bhbus.ba
December 18, 2024, 04:24:26 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 321626 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #540 on: March 17, 2012, 16:51:24 »

Jos uvijek ne rade tramvaji ja stvarno ne znam ni kad ce proraditi a o haosu necu pricati.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #541 on: March 17, 2012, 21:05:01 »

Upravo su proradili trolejbusi, a pretpostavljam i tramvaji.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
archy
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 204



« Reply #542 on: March 17, 2012, 21:12:30 »

Na Č.Vili sam stojao oko 40min Cheesy,posmatrao sam situaciju,u intervalu 5-10 min,došao je SL222,potom Classic solo,zatim IK 206,IK201...ja sam trebao za Dobrinju,komercijala je itekako kasnila,nakon taxi-ja Smiley,stižu i dva ''31e'', IKARBUS IK206 i Classic G,uzastopno,ko će im znat Grin,sve u svemu s obzirom na broj vozila i činjenicom da je vikend dobro je i funkcionisao gp,a za trolejbuse sam čuo da su isto ostali po cesti,vjerovatno do ''povratka''...el.energije...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #543 on: March 17, 2012, 21:39:30 »

Na Č.Vili sam stojao oko 40min Cheesy,posmatrao sam situaciju,u intervalu 5-10 min,došao je SL222,potom Classic solo,zatim IK 206,IK201...ja sam trebao za Dobrinju,komercijala je itekako kasnila,nakon taxi-ja Smiley,stižu i dva ''31e'', IKARBUS IK206 i Classic G,uzastopno,ko će im znat Grin,sve u svemu s obzirom na broj vozila i činjenicom da je vikend dobro je i funkcionisao gp,a za trolejbuse sam čuo da su isto ostali po cesti,vjerovatno do ''povratka''...el.energije...

Ja sam u tog zglobnog Classica ušao kod Ase a ispred njega je g.br. 416 bio pretrpan da nije stajao na stanici nego malo iza stanice, tako da je samo ispustio putnike. Vjerovatno zato što je valjalo onolikom narodu naplatiti karte tu se izgubilo dosta vremena pa ga je ovaj sustigao.

Kad je vidjela da ispušta putnike malo dalje od stanice neka baba dotrčala vičući "ma šta radiš to idiote jedan!" On joj nije otvorio znajući da je odmah iza 405.

Na stajalištu Nedžarići neka, opet, baba počela se derati na vozača. "Šta je ovo, dvije komercijale, a nama koji imamo kupone nema prevoza" vozač je uljudno odgovorio da se obrati dispečeru i da on nema ništa sa linijom 31, na šta je ona odgovorila "Imate vi veze, vi namjerno ukidate liniju Nedžarići-Dobrinja da bi mi s kuponima vama plaćali karte" na šta je vozač odgovorio "Ne pristaji mi na muku, ako hoćeš plati kartu, ako nećeš čekaj svoj bus ja nemam ništa sa tom linijom"

Inače kad god ne radi linija 31 vozači 31e obavezno trpe neugodnosti, tipa "ovo nam radite da bi mi plaćali iako imamo kupone".

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
archy
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 204



« Reply #544 on: March 17, 2012, 21:43:56 »

I ja sam to skontao Smiley,s tim da nastoje naplatit što više karti što je i korektno,a zato ga je ova druga 31e sustigla,a na Č.Vili su bili revizori,ovisno o br.putnika,npr.''solaši'' su bili krcati,pa njihov nadzor nije imao efekta,a zglobnjake su ''pročešljali'',jer su mogli detaljno pregledat ko ima,a ko ne-kartu.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #545 on: March 17, 2012, 22:05:08 »

Na Č.Vili sam stojao oko 40min Cheesy,posmatrao sam situaciju,u intervalu 5-10 min,došao je SL222,potom Classic solo,zatim IK 206,IK201...ja sam trebao za Dobrinju,komercijala je itekako kasnila,nakon taxi-ja Smiley,stižu i dva ''31e'', IKARBUS IK206 i Classic G,uzastopno,ko će im znat Grin,sve u svemu s obzirom na broj vozila i činjenicom da je vikend dobro je i funkcionisao gp,a za trolejbuse sam čuo da su isto ostali po cesti,vjerovatno do ''povratka''...el.energije...

