man 464
|
|
« Reply #585 on: March 30, 2012, 09:09:39 » |
|
Kako sam čuo, tramvaji proradili...
Tačno
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #586 on: March 30, 2012, 19:18:32 » |
|
PETAK 59 autobusa 28 minibusa 26 trolejbusa i planirano je 48 tramvaja, ali zbog kvara trenutno rade samo na relaciji Č.vila-Baščaršija.
Vjerovatno idu na zamjenu tramvaja busevi sa linija 23,31,36,21,17b. Kakav ba 36. gdje će 714 sa varenom šasijom na zamjenu tramvaja, pa nije išao ni prošli put kad je bila subota i bio je slobodan od 9 do 12 (subotom 36 radi dvokratno).
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #587 on: March 30, 2012, 19:27:38 » |
|
Sva sreća pa nije potrajalo duže pa nisu morali ići busevi, a da je morao i 714 bi išao na zamjenu mada vjerujum da bi njega negdje drugo poslali. a stavili na zamjenu neki drugi bus.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #588 on: March 30, 2012, 20:28:13 » |
|
68 radilo na dužoj trasi,sada je trasa manja (nema Vogošće) i bilo bi sasvim pristojno pustiti 35 vozila,ali nema,gužve su nesnošljive i čeka se dugo.Da su npr svi Hessovi vozni zajedno sa MAN zglobom i solo vozilima mislim da bi bilo prihvatiljivo do neke mjere. 66 tramvaja je radilo,ali mora se uzeti u obzir snaga motora SATRA III i II koja vuče više struje od K2.Znači manje vozila,a teret na mrežu veći.
U planu je bilo da satre troše manje od čeha ali kao i obično nešto tu ne štima...... (poznata priča) Inače kad smo već kod opterećenja na mrežu ne vodi se računa o tome poslijednjih dana pa su tako stalno uključene skoro sve satre i svi bečki, naprimjer danas je radilo 6 bečkih tramvaja koji vuku puno struje i imaju najjače motore od svih tramvaja 2X150 kW ( tako piše na Grasovoj stranici). Možda je to uzrok stalnih iskakanja mreže? K2 - 4X40 kW KT8D5 - 4X45 kW S2 - 4X68 kW S3 - 4X68 kW Bečki - 2X150 kW Holand - 4X50 kW Ima li neko još nekih nadopuna?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #589 on: March 30, 2012, 20:34:17 » |
|
68 radilo na dužoj trasi,sada je trasa manja (nema Vogošće) i bilo bi sasvim pristojno pustiti 35 vozila,ali nema,gužve su nesnošljive i čeka se dugo.Da su npr svi Hessovi vozni zajedno sa MAN zglobom i solo vozilima mislim da bi bilo prihvatiljivo do neke mjere. 66 tramvaja je radilo,ali mora se uzeti u obzir snaga motora SATRA III i II koja vuče više struje od K2.Znači manje vozila,a teret na mrežu veći.
U planu je bilo da satre troše manje od čeha ali kao i obično nešto tu ne štima...... (poznata priča) Inače kad smo već kod opterećenja na mrežu ne vodi se računa o tome poslijednjih dana pa su tako stalno uključene skoro sve satre i svi bečki, naprimjer danas je radilo 6 bečkih tramvaja koji vuku puno struje i imaju najjače motore od svih tramvaja 2X150 kW ( tako piše na Grasovoj stranici). Možda je to uzrok stalnih iskakanja mreže? K2 - 4X40 kW KT8D5 - 4X45 kW S2 - 4X68 kW S3 - 4X68 kW Bečki - 2X150 kW Holand - 4X50 kW Ima li neko još nekih nadopuna? Greška, Bečki su 2x100 to je poslijedica toga što se često miješa E i E1. KT8D5 je 8x45. Inače to je maximalna snaga, a potrošnja zavisi i od toga koliki je tramvaj, koliko je opterećen itd... Pored toga, vjerovatno noviji tramvaj troši manje enegrije nego 20-30 godina stariji tramvaj iste snage (pretpostavljam)
|
|
« Last Edit: March 30, 2012, 20:42:10 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #591 on: March 30, 2012, 22:31:34 » |
|
Moje iskreno misljennje izgleda poglupo
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #592 on: March 30, 2012, 22:45:14 » |
|
Dali se zna termin za pocetak Rekonstrukcije pruge Stup - Ilidza
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #593 on: March 30, 2012, 23:01:31 » |
|
Dali se zna termin za pocetak Rekonstrukcije pruge Stup - Ilidza
Kakav Stup-Ilidža. Nije to još u planu. Treba da se radi Baščaršija-Marijin dvor od 15. aprila.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #594 on: March 31, 2012, 00:07:45 » |
|
68 radilo na dužoj trasi,sada je trasa manja (nema Vogošće) i bilo bi sasvim pristojno pustiti 35 vozila,ali nema,gužve su nesnošljive i čeka se dugo.Da su npr svi Hessovi vozni zajedno sa MAN zglobom i solo vozilima mislim da bi bilo prihvatiljivo do neke mjere. 66 tramvaja je radilo,ali mora se uzeti u obzir snaga motora SATRA III i II koja vuče više struje od K2.Znači manje vozila,a teret na mrežu veći.
