bhbus.ba
November 21, 2024, 20:01:25 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 317593 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #300 on: February 01, 2012, 00:09:55 »

Kakav ba Centrotrans. Imaju 2 zglobna autobusa, a na linijama na koje pucaju treba najmanje 20 isključivo zglobnjaka.
I oni znaju ispustiti vožnju na PGS-u, i imaju dosta mana. Međunarodni im je super, ali PGS nije baš nešto.

Žao mi je što nisu danas izašli na linije da vidim kako bi 15 metarski MAN prošao kružni tok na Dobrinji. Poslije sad vremena bi ih morali zamjeniti 12 metarskim Štajerima ili Neoplanima.  Grin Grin Grin

Da im PGS valja nebi 2010 stavljali na linije vozila iz međugradskog i međunarodnog saobraćaja, nego su znali da Štajerima baš i nemogu posebno impresionirati Sarajlije pa stavili Citylinere i to platinum edition.
« Last Edit: February 01, 2012, 00:17:50 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #301 on: February 01, 2012, 00:16:06 »

Kakav ba Centrotrans. Imaju 2 zglobna autobusa, a na linijama na koje pucaju treba najmanje 20 isključivo zglobnjaka.
I oni znaju ispustiti vožnju na PGS-u, i imaju dosta mana. Međunarodni im je super, ali PGS nije baš nešto

Žao mi je što nisu danas izašli na linije da vidim kako bi 15 metarski MAN prošao kružni tok na Dobrinji. Poslije sad vremena bi ih morali zamjeniti 12 metarskim Štajerima ili Neoplanima.  Grin Grin Grin


Jedne prilike u vijestima (ima vremena tome) Ibrahim Kerla je rekao ovako: "ugradićemo brojače putnika".

A nešto mu se števec pohasio na liniji sa Aerodroma...he he he
Izgleda da je kod nekih ljudi odustajanje zbog neprofita sastavni dio usluge.ha ha ha

Ja sam se davno vozila CTS-om,ima sigurno 3-4 godine zadnji put...tako da se više ne sjećam kako je bilo. Grin
« Last Edit: February 01, 2012, 00:19:12 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #302 on: February 01, 2012, 00:24:07 »



Da im PGS valja nebi 2010 stavljali na linije vozila iz međugradskog i međunarodnog saobraćaja, nego su znali da Štajerima baš i nemogu posebno impresionirati Sarajlije pa stavili Citylinere i to platinum edition.

Tada nisu imali nikakvog tehničkog osnova za prevoz putnika (nisu ni imali 15-metarske buseve).
A 31e,dobro se sjećam,je vozila brže,udobnije nego ikada....onaj rahat kad sjedneš...ko kafa i rahat lokum.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #303 on: February 01, 2012, 13:07:44 »

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/78095-nakon-sto-su-zbog-dugovanja-banke-blokirale-racune-gras-a-gorivo-za-autobuse-kupuju-kesom-od-prodaje-karata-foto.html

U našu redakciju jučer su iz Uprave GRAS-a poslali fotografiju na kojoj se, kako su pojasnili iz tog preduzeća, vidi kako kešom od prodaje karata kupuju gorivo za autobuse i minibuse!?

Na takav su se potez, prema riječima direktora Harisa Kadića, odlučili nakon što su im banke blokirale račune zbog neuplaćivanja rata za kredit firme!

- Kako se ne bi desilo da zbog nedostatka goriva budemo primorani obustaviti autobuski i minibuski saobraćaj, zbog čega bi opet ispaštali građani, odlučili smo da gorivo plaćamo kešom - kazao nam je Kadić.

Produženje agonije

Ostavljajući po strani razloge koji su radnike GRAS-a nagnali na ovakvu odluku, evidentno je da su, kupujući gorivo na benzinskoj pumpi gotovinom, kao javno preduzeće grubo prekršili sve zakonske propise, kazao nam je ekonomski ekspert Duljko Hasić.

