Troler
|
|
« Reply #225 on: January 13, 2012, 20:37:02 » |
|
Na vozaču a prije svega na higijeničarkama je da to srede. Onaj koji raspoređuje autobuse ne zaviruje u njih.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #226 on: January 14, 2012, 01:35:39 » |
|
Danas kad sam ušao u 405 sa još jednom grupom putnika život mi se zgadio, toliko prljavštine i smeća ima u njemu da se to ne može opisat, kroz staklo se ne može gledat jer su stakla tako prljava, a sjedišta prepuna prašine. Izvana je sav blatnjav i prljav, ne smiješ se uhvatit za horizontalni rukohvat jer je začadio fuj, stvarno nije za 31e.
Inače 426 ima neki čudan zvuk šištanja iz hladnjaka a 418 i 416 su ok.
daj ba ne pametuj više života ti. Pa šta očekuješ na ovakvom vremenu da bude čist. Taman da ga svaki dan opereš na kraju smjene će biti kao da ga nisi ni dodirnuo. Vozilo radi non stop tri smjene, završna vožnja mu je u 23.30 znači on je u garaži poslije 00.00 kada nema nikoga. četke ne rade, vap ne radi a vodom ga ne smiješ kvasiti jer zna zalediti unutra i onda imaš problem ujutro vozilo ne može na liniju.... Nema 426 nikakav zvuk šištanja iz hladnjaka jer hladnjak ne "šišti" nego "šišti" turbina, 418 nije OK jer se zna zagrijati u na ovako hladnom vremenu dok je 416 je puno bolji
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #228 on: January 14, 2012, 12:13:08 » |
|
Direktor je to fino rekao.Menadžment odlučuje o islasku vozila, a ne većinski Sindikat(Sindikat komunalne privrede),ni bilo koji drugi. Samo će se bespotrebno šteta prouzročiti i izazivati bijes okoline što sada nije potrebno firmi koja rješava probleme. Problemi se rješavaju pravnim lijekom,a ne budalaštinama. Drugo,Safundin stalno priča o nelegalnosti rada GRAS-a, mogli bi smo pričati o nelegalnostima unutar Centrotransa u fazonu međunarodnog kriminala. Moram napomenuti da se taj isti Sindikat i pojavio na disciplinskoj komisiji po pitanju revizora,a i po pitanju ostalih slučajeva povrede radne obaveze,sa vrlo čudnim ishodom oslobađanja ljudi za nedjela koja su počinili. Npr. lik prodao već korištenu dnevnu kartu putniku,utvrdi se da je napravio povredu radne obaveze i priznao istu,on je oslobođen,eto ima još godinu do peMzije itd.
|
|
« Last Edit: January 14, 2012, 12:20:37 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #229 on: January 14, 2012, 12:56:34 » |
|
Uh što se nalagaše svi zajedno u pm. 1. Himzanija je koliko se sjećam podnio neopozivu ostavku na mjesto predsjednika sindikata GRASa samo da nebi odgovarao disciplinski za organizovanje štrajka. Ovaj lik ništa nije bolji od Dacića, Dizdarevića i ostalih koji su bili kolovođe Hasana Bašića. Sjećam se da se bivši predsjednik sindikata komunalne privrede GRASa Murat Nurković ubjedljivo najpošteniji sindikalac do sada (samo je imao jednu mahanu a to je "kratak fitilj") žalio nekim kolegama da mu Himzanija zabada nož u leđa i šurujući sa Bašićem. Osim toga nio ni do dana današnjeg nije saznao naziv radnog mjesta Ade Himzanije. Sa ovom kretenskom pričom samo navlači bijes građana koji i tako ne vole GRAS a mediji tipa TVSA, OSlobođenja ili SA-x.com bi imali materijala da i dalje pljuju po radnicima GRASa. Direktor Kadić takođe laže jer nije dokazano da su revizori uzeli pare (iako ja mislim da jesu zasigurno) i nisu dobili nikakvu opomenu nego će GRAS i mediji dobiti tužbu od strane istih tih revizora za uvredu časti. De facto nema ni jednog materijalnog dokaza niti izjave svjedoka koji su to bili spremni potrvrditi na disciplinskom sudu da su revizori uzeli pare.... Inače i sindikatu i KAdiću bi bilo pametnije da se malo pozabave unutarnjim sabotažama koje su u firmi više nego česte. Vozila se i dalje rashoduju, skoro su nestale i dvije radio stanice iz autobusa, ljudi Hasana Bašića i dalje vode glavnu riječ po pitanju svega, dežurni mehaničari ne rade svoj posao, blagajnik pokušao ukrasti 300 kg željeza a evidentno je da je imao saučesnika odnosno saučesnike i evidentno je da mu ovo nije bio prvi put. Na zadnjoj dodjeli vozila (321) ponovno su glavnu riječ vodili tzv "hasanovci" koji ničim nisu zaslužili to vozilo....znači i direktor odnosno direktori i sindikat bi se ovim trebali i morali pozabaviti mnogo mnogo više, iako je ovo jedini direktor u poslijeratnoj historiji GRASa koji pokušava nešto da promjeni na bolje....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #231 on: January 14, 2012, 14:47:13 » |
|
To je pravnik sigurno rekao da nije dokazano da nisu uzeli pare.Onaj što namješta sve živo i oslobađa koga stigne. Pa u izjavi i kopijama evidencije garažnih brojeva,računa koji nisu izdali i potvrdama se vidi da su smazali kazne.Pa i njihove izjave postoje. Nadalje,neka izlete i tuže firmu i medije ako smiju.Kome su onda pisali kazne i naplaćivali sa onim računima koje su priložili? Nadalje što bi se Sindikat bavio sabotažama unutar firme kad i sami sudjeluju u tome?Pa oni sabotiraju komplet firmu,ko je Himzaniji dao dozvolu da istupa u medijima sa debilnim izjavama o obustavama?Sam sebi dozvolio.Okupio pola neradnika i bezveze provocira i uvaljiva ostatak u probleme.