U planu je bilo da satre troše manje od čeha ali kao i obično nešto tu ne štima...... (poznata priča) Inače kad smo već kod opterećenja na mrežu ne vodi se računa o tome poslijednjih dana pa su tako stalno uključene skoro sve satre i svi bečki, naprimjer danas je radilo 6 bečkih tramvaja koji vuku puno struje i imaju najjače motore od svih tramvaja 2X150 kW ( tako piše na Grasovoj stranici). Možda je to uzrok stalnih iskakanja mreže? K2 - 4X40 kW KT8D5 - 4X45 kW S2 - 4X68 kW S3 - 4X68 kW Bečki - 2X150 kW Holand - 4X50 kW Ima li neko još nekih nadopuna? Greška, Bečki su 2x100 to je poslijedica toga što se često miješa E i E1. KT8D5 je 8x45. Inače to je maximalna snaga, a potrošnja zavisi i od toga koliki je tramvaj, koliko je opterećen itd... Pored toga, vjerovatno noviji tramvaj troši manje enegrije nego 20-30 godina stariji tramvaj iste snage (pretpostavljam) Mislim da sam to već jednom rekla sklopka može iskočiti i kada se nareda 4-5 tramvaja i zato se mora držati odstojanje među vozilima,polazak tramvaja je 600V i 25 A to je max.a tokom vožnje opada i to je uvijek tako,a tramvaj ako je projektovan da mu elektromotor vuče 180kW ne može više preko toga osim da pregori. Zadnji kvar koji se desio na EVP Otoka je čista odgovornost EP-a i njihove rasvjete koju su prikopčavali idiotski i doveli do toga da se stanica preoptereti nakon što se i desio kvar počele su kružiti priče po medijima kako GRAS bilesi i nelegalno koristi struju i ostale izmišljotine.Pa zna se kako smo priključeni,još od prije rata,a uredno kablovi stoje položeni ,dok ovi šalabajzeri koji sjede u EP vidjeli grada ni struje nisu. Sama SATRA II 272kW,a K2 160kW. Logično da više troši,više Satri znači manje tramvaja K2,a više mreža opterećena.I ona je limitirana sa opterećenjem. Dali se zna termin za pocetak Rekonstrukcije pruge Stup - Ilidza
Ti const. postavljaš pitanja koja veze sa vezom nemaju.Slijedeći put dobro provjeri te navode o kojima se raspitivaš.
|
|
« Last Edit: March 31, 2012, 00:10:16 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #595 on: March 31, 2012, 16:06:16 » |
|
svaka reklama je nekoliko hiljada u blagajni GRASa tako da je moje mišljenje da ih je Bog dao više bez obzira što nekima izgledaju ružne odvratne i sl..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #596 on: March 31, 2012, 17:35:46 » |
|
Danas se 402 čitav dan vrtio po gradu, nisam siguran da li je radio 31e. Zna li neko je li bio na 31e?
Koja je poenta ove reklame?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #598 on: March 31, 2012, 17:46:23 » |
|
I NLB tramvaj reklama je promjenjena.Samo je skinuto Tuzlanska jer se banka nedavno preregistrovala na drugi naziv.Sad je samo NLB Banka.
Nije samo skinuto "tuzlanska" već je sve skinuto pa zalijepljeno većim slovima NLB Banka i onaj neki znak isti ko kod ljubljanske banke.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #599 on: March 31, 2012, 20:44:21 » |
|
Danas se 402 čitav dan vrtio po gradu, nisam siguran da li je radio 31e. Zna li neko je li bio na 31e?
Koja je poenta ove reklame?
Da man464 radio je čitav dan na 31e .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|