On je naveo da GRAS kao pravno lice mora putem računa imati prihode i rashode te da ni u kom slučaju ne smiju poslovati na drugačiji način.


- Takvo nešto se nije smjelo desiti, jer je protivzakonito i ekonomski neracionalno, bez obzira na to što je to bila dobra volja Uprave. Ovakav potez odgovornih u GRAS-u samo je pokušaj produžavanja agonije preduzeća. To je samo trenutni pokušaj gašenja požara koji je zahvatio ovaj veliki sistem. Ovo je očajnički korak Uprave - istaknuo je Hasić.

On je zaključio da Vlada i Skupština KS konačno moraju početi rješavati suštinske probleme ovog javnog preduzeća.

Provođenje zaključka

Direktor GRAS-a Kadić za novonastalu situaciju okrivljuje Ministarstvo finansija, jer ministar Muhamed Kozadra, kako je naveo, nije počeo provoditi zaključak s tematske sjednice Skupštine KS da Vlada mora plaćati kredite preduzeća.

- Kantonalna vlada morala je preuzeti kreditne obaveze GRAS-a do kraja januara. Vlada očekuje od ministra finansija prijedlog kako da provede zaključak Skupštine. Ali ministar Kozadra nije ništa uradio u vezi s tim pitanjem. On je taj prijedlog trebao donijeti na sjednicu Vlade koja bi ga usvojila, ali to nije ni razmatrano, iako su premijer Fikret Musić i ministar saobraćaja Haris Lulić bili za takvo rješenje - rekao je Kadić.

Prema njegovim riječima, Kozadra želi da GRAS izdvoji svoj novac iz budžeta KS za kredite, što je suprotno zaključku Skupštine.

- Rekao mi je da se ne trebamo brinuti i da će on to završiti. Sada je principijelno pitanje treba li GRAS potrošiti 1.700.000 KM koje mi Kozadra nikad neće vratiti ili da tim novcem kupimo 15 minibusa. Borit ću se i radije kupiti minibuse - naveo je Kadić.

Prozvanog ministra Kozadru jučer smo u više navrata pokušali kontaktirati, ali on nije odgovarao na naše telefonske pozive. Iako je riječ o problemu koji se direktno tiče resora finansija, a čije bi izravne posljedice mogli snositi građani, ostalo je nejasno zašto ministar Kozadra, ne odgovarajući na novinarske pozive, prešućuje cijelu situaciju.

"Centrotrans" spreman

U slučaju da GRAS-ovi autobusi i minibusi u petak ipak ostanu bez goriva, tehnički direktor "Centrotransa" Ibrahim Kerla rekao nam je da će autobusi te firme, ako to Ministarstvo zatraži od njih, prevoziti Sarajlije
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #304 on: February 01, 2012, 19:39:13 »

Duljko Hasić ne proziva Kozadrine ekscese finansijske prirode,ali "stručno" objašnjava "nelegalne" poteze GRAS-a.
Ovdje keševina nije otišla u ničiji džep,već u naftu koju neće ni Direktor ni bilo ko drugi popiti,već će otići u vozila da da ne bi stala.U pitanju je interes za građane,a ne zloupotreba.
A Duljko?(prvi put čujem za ovo ime) neka priča o svojim aferimima stranačke prirode.
Samo bezveze politikanstvo tjera na stranu GRAS-a,a zna se i iz kojih razloga.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #305 on: February 01, 2012, 20:00:32 »

Pazi  ja  nizakoga ne  navijam prema  tome u ovoj temi sam  neutralan  sve  mi je  svejedno ko ce  il ko nece
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #306 on: February 01, 2012, 20:31:57 »

Jeli Bosnalijek definitivno odustao od prevoza radnika od strane Grasa ili ih je direktor uspio nagovoriti da nastave koristiti GRAS-ov prevoz?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #307 on: February 01, 2012, 22:56:29 »

Jeli Bosnalijek definitivno odustao od prevoza radnika od strane Grasa ili ih je direktor uspio nagovoriti da nastave koristiti GRAS-ov prevoz?