Baš tako doveli su advokata koji ih je "izvadio" što bi naš nekadašnji vrli premijer Nedžad Branković rekao "po zakonu". Azra jedini način da im se dokaže su izjave svjedoka kojih nema i tačka. Nema druge mogućnosti. Sve ostale priče su "priče za malu djecu". Kakve ba izjave, evidencije garažnih brojeva, računi. Hipotetički , ljudi su uzeli pare za 6 globarica a izdali su dvije. Nigdje ne postoji dokaz da su uzeli 150 KM. Da ne ponavljam već rečeno poznavajući tu dvojicu revizora oni bi uzeli od oca svog rođenog. U glavnom ljudi su se pojavili na sudu rekli da su naplatili 2 globarice, samo su "zakasnili" da razduže novac. Eh sad ta opomena im je izrečena zbog nerazduživanja novca na vrijeme što su oni pravdali "kasni plata nema se od čega živjeti"...znači sva ostala priča pada u vodu. Što se tiče Himzanije i ostalih neradnika, Himzanija je SDPovac kojeg podržava aktuelna vlast i tačka. Već sam rekao da nikome nije jasno na koji način se on ponovo našao na čelu sindikata kad je već jednom podnio neopozivu ostavku.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #232 on: January 14, 2012, 18:13:16 » |
|
Na vozaču a prije svega na higijeničarkama je da to srede. Onaj koji raspoređuje autobuse ne zaviruje u njih.
Na higijeničarkama je to, a to što one ne rade po noći a trebale bi........ to je druga priča. Danas kad sam ušao u 405 sa još jednom grupom putnika život mi se zgadio, toliko prljavštine i smeća ima u njemu da se to ne može opisat, kroz staklo se ne može gledat jer su stakla tako prljava, a sjedišta prepuna prašine. Izvana je sav blatnjav i prljav, ne smiješ se uhvatit za horizontalni rukohvat jer je začadio fuj, stvarno nije za 31e.
Inače 426 ima neki čudan zvuk šištanja iz hladnjaka a 418 i 416 su ok.
daj ba ne pametuj više života ti. Pa šta očekuješ na ovakvom vremenu da bude čist. Taman da ga svaki dan opereš na kraju smjene će biti kao da ga nisi ni dodirnuo. Vozilo radi non stop tri smjene, završna vožnja mu je u 23.30 znači on je u garaži poslije 00.00 kada nema nikoga. četke ne rade, vap ne radi a vodom ga ne smiješ kvasiti jer zna zalediti unutra i onda imaš problem ujutro vozilo ne može na liniju.... Nema 426 nikakav zvuk šištanja iz hladnjaka jer hladnjak ne "šišti" nego "šišti" turbina, 418 nije OK jer se zna zagrijati u na ovako hladnom vremenu dok je 416 je puno bolji Znaš koliko je putnika briga to što šišti turbina ili to što se grije vozilo. Jedine bitne stvari za putnika su: 1. Da je vozilo čisto. 2. Da je vozilo kad je zima ugrijano. 3. Da vozilo dođe na vrijeme 4. Da se ne zarazi sa kakvom "boleščurom" kad sjedne na stolicu u kojoj Bog zna šta sve ima.405 ove sedmice nije radio u srijedu i u četvrtak drugu smjenu jer je oba dana otišao za garažu oko 12:00 a mjenjao ga je 854. (sad da li je samo na kratko išao to ne znam).Znam da sad nije ni vrijeme ni mjesto da se čiste vozila svakodnevno ali on je već takav skoro 3-4 mjeseca. Sa vana ok nema toliko veze što je prljav al kad pogledam 853,410,412,416,418 i slično ne mogu da povjerujem da nema vremena da se očisti.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #233 on: January 14, 2012, 19:10:27 » |
|
Na vozaču a prije svega na higijeničarkama je da to srede. Onaj koji raspoređuje autobuse ne zaviruje u njih.
