Troler
|
|
« Reply #285 on: January 28, 2012, 22:44:36 » |
|
Ima li šta novo za 417?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #286 on: January 28, 2012, 23:42:05 » |
|
Ima li šta novo za 417?
rade ga ali je nešto zapelo navodno su se neki dijelovi od stajanja zaprljali pa ih je potrebno očistiti prije nego što se "ubaci" motor....tako kažu majstori ako im se može vjerovati...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #287 on: January 30, 2012, 22:04:40 » |
|
Samo mi nije jasnosto on ulazi na perone tamo, Linija 29 popodnevni polazak ima sa glavne AS. I meni je to dosta čudno jer se GRAS i CTS ne mirišu, al et...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #288 on: January 31, 2012, 11:24:37 » |
|
Samo mi nije jasnosto on ulazi na perone tamo, Linija 29 popodnevni polazak ima sa glavne AS. I meni je to dosta čudno jer se GRAS i CTS ne mirišu, al et... Mislim da ovaj uskače sa 29 na 35, jer 35 polazi sa AS i to 7-8 godina. To sam već jednom objasnio, ali se izgleda zaboravilo, pa sad nije jasno zašto ide sa stanice. Isto je i linija 34 za Kiseljak zadnjih godina polazila sa AS
|
|
« Last Edit: January 31, 2012, 12:34:18 by The_Dubster »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #290 on: January 31, 2012, 19:34:44 » |
|
Ovaj kreten Kozadra nije u stanju da koordinira ni radnike ministarstva finnansija a kamo li šta više...pa on izjavljuje jedno a "služba za informisnjae" ministarstva drugo. DOsadilo mi da ponavljam ko papagaj ali dok je Kozadra ovdje gdje jeste on će opstruirati svaku uplatu prema GRASu. Njegov životni san je uvaliti CTS na grbaču Kantona odnosno poreskih obveznika i tačka. Sve njegove aktivnosti bit će usmjerene u tom pravcu...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #291 on: January 31, 2012, 23:17:51 » |
|
Nije bitno ko ce voziti dal GRAS il CTS vazno je da je servis na nivou ,a ne ko do sada , i naravno da vozni park zadovoljava kriterije korisnika usluga
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #292 on: January 31, 2012, 23:19:06 » |
|
Nije bitno ko ce voziti dal GRAS il CTS vazno je da je servis na nivou ,a ne ko do sada , i naravno da vozni park zadovoljava kriterije korisnika usluga
Šta, jedan ćeš "servis" uništavati da bi ubacio drugi? Poimanje kriterija korisnika kojim bi ocijenili "servis" danas, je jako smiješan.
|
|
« Last Edit: January 31, 2012, 23:23:12 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #293 on: January 31, 2012, 23:23:51 » |
|
To se svudje u svijetu radi ako jedan davalac usluga ne valja ne bitno za sada stanje u KS izmedju GRASA i CTS dolazi drugi koji nudi dosta vise usluga bolji vozni park i sto je najvaznije osoblje , ja nisam ovdje da nikoga branim vozio sam i jednim i sa drugim
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #294 on: January 31, 2012, 23:27:28 » |
|
To se svudje u svijetu radi ako jedan davalac usluga ne valja ne bitno za sada stanje u KS izmedju GRASA i CTS dolazi drugi koji nudi dosta vise usluga bolji vozni park i sto je najvaznije osoblje , ja nisam ovdje da nikoga branim vozio sam i jednim i sa drugim
Reklama? Ja sam tebi objasnila u temi Centrotrans tvoje poimanje njihovog voznog parka i nekakvih novoutvrđenih tvojih kriterija za davanje dozvola i prioriteta pri odabiru prevoznika. Ali nije mi poznato da svugdje u svijetu se uništavaju firme,za privatni interes pojedinaca ili sitnih dušica,da bi se kao nešto novo ponudilo tržištu.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #295 on: January 31, 2012, 23:36:37 » |
|
Dovoljno je malo u Okruzenju da se vidi kakve se stvari desavaju , pocev od Istocnih Komsija pa i zapadnih pa i dalje , Recimo u zemjli gdje sam ja ne postoji Drzavna Transportna Firma osim Touring-a kome je vlasnik Deutsche Bahn ( Njemacka Zeljeznica sve ostale transportne organizacije su privatne
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #296 on: January 31, 2012, 23:41:39 » |
|
Dovoljno je malo u Okruzenju da se vidi kakve se stvari desavaju , pocev od Istocnih Komsija pa i zapadnih pa i dalje , Recimo u zemjli gdje sam ja ne postoji Drzavna Transportna Firma osim Touring-a kome je vlasnik Deutsche Bahn ( Njemacka Zeljeznica sve ostale transportne organizacije su privatne
I ti ćeš primjeniti uređeni sistem Njemačke na mešetarski BiH? Nećemo se bombati takvim stvarima.Šta fali Centrotransu da nastavi održavati PGS,ili im je impresivno,kako kaže Direktor,tržište?
|
|
« Last Edit: January 31, 2012, 23:43:50 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #297 on: January 31, 2012, 23:49:54 » |
|
Bez obzira dal je Uredjen il ne na kraju Svega usluga je ta koja igra Glavnu Ulogu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #298 on: January 31, 2012, 23:57:26 » |
|
Bez obzira dal je Uredjen il ne na kraju Svega usluga je ta koja igra Glavnu Ulogu
Meni su poznati tvoji navijački izleti u ovu temu,povremeno,ovisno od situacije u firmi,pa ću ti reći jednu stvar,nije GRAS kriv Centrotransu što ga je politika (koja ga i vodi) privatizovala za 1KM pa sada želi da se bavi tržištem tačnije budžetom i finansijama.Onda ga nije ni morala privatizovati,ali želja za foteljom je,znam,veća od svega.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #299 on: February 01, 2012, 00:04:43 » |
|
Dovoljno je malo u Okruzenju da se vidi kakve se stvari desavaju , pocev od Istocnih Komsija pa i zapadnih pa i dalje , Recimo u zemjli gdje sam ja ne postoji Drzavna Transportna Firma osim Touring-a kome je vlasnik Deutsche Bahn ( Njemacka Zeljeznica sve ostale transportne organizacije su privatne
Kad smo već u "komšiluku": U Italiji sve subvencije se plaćaju preko Nacionalnog fonda za prevoz.Vlada je odgovorna za sve propise vezano za prevoz.A ne lokalne/regionalne vlasti. U Kanadi preduzeća gradskog prevoza ostvaruju oko 40% prihoda u odnosu na operativne troškove. Deficiti se nadoknađuju subvencijama od provincijskih vlada ili gradskih vlasti.Obim finansijske pomoći lokalnih vlasti varira od jedne do druge provincije. Švicarska predstavlja tipičan primjer u kome država ima značajnu ulogu u finansiranju gradskog prevoza. Preduzeća koja obavljaju javni prevoz finansiraju zajednički vlada i kantoni. Bitna karakteristika švicarskog načina je da se poboljšanje javnog prevoza smatra od interesa za cjelokupno stanovništvo. Kod nas u Sarajevu se smatra interesom stranaka i pojedinih nj. članova. U većini razvijenih zemalja preduzeća za javni gradski prevoz imaju status javnih službi, tako da odgovornost za kvalitet prevoza, razvoj i finansiranje pripada preduzećima i gradskim vlastima. Kod nas niko nije nizašta odgovoran. Znači sve visi u havi.
|
|
« Last Edit: February 01, 2012, 00:11:46 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|