bhbus.ba
November 24, 2024, 05:21:11 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 318770 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #675 on: April 14, 2012, 15:56:17 »

410 je sinoc imao udes na Dobrinji, mislim da je veca materijalna šteta i da je čak bilo i povreda u vozilo koje je imalo udes sa 410

Vozilo nema onaj srednji dio prednjeg branika, i kompletan zadnji branik, a ostatak busa je neoštećen koliko sam vidio.

Mnogo gore je prošao 460 kojeg je nešto "momački opalilo" od pozada. Mislim da će trebati više dana da se on vrati u saobraćaj.

416 dobio reklamu Jaffa koja mu super stoji.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #676 on: April 14, 2012, 18:09:51 »

410 je sinoc imao udes na Dobrinji, mislim da je veca materijalna šteta i da je čak bilo i povreda u vozilo koje je imalo udes sa 410

Vozilo nema onaj srednji dio prednjeg branika, i kompletan zadnji branik, a ostatak busa je neoštećen koliko sam vidio.

Mnogo gore je prošao 460 kojeg je nešto "momački opalilo" od pozada. Mislim da će trebati više dana da se on vrati u saobraćaj.

416 dobio reklamu Jaffa koja mu super stoji.

prednji dio branik se skida ako se vozilo mora šlepati a zadnji dio branika je uništen. Da je kojim slučajem ispravan i 410 bi danas dobio reklamu. U glavnom sad ćemo sve češće gledati vozila sa reklamama jer ima još dosta vozila koja ce se raditi. Što se tiče 410 mislim da će on brzo u saobraćaj jer sve ono što je uništeno je skinuto i treba samo da se zamijeni.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #677 on: April 14, 2012, 18:18:27 »

I ja sam vidio 416, baš mu je legla reklama, mada jeli bilo nužno da to budu ik 206. Ima ispravnih i sigurnih vozila kao 400,401,403 koji su sigurni i stalno u pokretu, ali vjerovatno je to jer ova 2 rade na 31e... Jel tako?

I još nešto šta je sa 464 jer ga danas nije bilo na 23?
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #678 on: April 14, 2012, 18:40:56 »

zaboravio sam reci ...što se tiče 460 on je juče u Boljakovom u smjeru B imao udes udario ga je kombi teretni i na kombiju je pričinjena veća materijalna šteta i neko je bio povrijeđen
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #679 on: April 14, 2012, 18:42:52 »

I ja sam vidio 416, baš mu je legla reklama, mada jeli bilo nužno da to budu ik 206. Ima ispravnih i sigurnih vozila kao 400,401,403 koji su sigurni i stalno u pokretu, ali vjerovatno je to jer ova 2 rade na 31e... Jel tako?

I još nešto šta je sa 464 jer ga danas nije bilo na 23?


ne znam ko to određuje ali prednost će imati novija vozila i reklame će se često mjenjati. Izgleda je sektor marketinga konačno počeo raditi svoj posao. Reklama na 416 će biti svega dva mjeseca i nakon toga dolazi druga.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #680 on: April 14, 2012, 18:56:40 »

I ja sam vidio 416, baš mu je legla reklama, mada jeli bilo nužno da to budu ik 206. Ima ispravnih i sigurnih vozila kao 400,401,403 koji su sigurni i stalno u pokretu, ali vjerovatno je to jer ova 2 rade na 31e... Jel tako?

I još nešto šta je sa 464 jer ga danas nije bilo na 23?

Ma znao sam ja da će 416 dobiti  reklamu jer je stalno na komercijali. I u vrijeme kad su SL222 dobijali reklame preferisana su vozila koja su bila na komercijali.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #681 on: April 14, 2012, 20:59:21 »

meni se učinilo da je 415, al svejedno mu je EXTRA sjela reklama! Cheesy

drago mi je da ovih dana pišemo samo pozitivne vijesti Cheesy
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #682 on: April 15, 2012, 09:22:44 »

I ja sam vidio 416, baš mu je legla reklama, mada jeli bilo nužno da to budu ik 206. Ima ispravnih i sigurnih vozila kao 400,401,403 koji su sigurni i stalno u pokretu, ali vjerovatno je to jer ova 2 rade na 31e... Jel tako?