Koliko ja znam poslali su obavijest da završavaju sa 1.2.2012.
Znači odustali su,a koristili su prevoz od 1999. godine.
« Last Edit: February 01, 2012, 22:58:16 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #308 on: February 01, 2012, 23:23:16 »

Jeli Bosnalijek definitivno odustao od prevoza radnika od strane Grasa ili ih je direktor uspio nagovoriti da nastave koristiti GRAS-ov prevoz?

Koliko ja znam poslali su obavijest da završavaju sa 1.2.2012.
Znači odustali su,a koristili su prevoz od 1999. godine.

ma samo neka oni turističe autobuse daju likovima tipa neotesanog E.B., Dž.A. poznatog siledžije koji je odavno trebao biti izbacen iz GRASa s noge na nogu, M.S., koji je porazbijao autobusa za 2 godine koliko vozi autobus (vozio je trolu) više nego neko za čitav radni vijek...neka nastave ovakvu praksu odustaće i ostali.
Turistička vozila trebaju voziti posade sa 851, Samir sa 852, Bega sa 416, Mahir sa 805 (sada je na 31e mijenja vozila) i sl, ove odvrate krezave seljačine treba protjerati...
« Last Edit: February 01, 2012, 23:39:24 by The_Dubster » Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #309 on: February 01, 2012, 23:41:29 »

Transformers, post ti je cenzurisan jer pravilo kaže:
- Iznošenje ličnih imena i prezimena u načelu je strogo zabranjeno. Tolerirat će se jedino ako se nekoga želi posebno istaknuti u pozitivnom smislu. Vlastita imena i prezimena u negativnom kontekstu mogu se iznostiti samo ako autor posta iznese vlastito ime i prezime u postu.
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #310 on: February 02, 2012, 10:04:27 »

Transformers, post ti je cenzurisan jer pravilo kaže:
- Iznošenje ličnih imena i prezimena u načelu je strogo zabranjeno. Tolerirat će se jedino ako se nekoga želi posebno istaknuti u pozitivnom smislu. Vlastita imena i prezimena u negativnom kontekstu mogu se iznostiti samo ako autor posta iznese vlastito ime i prezime u postu.

jedamput smo o ovome već pričali i nebih da se ponavljam. Ovo što sam napisao je u interesu GRASa kao firme, međutim očigledno su pojedincima pa i moderatorima bitniji nečiji vlastiti interesi nego interes kolektiva...neka vam bude.
Gledaj sad i ovaj post izbriši što prije po običaju.....
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #311 on: February 02, 2012, 12:03:40 »

Pa jednostavno ne možemo tako zloupotrebiti forum i pravila. Znam da je u interesu GRASa, ali ima ko će se pobrinuti za to u firmi, a to sad što svak svoj posao unutar GRASa ne radi, to nije do nas. Do nas je da provodimo pravila, a pravilo kaže da se ne može iznijeti nečije ime i prezime u negativnom kontekstu, osim ako autor ne iznese svoje. Jako smo primitivni za ovakav način razgovora i diskusije, pa ako dotični vidi, odmah će forum kriviti, a ne tebe koji si to napisao jer se nisi potpisao. Ipak i u pravilima piše, da stav autora ne odražava stav foruma, al hajd ti to našem čovjeku dokaži.

Pa da ne bi imali problema mi, fino napišeš svoje ime i prezime, pa onda blati nekog. Mislim da je sve jasno.
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #312 on: February 02, 2012, 22:27:51 »