Na higijeničarkama je to, a to što one ne rade po noći a trebale bi........ to je druga priča. Danas kad sam ušao u 405 sa još jednom grupom putnika život mi se zgadio, toliko prljavštine i smeća ima u njemu da se to ne može opisat, kroz staklo se ne može gledat jer su stakla tako prljava, a sjedišta prepuna prašine. Izvana je sav blatnjav i prljav, ne smiješ se uhvatit za horizontalni rukohvat jer je začadio fuj, stvarno nije za 31e.
Inače 426 ima neki čudan zvuk šištanja iz hladnjaka a 418 i 416 su ok.
daj ba ne pametuj više života ti. Pa šta očekuješ na ovakvom vremenu da bude čist. Taman da ga svaki dan opereš na kraju smjene će biti kao da ga nisi ni dodirnuo. Vozilo radi non stop tri smjene, završna vožnja mu je u 23.30 znači on je u garaži poslije 00.00 kada nema nikoga. četke ne rade, vap ne radi a vodom ga ne smiješ kvasiti jer zna zalediti unutra i onda imaš problem ujutro vozilo ne može na liniju.... Nema 426 nikakav zvuk šištanja iz hladnjaka jer hladnjak ne "šišti" nego "šišti" turbina, 418 nije OK jer se zna zagrijati u na ovako hladnom vremenu dok je 416 je puno bolji Znaš koliko je putnika briga to što šišti turbina ili to što se grije vozilo. Jedine bitne stvari za putnika su: 1. Da je vozilo čisto. 2. Da je vozilo kad je zima ugrijano. 3. Da vozilo dođe na vrijeme 4. Da se ne zarazi sa kakvom "boleščurom" kad sjedne na stolicu u kojoj Bog zna šta sve ima.405 ove sedmice nije radio u srijedu i u četvrtak drugu smjenu jer je oba dana otišao za garažu oko 12:00 a mjenjao ga je 854. (sad da li je samo na kratko išao to ne znam).Znam da sad nije ni vrijeme ni mjesto da se čiste vozila svakodnevno ali on je već takav skoro 3-4 mjeseca. Sa vana ok nema toliko veze što je prljav al kad pogledam 853,410,412,416,418 i slično ne mogu da povjerujem da nema vremena da se očisti. Šta onda pričaš da šišti ako pojma nemaš šta šišti nemoj ulaziti u diskusiju o stvarima koje ne znaš. Ta priča o bolešćurama zarazi ti je čista glupost. Nemoj sjedati gdje misliš da nije sigurno, a stolice su tapacirane i nisu prljave toliko koliko ti potenciraš. 405 je išao dva dana za redom u garažu jer je imao problema mislim sa zrakom (nisam siguran jer sam ranije rekao da sam "van događaja"). Što se tiče ovih što si nabrojao 410 radi dvije smjene, 412 ima dosta pauze da dodje u garažu na tenkovanje i tada ga obično i opere, 418 radi dvije smjene a 416 počinje kasnije i obično ga opere ujutro. Ne opravdavam ja niti posadu niti čistačice , činjenica da je vozilo zapušteno od ranije i da mu treba jedno kvalitetno čišćenje. Što se tiče 853 ni on nije više čist kao što je bio jer nema vremena sada su čišći 851 pa i 852...Što se mene lično tiče pojedinim putnicima ne treba nikako ni čistiti jer u glavnom oni to i isprljaju, pošaraju uništavaju i nikada ni jedne novine ni jedan drugi medij nije pisao o vandalizmu u vozilima grasa odnosu putnika prema vozilima a svima su puna usta "grasovih plata"...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #235 on: January 15, 2012, 15:38:05 » |
|
829 na liniji 31. Inače samo nedjeljom radi u gradu, a ostalim danima na lin. 78 Tarčin-Budmolići koju drži već godinu dana. Kad je ovo 829 zaplatio?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #236 on: January 15, 2012, 17:01:12 » |
|
829 na liniji 31. Inače samo nedjeljom radi u gradu, a ostalim danima na lin. 78 Tarčin-Budmolići koju drži već godinu dana. Kad je ovo 829 zaplatio? nije zaplatio njemu je karambolka bila izlomljena sva tako da je nekako "ujagmio" i nabacio ovu ali eto nema farbe da je prešpricaju...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #237 on: January 15, 2012, 17:25:55 » |
|
Sad još jedno pitanje: Šta je sa 818 i 820 jer njihovi vozači nešta puno šetaju po drugim vozilima? Nisam dugo vidio ni jednog ni drugog.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #238 on: January 15, 2012, 17:39:55 » |
|
Sad još jedno pitanje: Šta je sa 818 i 820 jer njihovi vozači nešta puno šetaju po drugim vozilima? Nisam dugo vidio ni jednog ni drugog.
818 crko a 820 je nešto izbačen ali ne znam šta mu je ...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #239 on: January 15, 2012, 17:48:21 » |
|
Sad još jedno pitanje: Šta je sa 818 i 820 jer njihovi vozači nešta puno šetaju po drugim vozilima? Nisam dugo vidio ni jednog ni drugog.
818 crko a 820 je nešto izbačen ali ne znam šta mu je ... E hvala na informaciji.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|