VT10
Putnik
Offline
Posts: 216
|
|
« Reply #135 on: October 10, 2012, 22:17:51 » |
|
Nevjerujem da je to 95.Maksimalno 91-92 godina. Stopke su standardne mercedesove za teretna vozila, sredinom i krajem 90-ih. One dimenzijom tačno poklapaju otvore standardnih starih Sanosovih (Fapovih i Tamovih) stop lampi i lako se ugrade.
|
|
|
Logged
|
VT10 BUS-pozdrav
|
|
|
Saško
Kondukter
Offline
Posts: 551
|
|
« Reply #136 on: October 10, 2012, 22:34:38 » |
|
Noviji je bate cale je vozio u ekspresu negde 98-me 315-cu 91-god. ali ima sitnih razlika koje u glavnom niko ne zagleda kao npr. vesanje boksa kod ovoga se otvaraju kao kod novijih buseva, a do 91/92 su se radili sa starim lasta vesanjem i brave su imali malo zeznuto bese za torbe cale je gubio torbe, a pre do 87/88-me pa i 89-te bili boksevi na cetvrtku i malo drugaciji raspored. U svakom slucaju to su kola da se pamte, mnoge nove ima da nadzive jer su jaki.
|
|
|
Logged
|
Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
|
|
|
VT10
Putnik
Offline
Posts: 216
|
|
« Reply #137 on: October 11, 2012, 13:51:41 » |
|
Jesu buraz za pamćenje. Ja je povremeno još vozim, i bolja je od mnogo mlađih od sebe,''LAĐA''.Ima na njima još varijanti otvaranja vrata boksova osim ovih pomenutih.
|
|
« Last Edit: October 11, 2012, 13:54:48 by VT10 »
|
Logged
|
VT10 BUS-pozdrav
|
|
|
damir fido
VIP Član
Vodič puta
Offline
Posts: 2.350
|
|
« Reply #138 on: October 14, 2012, 12:09:33 » |
|
S 415 AD prevoz Srebrenica.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Semir
|
|
« Reply #139 on: November 10, 2012, 13:38:03 » |
|
Sanos S7 , Hankom Tours , Kalesija
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir fido
VIP Član
Vodič puta
Offline
Posts: 2.350
|
|
« Reply #140 on: November 23, 2012, 00:08:20 » |
|
Takodje Hankom Turs Kalesija. Dva od tri Sanosa 315. koliko imaju.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Saško
Kondukter
Offline
Posts: 551
|
|
« Reply #141 on: November 29, 2012, 01:29:06 » |
|
E uspomene puste i prijatna putovanja sa ovim autobusima dok su krasili flotu Nis ekspresa danas samo lepe uspomene i kilometri iza njih. Cini mi se 2 razlicita busa na slici, jedan sa krovnom klimom drugi sa klimom u boksu.
|
|
|
Logged
|
Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
|
|
|
damir fido
VIP Član
Vodič puta
Offline
Posts: 2.350
|
|
« Reply #142 on: December 11, 2012, 00:21:19 » |
|
Sanos 5 nekad davno od Termoelektrane Tuzla.Slike su preuzete sa fb stranice "Tuzla povratak u proslost" od autora Aleksandar Remetić ciji otac je i bio vozac u termoelektrani. Prica se da "Nit je išao nit kočio" al ipak je vozio i po Evropi radnike po potrebi.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
makljen1123
|
|
« Reply #143 on: January 02, 2013, 01:31:15 » |
|
Samo pratiš bočna stakla, i sve jasno. Razlika u rasporedu zadnjeg bočnog stakla - Mercedes ima jedan veliki, a Sanos dva mala. Razlika u šoferšajbi - Merc ima jednodjelnu, a Sandža dvodjelnu. To su neke razlike koje ljudi gledaju i po tome znaju odrediti proizvođača. Međutim, šta ako bus ima jednodjelnu šoferku a dva bočna stakla?! Ne mogu naći sliku, ali sam vidio bus sa dvodjelnom šoferkom i dva mala zadnja bočna stakla i zakleo bi' se da je "Skopljanac" kad ono stoji oznaka "O 303"! Ljudi, gledajte prednja vrata! Kod Mercedesa uglovi prate stakla na vratima, a kod Sanosa je metal od vrata rogljast, tj. ne prate stakla! Evo Sanos, evo Mercedes, gledajte gornji dio vrata. Koja je razlika, odnosno kako da odredim da li je neki tip S 415 ili S 314 ?
|
|
|
Logged
|
Setra S 417 HDH !!!
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #144 on: January 02, 2013, 11:54:10 » |
|
Također tu je i razlika u staklu na vratima vozača, pa rešetka hladnjaka,...
|
|
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
Saško
Kondukter
Offline
Posts: 551
|
|
« Reply #145 on: January 02, 2013, 14:08:28 » |
|
Ima tu jos mnogo razlika, medju njima je i raspored bokseva, pa kao sto mirza rece resetka hladnjaka, prozor na vozacevim vratima, stop lampe. E sad raspored prozora na kraju 2 mala kod Sanosa a 1 veliki kod Mecke, takođe 2 mala kod niskog Mercedesa mogu da zavaraju u stvari tu je do duzine busa nije standardno 12m pa zato ima 1 ili 2 mala bocna prozora. Sto se enterijera tice sve osim instrument table dosta je drugacije kod Skopljanca.
|
|
|
Logged
|
Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
|
|
|
makljen1123
|
|
« Reply #146 on: January 02, 2013, 22:45:45 » |
|
Evo jedne slike Mercedesa na kojem je šoferka dvodjelna i na kojem su dva mala bočna stakla. Da nema oznake O 303, teško bismo prokuđili da je Merc... Ali zato imamo profesionalce na forumu! Ipak ne znam koja je razlika, odnosno kako da odredim da li je neki tip S 415 ili S 314 ?
|
|
|
Logged
|
Setra S 417 HDH !!!
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #147 on: January 03, 2013, 00:17:05 » |
|
pa pogledaš treću caku u raspoznavanju - vrata, koja kod Mercedesa su zaobljena a kod Sanosa imaju sjekutiće (ako me razumijete )
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir fido
VIP Član
Vodič puta
Offline
Posts: 2.350
|
|
« Reply #148 on: January 03, 2013, 01:25:14 » |
|
Stari modeli 0303 kao na makljenovoj slici su svakako u to vrijeme imali dvodijelne šajbe. A razlika izmedju 415 i 314 je ponajvise u zadnjem dijelu. S314 ima ove mrezaste otvore nazad a naprijed su isti.Arsenal boka je postavio 2 str. prije. http://img828.imageshack.us/img828/7484/bus3.jpg
|
|
|
Logged
|
|
|
|
BIH TOURS
Putnik
Offline
Posts: 478
|
|
« Reply #149 on: January 03, 2013, 21:15:04 » |
|
I još jedna caka, vrata od vozaća, tj. staklo
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|