kad  bude veći broj vozila proradiće sigurno.
Danas sam čuo priču po kojoj bi do 12 februara trebao biti potpisan ugovor o nabavci 20 autobusa i 12 minibusa. Autobusi su marke LAZ i bit će kupljeni na leasing a obavezu plaćanja rata leasinga preuzet će Kanton Sarajevo. To bi trebala biti prva grupa. U drugoj grupi trebalo bi stići 8 minibusa i 30 autobusa. Koliko ja znam LAZ ugrađuje motore Deutz i MAN a moj osoba koja mi je prenijela informaciju o nabavci vozila kaže da su Scania motori, što nije isključeno da se u posljednjoj godini nisu počeli u LAZ autobuse ugrađivati i ti motori. meni su nepoznanica minibusi jer koliko ja znam LAZ ne proizvodi minibuse koji su potrebni Sarajevu dakle vozila koja su kraća i viša ovo što ima u programu LAZa bi moglo odgovarati samo za pojedine linije nikako za sve minibuse linije. Dosta su niski imaju 190 KS (što nije loše) ali imaju i jednokrilna vrata naprijed i nazad što bi otežavalo protok putnika...
Vidjećemo šta će biti od ovoga
Pretpostavljao sam da će biti LAZ ili Bogdan, ispostavilo se LAZ. Iste autobuse ima i Skoplje, i oni nisu baš nešto zadovoljni, ali koliko para toliko i muzike. Taman da su najgori bar 60-70% bi ih trebalo raditi preko 10 godina. Minibusi, tačnije, Midibusi su klase postojećih MAN Dortlera, i valjaće za linije na kojima su oni mogli voziti (45, 51, 52, 53, 58, 60, 61, 68, 69, 71, 72, 74, 75, 200E i vjerovatno još koja linija...)

Midibusi su dužine 9,20m, ima on više varijanti sa vratima pa čak i troja vrata formacije 1-2-1, a kapacitet putnika je 70. http://laz.ua/srp/prod/7/26/opys/

Autobusi će najvjerovatnije biti CityLaz 12LE ili 12LF a ako bude zglobnih biće 18LF. http://laz.ua/srp/prod/4/15/
Galerija:
http://laz.ua/srp/prod/4/15/galary/
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #313 on: February 02, 2012, 22:40:48 »


kad  bude veći broj vozila proradiće sigurno.
Danas sam čuo priču po kojoj bi do 12 februara trebao biti potpisan ugovor o nabavci 20 autobusa i 12 minibusa. Autobusi su marke LAZ i bit će kupljeni na leasing a obavezu plaćanja rata leasinga preuzet će Kanton Sarajevo. To bi trebala biti prva grupa. U drugoj grupi trebalo bi stići 8 minibusa i 30 autobusa. Koliko ja znam LAZ ugrađuje motore Deutz i MAN a moj osoba koja mi je prenijela informaciju o nabavci vozila kaže da su Scania motori, što nije isključeno da se u posljednjoj godini nisu počeli u LAZ autobuse ugrađivati i ti motori. meni su nepoznanica minibusi jer koliko ja znam LAZ ne proizvodi minibuse koji su potrebni Sarajevu dakle vozila koja su kraća i viša ovo što ima u programu LAZa bi moglo odgovarati samo za pojedine linije nikako za sve minibuse linije. Dosta su niski imaju 190 KS (što nije loše) ali imaju i jednokrilna vrata naprijed i nazad što bi otežavalo protok putnika...
Vidjećemo šta će biti od ovoga
Pretpostavljao sam da će biti LAZ ili Bogdan, ispostavilo se LAZ. Iste autobuse ima i Skoplje, i oni nisu baš nešto zadovoljni, ali koliko para toliko i muzike. Taman da su najgori bar 60-70% bi ih trebalo raditi preko 10 godina. Minibusi, tačnije, Midibusi su klase postojećih MAN Dortlera, i valjaće za linije na kojima su oni mogli voziti (45, 51, 52, 53, 58, 60, 61, 68, 69, 71, 72, 74, 75, 200E i vjerovatno još koja linija...)