Ja sam u tog zglobnog Classica ušao kod Ase a ispred njega je g.br. 416 bio pretrpan da nije stajao na stanici nego malo iza stanice, tako da je samo ispustio putnike. Vjerovatno zato što je valjalo onolikom narodu naplatiti karte tu se izgubilo dosta vremena pa ga je ovaj sustigao.

Kad je vidjela da ispušta putnike malo dalje od stanice neka baba dotrčala vičući "ma šta radiš to idiote jedan!" On joj nije otvorio znajući da je odmah iza 405.

Na stajalištu Nedžarići neka, opet, baba počela se derati na vozača. "Šta je ovo, dvije komercijale, a nama koji imamo kupone nema prevoza" vozač je uljudno odgovorio da se obrati dispečeru i da on nema ništa sa linijom 31, na šta je ona odgovorila "Imate vi veze, vi namjerno ukidate liniju Nedžarići-Dobrinja da bi mi s kuponima vama plaćali karte" na šta je vozač odgovorio "Ne pristaji mi na muku, ako hoćeš plati kartu, ako nećeš čekaj svoj bus ja nemam ništa sa tom linijom"

Inače kad god ne radi linija 31 vozači 31e obavezno trpe neugodnosti, tipa "ovo nam radite da bi mi plaćali iako imamo kupone".



Trebao si jesenas vidjeti scene kako babe ulaze na 31e sa kartama onim od 6KM(koje im je isti taj GRAS omogućio na period od par mjeseci da se do besvijesti vozaju na svim sredstvima) i svađaju se sa vozačem,kako ne vozi redovno i da neće one čekati 31 i da sere i da pljačka(i to ovim riječima,doslovno).
Na kraju su izašle,kada nije htio krenuti.
Zna se da je 31e expres linija i da ne važe karte povlaštene.
Ali eto,GRAS je bezobrazan.Priče o namjernom ukidanju linija su teze iz medija i teze besposličara koji vazdan samo sjede na kompu i zapravo pojma nemaju šta se dešava u okolini i šta je zapravo stvarni razlog ispuštanja vožnji.
« Last Edit: March 17, 2012, 22:07:17 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #546 on: March 17, 2012, 22:30:37 »

Sjećam se ulazi žena od 40-tak godina i kaže "mjesečna"

Vozač joj kaže "gospođo platite kartu, ovo je komercijala, ne važe kuponi" nakon što je ona ponovila kako neće platiti kartu jer ima mjesečnu i nepada joj na pamet da izađe, vozač je upozorio da neće krenuti. Onda je krenulo nadvikivanje, a na kraju je vozač popustio i preuzeo rizik da mu nađu putnicu sa mjesečnom (Pretpostavljam da bi mu onda slijedila kazna).

Dobro, razumijem je donekle, jer vjerovatno ima radničku koju je platila 53 KM a nema prevoz.
« Last Edit: March 17, 2012, 22:36:50 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #547 on: March 17, 2012, 22:35:11 »

Uglavnom, bitno je da je glupom Bošnji za današnji zastoj opet kriv "GRAS i stoka u njemu"... ccc, zar smo se toliko pogospodili i zaglupili?
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #548 on: March 17, 2012, 22:48:37 »

Elektroprivreda je kopala danas kod depoa trolejbuskog u Majdanskoj da dođe do kablova,tu se i nalazi njihov objekat-podružnica Elektroprenos,GRAS nema ništa sa tim,to ću ponoviti još jednom,ako njima nešto rikne oni su nadležni da poprave svoje kablove i dr.kojim vrše distribuciju električne energije,suštinski mi smo korisnici,a oni distributeri.Ne možemo mi tuđe kvarove popravljati,mislim smiješno Cool.Ako bude trofač na našim postrojenjima Energetika će izaći na teren i popraviti.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #549 on: March 18, 2012, 00:03:00 »

A neki radovi pomalo već na pruzi traju
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #550 on: March 18, 2012, 14:04:01 »