I još nešto šta je sa 464 jer ga danas nije bilo na 23?

Ma znao sam ja da će 416 dobiti  reklamu jer je stalno na komercijali. I u vrijeme kad su SL222 dobijali reklame preferisana su vozila koja su bila na komercijali.


tada su dobijala vozila koja su bila u boljem stanju i čija se posada malo angažovala. Npr tada je reklamu trebao dobiti 828, 808 i  829...a dobio je 844 koji nije skoro nikako radio komercijalu...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #683 on: April 15, 2012, 09:46:15 »

Dobro, ta Chipsy je bila na tri busa tako da nije morao 844 raditi komercijalu, ali je uvijek jedan Chipsy bio na komercijali.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #684 on: April 15, 2012, 15:49:14 »

Kako su se pokazale IK-206 u Sarajevu?

Tanko tanko, Prva isporuka 409-413 je možda i najbolja ali ovi poslije 414-419 i 424-427 nisu bajni. Transformers će ti to bolje sa tehničke strane objasniti ali ovako sa putničke mogu reći da su udobni. 410 imao problema sa kardanom, 415 crkao mjenjač, 417 pukao blok motora, 427 crkao mjenjač. 417 je dugo stajao i nije bio pravljen ali evo prošle sedmice su popravljeni 415,417,427 i sad svi ik 206 rade. Kako ih izrabljujemo dobri su. Uglavnom rade 21,22 gdje ima veliki uspon ali rade i na ravničarskim  i na prigradu. Dosta su unutra loše odrađeni pa se može vidjeti da je odvaljeno sjedište od rukohvata, stakla na vratima su većinom popucala....

Da, ali ovo nije Ikarbusovo Huh? Menjač je Voith a motor MAN?

Kako su se pokazale IK-206 u Sarajevu?

sve ono što je Ikarbus sklapao na njima ne valja. Dobar im je motor , dobar je i mjenjač međutim kod ovih naših se 2/3 tih vozila grije. Međutim mislim da je u pitanju nestručno rukovanje odnosno održavanje jer su im u Hidro pumpe sipali ulje koje nije odgovarajuće. U glavnom mislim da su nekvalitetnije odrađeni u odnosu od IK 201. Inače IK 201 su se puno bolje pokazali za sarajevske prilike iz više razloga. Iako imaju slabiji motor (260 KS) imaju jako dobar prenos te "brdski" mjenjač tako da se zna desiti da IK 201 uz Kobilju glavu pun "ko šipak" ide 3 brzinom i "traži" 4. Što se tiče završne obrade i enterijera loš je kod oba modela tako da to ne treba ni komentarisati...

IK-201 je tegljač, zato je i bolji. Kod tegljača su uvek bolje vučne karakteristike i sa slabijim motorima, a i bolji su za uzbrdice kao i u zimskim uslovima, nažalost koncept tegljača se napušta na uštrb niskopodnosti. Taj autobus inače je jako bučan zbog nepostojanja izolacije motora koji se nalazi u sredini, bar je tako u Beogradu.

U Beogradu, jedino Lasta ima IK-206, GSP ih ne kupuje jer nisu niskopodni. Za sada je Lasta jako zadovoljna, zar razliku od Volvo-Neobusa, sa kojima puno problema! Izgleda da više neće kupovati od njih:

Lastin IK-206, autor Daree, Autobus.net


http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?t=381&postdays=0&postorder=asc&start=2265

Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #685 on: April 15, 2012, 16:17:32 »

Da Aleksandre mjenjač je Voith a motor MAN međutim nisu se kvarovi desili zbog nekvalitetnog motora ili mjenjača nego zbog nestručnog rukovanja odnosno održavanja i to sam već ja mislim objasnio nekada i negdje.
Što se tiče tegljača i ostalog lijepo si ti to objasnio nema se tu šta dodati znači slažem se sa svim.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #686 on: April 15, 2012, 16:26:56 »

Kako su se pokazale IK-206 u Sarajevu?