Midibusi su dužine 9,20m, ima on više varijanti sa vratima pa čak i troja vrata formacije 1-2-1, a kapacitet putnika je 70. http://laz.ua/srp/prod/7/26/opys/

Autobusi će najvjerovatnije biti CityLaz 12LE ili 12LF a ako bude zglobnih biće 18LF. http://laz.ua/srp/prod/4/15/
Galerija:
http://laz.ua/srp/prod/4/15/galary/

Prvo mislim da je neozbiljno pričati da su zadovoljni kao i da nisu jer su autobusi tu tek par mjeseci i ne mogu im se utvrditi sve mane niti vrline. Što se tiče skoplja bolji su od onih njihovih "fosilnih" SANOSa zasigurno. Da oni Bog do dođu što je moguće prije i da i ovo ne bude jedna od "ispraznih" priča.....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #314 on: February 02, 2012, 23:08:11 »

http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/78274-i-pored-upozorenja-da-je-placanje-iz-ruke-u-ruku-neregularno-u-gras-u-tvrde-da-je-kupovina-goriva-zakonita.html

Nakon što su prekjučer iz GRAS-a objavili da gorivo kupuju gotovinom, jer su im svi računi blokirani zbog neplaćanja kredita firme, a ekonomski stručnjaci potom upozorili da je takav način poslovanja nezakonit, iz ovog preduzeća jučer su ostali pri stavu da su ipak radili u skladu s propisima.

Kreditne obaveze

- Blagajnik GRAS-a uz odluku direktora novac je predao blagajniku našeg dobavljača.
Nakon toga, pred očima našeg, blagajnik dobavljača uplatio je novac u banci na njihov račun. Mi nismo plaćali živim novcem na pumpama, niti smo mi uplaćivali u banci - istakao je direktor GRAS-a Haris Kadić.

Iako su iz Uprave preduzeća naglasili da su se na taj način plaćanja odlučili isključivo da ne bi ispaštali građani eventualnom obustavom autobuskog saobraćaja zbog blokade računa, ekonomista Duljko Hasić i dalje tvrde da je takvo poslovanje nezakonito.

- Svako plaćanje iz ruke u ruku nikako nije po zakonu. Postavlja se pitanje kako je ovdje plaćen PDV? I prihodi od karata moraju ići na banku, pa se onda s bankovnog računa nabavljaju gorivo, rezervni dijelovi... I da su se, eventualno, dogovorili s Vladom KS da tako rade, opet nije po zakonu - tvrdi Hasić.

No, bez obzira na način plaćanja goriva, Kadić je istaknuo da je najvažnije to što autobusi i minibusi GRAS-a neće sutra prestati prevoziti građane.

Deblokada računa

- U slučaju da ne bude dovoljno novca, naš dobavljač goriva će nas "pripaziti". U svakom slučaju, neće biti problema s prijevozom - rako je Kadić.

Čelni čovjek GRAS-a i jučer je prozvao ministra finansija Muhameda Kozadru koji mu je obećao da će s bankama razgovarati o deblokiranju računa preduzeća, ali konkretnih poteza još nema.

Dnevno 25.000 KM za gorivo

- Novac od naplate karata od stanovništva usmjeravamo za gorivo. Oko 500.000 KM od kupona koje plaćaju firme banke su nam već blokirale. Što se tiče potrošnje goriva, dajemo 25.000 KM dnevno, jer potrošimo u prosjeku oko 10.000 litara - pojašnjava Kadić.

Poslovanje pod istragom

Poslovanje GRAS-a, koji je već u dubiozi od 125 miliona KM, predmet je i istrage Tužilaštva KS zbog zloupotrebe pložaja i ovlasti u periodu od 2007. do 2009. godine. Pod istragom su bivši direktor Šaćir Boškailo i šef komercijale Ferid Veljović. Kada je riječ o ranijim optužnicama u slučaju koji se vodi protiv deset osoba iz 2007. godine, s bivšim direktorom Ibrahimom Jusufranićem na čelu, istraga je već u poodmakloj fazi.
______________________________________________
______________________________________________


Duljkan ne odustaje od svojih zaključaka,pitam se da li bio aktuelan u javnosti dok se vršio kriminal u GRAS-u i tumačio nezakonitosti.

Danas je Finansijska policija došla izuzimala dokumentaciju iz perioda 2006-2009 i pojedinci su dobili pozive za saslušanja.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.051 seconds with 23 queries.