste proizvođače retrovizora, štopova npr hellu i to je ok.Ali dizajn je izvorni i nikomu sličan i to poštivam što kod kineza nije tako od svakog po malo i eto busa.Ja bi osobno prije kupio nibus nego kineza iako u kod nas u Hrvatskoj nema niti jedan ako treba i veći remont tvornica nije daleko.Neznam kakva mu je cijena u odnosu na kineze.
Ima nekih detalja koji su pozajmljeni od evropskih marki (prozori, do pre 2 god. maska slična kao kod Irizar-a).Cena zavisi od opreme, troosovinac 150.000 do 200.000 € zavisno od opreme, da li ima MAN ili Cummins mehaniku u td, dvoosovinac je nešto jeftiniji a skuterče, midibus oko 80.000 € sa Pilot sedištima, Temsa galerijom i još šta kupac traži od opreme, pre 5 godina je Bečej prevoz uzeo N 400.31 isti kao naši 398, 399, 400 samo sa jednodelnom šajbnom ali štedeli su pare pa tražili MB od 340 KS umesto MAN-a od 380 + 50 KS pa se sad kaju jer je malo slab na uzbrdici (visok bus a stara Mečka) ali to ti je kad se štedi kinta. Ovako od njih čujem samo pohvale za taj bus, ali ipak ovde su u pitanju kinezi. Šta znam ja lično sam malo skeptičan prema kinezima, ni kineska kola mi nešto nisu full ali oni su poznati po tome što sve iskopiraju naprave npr. plagijat Tourliner-a.
|
|
|
Logged
|
Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #74 on: April 07, 2012, 07:52:46 » |
|
Zar vi stvarno mislite da vlasnike zanima to što je bus plagijat nekog evropljanina? Obični putnik će prije ući u (relativno) boljeg kineza nego u (uz dužno poštovanje) jednog Nibusa koji izgleda stariji bar 10 godina nego što je. I estetika igra važniju ulogu kod putnika..
|
|
« Last Edit: April 07, 2012, 07:57:25 by Mustafa YJM »
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
|