bhbus.ba
November 24, 2024, 15:21:48 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 318844 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #525 on: March 10, 2012, 09:03:24 »

4414 dobio novu reklamu - Nova banka
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #526 on: March 10, 2012, 22:37:47 »

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/84183-javni-prijevoz-los-i-neredovan-gradjani-na-rubu-zivaca-zbog-gras-a.html

Građani su sve više ogorčeni na usluge javnog gradskog prijevoza. Svakodnevna kašnjenja na obaveze, smrzavanja na stanicama i dalje su uobičajena slika, a posebno je to izraženo u padinskim dijelovima grada. Autobusa za Šip, kako nam je kazao sekretar MZ "Betanija - Šip" Ismet Stršević, nema od posljednjih velikih padavina, iako je cesta očišćena.

Prešlo mjeru

- Ovo je prešlo svaku mjeru. Malo je reći da su građani nezadovoljni, stalno me zovu i vrište na GRAS. Na moje pozive u tom preduzeću niko ne odgovara - kaže Stršević.

Ništa bolja situacija nije ni s minibusima. Linija Latinska ćuprija - Komatin skraćena je do Širokače, a kako saznajemo od mještana, na prijevoz čekaju od 45 minuta do sat jer saobraća samo jedno vozilo. S druge strane, Vratničani "hvataju" dva kombija koja voze za Sedrenik i Faletiće.

- Kombi za Vratnik ponekad se pojavi i vozi dva-tri sata. Premalo su dva vozila za ovoliko naselja. Još raspored vožnji nije usklađen, pa s Baščaršije kreću gotovo u isto vrijeme i onda ih treba čekati po 50 minuta - rekla nam je Belma Kutlovac, sekretar MZ "Vratnik".

Polovni dijelovi

Direktor GRAS-a Haris Kadić probleme pravda nedostatkom novca za kupovinu rezervnih dijelova i najavljuje da će tražiti od Vlade KS interventna sredstva od oko 890.000 KM predviđena za oktobar i novembar da bi mogli nabaviti rezervne dijelove.

- Ako se to desi, za mjesec bismo opet normalizirali prijevoz i držali optimalan broj vozila. Kupovali bismo i polovne dijelove jer se ne isplati stavljati nove na vozila stara 30 godina. Posljednje nevrijeme je ostavilo dosta traga na naš vozni park, tako da je potrošeno i ono što je bilo dijelova, a bez novca ne možemo uraditi ništa - pojasnio je Kadić.

Čuvaju vozila

- Liniju za Šip smo osposobili danas, ali nije riječ o rezervnom, već autobusu s druge linije. Jedino tako pokušavamo ravnomjerno nadoknaditi gubitak vozila. Vožnjama u kratkom intervalu vozila čuvamo od kvara. Da vozimo svakih pola sata, umjesto 45, ulazilo bi 80 putnika, pucali bi amortizeri i ostajali bismo bez minibusa - kazao nam je jučer Kadić.

Kašnjenja na posao

Stanovnici Breke odavno su odustali od linije za Breku 2 jer je neredovna pa samo koriste "sedamnaestku". Ništa nije bolje ni stanovnicima Dobroševića i Ahatovića.

- Nikad ne možete biti sigurni kada će doći autobus. Najgore je kad ujutro ispušaju vožnje pa ljudi kasne na posao. Često zbog gužvi autobusi ne stoje u Doglodima - pojasnila nam je Bersida Bukva iz MZ "Dobroševići".
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #527 on: March 11, 2012, 11:08:39 »

Priča se kako bi trebala početi reknstrukcija pruge sredinom aprila,čekaju se šine i materijal,a kao trebalo bi biti gotovo do juna.Inače nisu još pripremili dinamiku radova,a da li će biti rok za isporuku i početak ispoštovan to ćemo vidjeti,a na šta će ličiti prevoz za vrijeme radova i to ćemo vidjeti.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #528 on: March 11, 2012, 17:36:25 »



714 je prvi put bio otpisan 2000 godine kad mu je riknuo automatski mjenjac,lezao je najmanje godinu dana i onda mu je ugradjen manuelni mjenjac sa 5 brzina. jedne prilike nekoliko autobusa je islo na jahorinu a vecina su bili stajeri,714 je sve redom pretekao od kozije cuprije prema bulozima,isao je ko lud
« Last Edit: March 11, 2012, 21:42:13 by The_Dubster » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #529 on: March 11, 2012, 22:35:36 »

Na liniji 31 su predviđena 3 vozila ali zadnjih godinu i po iz poznatih razloga radi samo jedno vozilo u intervalu 30 minuta.

Većinom su u funkciji polasci koji su uokvireni crvenim kvadratom. (Ponekad ima odstupanja kad uleti zamjena)


Isto je i subotom (predviđena 3 vozila radi jedno, jedina je razlika što je prva vožnja malo kasnije, a zadnja malo ranije)

Nedjeljom je predviđeno 1 vozilo tako da se vožnje odvijaju prema utvrđenom redu vožnje.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #530 on: March 14, 2012, 22:55:31 »



714 je prvi put bio otpisan 2000 godine kad mu je riknuo automatski mjenjac,lezao je najmanje godinu dana i onda mu je ugradjen manuelni mjenjac sa 5 brzina. jedne prilike nekoliko autobusa je islo na jahorinu a vecina su bili stajeri,714 je sve redom pretekao od kozije cuprije prema bulozima,isao je ko lud

Pa je stajao 2009 pa onda najveći dio 2011 nije radio, ali eto opet je preživio i nadživio mnoge puno mlađe buseve.