Danas sam se vozio u 408 i stekao utisak da je vjerovatno najlošiji Lion's Classic. Prednji branik mu je dosta oštećen, ne rade mu zadnja vrata (Izgleda da su vrata velika mana kod Lion's Classica), ono staklo kod zadnjih vrata lupa, da ne spominjem kako je upropašten od vandala. Sve u svemu bus je upropašten kao da mu je 9-10  a ne 5 godina.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #551 on: March 18, 2012, 14:56:42 »

Danas sam se vozio u 408 i stekao utisak da je vjerovatno najlošiji Lion's Classic. Prednji branik mu je dosta oštećen, ne rade mu zadnja vrata (Izgleda da su vrata velika mana kod Lion's Classica), ono staklo kod zadnjih vrata lupa, da ne spominjem kako je upropašten od vandala. Sve u svemu bus je upropašten kao da mu je 9-10  a ne 5 godina.



što se tiče tehničke ispravnosti on je možda i najboljem stanju jer je najmanje i prešao a to što je upropašten od vandala to je drugi "par cipela"
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #552 on: March 18, 2012, 15:15:10 »

Danas sam se vozio u 408 i stekao utisak da je vjerovatno najlošiji Lion's Classic. Prednji branik mu je dosta oštećen, ne rade mu zadnja vrata (Izgleda da su vrata velika mana kod Lion's Classica), ono staklo kod zadnjih vrata lupa, da ne spominjem kako je upropašten od vandala. Sve u svemu bus je upropašten kao da mu je 9-10  a ne 5 godina.


I kod 407 ne rade zadnja vrata. 406 je po meni "favorit" od zglobih calssica.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #553 on: March 18, 2012, 16:34:44 »

Nekidan sam se vozio u 405 i njega su zezala zadnja vrata (nisu htjela da se zatvore). Kad su došli solo Classici 851-854 u jednom od njih sam se vozio 2-3 dan nakon puštanja u promet i u toku te moje prve vožnje pokvarila su mu se srednja vrata, a i ti si prisustvovao problemima sa vratima.

Definitivno im vrata nisu jača strana.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #554 on: March 18, 2012, 17:11:58 »

Nekidan sam se vozio u 405 i njega su zezala zadnja vrata (nisu htjela da se zatvore). Kad su došli solo Classici 851-854 u jednom od njih sam se vozio 2-3 dan nakon puštanja u promet i u toku te moje prve vožnje pokvarila su mu se srednja vrata, a i ti si prisustvovao problemima sa vratima.

Definitivno im vrata nisu jača strana.

405: zaglavi se jedno krilo na 4. vratima ako se ne varam.
406: treća vrata otvara vozač jer su štopala pa je nadograđen 3. taster vozaču.
407: zaglavljena 4. vrata.
408: ne rade isto zadnja vrata.

850: imao problema sa zadnjim vratima.
852: ima i sad problem sa 2. vratima presporo se ispušta zrak.

Kako god okreneš nešto ne valja. Nije to samo do vrata nego ljudi ne znaju da rukuju sa njima. U zglobnim classicima malo, malo pa neko vuče vrata da provali jer zaboga vozač neće da mu ih otvori. (Ima i nepismenih po dosta, fino piše punici sami otvaraju vrata pritiskom na taster). I inače to su vrata koja su podešena da kada nešto zasmeta pri zatvaranju ili otvaranju odmah ispuste sav zrak i ne mrdaju dalje. I sam znaš koliko su solo classici natrpani sa D. Armije. To kad navali unutra, ući ili poginut, ne daju da se vrata zatvore i tako 10-ak puta i vrata se pokvare. Zgobni "hvala Bogu" rade na prigradu, a stoke na svakom koraku, pa odvali pa išaraj pa ne daj da se vrata otvaraju pa slome sjedište............. I tako zaključak je slijedeći: Nisu za nas nova vozila nama treba što više vozila kao 714, jer zamisli nama dati nov lions city, strava i užas.
« Last Edit: March 18, 2012, 17:15:05 by man 464 » Logged
Pages: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.049 seconds with 22 queries.