transformers
|
|
« Reply #660 on: April 12, 2012, 10:36:59 » |
|
Kako su se pokazale IK-206 u Sarajevu?
sve ono što je Ikarbus sklapao na njima ne valja. Dobar im je motor , dobar je i mjenjač međutim kod ovih naših se 2/3 tih vozila grije. Međutim mislim da je u pitanju nestručno rukovanje odnosno održavanje jer su im u Hidro pumpe sipali ulje koje nije odgovarajuće. U glavnom mislim da su nekvalitetnije odrađeni u odnosu od IK 201. Inače IK 201 su se puno bolje pokazali za sarajevske prilike iz više razloga. Iako imaju slabiji motor (260 KS) imaju jako dobar prenos te "brdski" mjenjač tako da se zna desiti da IK 201 uz Kobilju glavu pun "ko šipak" ide 3 brzinom i "traži" 4. Što se tiče završne obrade i enterijera loš je kod oba modela tako da to ne treba ni komentarisati...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #661 on: April 12, 2012, 10:40:34 » |
|
Kako su se pokazale IK-206 u Sarajevu?
sve ono što je Ikarbus sklapao na njima ne valja. Dobar im je motor , dobar je i mjenjač međutim kod ovih naših se 2/3 tih vozila grije. Međutim mislim da je u pitanju nestručno rukovanje odnosno održavanje jer su im u Hidro pumpe sipali ulje koje nije odgovarajuće. U glavnom mislim da su nekvalitetnije odrađeni u odnosu od IK 201. Inače IK 201 su se puno bolje pokazali za sarajevske prilike iz više razloga. Iako imaju slabiji motor (260 KS) imaju jako dobar prenos te "brdski" mjenjač tako da se zna desiti da IK 201 uz Kobilju glavu pun "ko šipak" ide 3 brzinom i "traži" 4. Što se tiče završne obrade i enterijera loš je kod oba modela tako da to ne treba ni komentarisati... Kad smo već kod konjskih snaga koji su najjači busevi po tom pitanju. Znam da su solo classici 260 KS a 850 je 280 KS, Koliko su man sl 222 i man sg 312? Ik 206 su ako se ne varam 310, a zglobni classici su
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #662 on: April 12, 2012, 10:59:30 » |
|
Meni lično su ipak dragi, čak su mi draži od zglobnih MAN Lion's Classica.
No way..... Što se mene tiče ovako je: 1. mjesto: Solo classici (853,850) 2. mjesto: Zglobni classici (406) 3. mjesto: ik 206 (416,410) Kod mene je ovako 1. mjesto isto kao u tebe 2. mjesto IK-206, (slično kao kod tebe 410, 416, 418) 3. mjesto zglobni Classici (Vozio sam se samo u 405 i 408 i u oba doživio probleme sa vratima, 410, 416 i 418 su mi kao putniku bolji od dvojice pomenutih)
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #663 on: April 12, 2012, 11:07:06 » |
|
406 je sređen drama... skroz je malo išaran, ja sam se vozio u njemu prije 15-ak dana na 22, skroz malo je išaran i kao da je čišćen bio nedavno tad kada sam se ja vozio. Da se mene pita, a ne pita me se Sredio bih i "napucao i ušminkao" 405,406,407,408 i stavio ih na 31e.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #664 on: April 12, 2012, 11:19:36 » |
|
406 je sređen drama... skroz je malo išaran, ja sam se vozio u njemu prije 15-ak dana na 22, skroz malo je išaran i kao da je čišćen bio nedavno tad kada sam se ja vozio. Da se mene pita, a ne pita me se Sredio bih i "napucao i ušminkao" 405,406,407,408 i stavio ih na 31e. Ma ja nebi sklanjao 410 i 416 sa komercijale, a nebi ni 408 stavljao na komercijalu, a bilo bi dosadno da su sva 4 busa na komercijali istog tipa. Kad su 2010 radila 4 Ikarbusa ja sam priželjkivao da ubace jednog MAN-a i eto ubacili su 405 čim su ga osposobili (ležao je 2-3 mjeseca).
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #665 on: April 12, 2012, 11:33:53 » |
|
I to što kažeš šteta je 410 i 416, slažem se
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #666 on: April 12, 2012, 11:41:12 » |
|
Kako su se pokazale IK-206 u Sarajevu?
sve ono što je Ikarbus sklapao na njima ne valja. Dobar im je motor , dobar je i mjenjač međutim kod ovih naših se 2/3 tih vozila grije. Međutim mislim da je u pitanju nestručno rukovanje odnosno održavanje jer su im u Hidro pumpe sipali ulje koje nije odgovarajuće. U glavnom mislim da su nekvalitetnije odrađeni u odnosu od IK 201. Inače IK 201 su se puno bolje pokazali za sarajevske prilike iz više razloga. Iako imaju slabiji motor (260 KS) imaju jako dobar prenos te "brdski" mjenjač tako da se zna desiti da IK 201 uz Kobilju glavu pun "ko šipak" ide 3 brzinom i "traži" 4. Što se tiče završne obrade i enterijera loš je kod oba modela tako da to ne treba ni komentarisati... Kad smo već kod konjskih snaga koji su najjači busevi po tom pitanju. Znam da su solo classici 260 KS a 850 je 280 KS, Koliko su man sl 222 i man sg 312? Ik 206 su ako se ne varam 310, a zglobni classici su MAN SL 222 su 220 KS a MAN SG 312 su 310 KS s tim da im motor nije ni sličan motoru kod IK 206 i Lions Classica zglobnih kojima je motor takođe 310 KS. U glavnom motor kod MAN SL i SG su Euro 2 kod Classica Euro3 a kod IK 206 Euro4
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #667 on: April 13, 2012, 08:04:01 » |
|
I imali kakvih finalnih vijesti oko početka radova šina? Ili je sve ono sa najavama radova bilo bacanje prašine u oči?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #668 on: April 13, 2012, 11:13:21 » |
|
I imali kakvih finalnih vijesti oko početka radova šina? Ili je sve ono sa najavama radova bilo bacanje prašine u oči?
Meni reče čovjek iz GRAS-a da bi to moglo u maju. Znači ako ne počne sad počeće iza prvog maja. Možda će razvući još malo da se popravi još koji autobus. (463, eventualno 461, 404, 499... onda bi svi zglobni autobusi bili u funkciji)
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #669 on: April 13, 2012, 11:38:24 » |
|
I imali kakvih finalnih vijesti oko početka radova šina? Ili je sve ono sa najavama radova bilo bacanje prašine u oči?
Meni reče čovjek iz GRAS-a da bi to moglo u maju. Znači ako ne počne sad počeće iza prvog maja. Možda će razvući još malo da se popravi još koji autobus. (463, eventualno 461, 404, 499... onda bi svi zglobni autobusi bili u funkciji) Znači opet ništa, moglo bi se ovo otegnut dok se ne dogodi neka tragedija kao npr. iskakanje tramvaja iz šina prevrtanje tramvaja i slično, tako to kod nas hoda....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #671 on: April 13, 2012, 22:51:44 » |
|
gbr 402 Već prozvan aždaja......
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #672 on: April 13, 2012, 23:47:58 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #673 on: April 14, 2012, 10:00:14 » |
|
410 je sinoc imao udes na Dobrinji, mislim da je veca materijalna šteta i da je čak bilo i povreda u vozilo koje je imalo udes sa 410
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #674 on: April 14, 2012, 11:47:27 » |
|
padneli prva kiša odma udesi se dešavaju :///
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|