Možda griješim ali čini mi se da nekako bolje "šalta" nego u januaru (prije nego što je bio "ispao" pa nastao haos na lin. 36)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #531 on: March 15, 2012, 00:16:02 »

zadnji put sam se vozio u 714 negdje davne 1999 i zapazio sam da uz buca potok bolje ide od tada novih japanaca,izgledao mi je nekako čvršći i jaci,tad je imao automatski mjenjac
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #532 on: March 15, 2012, 09:36:45 »

zadnji put sam se vozio u 714 negdje davne 1999 i zapazio sam da uz buca potok bolje ide od tada novih japanaca,izgledao mi je nekako čvršći i jaci,tad je imao automatski mjenjac

Pazi šta ću sad reć: Svi japanci će biti rashodovani, a 714 će i dalje prkositi lošim cestama i brdu grada Sarajeva. Sigurno...
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #533 on: March 15, 2012, 09:58:02 »

milion posto
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #534 on: March 16, 2012, 19:13:53 »

http://www.sarajevo-x.com/vijesti/sarajevo/zakon-o-linijskom-prijevozu-ceka-misljenje-konkurencijskog-vijeca/120315064

Ministar Lulić je opet odlučio da laže.
Nakon što je GRAS i dostavio svoje primjedbe i prijedloge o odluci JLP-a,oni su to odbili,nešto im se ne sviđa,zapravo to nešto bi spriječilo propadanje GRAS-a kao javnog servisa i njegovo zlostavljanje od prdimahovina koje vole na sav glas kopirati bjelosvjetske primjere urbanog saobraćaja.
A prijedlozi su bili sasvim u skladu sa onim o čemu on zapravo priča-o evropskim trendovima u urbanim sredinama bala bla bla.... Grin
Sve goli stručnjak.Pitam se samo gdje štancaju ove stručnjake i po kojim normativima.
Ministar nek ne zaboravi da nije jedini resor GRAS,već komplet saobraćajna infrstruktura Sarajeva za koju se on ne sikira niti je štagod uradio od dolaska na fotelju.
« Last Edit: March 16, 2012, 19:16:16 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #535 on: March 16, 2012, 19:26:25 »

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/85207-obnova-tramvajskih-sina-pocinje-15-aprila-dva-mjeseca-grad-ce-biti-blokiran-od-marindvora-do-bascarsije.html

Iako je bila najavljena za mart, obnova tramvajskih šina od Baščaršije do S krivine kod Zemaljskog muzeja počet će tek 15. aprila. To je za "Avaz" potvrdio kantonalni ministar saobraćaja Haris Lulić, pojašnjavajući da je početak radova prolongiran zbog obilnih snježnih padavina u februaru.

Ranije počeli

- Radove na okretaljci "šestica" na Skenderiji počet ćemo 1. maja, dok će na ostalim dionicama 15 dana ranije istovremeno početi raditi sedam ekipa. Razgovarali smo s predstavnicima izvođača o obustavi saobraćaja, jer su mnoge dionice vrlo osjetljive zbog gustine saobraćaja. Alipašina ulica bit će potpuno blokirana, potom Maršala Tita od Skenderije do Marindvora, a saobraćaj će biti zaustavljen i u ulici Mula-Mustafe Bašeskije kada budemo postavljali šine od Baščaršije do Vječne vatre - kazao je Lulić i dodao da bi, prema planu, posao trebao biti završen do polovine juna.

Šine će, kako je naveo ministar, vjerovatno biti dostavljene 26. marta, a cijeli projekt koštat će oko 6.000.000 KM.

- Već smo slovenskoj firmi, koja će biti izvođač, uplatili milion maraka, a ostalih pet ćemo dati tokom radova. S obzirom na to da će biti gužve, planirali smo raditi kada učenici budu na raspustu, no zbog ljetnih kulturnih dešavanja u gradu i ramazana odlučili smo ranije početi - istaknuo je Lulić.

Uska cesta

Direktor GRAS-a Haris Kadić potvrdio nam je da tokom radova tramvaji na toj dionici neće biti u funkciji, a Sarajlije će prevoziti autobusi i minibusi.

- Tramvaji će raditi od Ilidže do Željezničke stanice, prema Baščaršiji će voziti autobusi. Bit će teško, jer će cesta biti uska, a, iako ih nemamo dovoljno, najbolje bi bilo da rade minibusi - istaknuo je Kadić.



Najviše mi je žao što napirlitani dangubi neće biti viđeni od prašine,betona i kamiona kako paradiraju za vrijeme sadističkog terora GRAS-a.hhhhhhhh
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #536 on: March 16, 2012, 20:29:40 »

Uz 819 i 829 sad i g.br. 815 ima crni branik.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #537 on: March 16, 2012, 20:34:32 »

e da juče umrijeh danas nebih saznao da je konkurencijsko vijece iznad organa zakonodavne vlasti. Luliću da imaš barem malo obraza stida i karaktera podnio bi ostavku. Saobraćajnice ti nikakve, problemi sa taksistima do grla, problemi sa javnim gradskim prevozom ne mogu biti veci a ti palamudiš o nebitnim stvarima
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #538 on: March 17, 2012, 12:01:29 »

Već najmanje sat vremena nije u funkciji trolejbus prema Dobrinji/Mojmilu

Zasad kao zamjena do Otoke voze dva autobusa: 413 koji je skinut sa linije 31 (na kojoj trenutno ništa ne prometuje) i 808.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #539 on: March 17, 2012, 13:05:57 »

Radi se o iznenadnom kvaru na Elektrovučnoj podstanici Otoka pa ne rade ni tramvaji od Čengić vile do Ilidže, kao ni trole za Dobrinju.

http://www.sarajevo-x.com/vijesti/sarajevo/zbog-kvara-na-vodovima-ne-rade-tramvaji-na-liniji-cengic-vila-ilidza/120317049
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.047 seconds with 22 queries.