bhbus.ba
November 22, 2024, 00:19:55 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 317867 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #645 on: April 10, 2012, 12:54:52 »

Sad je sarajevski nektar Tongue

Ja sam ga vidio malo u garaži i sviđa mi se na prvi pogled. Više bi volio da je u pitanju 851 ili 852 ali ako je Rašid htio reklamu, onda neka mu je Smiley

Inače imao je neko oštećenje nazad na braniku, pa je to zalijepljeno nekom žutom trakom, koja je, na sreću bila skoro iste nijanse kao autobus pa se iz daljine nije primjećivalo.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #646 on: April 10, 2012, 13:00:55 »

Sad je sarajevski nektar Tongue

 Tongue Tongue Tongue


Ja sam ga vidio malo u garaži i sviđa mi se na prvi pogled. Više bi volio da je u pitanju 851 ili 852 ali ako je Rašid htio reklamu, onda neka mu je Smiley

Inače imao je neko oštećenje nazad na braniku, pa je to zalijepljeno nekom žutom trakom, koja je, na sreću bila skoro iste nijanse kao autobus pa se iz daljine nije primjećivalo.

Ma bilo zalijepljeno ulaz-izlaz naljepnicama ali vješto je to neko izrezao da ne bude onih crvenih slova.

Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #647 on: April 10, 2012, 19:25:22 »

854 sasvim dobro izgleda, a vidim da je i 850 dobio prednje ratkape. Napokon lijepih vijesti iz GRASa
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #648 on: April 10, 2012, 19:45:15 »

Sad je sarajevski nektar Tongue

Ja sam ga vidio malo u garaži i sviđa mi se na prvi pogled. Više bi volio da je u pitanju 851 ili 852 ali ako je Rašid htio reklamu, onda neka mu je Smiley

Inače imao je neko oštećenje nazad na braniku, pa je to zalijepljeno nekom žutom trakom, koja je, na sreću bila skoro iste nijanse kao autobus pa se iz daljine nije primjećivalo.
imao je RAšid udes sa trojelbusom kad je bio snijeg, oštećena desna strana i desna štopka, štopku su zamijenili i oštećenje prekitovali ali nisu imali farbe da ofarbaju pa je Rale nalijepio žutu traku u stvari već spominjane naljepnice...
A 850 je dobio prednje ratkape ima 20 dana samo su ofarbane u tamnu boju pa se ne primijete. Bolje bi bilo da su plave ljepše bi se isticale
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #649 on: April 10, 2012, 21:19:19 »

Da je prljaviji možda ne bi kao ogledalo ispao hhhhh






853 je vrh..... Jedna jedina stvar koja mi se ne sviđa je to šo su samo iskružili kocku oko garažnog broja trebalo je prelijepit skroz pa onda ponovo odštampat broj.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #650 on: April 11, 2012, 13:17:07 »

Zna li se kad bi 422 mogao na liniju? Koliko vidim još nema "rege".
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #651 on: April 11, 2012, 21:35:58 »

Zna li se kad bi 422 mogao na liniju? Koliko vidim još nema "rege".

bio danas... imam sliku napravljenu sa jedno 100 metara pa i nije baš dobra... Ja se baš pitao koji li je, a eto sad znam da je 422 u pitanju. Radio standardno 27 Wink
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #652 on: April 11, 2012, 21:40:26 »

Zna li se kad bi 422 mogao na liniju? Koliko vidim još nema "rege".

bio danas... imam sliku napravljenu sa jedno 100 metara pa i nije baš dobra... Ja se baš pitao koji li je, a eto sad znam da je 422 u pitanju. Radio standardno 27 Wink

Oko koliko sati? Oko 12 je još stajao na svom mjestu bez tabli.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #653 on: April 11, 2012, 21:43:41 »

ja sam bio na Burchu od pola 3 do 5 i vidio sam ga par puta da je obletio na 27-ci, pokušao i slikati, ali ipak predaleko sam bio...
Logged


damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #654 on: April 11, 2012, 21:44:03 »

Kocka  je iskruzena  na pomenutom Autobusu radi  toga  da se  bolje   vidi  Garazni broj  , jer je  folija isto  tamna
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #655 on: April 11, 2012, 22:00:52 »

ja sam bio na Burchu od pola 3 do 5 i vidio sam ga par puta da je obletio na 27-ci, pokušao i slikati, ali ipak predaleko sam bio...

Znači čim su mu stavili tablice istog momenta na liniju. Drago mi je.

Nažalost u zadnjih mjesec dana su se razboljeli 803 i 813, ali eto za 10-tak dana su vraćeni 415, 417, 422, 427, 826 i 317. Vjerovatno prave i 463 a vidio sam da polako sastavljaju i 461 ali neznam kad bi on mogao biti gotov jer je bio dosta očerupan.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #656 on: April 11, 2012, 23:00:43 »

Kako su se pokazale IK-206 u Sarajevu?
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #657 on: April 12, 2012, 08:21:38 »

Kako su se pokazale IK-206 u Sarajevu?

Tanko tanko, Prva isporuka 409-413 je možda i najbolja ali ovi poslije 414-419 i 424-427 nisu bajni. Transformers će ti to bolje sa tehničke strane objasniti ali ovako sa putničke mogu reći da su udobni. 410 imao problema sa kardanom, 415 crkao mjenjač, 417 pukao blok motora, 427 crkao mjenjač. 417 je dugo stajao i nije bio pravljen ali evo prošle sedmice su popravljeni 415,417,427 i sad svi ik 206 rade. Kako ih izrabljujemo dobri su. Uglavnom rade 21,22 gdje ima veliki uspon ali rade i na ravničarskim  i na prigradu. Dosta su unutra loše odrađeni pa se može vidjeti da je odvaljeno sjedište od rukohvata, stakla na vratima su većinom popucala....

Ali razlog tomu je pola loša kvaliteta materijala koji su korišteni, a pola "stoka" koja ne zna šta bi radila pa razvaljuje vozila gradskog prijevoza.

U suštini koliko para toliko muzike, ali da ih nismo kupili Bog zna kako bi smo danas funkcionisali. Kao što rekoh za tehničku ispravnost informisati će te @transformers.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #658 on: April 12, 2012, 08:47:28 »

Kako su se pokazale IK-206 u Sarajevu?

Ovo što man 464 kaže, ali možda bolje nego IK-218N kod vas (bar sam stekao takav dojam čitajući autobusi.net forum.).
Mislim da su se u Sarajevu IK-201 bolje pokazali nego IK-206.
Ovi su pravljeni za vrijeme velike krize u Ikarbusu, pa ih je to možda dodatno unazadilo.

Meni lično su ipak dragi, čak su mi draži od zglobnih MAN Lion's Classica.
« Last Edit: April 12, 2012, 08:59:19 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #659 on: April 12, 2012, 10:31:56 »

Meni lično su ipak dragi, čak su mi draži od zglobnih MAN Lion's Classica.

No way.....
Što se mene tiče ovako je:

1. mjesto: Solo classici (853,850)
2. mjesto: Zglobni classici (406)
3. mjesto: ik 206 (416,410)
Logged
Pages: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.04 seconds with 23 queries.