Tanko tanko, Prva isporuka 409-413 je možda i najbolja ali ovi poslije 414-419 i 424-427 nisu bajni. Transformers će ti to bolje sa tehničke strane objasniti ali ovako sa putničke mogu reći da su udobni. 410 imao problema sa kardanom, 415 crkao mjenjač, 417 pukao blok motora, 427 crkao mjenjač. 417 je dugo stajao i nije bio pravljen ali evo prošle sedmice su popravljeni 415,417,427 i sad svi ik 206 rade. Kako ih izrabljujemo dobri su. Uglavnom rade 21,22 gdje ima veliki uspon ali rade i na ravničarskim  i na prigradu. Dosta su unutra loše odrađeni pa se može vidjeti da je odvaljeno sjedište od rukohvata, stakla na vratima su većinom popucala....

Da, ali ovo nije Ikarbusovo Huh? Menjač je Voith a motor MAN?


Ma dobro to. Ali recimo stakla na vratima su popucala što se nije dešavalo kod drugih tipova koje je GRAS-imao. Meni kod Ikarbusa najviše smeta loše riješen zglob, pa se dešavalo da se otkači i kod IK-201 i kod IK-206, a nisam upoznat jeli se to dešavalo kod drugih tipova.

Što se tiče nekih sitnica završne obrade, pa koliko para toliko muzike i meni ne smeta ni buka ni lupanje i sl., ali bitno je da bus bude tehnički dobar i siguran bez obzira na cijenu.

Moje je mišljenje ako Ikarbus hoće da i dalje prodaje svoja vozila GRAS-u neka lijepo pošalju par komada na 3-4 mjeseca pa da se uvjerimo jeli to to i ne samo Ikarbus nego svaki drugi proizvođač osim provjerenog MAN-a
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #687 on: April 15, 2012, 16:33:56 »

Što se tiče zgloba i prikolice zaboravio sam to dodati. NIsu se prikolice otkačile nego su pukli sastavci, šarafi su isto kao presječeni. Što se tiče buke tebi Troler ne smeta buka par minuta međutim ljudi koji to voze ne žele da idu u penziju sa oštećenim sluhom a o dojmu putnika da i ne govorimo. Ipak prevoziš putnike i njihovo mišljenje bi trebalo da se uvažava.
Što se tiče slanja na testove hvala im neka ne šalju. DOvoljno smo se uvjerili u kvalitet a što se tiče cijene ona je bila 175 000 Eura i uopće nije tako mala tako da se ne može reći "Koliko para toliko muzike"...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #688 on: April 15, 2012, 16:40:26 »

A čudno mi je to za cijenu. 175.000€ (finalna oko 205.000€ jeli tako?) Pa niskopodni zglobni (ovi novi Avancity) im koštaju oko 150.000€, po toj logici ovi IK-206 nebi trebali koštati više od 120.000 plafon!

Mora da je neko od GRAS-ovih i Ikarbusovih rukovodilaca nešto stavio u džep
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #689 on: April 15, 2012, 16:43:34 »

A čudno mi je to za cijenu. 175.000€ (finalna oko 205.000€ jeli tako?) Pa niskopodni zglobni (ovi novi Avancity) im koštaju oko 150.000€, po toj logici ovi IK-206 nebi trebali koštati više od 120.000 plafon!

Mora da je neko od GRAS-ovih i Ikarbusovih rukovodilaca nešto stavio u džep

Ukupna cijena vozila sa carinom i porezom iznosila je nepunih 175 000 eura i to je to a kupljeni su preko S Leasinga. AKo ima elemenata krivičnog djela neka se nadležni organi pozabave time.
Logged
Pages: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.043 seconds with 23 queries.